شنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۷

نگاهی به خواسته‌های کامیونداران اعتصابی و ابعاد اعتصاب سراسری آنها

ابعاد دزدی سرمایه‌های مالباختگان غارت شده توسط نهادهای گانگستری

مؤسسات به‌اصطلاح مالی و اعتباری که اموال مالباختگان را غارت کرده‌اند در واقع نهادی گانگستری وابسته به سپاه یا خامنه‌ای هستند که از دست بازی برای چپاول در ابعاد سراسری برخوردار بوده‌اند. نگاهی به ابعاد غارتی که آنها کرده‌اند بسیاری از حقایق را روشن می‌کند.
تعداد مردم مالباخته
در رابطه با تعداد مردم مالباخته آخوند حسن روحانی در مصاحبه با تلویزیون حکومتی ۲بهمن ۹۶ اعتراف کرد: «میلیونها خانواده گرفتار بوده‌اند بحث یک نفر و دو نفر نبوده».
مجری تلویزیون حرف او را قطع کرد و گفت «۲۰، ۳۰میلیون نفردرگیر این ماجرا هستند».
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع در جلسه ۱۸تیر۹۶ مجلس ارتجاع هم در این باره گفت «حدود۲۰میلیون نفر از جمعیت کشور درگیر مؤسسات مالی هستد».(خبرگزاری تسنیم ۱۸تیر۹۶)
مؤسسات غارتگر چه میزان پول در اختیار دارند؟
پول افراد مالباخته توسط مؤسسات مختلفی مانندکاسپین، فرشتگان، آرمان، ثامن و... غارت شده است.
مؤسساتی که ۲۵درصد از نقدینگی ۱۴۴۵تریلیون تومانی کشور را در اختیار دارند.
در یک محاسبه می‌توان گفت که آنها ۳۶۱هزا میلیارد تومان نقدینگی را در اختیار دارند که با احتساب قیمت رسمی دلار ۴۲۰۰تومان معادل ۸۶میلیارد دلار می‌باشد.
برای درک بهتر ابعاد این رقم کافی است بدانیم فقط ۳۶کشور در جهان وجود دارند که در‌آمد آنها بیش از ۸۶میلیارد دلار است.
اما ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در یک دروغ آشکار گفت ۲۵درصد از نقدینگی کشور در این مؤسسات در حال گردش بود و طی اقدامی بزرگ میزان نقدینگی در دست مؤسسات به صفر رسیده است.!(خبرگزاری مجلس ۲۳اردیبهشت ۹۷)
رئیس بانک مرکزی به این سؤال پاسخ نمی‌دهد که اگر این نقدینگی به صفر رسیده به چه کسی داده شده که هیچ مشکلی از مشکل مالباختگان حل نشده است.
روحانی نیز در مصاحبه با تلویزیون رژیم در ۲بهمن ۹۶ در یک دروغ آشکار گفت ۹۸ درصد مشکل مردم مالباخته حل شده است.
اما مردم مالباخته بعد از این مصاحبه در اعتراضات متعددی با شعار مرگ بر روحانی جواب او را دادند.
در جریان غارت پول مردم مالباخته تمامی مهره‌های حکومت آخوندی با هم شریک هستند و سیف هماهنگی این دزدی‌ها را انجام می‌دهد.
مردم نیز در هر فرصتی با شعارهایی نظیر« مرگ برسیف و سیف حیاکن دروغهات رو رهاکن» پاسخ او را می‌دهند.
