جمعه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۷

بیانیه جمعی از کشاورزان استان سمنان و بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد کرج در حمایت از قیام قهرمانانه مردم کازرون

جمعی از کشاورزان استان سمنان با صدور بیانیه‌یی از قیام قهرمانانه مردم کازرون حمایت کردند. در این بیانیه آمده است:‌«ما جمعی از کشاورزان استان سمنان به خاک و خون کشیدن تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم کازرون را محکوم می‌کنیم. در شب اول ماه رمضان، همزمان با حلول ماه مبارک،مردم بی‌گناه و مسلمان را به رگبار بستند آنهم در کشوری که به نام اسلام است بله چهره واقعی این جلاد با خون مردم کازرون یکبار دیگر برای مردم ایران و جهان نمایان شد.
ما مردم سمنان پشتیبان و یار و یاور مردم قهرمان کازرون هستیم و تا سرنگونی این آخوندها و قاتلان از پای نخواهیم نشست. ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که این عمل ننگین را محکوم کنند و از مردم ایران حمایت کنند. ما با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرده و خواستار آزادی فوری تمام بازداشت شدگان هستیم.
با درود بر تمام شهیدان مردم ایران و شهر قهرمان پرور کازرون
جمعی از کشاورزان استان سمنان
۲۷اردیبهشت ۱۳۹۷

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد کرج هواداران شورای مل مقاومت ایران طی بیانیه‌یی از قیام مردم کازرون حمایت کردند.
در این بیانیه آمده است:‌
ایران من
کازرون، افشای اسلام‌پناهی دروغین رژیم‌ ضدبشری ولایت‌ مطلقه‌‌ فقیه و باندهای استمرار طلب
کازرون ناقوس مرگ و سرنگونی محتوم ارتجاع
در شب اول رمضان، همزمان با حلول ماه، صفیر گلوله‌های دژخیمان مردم را در خیابانهای کازرون به‌ خاک‌وخون کشید، رژیم که با خروج آمریکا از گنداب برجام، به‌خوبی می‌داند که پایان سیاست مماشات فرا رسیده و گزینه‌ٔ تغییر رژیم در حال جای‌گرفتن روی میز سیاست ‌جهانی‌ست، از هر تحرک و قیامی از جانب مردم وحشت می‌کند، مردمی که در قیام دیماه نفرت و انزجار خود را از تمامیت رژیم فریاد کردند و به روشن‌ترین زبان به دنیا تفهیم کردند که جز سرنگونی رژیم ضدبشری چیزی نمی‌خواهند.
رژیم تمام نقاب‌ها را برداشته و خوی‌ ضدبشری خود را در کازرون به نمایش گذاشت و یکبار دیگر به مردم ایران و بازیگران سیاست‌ جهانی اثبات کرد که برای استقرار آزادی در ایران و صلح در جهان راهی جز سرنگونی تمامیت این رژیم ضدبشری وجود ندارد.
استادان و دانشجویان دانشگاه‌ آزاد استان البرز؛ ضمن محکوم کردن کشتار مردم مظلوم کازرون، مردم آزاده ایران در سراسر کشور را به قیام و اعتراض سراسری فرامی‌خوانند و باور دارند که جز سرنگونی تمامیت رژیم با تمام باندها و جناح‌ها و مزدوران داخلی و خارجی راه‌ دیگری برای رسیدن به آزادی و صلح وجود ندارد.
مرگ بر دیکتاتوری ضدبشری ولایت‌فقیه، درود بر مردم قهرمان کازرون
جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد استان البرز
۲۷/۲/۱۳۹۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر