شنبه، تیر ۰۳، ۱۳۹۶

استرون استیونسون: رژیم ایران آفتی در منطقه است

استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق طی مطلبی در سایت اسکاتسمن نوشت:‌ نظامهای ضددموکراتیک حاکم مانند ایران، محصول مذهب غالب بر این کشورها نیستند بلکه صرفاً آفتی در منطقه هستند که مانع از آن می‌شوند که جریان اصلی مسلمانان، مذهب خود را به‌طور کامل در پرتو جهان مدرن قرار دهند...
در اول ژوییه در پاریس، شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی سالانه ایران آزاد خود را برگزار خواهد کرد، گردهمایی که در سالهای اخیر بیش از 100000ایرانی تبعیدی و خارج از کشوری و نیز حامیان اروپایی آنها از جمله صدها شخصیت برجسته از دوایر سیاسی و فرهنگی در کشورهای مختلف جهان، در آن شرکت کرده‌اند.هر کدام از این گردهمایی‌ها طرح 10ماده‌ای را برای دموکراسی و عدالت مورد تأکید قرار می‌دهند، طرحی که توسط مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران ترویج می‌شود. او مسلمانی است مانند اکثریت قاطع اعضای این سازمان. طرح مزبور خواهان یک دولت براستی دموکراتیک سکولار در ایران است که در آن، مذهب از دولت جدا شده باشد، مجازات مرگ حذف و مردان و زنان دارای حقوق مساوی باشند. طرحی که پیشینه طولانی رژیم موجود در حمایت از تروریسم و دامن زدن به درگیریهای فرقه‌یی در منطقه و در سراسر جهان را باطل می‌سازد...

یک فیلم مستند درباره مجاهدین خلق #ایران

مایکل ویر خبرنگاری است که موفق به سفر به عراق و دیدار با مجاهدان اشرفی در اشرف شده بود 
در طول سالیان او داستان مجاهدین را دنبال میکند و بشدت تحت تاثیر صحبت های بخصوص زنان مجاهد خلق در این دیدار قرار میگیرد بطوری که بعد از گذشت سالیان بدنبال این است که از وضعیت فعلی آنها با خبر شود 
او طی مصاحبه ای با جمعی از مسئولین شورای ملی مقاومت از جمله آقای محدثین 
نهایتاٌ میگوید که من بشدت تحت تاثیر این عکس ها قرار گرفته ام و میخواهم به محلی که این اشخاص حضور دارند سفر کنم و بقیه ماجرای زندگی پر فراز و نشیب آنها را بشنوم
او راهی پایتخت کشور آلبانی شده و با تنی چند از این زنان قهرمان مصاحبه میکند
و خبر شهادت آسیه رخشانی و صبا که در اشرف با آنها مصاحبه کرده بود او را بشدت تحت تاثیر قرار میدهد
در انتهای فیلم مستند در باره مجاهدین خلق او میگوید برای من همه چیز در آن رابطه انسانی خلاصه میشود که قلبم را تسخیر کرده است
Michel Ware a reporter of The National Geographic , had a long journey through the years to follow the truth about #MEK:
The conclusion he gets
Their are devoted to their cause
For me is all a bout that human concoction
#Iran #FreeIran #No2Rouhani
http://freedomforiniran.blogspot.al/…/iran-isis-attack-on-i…
https://youtu.be/Y7yEyeDJGdA

از نمایش موشک در تهران تا شلیک به کولبران زینت میرهاشمی

راه پیمایی حکومتی در روز آدینه ۲ تیر با عنوان روز قدس، همراه با نمایش سه موشک وشعارنویسی روی آنها، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، دهانهای کف کرده از سر دادن شعار مرگ بر این و مرگ بر آن، بار دیگر آماجهای جنگ طلبانه، آشوبگری و دخالتهای مُخرب نظامی در کشورهای خاورمیانه را نشان داد.نمایش مسخره روز آدینه ۲ تیر، تاکیدی بر تداوم ماجراجوییهای خطرناک جمهوری اسلامی علیه شکل گیری هرگونه صلح در منطقه است که این امر به زیان مردم ایران است. بهانه همبستگی یا مردم فلسطین تنها برای تقویت جنگ طلبی رژیم بنیادگرای حاکم بر ایران و اخلال در مبارزه مردم محروم فلسطین برای رسیدن به حقوق خود است و تا کنون مردم ایران و ملت فلسطین زیانهای زیادی از این سیاست دیده اند. ویژه گی روز قدس امسال، اضافه کردن نام حسن روحانی به لیست دشمنان و شلیک اراذل «آتش به اختیار» به وی است. مشتهای گره کرده و محورهای شعارهای سربازان نرم خامنه ای در صحنه خیابان دقیقاً نمایش ضعف نظام بود. شعار «مرگ بر آخوند آمریکایی» یعنی نفوذ در قلب هرم قدرت! این همان پاشیدگی نظامی است که سکانداران آن قدرت خود را می خواهند با موسک سازی، موشک پرانی و صرف هزینه هنگفت بابت آن حفظ کنند.موضوع سند ۲۰۳۰ در شعارها، نمایش سه موشک و نوشتن شعار روی آن، تاکید مجدد سپاه پاسدران بر فرماندهی خامنه ای در پرتاب موشکها، نشان می دهد که نمایش انتخاباتی تمام شد اما جنگ خامنه ای و سپاه پاسداران علیه روحانی برای جبران شکست در نمایش انتخابات ادامه خواهد داشت.حفظ موقعیت خامنه ای در شرایط موجود، هزینه های زیادی برای نظام در بر دارد که می تواند تا مرحله خونین هم پیش رود. به گلوله بستن و قتل کولبران و کشتن اسبهای آنان، تبدیل به امری رایج شده است. ماموران رژیم بی شرمانه این کارگران بی دفاع را به قتل می رسانند. حکومت به جای ایجاد کار، امنیت زندگی و تامین معاش مردم محروم مناطق مرزی، آنها را از یک کار سخت محروم کرده و تا جایی پیش می رود که آنها را به قتل می رساند. تیراندازی ماموران رژِیم روز پنجشنبه ۱ تیر به کولبران در منطقه پیرانشهر منجر به کشته شدن یکی از کولبران متاهل و دارای سه فرزند شد و تعداد دیگری زخمی شدند. تجارت و بازرگانی کلان برادران قاچاقچی، حتا کسب و 
کار محدود کولبران محروم مناطق مرزی را بر نمی تابد. 

😂🎤 #ترانه شاد وای که دیوانه شدی سیدعلی🤣 بعد از تصویب تحریم های جدید علیه سپاه

واکنش هراس‌آلود امام جمعه‌های خامنه‌ای به اظهارات وزیر خارجه آمریکا

امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در واکنشی ترس‌آلود نسبت به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در مورد تغییر رژیم، به تکرار حرفهای خامنه‌ای و حمله به باند روحانی پرداخت و گفت:
آخوند احمد خاتمی: در رابطه با اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکاست که سیاست ما در ایران حمایت از عناصری در داخل کشور هست که به تغییر مسالمت‌آمیز نظام منجر شود، حرف اول اینه شما 38ساله در پی تغییرنظام هستید.
تقاضا می‌کنم در رویکردها هم یک تغییری حاصل بشه، یک جوری بعضیها حرف نزنند که آمریکا رو امیدوار کنند، یک روز یکجور بعضیها عمل نکنند که آمریکا رو امیدوار کنند.آخوند احمد خاتمی اذعان کرد که موشک‌پرانی اخیر در واکنش به تحریمهای مصوب سنای آمریکا بوده، ولی در عین حال ابراز وحشت کردکه نه تنها موشک، بلکه توپ و تانک و حتی تفنگ رژیم آخوندی هم تحریم ونظام نابود شود!
آخوند خاتمی: همزمانی این عملیات موشکی با طرح تحریم ایران در سنای آمریکا بسیار معنا دار هست که شما هر چه می‌خواهید بنشینید دور خودتون طرح تصویب کنید علیه ایران اما بدانید ایران اسلامی ذره‌یی از اصول خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.مطمئن باشید مؤمن از یک سوراخ گزیده نمیشه و ملت بزرگ ایران در برنامه موشکی خود مصمم و ذره‌یی عقب‌نشینی نخواهد کرد.امروز میگند موشک نداشته باشید فردا میگند تانک و توپ نداشته باشید پس فردا میگند حتی تفنگ هم نداشته باشید این یعنی نابودی انقلاب.

همبستگی زندانیان سیاسی اهل سنت و بلوچ از گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت در پاریس

متن پیام: با عرض سلام و احترام به محضر همه فعالان و دلسوزان جامعه بی صدا خصوصا عزیزان ایرانی مقیم خارج و داخل ایران.
همانطور که مستحضرید در ۱۰ تیرماه ۹۶ اجتماع و کنفرانس ایرانیان در پاریس برگزار می گردد از انجاییکه ما از شما و شما از ما هستید و در راستای احقاق حقوق ما بی صدایان تلاشها کردید دلسوزی و تلاشهای شما بر ما پوشیده نبوده لذا کمال تشکر را داریم.ازهمه شما هموطنان دلسوز ایرانی خصوصا قوم بلوچ و اهل سنت به طور جد و مصرانه می خواهیم که در این اجتماع به عنوان مدافع حقوق ما بی صدایان و رساندن صدای ما به گوش جهانیان و فعالان حقوق بشری شرکت کرده و به طوریکه گویا یکی از اعضا خانواده ما هستید که از طرف ما و خانواده های ما این پیام ما را برسانید. جهت یادآوری بار دیگر دست به قلم برده و مشکلات موجود در زندانهای ایران که قشر بزرگی از جامعه ایران در پشت میله های زندان در شرایط بحرانی بسر می برند که از طرف مسئولین بی مسئولیت و بی احساس که از بدو ورود به زندان کاملا به فراموشی سپرده شده و قربانی اهداف افراد متصب و مغرض با اعمال تعصبات و قوانین در چارچوب قانون اساسی و فراتر از آن هتک حرمت و کرامت انسانی قرار گرفته را بازگو کنم.
ـ آمار زندانیان بیش از ظرفیت زندانها است در زندانها که از خوابیدن در کریدور گرفته تا پله ها و در سرویس بهداشتی
ـ اعدام: متاسفانه اعدام کما فی السابق در حال اجراست بیشترین آسیب را مناطق محروم بالاخص بلوچستان و سیستان دیده و می بیند و همچنین اعدام دسته جمعی که در زندانهای بزرگ ایران در حال اجراست.
ـ بلاتکلیفی: از ۲ سال تا ۲۰ سال زندانیان در زندان در بلاتکلیفی بسر می برند.
ـ شکنجه: در بازداشتخانه ها که بدترین شکنجه ها بر متهمین اعمال می شود با وجود شکایات متعدد از طرف متهمین و خانواده آنها متاسفانه مراجع قضایی سعی در موجه جلوه دادن مامورین خود کرده و با تعجب می گویند مگر ممکن است سربازان گمنام شکنجه کنند در حالیکه آثارشکنجه و شکستگی ها بر جسم ما موجود هستند.
ـ از سوی مامورین و مراجع قضایی هر چه مدنظر آنهاست در هنگام بازجویی به طور مستقیم در پرونده قید می گردد که این در استان سیستان و بلوچستان از بیسوادی مردم سوء استفاده شده و حکم اجرا می شود و بر خلاف انتظار متهم حکم سنگینی به او ابلاغ می گردد.
ـ ممنوع بودن کتابهای مذهبی و برگزاری مراسم مذهبی اهل سنت در زندانها را می توان مثال زد.
ـ خرید وسایل با پول زندانیان که می توان خرید شیر فلکه و رنگ آمیزی اتاق مسئولین و خرید وسایل مورد نیاز مسئولین را نام برد.کسانی که نیاز به مرخصی، رای باز و ملاقات با خانواده را دارند مجبور به خرید وسایل مذکور می شوند که این در زندان مرکزی زاهدان در حال اجراست.
ـ شرایط اسفبار بهداری و نبود آزمایشگاه، نداشتن دکتر، دندانپزشک، چشم پزشک و اعزام نکردن بیماران خاص به بیمارستان را می توان نام برد. همچنین وضعیت غذایی، بهداشتی و نبود امکانات در بندها را می توان نام برد.
ـ محروم بودن زندانیان سیاسی از حقوق اولیه انسانی
ـ بی توجهی به رسیدگی به پرونده ها مانند مرخصی، رای باز و غیره
ـ وثیقه های سنگین در استان سیستان و بلوچستان که از ۲ میلیارد تا ۱۰ میلیارد تومان و حتی بیشتر صورت می گیرد.
ـ حضور قاضی و بازپرس در بازجویی ها و بازداشت خانه ها و اجبار شخصی به اقرار که در استان سیستان و بلوچستان اتفاق می افتد.
ـ دستگیری و شکنجه گسترده مردم و جوانان اهل سنت در بلوچستان و سایر نقاط ایران که امروز دیوانه وار دارد توسط سپاه صورت می گیرد و بدون دلیل و کوچکترین درگیری اقدام به جمع آوری و دستگیری جوانان می کنند.
این گوشه ای از مشکلات و بحران زندانیان بالاخص زندان مرکزی زاهدان که بی صدا مانده اند به علت اینکه دارند کاملا به خاطر دفاع از حقوق خود بی رحمانه سرکوب می شوند. ممکن است سخنان تکراری باشند که این خود به علت شرایط زندانیان و نرسیدن به حقوق خود است.با وجود این همه مشکلات و مشکلات دیگر لذا ما از همه فعالان و دلسوزان داخلی و خارجی که همواره در کنار ما بی صدایان پشت میله های زندان بوده و همه تلاشتان را در این زمینه کرده اید مثل سالهای قبل باردیگر برای دفاع و احقاق حقوق ما بینوایان که هیچ گونه دسترسی را نداریم در گردهمایی بزرگ پاریس در تاریخ ۱۰ تیر ۹۶ برگزار می گردد شرکت کرده و صدای ما بی صدایان باشید تا ما به حقوق مسلم خود برسیم و خانواده های ما زندانیان که با مشکلات عدیده در زندگی مواجه شده اند از این غم و اندوه خارج شوند و کرامت انسانی زندانیان به طور کامل به آنها برگردد.
ما زندانیان سیاسی از این اجتماع ایرانیان در تیرماه قاطعانه حمایت می کنیم و حمایت خود را اعلام می داریم.
به امید روزی که این اجتماعات در داخل کشور برگزار گردد و به امید آزادی و رسیدن زندانیان به حقوق خود و موفقیت شماعزیزان.
زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان - تیرماه ۱۳۹۶ – امضاها:
مولوی نورالدین کاشانی، مولوی عبدالرحیم کوهی، مولوی امان الله بلوچ زهی، همزه ریگی، بشیراحمد حسین زهی، میثم چمدانی، عابد بمپوری، اسحاق کلکلی، عبدالخالق جفادار شاهوزهی، حسن دهواری، الیاس قلندرزهی، شیرمحمد زمانی پور، عبدالصمد هود، عبدالوحید هود، عطاالله هود، زبیر هود، عبدالرحیم کیمیازهی، ملک قنبرزهی، محسن قنبرزهی، محمدرضا قنبرزهی، صوفی چاکری، شاپورزهی، سجاد بلوچ، ابوبکر رستمی، عبدالقاصد زمانی، عبدالباسط ریگی، میثاق دلشادی، جاوید دهقان، محمود کلکلی، امید ایمانی، عبدالحمید بلوچ زهی، محمدرضا بمپوری، عنایت الله نوتی زهی، اسماعیل شه بخش، درمحمد شه بخش، ابوبکر ملازهی، امیر باران زهی، فاروق بارانی، ادریس بلیدهی
جمعه ۲ تیر ۹۶ (۲۳ ژوئن ۲۰۱۷)

کارزار حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت در شهرهای میهن - آینده ایران با مریم رجوی

پیام‌های همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

جیمز بزن - نماینده پارلمان کانادا
مایلم به همه آنهایی که امسال در کنفرانس ایران آزاد شرکت می‌کنند درود بفرستم. همچنین می‌خواهم از همه به‌خاطر حمایت از شورای ملی مقاومت ایران و کاری که از طرف همه ایرانیان انجام می‌دهند، تشکر کنم.
روحانی و رژیم ایران حقوق‌بشر را روزانه، در مورد ضربه‌پذیرترین اقشار جامعه، به‌نحو وحشتناکی نقض می‌کنند. افرادی که می‌خواهند در صلح زندگی کنند، توسط مقامات فاسدی که می‌خواهند قدرت را در ایران داشته باشند، از حقوق‌بشرشان محروم می‌شوند. مقامات امنیتی هم‌چنان آزادی بیان و نارضایتی را سرکوب می‌کنند و دادگاهها علیه کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازات‌های سختی از جمله مجازات مرگ صادر می‌کنند.مقامات (رژیم) ایران هم‌چنان دهها مدافع حقوق‌بشر را به‌خاطر فعالیت‌های صلح‌آمیز و حرفه‌یی زندانی کرده‌اند. (رژیم) ایران سردمدار محدود کردن آزادی بیان در سطح جهانی است. (این رژیم) هم‌چنان آزادی مذاهب را نقض می‌کند
اکنون زمان حساسی در تاریخ ایران است. دولت کانادا این مقامات فاسد را پاسخگو خواهد دانست. وزیر امور خارجه خاطرنشان کرده که از لایحه ما اپوزیسیون محافظه کار، یعنی لایحه S226، لایحه عدالت برای قربانیان مقامات فاسد حمایت می‌کند. این لایحه بخشی از تلاش بین‌المللی برای اعمال مجازات‌های اقتصادی بر مقامات فاسدی است که از قدرتشان برای نقض حقوق‌بشر استفاده می‌کنند.من به‌طور منظم در هفته حسابرسی از (رژیم) ایران در پارلمان (کانادا) شرکت می‌کنم. این هفته، نقض حقوق‌بشر در ایران، جاه‌طلبیهای اتمی و ادامه حمایت (رژیم ایران) از تروریسم در سراسر جهان را برجسته می‌کند.من بار دیگر از حمایت شما از یک ایران آزاد و دموکراتیک که در آن حقوق‌بشر برای همه محترم شمرده خواهد شد، تشکر می‌کنم. شما می‌توانید روی حمایت من برای تحقق ایران آزاد حساب کنید.
دکتر آلخو ویدال-کوآدراس - رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت
روز اول ژوئیه امسال مانند هر سال، مقاومت ایران گردهمایی بزرگ سالانه خود را در پاریس برای فراخوان به تغییر رژیم و (برقراری) یک ایران آزاد و دموکراتیک برگزار خواهد کرد. توقعاتی که بعد از توافق اتمی به‌وجود آمده بود، به‌روشنی با سرخوردگی مواجه شد و وضعیت در ایران هم‌چنان وخیم است. با اعدام‌ها، ادامه نقض حقوق‌بشر، تبعیض علیه زنان، با استراتژی متخاصم رژیم علیه صلح جهانی و انواع آزمایش‌های موشکی. همه اینها نشان می‌دهد که هدف واقعی رژیم بعد از توافق اتمی صلح نیست؛ بلکه جنگ است. تلاش مستمر (آن) برای افزایش توان موشکی مجهز به کلاهک اتمی، همین را نشان می‌دهد. به‌تازگی وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که بسیار مهم است از میلیونها ایرانی که در داخل ایران و در خارج از ایران برای تغییر دموکراتیک مبارزه می‌کنند حمایت کنند؛ و من کاملاً با این دیدگاه وزارت‌خارجه آمریکا موافقم. چون این اقدامی ضروری است. یعنی نشان‌دادن علنی حمایت ما برای تغییر دموکراتیک در ایران. این آن چیزی است که ما در روز اول ژوئیه در پاریس انجام خواهیم داد؛ همان‌طور که ما بارها این کار را کرده‌ایم و خودم هم هر ساله در این جلسات شرکت می‌کنم. بسیار مفتخر و خوشحالم که دوباره این کار را انجام خواهم داد. پس بیایید در روز اول ژوئیه در حمایت از یک ایران دموکراتیک گردهم بیاییم.
پتری سارواما - نماینده پارلمان اروپا از فنلاند
امروزه مردم ایران تحت یک دیکتاتوری مذهبی زندگی می‌کنند. هزاران هزار نفر اعدام شده‌اند، از جمله ۳۰هزار نفری که در تابستان ۶۷قتل‌عام شدند. هیچ‌کس تا به‌حال به‌خاطر آن جنایات علیه بشریت به پای میز عدالت کشانده نشده است. ما می‌دانیم که مردم ایران تا زمانی که دیکتاتوری آخوندها سر کار است، امکان بیان نظرات آزادانه خود را نخواهند داشت. حتی برگزاری انتخابات در ایران چیزی بیش از یک شوخی هولناک نیست. یک دلیل ساده که هیچ کاندیدای واقعی وجود ندارد. از این‌رو بسیار خوشحالم که دهها هزار نفر از ایرانیان، در روز اول ژوئیه، در پاریس گردهم خواهند آمد. ما این‌جا در پارلمان اروپا رابطه بسیار خوبی با رهبری جنبش ایران آزاد مریم رجوی داریم. لذا می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم و آرزو کنم که شما یک گردهمایی بسیار موفقیت‌آمیز و خوبی را در پاریس داشته باشید.
مالکوم فاولر - رئیس پیشین کانون وکلای بیرمنگام انگلستان
ما باید در سراسر جهان، به مبارزه برای آزادی در ایران و برای اخراج این رژیم شرور ادامه بدهیم. یک نمونه آن با کمک من در کانون وکلا، قتل‌عام 30هزار (زندانی) مخالف در سال 1988فقط به‌دلیل موافق نبودن با این رژیم بد طینت است. مبارزه ادامه خواهد داشت. من تعهد می‌دهم که بدون شک ما (این مبارزه را) ادامه خواهیم داد تا زمانی که پیروز شویم.
به‌عنوان شاهدی از حمایت ما، گروه بزرگی از وکلای انگلستان در اجتماع دهها هزار نفره پاریس شرکت خواهند کرد و ما همیشه آنجا خواهیم بود. ما همیشه حمایت خودمان را از همه اقداماتی که شورای ملی مقاومت ایران از طریق رئیس‌جمهور (منتخبش) مریم رجوی انجام می‌دهد نشان خواهیم داد.غرب باید برای ممنوعه‌کردن سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی به پیش برود و هر گونه چشم‌انداز تجارت یا برداشتن تحریم‌ها را یک‌بار و برای همیشه به رعایت حقوق‌بشر بین‌المللی از طرف رژیم مشروط کند. ما باید این را در گردهمایی پاریس بیان کنیم. این گردهمایی روز شنبه اول ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود و به این مناسبت دهها هزار ایرانی از سراسر جهان و رزمندگان آزادی و وکلا هم از سراسر جهان آنجا خواهند بود تا حمایت بی‌قید و شرط و احترام خود را به مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور (منتخب) شورای ملی مقاومت ایران نشان بدهند.

گاردین: حمله روز جمعه به روحانی نشان داد که خامنه‌ای به تندروها کارت سفید داده است

گاردین روز جمعه درباره جنگ قدرت در رژیم آخوندی نوشت:‌ « حسن روحانی طی یک تجمع سالانه در تهران یک هفته بعد از این‌که توسط ولی‌فقیه مورد انتقاد قرار گرفت مورد فشار و اعتراض قرار گرفت و این در حالیست که جنگ قدرت بین این دو نفر به‌نظر می‌رسد تشدید شده است».روحانی که در این تجمع شرکت کرده بود مجبور شد سریعاً به سمت خودرویش آورده شود و این بعد از آن بود که معترضان شعار می‌دادند مرگ بر دروغگو، مرگ بر آخوند آمریکایی.در این ماه خامنه‌ای به‌طور علنی روحانی را مورد تحقیر قرار داد. هل دادن و فشارها بر روحانی که روز جمعه انجام شد نشان داد که خامنه‌ای به حامیان تندرو کارت سفید داده که به رئیس‌جمهور حمله کنند.

گزارشهای رسانه‌های خبری از کنفرانس افشاگرانه دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت

الجزیره آنلاین: 1تیر 96
دفتر شورای ملی مقاومت در ایالات متحده آمریکا یک کنفرانس مطبوعاتی برای افشای 42مرکز تولید و آموزش و شلیک موشک در سراسر ایران ترتیب داد. این اطلاعات بر اساس گزارشاتی که مجاهدین از وزارت دفاع و سپاه پاسداران دریافت کرده‌اند، در دسترس قرار می‌گیرد.این کنفرانس مطبوعاتی در آستانه گردهمایی عمومی سالیانه مقاومت ایران که در اول ژوئیه آینده تحت شعار ”برای ایران آزاد، رژیم آخوندها را از کشورهای منطقه اخراج کنید“، انجام می‌شود برگزار شد و انتظار می‌رود بزرگترین تجمع ایرانیان خارج از کشور با حضور صدها تن از شخصیتهای 5قاره جهان باشد.
علیرضا جعفرزاده گفت: سپاه پاسداران به فرمان خامنه‌ای فعالیتها و اقدامات خود را برای تولید و گسترش پروژه موشکی فشرده کرده است. ساخت و گسترش مراکز موشکی در تونلهای زیر کوهها و یا زیر زمین بخشی از این اقدامات است که نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به فرماندهی سرتیپ سپاه امیر حاجی‌زاده آن را پیگیری می‌کند...»
روزنامه الشرق‌الأوسط چاپ لندن: 31خرداد
اپوزیسیون ایران با اسناد و تصاویر ماهواره‌یی 42مرکز زیر زمینی و درون کوهها در شمال غربی و مرکز و جنوب ایران را که سپاه پاسداران در آن آزمایشهای موشکی بالستیکی انجام می‌دهد را افشاء کرد. اپوزیسیون ایران ارتباط این مراکز را با برنامه‌های اتمی رژیم ایران برای ساخت کلاهکهای اتمی و تهدید همسایگانش را تشریح کرد. علاوه بر این به نقش کره شمالی در تأمین تکنولوژی، متخصصان و کمک در برنامه موشکی رژیم ایران اشاره نمود. دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن تأکید کرد که این اطلاعات و اسناد و نقشه‌ها نشان می‌دهد که معامله اتمی که ایالات متحده منعقد کرده نه تنها باعث بهتر شدن رفتار رژیم ایران نشده، بلکه به این رژیم این فرصت را داده است که فعالیتهای مخربش را در منطقه گسترش دهد.علیرضا جعفرزاده خواستار افزایش مجازاتها علیه رژیم ایران و گنجاندن نام سپاه پاسداران با تمامی شعبات و سازمانهایی که تحت فرماندهی آن عمل می‌کند، در لیست سازمانهای تروریستی شد. وی همچنین خواستار افشای شبه‌نظامیان و سازمانهایی که تابع دستورات سپاه پاسداران در منطقه و به‌ویژه در سوریه و عراق هستند، گردید.