سوال این است که این پول دست چه کسانی است؟
پول مالباختگان غارت شده دست چه کسانی است؟
یک مورد از افرادی که پول‌های مردم مالباخته نزد آنها است را ولی‌الله سیف در گفتگو با نمایندگان مجلس و در دعواهای باندی رو می‌کند.
او در فراکسیون به‌اصطلاح مستقلین مجلس ارتجاع گفت: «یکی از مؤسسات ۱۲هزار میلیارد پول مردم را در حالی جمع کرده بود که سرپرست آن دیپلم هم نداشت و مسلح وارد بانک مرکزی می‌شد و من را نیز تهدید می‌کرد».(خبرگزای مجلس ۲۶اردیبهشت ۹۷)
ولی‌الله سیف توضیح نمی‌دهد که این آدم بیسواد ششلول بند که به‌راحتی می‌تواند به اتاق او در بانک مرکزی رفت وآمد کند کیست؟ و چه رابطه‌ای بین این گانگستر نظام و سیف وجود داشته که می‌توانسته به محل کار سیف رفت و آمد کند؟.
چند نفر دیگر از این بیسوادان ششلول بند تحت پوش مؤسسات مالی وجود دارند که سرمایه‌های مردم و این کشور را بلعیده‌اند؟ و...
البته این سوالها تماماً از سوی سیف بی‌پاسخ می‌ماند، زیرا خودش سردسته مشتی دزد و تبهکار فاسد است که به‌تازگی هم به‌دلیل حمایت از تروریسم توسط آمریکا تحریم شده است.
۱۲هزار میلیارد تومانی که سیف از آن یاد می‌کند که در دست آن فرد مسلح است تقریباً معادل ۳میلیارد دلار است و این پول می‌تواند تغییرات اساسی در اقتصاد بسیاری از کشورها ایجاد کند.
جالب اینجا است که با وجود تمامی این دزدیها و حتی یک نفر هم در قوه قضاییه محکوم نشده است.
مشکل «چند خزانه‌یی» بودن کشور
در زمینه چپاول در نظام آخوندی روزنامه جهان اقتصاد نوشت: «یکی دیگر از مشکلاتی که در این زمینه بیداد می‌کند مسأله چند خزانه‌ای بودن کشور است که منشأ بسیاری از فسادها و ناکارآمدی‌ها است». (جهان اقتصاد ۲۹اردیبهشت ۹۷)
ملاحظه می‌شود که در کشور چند خزانه‌‌ای چگونه دزدی، فساد و غارت اموال مردم بیداد می‌کند
صرف‌نظر از نوشته این رسانه حکومتی آنچه که می‌توان گفت حداقل دو خزانه وجود دارد، خزانه ‌دولت و خزانه سپاه پاسداران که بخش عمده اقتصاد کشور را بلعیده است.
با وجود داشتن خزانه جداگانه‌ای توسط سپاه پاسداران دولت بودجه‌اش را نیز تأمین می‌کند که فقط در سال ۹۷ بیش از۴۰درصد بودجه سپاه را افزایش داده است.
آری گروه‌های مافیایی مختلف در این رژیم ثروتهای این کشور را غارت می‌‌کنند و به کسی هم پاسخگو نیستند.
سپاه پاسداران ضدخلقی، بیت خامنه‌ای، آستان قدس و بنیادهای رنگارنگ و مختلف از آن دسته‌اند که برای خودشان خزانه‌ای دارند و به بدون هیج محدودیتی هم اموال و ثروتهای مردم ایران را غارت می‌کنند