ژنرال دانفورد:‌ رژیم ایران در منطقه خاورمیانه نقش خبیثانه دارد

ژنرال جوزف دانفورد نقش رژیم ایران در منطقه را خبیثانه دانست. وی سیاستهای آمریکا در قبال تهدیدهای تروریستی در منطقه را تشریح کرد.رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا 31خرداد 96 تصریح کرد: در سوریه به تمامی طرفها هشدار داده‌ایم که از نزدیک شدن به مواضع ما خودداری کنند. تحرکات ما علیه نیروهای اسد برای دفاع از خود بوده است.
وی در مورد مبارزه با داعش گفت:‌آزادسازی رقه و موصل به‌معنی پایان جنگ علیه داعش نیست. ما ائتلافی شامل ۶۰کشور را داریم که برای نابودی داعش در سوریه و عراق عمل می‌کنند.جنگ علیه داعش طولانی‌مدت است. می‌بایست داده‌های اطلاعاتی‌مان را بازنگری کنیم. هدف ما تشکیل شوراهای حکومتی در مناطقی است که از دست داعش آزاد شده است.
ژنرال جوزف دانفورد افزود: فشار بر روی گروه‌های تروریستی به‌خاطر حفاظت از امنیت ملی آمریکاست. به‌دلیل تهدید تروریسم بین قاره‌ای می‌بایست با اقداماتی حفاظت از امنیت ملی‌مان را تضمین کنیم.جلوگیری از افزایش افراد مسلح و حمایت مالی از افکار بنیاد گرایانه بخشی از جنگ ما علیه ترویسم است. رژیم ایران نقش خبیثانه‌ای در بسیاری از مناطق خاورمیانه بازی می‌کند.رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا گفت:‌ترکیه هم‌پیمان مهم ماست و دلایل مشکلات آنها در سوریه را می‌دانیم. نمی‌خواهیم روابطمان با ترکیه تضعیف شود. ما روابطمان با مسؤلان ترک را ادامه می‌دهیم.

افشای جنایت تخریب مزار شهدای مجاهد خلق در تبریز

‌ بعد از افشای طرح انهدام مزار شهدای قتل‌عام مجاهدین در اهواز و مشهد رژیم آخوندی در تبریز نیز دست به جنایت مشابهی زد. به گزارش هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران روز ۱تیر ماه جاری رژیم آخوندی در وادی رحمت محل مزار شهدای گمنام مجاهد خلق در سالهای 60تا 67 با بکارگیری ماشین‌آلات سنگین اقدام به صاف کردن و از بین بردن سنگ های قبور این شهدا کرده است. دست‌اندرکاران این جنایت در صحنه ۶نفر بودند و سنگ های باقیمانده از مزار شهدا را کنده و به‌ دور انداخته و بعد اقدام به ریختن بتون به ضخامت بیش از ۱۰سانتیمتر کردند.دژخیمان برای سفیدکاری ۱۲سنگ مزار را در محل بتون ریزی جدید قرار داده‌اند که نشان دهند هنوز اینجا مزار است تا بعد این سنگها را هم از میان ببرند. تاکنون سطحی به ابعاد ۲۰۰متر مربع از این قطعه شهدای گمنام مجاهدین را بتون ریزی و سنگ گذاری کرده‌اند. باین ترتیب تا این تاریخ حدود ۷۵مزار و سنگ‌قبر را از بین برده و با بتون پوشانده‌اند. مساحت مزار شهدای گمنام مجاهد خلق ابعاد حدود ۱۰۰متر در ۷۵متر داشته است.
محل تخریب مزار شهدای گمنام مجاهد خلق در روی نقشه
محل بتون ریزی شده در عکس هوایی
تابلو محل کار تخریب تحت عنوان همسان سازی بلوک کودکان
نمایی عمومی مزار شهدا گمنام مجاهد در تبریز

 رد خودروهای حمل مصالح روی زمین مزار دیده میشود

سنگ مزار تخریب شده

سنگ مزارهای بهم ریخته توسط مزدوران

سنگ مزارهای جابه‌جا شده برای تخریب وبتون ریزی

سنگ های شکسته مزار گمنام شهدای مجاهد خلق در تبریز ۱تیر۹۶
عکسی از مزار گمنام شهدای مجاهد خلق در تبریز ۱تیر۹۶