فعالیت کانونهای شورشی، اعتصاب و اعتراضات و به آتش کشیدن تصاویر خامنه ای

آتنا دائمی خواسته های مردمش را از بند زنان اوین طنین انداز می کند

زندانی سیاسی مقاوم و مدافع حقوق بشر آتنا دائمی اخیراً در روز ۴ خرداد ۹۷ نامه ای از زندان اوین بیرون فرستاده است. وی در این نامه مجازات اعدام و همه اشکال خشونت را محکوم کرده است و به حکم اعدام زندانی سیاسی محکوم به اعدام رامین حسین پناهی و رنجی که خانواده اش می کشند، اعتراض کرده است.
بعد از بازگشت از تبعید در زندان مخوف قرچک، این اولین نامه ای است که او از بند زنان زندان اوین به بیرون می فرستد. آتنا دائمی و همبندش زندانی سیاسی گلرخ ایرایی، بعد از ۸۱ روز مقاومت سرسختانه و اعتصاب غذا به خواسته خود مبنی بر بازگشت به اوین دست یافتند. متن کامل نامه آتنا دائمی ذیلاً می آید:‌
انقلاب به هیچیک از اهدافش نرسید
۴۱ سال پیش برای مبارزه با فقر و اعتیاد، فاصله طبقاتی و فساد مسئولین و ... مردم معترض به خیابان ها آمدند. برگزاری میتینگ‌های مخفیانه پخش اعلامیه نوار صوتی و شبنامه دیوار نویسی تجمعات و اعتصاب ها شکستن شیشه‌ها و آتش زدن اموال عمومی و اتوبوس‌ها و بانک‌ها و فراهم کردن اسلحه و بمب‌های دست ساز و کشتن مسئولان عالی رتبه و ... انجام شد تا در نهایت انقلاب به وقوع پیوست، همه اینها را در آن ۱۰۷ روز تبعید اجباری به قرچک ناچاراً مجددا مطالعه کردم، خاطره کسانی بود که با افتخار از کرده‌های خود سخن گفته و حالا بسیاری از آنان از مسئولین عالی‌رتبه این رژیمند.
اما هیچ‌یک از مسائلی که برای ریشه‌کن کردن آن همه اعمال افتخارآمیز انجام شد، نه تنها از بین نرفتند بلکه بدتر از قبل شدند و قتل عام و گور دسته جمعی، نیز به آن اضافه شد. در طول این ۴۰ سال انتقادات و اعتراضات مردم خسته و خشمگین به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن سرکوب شد، زندانی و اعدام و تبعید و مفقود الاثر شدند. داعشی‌وار با ماشین از روی آنها رد شدند، حتی اعتقادات مذهبی مردم این حکومت اسلامی شدیداً سست شد. زندان قرچک و ساکنان آن بخش کوچکی از دستاوردهای این انقلاب هستند.
مصمم تر از همیشه برای مخالفت با همه اشکال خشونت
«انتقام» چیزی که بیش از هر چیز در مملکت اسلامی ما دیده و شنیده می‌شود! من فعال حقوق بشر، مخالفی سرسخت با اعدام، با هر نوع خشونت هستم. اما در تمام سال‌های فعالیتم در انکار باورها و عقاید هم گفتند قصاص طبق اسلام و قرآن حق است! اما نمی‌دانم چرا فقط عده‌ای می‌توانند، از این حق استفاده کنند و مردمی که ۴۰ سال به ناحق آسیب دیدند کشته دادند و زندانی شدند نه تنها حق قصاص صاحبان قدرت را ندارند بلکه حتی حق مطالبه حقوق ابتدایی‌شان را نیز ندارند.
برای مثال، مادامی که برای من پرونده‌سازی شد و به حبس ناعادلانه محکوم شدم، برای پدر و بعد دو خواهرم، نیز پرونده‌سازی شد و بعد تبعید کاملاً غیرقانونی و بی دلیل و با کتک و فحش به قرچک، و بعد بدتر از همه ضرب و شتم وحشیانه و بازداشت مادر بیمار و خواهرم و محروم کردن وی از اندکی شادی در جشن ازدواج اش ... اما بعد از این همه عذاب‌هایی که فقط و فقط به خاطر من و اعتقادات و انتقادات و اعتراضات و فعالیت‌های مسالمت‌آمیزم به خانواده‌ام تحمیل کردند، نه تنها حق اعتراض قائل نیستند بلکه کماکان از من انتظار دارند اعمالشان را برحق بدانم و از مواضعم کناره‌گیری و سکوت پیشه کنم و فرمانبردار اوامرشان باشم، حال آنکه آتنا دائمی حال حاضر، نسبت به چند سال گذشته با 
وجود آزار و اذیت‌ها، مصمم‌تر و جدی‌تر از پیش برای رسیدن به اهدافش مبارزه خواهد کرد.