قسمت بتون ریزی شده مزار

قسمت بتونریزی شده و قسمت سنگ گذاری شده روی سطح مزار دیده می‌شود

تهدیدهای رژیم ایران، مایه نگرانی همسایگان

تلویزیون فاکس‌ نیوز می‌گوید تهدید موشکی رژیم ایران باعث نگرانی همسایگان آن از جمله عربستان سعودی است. اکنون صحنه مقدم سوریه است.فاکس نیوز 1تیر 96: در پشت پرده، مذاکراتی در جریان است. طبعاً سرنگون کردن جنگنده رژیم اسد توسط آمریکا واقعه بزرگی است و آمریکا و روسیه در ملل‌متحد به مکالمات خود ادامه می‌دهند اما نکته اصلی، همکاری ارتش با ارتش است...مقامهای آمریکایی گفتند بعد از حمله موشکی آمریکا به داخل سوریه در ماه آوریل، تهدیدی از سوی روسها وجود داشت. این تهدید هرگز به چیزی بالغ نشد زیرا جتهای جنگنده آمریکا، عمدتاً در شرق رودخانه فرات پرواز می‌کنند. آنها به آنطرف رودخانه نمی‌روند و اهداف داعش را در شرق رودخانه مورد حمله قرار می‌دهند...
نیکی هیلی سفیر آمریکا در ملل‌متحد نسبت به روسیه خیلی صریح بوده اما در مورد این موضوع یعنی تهدید روسیه به سرنگون کردن هواپیماهای ائتلاف و آمریکا، نسبتاً در سکوت بوده است.خبرنگار فاکس نیوز: بله، فکر می‌کنم دولت سعی دارد با یک صدا صحبت کند و این صدا تاکنون، از جانب رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، ژنرال دانفورد بوده است...
همزمان با این حوادث، رژیم ایران هم هفت موشک به شرق سوریه شلیک کرد. این کار پیامی به سعودیها بود که این موشکهای بالستیک به‌راحتی می‌توانند به سمت عربستان یا سایر کشورهای منطقه پرتاب شوند...
این یک نگرانی جدی برای عربستان است با توجه به این‌که آنها در حال نبرد با نیروهای تحت حمایت رژیم ایران در یمن هستند.

کیهان خامنه‌ای: برخی نامزدها برای تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری، تاریخ نظام را ۳۸سال زندان و اعدام توصیف کردند

کیهان خامنه‌ای 2تیر 96در جنگ قدرت بار دیگر سوز و گداز خود را نسبت به پیشرفت جنبش دادخواهی اعدامها و قتل‌عام 67 بارز کرد و در این رابطه آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و نوشت: «برخی نامزدهای انتخاباتی از مدار انصاف خارج شدند و بخشی از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی را با عباراتی نظیر « 38سال زندان و اعدام» توصیف کردند. ستادهای انتخاباتی و طرفداران‌شان روز و شب به شایعه‌پردازی و شبهه سازی دامن زدند تا برخورد مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران با گروهک تروریستی منافقین در دهه 60 را جنایت جلوه دهند؛ همه اینها بازی‌ای ناجوانمردانه با حیثیت نظامی اسلامی برای چند روز بیشتر تکیه زدن بر کرسی ریاست‌جمهوری بود».کیهان نویس سپس به حرف ولی فقیه ارتجاع در این رابطه اشاره کرد و افزود: «همین اتفاق بود که زبان گلایه رهبر انقلاب را در 14خرداد 1396 گشود تا دهه شصت را «مظلوم» خطاب کنند و هشدار دهند که مبادا «جای جلاد و شهید عوض شود.».

مؤسسه گالوپ: مردم ایران عصبانی‌ترین مردم دنیا

ایران تحت حاکمیت آخوندها رکورد عراق را به‌عنوان عصبانی‌ترین مردم در سطح جهانی زد
مؤسسه گالوپ در یک مطالعه از وضعیت ۱۴۲ کشور جهان، به ترتیب ایران، عراق و سودان جنوبی را عصبانی‌ترین کشورهای دنیا معرفی کرده است. ۵۰ درصد جمعیت ایران عصبانی هستند.گزارش سالانه 2017 مؤسسه افکار سنجی”گالوپ “در آمریکا حاکی است از احساسات جهانی، مردم ایران به‌عنوان عصبانی‌ترین مردم جهان معرفی شده است.در این گزارش مردم ایران با ۵۰ درصد جمعیت عصبانی و عراق با ۴۹ درصد و سودان جنوبی با ۴۷ درصد عصبانی‌ترین کشورهای دنیا معرفی شده‌اند.در این گزارش یونان نیز با ۶۷ درصد پراسترس‌ترین کشور دنیا معرفی شده است.
در این گزارش همچنین ۷۰ درصد از مردم جهان گفته‌اند که لذت زیادی می‌برند و لبخند زده و احساس آرامش و احساس احترام می‌کنند.گفتنی است این مؤسسه اطلاعات خود را بر اساس داده‌های یک تا دو سال قبل منتشر می‌کند و ایران در گزارش سالهای اخیر به‌ویژه از سال ۲۰۱۳ به بعد در مقام دوم ناشادترین مردم جهان معرفی ‌شده بود.