وخامت وضعیت زنان دراویش زندانی در قرچک

گزارشات جدیداً منتشر شده در ایران از وضعیت وخیم زنان دراویش گنابادی که در زندان قرچک ورامین محبوس هستند، حکایت دارد.
سپیده مرادی، سیما انتصاری، شیما انتصاری آویشا جلال‌الدین، شکوفه یداللهی، مریم فارسیانی، نازیلا نوری، مریم براکوهی، الهام احمدی و صدیقه صفابخت از اول اسفندماه ۹۶ در زندان قرچک در شرایط غیرانسانی زندانی می باشند.
خانم سپیده مرادی در جریان دستگیری در حین اعتراض دراویش گنابادی در تهران به شدت با باتوم مضروب شد و از ناحیه دست‌، آرنج و انگشت دست به شدت آسیب دید. همچنین در اثر استفاده نیروهای سرکوبگر از گاز اشک آور دو پای او دچار سوختگی شد که آثار آن هنوز بعد از سه ماه باقی است. وی از مراقبت های پزشکی ضروری محروم می باشد و به او رسیدگی نمی شود.در عین حال گزارش شده است که برای ملاقاتهای حضوری به این زندانیان خیلی سخت گرفته می شود. از ملاقات خانم آویشا جلال الدین با فرزند خردسالش جلوگیری شد. مواردی که برای آنها برده می شود را به سختی قبول می کنند و زندانیان مجبور هستند مایحتاج خود را با دو الی سه برابر قیمت از فروشگاه زندان تهیه کنند.

در یک حرکت اعتراضی، زنان بابل جاده را بستند

خانواده های قربانیان یک تصادف اعم از زن و مرد در یک حرکت اعتراضی جاده کیاکلا در بابل را بستند.روز پنجشنبه ۱۰ خرداد اهالی روستای کپول چال و خانواده های قربانیان تصادف، به دنبال تصادف دوباره و ایمن نبودن و عدم توجه کارگزاران حکومتی به وضعیت این جاده،‌ آن را مسدود کردند.در این تجمع زنان با عکس از دست رفتگانشان بر روی جاده نشستند.

ارتباط مستقیم - گردهمایی سالانه مقاومت در #پاریس

شورای ملی مقاومت از یک اسلام بدون اجبار حمایت می‌کند

لاگازت ۳۰می‌ ـ اور سورواز ـ مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، چندین رهبر مسلمان را به حضور پذیرفت.به‌مناسبت ماه رمضان، شورای ملی مقاومت ایران، یک گردهمایی بزرگ را روز شنبه ۲۹اردیبهشت (۱۹می) در مقر خود در اور سوراواز سازماندهی کرد. مریم رجوی‌، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، در مقابل ‌تعداد زیادی از رهبران مسلمان و شخصیت‌های سیاسی که از چندین کشور آمده بودند؛ یادآوری کرد:
«همه مذاهب‌ گنجینه جمعی ماست که همه را به نیکی و انسانیت فرا می‌خوانند. همه آنها یک هدف دارند و آن هم آزاد کردن انسانها از زنجیرها و اجبارات است. ما معتقدیم که در اسلام اصیل هیچ اجباری وجود ندارد و آن را رد می‌کند.»
لاگازت ۳۰می

گزارشی از گرانی وافزایش قیمت بعضی ازکالاها

تجمع اعتراضی نیرو های شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه +مرغداران در سردشت+دوازدهمین روز اعتصاب سراسری رانندگان

تجمع اعتراضی نیرو های شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در اعتراض به عدم پرداخت حقوقشان
تجمع مرغداران در سردشت مقابل فرمانداری
دوازدهمین روز اعتصاب سراسری رانندگان زحمتکش میهن

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - قدرت یک آلترناتیو -۳

روز ۲۷خرداد سال ۱۳۸۲بازداشت اعضای مقاومت ایران در پاریس به‌ویژه مریم رجوی، خبر یک تمام خبرگزاریهای جهان است. اعتراض ایرانیان به بازداشتها و غیرقانونی خواندن آن بازداشتها نیز کم‌کم به خبر مکمل ماجرای بازداشت تبدیل می‌شود.
ایرانی‌ها از جان خود مایه می‌گذارند.
مقاومت همه‌جانبه و سراسری ایرانی‌ها
توان تشکیلاتی یک حزب، یک گروه و یک سازمان هر اندازه هم که قدرتمند و گسترده باشد در برابر یک قدرت دولتی، نمادی از «جزء» در برابر «کل» است، به‌ویژه هنگامی که سازمان و حزب مورد تهاجم قرار گرفته، یک مهمان پناهنده باشد و نیروی مهاجم،‌ قدرت دولتی یکی از ۴قدرت برتر جهان آن‌هم با امتیاز صاحب‌خانگی!
نتیجه برخورد دو نیرو با چنین مختصاتی پیشاپیش روشن است.
با چنین زمینه و پیش‌فرض‌هایی که در ذهن بسیاری از ایرانی‌ها و غیر ایرانی‌ها سنگینی می‌کنند،
در کنار تمامی اینها، نقش نفت و قرارداد‌های تجاری (که در آن‌ها، حرف اول را دشمن تشنه به خون مجاهدین یعنی رژیم آخوندها می‌زند) و تاثیر آنها بر ضد مجاهدین و مقاومت ایران، انکار ناپذیر است.
اینها بخش عمده سئوال‌هایی است که بر ذهن هر ایرانی‌ای سنگینی می‌کنند، راستی سرنوشت مردم ایران و مقاومتشان چه خواهد شد؟
در چنین هماوردی نابرابری، مجاهدین و مقاومت ایران چه کارت قدرتی برای روکردن دارند که تا کنون از آستین خارج نکرده باشند؟!
داشته‌های مجاهدین و مقاومت ایران
مجاهدین و مقاومت ایران البته حقانیت سیاسی و قانونی دارند و این، تنها چیزی است که برایشان باقی مانده در حالی‌که بقیه‌ دارایی‌هایشان تقریباً به تاراج رفته! آن‌چنان که حتی برای رساندن صدای خود به همسایهها و جهانیان باید از جان خود مایه بگذارند.
فقط مریم رجوی نیست که از خودسوزی‌ها دچار شوک می‌شود، جهان نیز با دیدن صحنه‌های خودسوزی شوکه می‌گردد،
از سوی دیگر هر ایرانی خود تبدیل به یک سفیر سیار مقاومت می‌شود، هرکس به همان اندازه که می‌داند، برای مخاطبان خارجی خود توضیح می‌دهد، برخی‌ ایرانی‌ها سراغ خبرنگاران می‌روند، برخی سراغ سیاستمداران و برخی دیگر به در خانه چهره‌های مؤثر اجتماعی و قطب‌های فرهنگی و هنری مراجعه می‌کنند؛
یک بسیج «سیاسی حقوقی» سراسری شکل می‌گیرد، ایرانی‌ها هرجا هستند، سفره‌ای پهن کرده و تمامی دارایی جیب‌ها و پس‌اندازهای خود را در آن خالی می‌کنند تا مقاومت را که تمامی اموالش به غارت رفته است یاری کنند.
سرپناهی برای استقرار جمعیتی که اعتصاب غذا کرده فراهم می‌کنند،‌ خانه‌های نیمه ویران را بازسازی می‌کنند، شبکه‌های سیاسی و تبلیغی مقاومت را با زحمت و کار شبانه روزی دوباره فعال کنند.
گنجی در دسترس تاراج نیست. در اوج بی‌پناهی همه یک نقطه اتکاء دارند که به پشت‌گرمی آن، خانه‌ و زندگی و شغل و تحصیل و آینده خود را رها کرده و شبانه روز به کار بازسازی بنای پرشکوه مقاومت آستین بالا زده‌اند،
به این می‌گویند: قدرت آلترناتیو!‌