جمعه، تیر ۰۲، ۱۳۹۶

We will not relent until the day when Iranians of all persuasions and divergences can join hands to hoist the flag of victory


فراخوان اکثریت پارلمان ایتالیا به محاکمه مسئولان قتل عام زندانیان سیاسی سال ۶۷

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، اکثریت پارلمان ایتالیا طی بیانیه ای به محاکمه و مجازات مسئولان قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ به فرمان خمینی به مثابه جنایت علیه بشریت فراخوان دادند.بیانیه اکثریت پارلمان ایتالیا از جمله به امضاء نائب رئیس پارلمان، ۵ معاون وزیر دولت ایتالیا، چهار وزیر پیشین این کشور، دو تن از دبیرکلهای احزاب ایتالیایی حاضر در پارلمان و دهها رئیس و نائب رئیس کمیسیونهای مختلف پارلمان ایتالیا رسیده است.
اسامی شماری از امضاء کنندگان این بیانیه عبارتند از:
مائوریتزیو لوپی Maurizio Lupi وزیر پیشین حمل و نقل، باربارا پولاسترینی Barbara Pollastini وزیر پیشین زنان
استفانیا پرستیجاکومو Stefania Prestigiacomo وزیر پیشین محیط زیست، جانفرانکو روتوندی Gianfranco Rotondi وزیر پیشین برنامه ریزی، لوئیجی دی مائیو، نایب رئیس پارلمان ایتالیا، سیمونه بالدلی Simone Baldelli، استفانو دامبروزو Stefano Dambruoso، فردیناندو ادورناتو Ferdinando Adornato، کاترینا پز Caterina Pes، داویده کاپارینی Davide Caparini، جولیو چزاره سوتانلی Giulio Cesare Sottanelli ازاعضای هیئت رئیسه پارلمان ایتالیا، فرانچسکو بوچا Francesco Boccia رئیس کمیسیون بودجه، مائوریتزیو برناردو Maurizio Bernardo رئیس کمیسیون مالی، گولیه لمو اپیفانی Guglielmo Epifani رئیس کمیسیون فعالیتهای تولیدی، لوکا سانی Luca Sani رئیس کمیسیون کشاورزی
در بیانیه اکثریت پارلمان ایتالیا آمده است:
به‌تازگی هم‌زمان با تشدید روند اعدام‌های خودسرانه در ایران، جزییات جدیدی از قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ فاش شده که جامعة ایران را در شوک فرو برده است.
افشای نوار صوتی ۲۴ مرداد ۱۳۶۷ از جلسة آیت‌الله منتظری جانشین وقت خمینی با ۴ مقام قضایی و اطلاعاتی مسئول اجرای قتل عام در تهران، حقایق تکان‌دهنده‌یی را از بزرگترین کشتار زندانیان سیاسی بعد از جنگ جهانی دوم بر ملا می‌کند.یکی از این ۴ نفر که زندانیان به آنها (اعضای) هیأت مرگ لقب داده بودند، مصطفی پورمحمدی وزیر فعلی دادگستری روحانی، دیگری رئیس دادگاه قضات و سومی تا چند ماه پیش دادستان کل بود و اخیراً از سوی خامنه‌ای به‌عنوان رئیس یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات اقتصادی و سیاسی حکومت منصوب شد و از او به‌عنوان کاندیدای ولی فقیه بعدی رژیم نام برده می‌شود.به گفته معاون سابق وزارت اطلاعات (رژیم)، ۳۳۷۰۰ زندانی سیاسی در قتل عام (۶۷) اعدام شدند. این قتل عام بر اساس فتوای خمینی در تیر ماه ۱۳۶۷ صورت گرفت که اعلام کرد: «همة کسانی که در زندان‌های سراسر کشور هستند و هنوز از مجاهدین حمایت می‌کنند محکوم به اعدامند». خمینی در پاسخ به سئوالات قاضی‌القضات خود مجدداً نوشت: «هر کس در هر مرحله از محکومیت خود و در هر کجا اگر از مجاهدین حمایت کند، باید اعدام شود. دشمنان اسلام باید فوراً نابود شوند». آیت‌الله منتظری در سه نامة اعتراضی به خمینی و هیأت مرگ نوشت: «کشتار هزاران نفر طی چند روز» نتیجة معکوس خواهد داد. مجاهدین یک ایده و یک فکر هستند و با کشتن تقویت خواهند شد.
بسیاری از اعدام‌شدگان، قبلاً به زندان محکوم شده و دورة محکومیت خود را می‌گذراندند و یا حتی آن‌را به‌اتمام رسانده بودند. بسیاری از اعدام‌شدگان، زندانیان آزاد شده و خانواده‌های مجاهدین بودند که به‌دنبال فتوای خمینی دستگیر شدند. در تهران و مراکز استان‌ها و بسیاری از شهرها (در مجموع بیش از ۷۰ شهر) هیأت‌های مرگ تشکیل شد. عفو بین‌الملل، و بسیاری ارگانهای بین المللی مدافع حقوق بشر این قتل عام را به‌عنوان جنایت علیه بشریت اعلام کرده‌اند.
سکوت در مقابل این کشتار وحشتناک و مصونیت عاملان که هم‌اکنون عالی‌ترین مقامات سیاسی و امنیتی و قضایی را دارند، عملاً آنها را به ادامة جنایت تشویق می‌کند.
از این‌رو از دولت ایتالیا می‌خواهیم:
اولاً قتل عام ۱۳۶۷ را قویاً محکوم کرده و هرگونه رابطه با رژیم ایران را به توقف اعدام‌ها مشروط کند.
ثانیاً از کمیسر عالی و شورای حقوق بشر و مجمع عمومی و شورای امنیت ملل متحد بخواهند، تحقیقات در مورد این جنایت عظیم را در دستور کار قرار بدهند و عاملان و آمران آن‌را در برابر عدالت قرار دهند.