تحریم زندان اوین طنین جوشش خونهای پاشیده بر دیوار

وزارت خزانه‌داری آمریکا، روز چهارشنبه ۹خردادماه، در رأس تحریم‌ تعدادی از مهره‌ها و ارگانهای فاشیسم مذهبی، زندان اوین را نیز تحریم کرد. سایر مهره‌ها و ارگانهای تحریم شده عبارتند از:
ـ انصار حزب‌الله، باند چماقداران لباس‌شخصی خامنه‌ای و ۳چماقدار منصوب به آن(حسین الله‌کرم، عبدالحمید محتشم و حمید استاد)
- گروه برنامه‌ نویسی هانیستا
- عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای رژیم
- ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی رژیم
- عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه موسوم به تعیین مصادیق مجرمانه
قرار گرفتن ارگانها و مهره‌های سرکوبگر خواست دیرینه مردم و مقاومت ایران بوده است. در بین این خواست‌ها، تحریم زندان اوین که بدنامی آن لکه ننگینی بر پیشانی رژیم آخوندی است؛ از اهمیتی مضاعف برخوردار است. قبل از پرداختن به تحریم زندان اوین و اهمیت تحریم آن در شرایط کنونی می‌خواهیم نگاهی گذرا به کارنامه سراسر سرکوب مهره‌ها و ارگانهای تحریم شده از سوی خزانه‌داری آمریکا داشته باشیم.
تحریم زندان اوین ـ حسین الله‌کرم
حسین الله‌کرم در بین چماقداران رژیم نامی آشناست. او در دوره جنگ به سپاه پیوست و در سازماندهی سپاه پاسداران درجه سرتیپی دارد؛ اما بیشتر به‌عنوان سرچماقدار جماعت موسوم به انصار حزب‌الله شناخته می‌شود.
الله‌کرم به همراه آخوندی به نام پروازی، پاسدار نقدی، پاسدار ذوالقدر، عبدالحمید محتشم و چند نفر دیگر در سال ۱۳۷۰ اقدام به تأسیس انصار حزب‌الله نمودند. نام «انصار حزب‌الله» را خود خامنه‌ای شخصاً برای این گروه انتخاب کرد. آنها مأموریت داشتند خط خامنه‌ای را در سرکوب خیابانی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر پیش ببرند.
الله‌کرم در حمله به سینما قدس در سال ۷۴، در ماجرای کوی دانشگاه و سرکوب بیرحمانه دانشجویان در سال ۷۸، در محاصره فرودگاه خرم‌آباد در سال ۷۹ و بسیاری اقدامات سرکوبگرانه نقش اصلی داشت.
حسین الله‌کرم در اوایل سال ۸۶ به‌عنوان وابسته نظامی رژیم در یکی از کشورهای منطقه بالکان برگزیده شد و در این سمت 
در شاخه تروریسم برون‌مرزی سپاه مشغول کار بود.
تحریم زندان اوین ـ حسین الله‌کرم سر چماقدار باند انصار حزب‌الله و از مهره‌های تحریم شده
تحریم زندان اوین ـ عبدالحمید محتشم
عبدالحمید محتشم، در حال حاضر سردسته عنوان باسمه‌یی دبیرکل انصار حزب‌الله را یدک می‌کشد و سردسته یک گروه از اوباش چماقدار وابسته به بیت خامنه‌ای است.
عبدالحمید محتشم که در نوجوانی از لومپن‌های نارمک تهران بود در جریان سرکوب مردم کردستان، با فرمان خمینی و لشکرکشی او در سال ۵۸ به کردستان رفت و در تمام سالهای جنگ در کردستان و نواحی غرب کشور بود و در جنایت و سرکوب علیه هموطنان کرد نقش فعال داشت. محتشم خود بارها در سخنرانی‌هایش با افتخار گفته است که در جریان جنگ و درگیریها هیچ‌گاه اسیر نگرفته و هر کس را که گرفته درجا اعدام کرده و به افراد بی‌شماری تیرخلاص زده است.
عبدالحمید محتشم، در جریان جنگ یک چشم خود را از دست داد و بعد از جنگ از سپاه به‌حالت قهر و در اعتراض به درجه سرگردی که می‌خواستند به او بدهند استعفا داد و از آن پس در قالب انصار حزب‌الله و در سرکوب خیابانی و در حمله و هجوم به تجمعات مردم و کوی دانشگاه و امثال آنها فعال بود و مشخصاً در چندین فقره ترور و آدمکشی و تصفیه مخالفان و هم‌چنین در اسیدپاشی به روی زنان دست داشته است. او که سطح سوادش تا ششم ابتدایی است، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول نشریه‌یی به نام یالثارات است که تحت پوش نشریه، اهداف چماقدارانه و باجگیرانه اوباش موسوم به انصار 
حزب‌الله را پیش می‌برد.
تحریم زندان اوین ـ عبدالحمید محتشم از باند انصار حزب‌الله و از مهره‌های تحریم شده

عکاظ عربستان سعودی: مقاومت ایران:‌ رژیم آخوندی سرنگون خواهد شد و آلترناتیو آماده است

عکاظ عربستان سعودی ۱۱خرداد۹۷:
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران تأکید کرد رژیم آخوندی سرنگون خواهد شد و آلترناتیو آماده است و آینده متعلق به مردم ایران می‌باشد. وی طی گفتگویی با تلویزیون فارسی زبان مقاومت ایران (سیمای آزادی) گفت:‌ ایران کنونی با یک شرایط انقلابی، خیزش و قیام مواجه است. وی تأکید کرد قیام مردم ایران که از کارگران و کشاورزان و رانندگان آغاز شد در گوشه و کنار میهن ادامه پیدا می‌کند.
محدثین گفت: ایران به شرایط قبل از قیام دسامبر گذشته برنمی‌گردد و همان‌طور که پرزیدنت اپوزیسیون خانم مریم رجوی گفته‌اند، این قیام با وجود اقدام‌های سرکوبگرانه و فشارهایی که رژیم می‌آورد و با وجود همه توطئه‌ها نه متوقف شده و نه خواهد شد.
سیاست مماشات اوباما ضربه اساسی خورده است
وی خاطرنشان کرد: سیاست مماشات با فاشیسم دینی حاکم بر ایران بعد از رفتن دولت اوباما از کاخ سفید و به‌دست گرفتن زمام امور توسط دونالد ترامپ یک ضربه اساسی خورده است. محدثین گفت: دولت جدید آمریکا به درجاتی به این حقیقت پی برده است که حتی منافع و امنیت مردم آمریکا با این رژیم در تعارض است و سیاست مبتنی بر مماشات و سازش با این جناح یا جناح دیگر رژیم سودی نخواهد داشت.
او تأکید کرد که قیام سراسری در ایران با وجود افت و خیزها و شرایط سرکوب و فشارهایی که رژیم اعمال می‌کند، به طرق مختلف ادامه پیدا کرده است. کانونهای شورشی، شوراهای مقاومت، سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش با تمام قوا دست‌اندر کار به‌راه انداختن یک قیام بزرگتری هستند که برای همیشه به این وضعیت و دیکتاتوری سیاه که چهار دهه است مردم ایران و تمامی منطقه را به خاک و خون کشیده است، پایان بدهند.
گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس
مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت خاطرنشان نمود:‌ گردهمایی سالانه مقاومت که در پایان ژوئیه جاری برگزار می‌شود می‌خواهد این پیام را به جهان بدهد که این رژیم سرنگون خواهد شد، و آلترناتیو دارد و آینده از آن مردم ایران است.
محدثین تأکید کرد: این رژیم آینده‌یی ندارد و در آستانه سرنگونی است. وی تأکید کرد: ایرانیانی که امسال (در گردهمایی سالانه مقاومت) شرکت می‌کنند، نمایندگان واقعی مردم ایران‌اند و تمایل مردم ایران را بازگو می‌کنند. او جامعه جهانی را مخاطب قرار داد و گفت:‌ آینده ایران از آن این مقاومت و از آن مردمی است که این روزها در خیابانها هستند.

گردهمایی مقاومت ایران در پاریس: ۹تیر ۹۷- همبستگی نمایندگان انگلستان و ایتالیا

همبستگی با گردهمایی مقاومت ایران توسط راجر گاتسیف نماینده پارلمان انگلستان، سناتور روبرتو رامپی و سناتور پائولو کورسینی از ایتالیا
راجر گادسیف – نماینده پارلمان انگلیس

مردم ایران سال‌هاست توسط یکی از بی‌رحم‌ترین رژیم‌ها در جهان سرکوب شده‌اند. رژیمی که ابداً هیچ احترامی برای حقوق‌بشر مردم ایران قائل نیست و مردم ایران در سراسر طی این سال‌ها به‌شدت از این رژیم مستبد مذهبی رنج و ستم دیده‌اند و در آنجا روزهای سختی برای مردم ایران در جریان بود تا این‌که آنها سرانجام در ابعاد گسترده تصمیم گرفتند برای اعتراض به خیابانها بیایند و تلاش کنند تغییر را محقق سازند. کسانی که خواهان تغییر رژیم هستند دست نخواهند کشید و من واقعاً بسیار امیدوارم که جهان از مردم ایران حمایت خواهد کرد که به‌دنبال تغییر هستند و می‌خواهند ایرانی داشته باشند که در آن، مردم ایران بتوانند از طریق انتخابات آزاد و عادلانه تعیین کنند، می‌خواهند چه کسی که بر آنها حکومت کند و چگونه حکومت کند؛ چرا که رژیم کنونی تماماً تحت تسلط آخوندها و تفکر آنهاست و متعلق به صدها و هزاران سال پیش است و آنها به هیچ‌وجه دوستان مردم ایران نیستند
من مطمئنم که مردم ایران حمایت و امید بسیاری از این دریافت می‌کنند که ببینند چنان تعداد عظیمی از مردم تجمع کنند و حمایتشان را از مقاومت ایران ابراز می‌کنند. این باعث اطمینان خاطر بسیاری برای مردم در داخل ایران می‌شود که خواهان تحقق تغییر رژیم هستند؛ و من بسیار امیداورم که گردهمایی امسال هم‌چون سال‌های گذشته موفقیت‌آمیز باشد، مطمئنم که چنین خواهد بود و تعداد بسیاری سخنران بین‌المللی در آن شرکت خواهند کرد و از اپوزیسیون ایران و مردم ایران حمایت خواهند کرد
سناتور روبرتو رامپی - عضو مجلس سنای ایتالیا
من روبرتو رامپی هستم، برای دومین بار است که به گردهمایی پاریس و برای حضور در این برنامهٔ بسیار، بسیار مهم مردم ایران خواهم آمد. در واقع این قرار همه مردم ایران است برای دموکراسی در ایران که یک موضوع بسیار مهم است. دموکراسی و حقوق بشر؛ و من همگان و همه همکارانم را دعوت می‌کنم که به آنجا بیایند و با همه مردم ایران باشند و با نمایندگان واقعی آنها. چرا که ما خواهان دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران هستیم و بر این باوریم که این برای مردم ایران مهم است و البته برای کل جهان هم بسیار مهم است. متشکرم.
پائولو کورسینی – نماینده شورای اروپا از ایتالیا
قبل از هر چیز من برای ابراز همبستگی با خانم رجوی و مبارزه‌یی که با مقاومت ایران رهبری می‌کند آنجا خواهم بود. من روز (۳۰) ژوئن همراه با پارلمانترهای بسیاری برای حمایت از مقاومت ایران در برابر رژیم استبدادی که مردم ایران را سرکوب می‌کند در پاریس خواهم بود. ما به وضعیت اسفباری که مردم ایران در آن زندگی می‌کنند اشراف داریم. بسیاری از مردم دستگیر و اعدام شده‌اند. به‌طور خاص شهرهای زیادی، ۱۴۰شهر در ایران علیه رژیم تظاهرات کردند. ما با علاقه بسیار به برنامهٔ ده ماده‌یی خانم رجوی می‌نگریم. این ده ماده بسیار جالب هستند، چون در مورد آینده کشور وقتی از استبداد رها شد، صحبت می‌کنند
قبل از همه باید به مردم ایران آزادی داد، یعنی امکان انتخابات واقعاً دموکراتیک که امروز تضمین‌شده نیست. به‌طور خاص ما با علاقه بسیار به تجربه‌یی که خانم رجوی و جنبش مجاهدین خلق ایران می‌خواهند در این کشور اجرا کنند می‌نگریم. کثرت‌گرایی، آزادی احزاب و تجمعات، احترام به آزادی‌های فردی، لغو مجازات اعدام و احترام کامل به حقوق‌بشر که امروزه از مردم این کشور دریغ شده است. این یک چشم‌انداز به‌وضوح انقلابی برای امکان برابری جنسیتی در تمام جنبه‌های زندگی سیاسی، اجتماعی، مدنی و اقتصادی است
امیدوارم که دوستان بسیاری از مردان و زنان، از حزب من، از احزاب دیگر ایتالیا بتوانند در پاریس حاضر شوند که بر خواست ما برای کمک به مقاومت ایران و تعامل و مبارزه‌یی که خانم رجوی برای سال‌های بسیاری هدایت کرده شهادت بدهند
https://news.mojahedin.org/i/گردهمایی-مقاومت-ایران-در-پاریس…
ایران آزاد-همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس from Simay Azadi on Vimeo.