شنبه، آذر ۱۳، ۱۳۹۵

محکومیت بمباران و قتل عام مردم بی گناه حلب توسط عوامل خامنه ای و دیکتاتوری اسد در نروژ + آلمان+پاریس

شرکت جمعی از حامیان مقاومت در تظاهرات محکومیت جنایت علیه بشریت عوامل خامنه ای و بشار اسد علیه 
:مردم حلب - کلن - آلمان - جمعه ۱۲ آذر ۹۵





:تظاهرات برای محکوم کردن جنایت علیه مردم حلب توسط عوامل خامنه ای و بشار اسد - کلن- آلمان






تظاهرات در پاریس - شرکت مقاومت ایران در تظاهرات محکومیت کشتار مردم بی گناه حلب توسط عوامل خامنه ای 
:و دیکتاتوری بشار اسد - جمعه ۱۲ آذر ۹۵








آگهی ویژه برنامه شعله های آذر

در خاطره روزها – تقویم نوشتاری - دوازدهم آذر

دو دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در کنیا دستگیر و محاکمه شدند

به گزارش آسوشیتدپرس، دو کارمند سفارت رژیم در کنیا به نامهای نصرالله ابراهیم و عبدالحسی قلی صفایی روز سه شنبه در یک اتومبیل سفارت رژیم در حال فیلمبرداری وشناسایی، دستگیر شدند.
این دو تن از ملاقات دو تروریست زندانی رژیم که به جرم داشتن ۱۵ کیلو مواد منقجره به ۱۵ سال زندان محکوم شده اند، بر می گشتند.
یکسال پیش نیز پلیس کنیا از کشف یک گروه تروریستی وابسته به رژیم ایران در این کشور خبر داده بود.
آسوشیتدپرس - ۱۱ آذر ۹۵

دستگیری و محاکمه ۲ دیپلمات تروریست رژیم در کنیا from Simay Azadi on Vimeo.

هماهنگ کننده رزمندگان در حلب: هزاران رزمنده جان برکف آماده نبرد تا آخرین نفس هستند


دکتر عبدالمنعم زین الدین هماهنگ‌کننده رزمندگان در حلب، از قلب حلب خونفشان در یک کنفرانس که به‌طور مستقیم از تلویزیون حلب الیوم پخش می‌شد، به تمامی خلقهای منطقه مژده پیروزی بر رژیم جنایتکار اسد و پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران و روسیه داد.
دکتر عبدالمنعم زین الدین هماهنگ‌کننده رزمندگان در حلب
اگر شورای امنیت بخواهد با رژیم اسد برخورد کند، در عرض چند ساعت تمامی باندهای شبه‌نظامی رژیم اسد را بیرون می‌کشند اما دست آنها را باز گذاشته‌اند تا اهالی حلب را بمباران کنند و به قتل برسانند. آنها دیدند که اسد با سلاح شیمیایی به مردم حمله کرد اما کاری نکردند. انواع سلاحهای کشتار را به‌کار برد باز هم کاری نکردند. الآن هم می‌گویند به روسیه فشار بیاوریم تا به رژیم اسد مهار بزند. در حالی‌که روسها خودشان هستند که بمباران می‌کنند. در روی زمین هم باندهای شبه‌نظامی رژیم ایران یعنی افغانیها، عراقیها و لبنانیها هستند که می‌جنگند. در آسمان هم روسها هستند که بمباران می‌کنند.

من به تمامی کشورهای عربی و اسلامی پیامی دارم. شما در این روزها مردم سوریه را رها کرده‌اید. مردمی که سدی محکم در برابر طرح و برنامه‌های رژیم ایران هستند. همین رژیم ایران و شبه‌نظامیانش از عراق و لبنان که به کعبه و صعده و امارات متحده عربی و کشورهای خلیج رسیده‌اند و شما را تهدید می‌کنند. رژیم ایران علنی می‌گوید که ما بحرین را اشغال می‌کنیم.
شبه‌نظامیان کینه توز رژیم ایران با عقاید بنیادگرایی و فرقه‌گرایی مردم سوریه را کشتار می‌کنند و از امام حسین و انتقام حضرت زینب دم می‌زنند. این در حالی است که امام حسین و حضرت زینب از تمامی این جنایتکاران که خون کودکان را به زمین می‌ریزند برائت میجویند.

ما را از به‌دست آوردن سلاحهای ضدهوایی محروم کردند در حالیکه رژیم ایران و حزب‌الشیطان با سلاحهای غربی در شهر القصیر در مرز لبنان رژه می‌روند و آشکارا در جنگ سوریه شرکت دارند. چه حمایتی از ما شده است؟ آیا دادن مقداری فشنگ در برابر بمبارانهای هوایی روسیه کمک به حساب می‌آید؟

محله‌هایی که در حلب سقوط کرده ولی این به‌معنای پایان یافتن انقلاب نیست. اگر نقشه حلب را نگاه کنید می‌بینید که انقلابیون بیش از 50 درصد از خاک حلب را در کنترل خودشان دارند. ولی با این حال به زمین نگاه نمی‌کنیم بلکه با ارزشها سروکار داریم. به این معنی که اگر یک کودک یا یک زن سوری جان ببازد، یعنی کل سوریه از دست رفته است اما جنایتکاران این موضوع را درک نمی‌کنند به همین خاطر تلاش می‌کند که جهان را قانع کند که زمینهای زیادی را گرفته در حالیکه دروغ می‌گوید. زیرا فقط بر 18 درصد از خاک حلب مسلط است. اگر شما مساحت را هم در نظر بگیرید رژیم اسد شکست خورده است. اسد در ارزشهای انسانی، اخلاقی و جنگ شکست خورده است و در آینده هم کرسی خود را از دست خواهد داد و در کنار همپیمانانش شکست خواهد خورد.
درود بر تمامی رزمندگان در حمص و حما و ساحل سوریه و غوطه دمشق و ادلب و همه جای سوریه که پایدار مانده‌اند.
درود بر قهرمانان حلب و درود بر هر انسان شریفی که در کنار انقلاب ایستاد. خواری و ذلت و شکست و خیانت بر کسانی‌که در مقابل انقلاب ایستادند، به آن ظلم کردند و علیه آن دست به توطئه زدند. تاریخ این افراد را هرگز نخواهد بخشید. مردم سوریه هم به آنها رحم نخواهد کرد و اسامی آنها را با حروف ذلت و خواری ثبت خواهد کرد.
انقلاب ما به یاری خدا پیروز است. خدا با ماست. ما جان خود را در راه خدا در کف نهاده‌ایم. اگر خدا آن را از ما بگیرد، برنده شده‌ایم و اگر هم جان ما را نگیرد و ما را نگهدارد، از خدا می‌خواهیم که چشم ما را به دیدن پیروزی روشن کند.
به خدا قسم که بعد از هر سختی، شادی و فرح و پیروزی است. خدا خودش گفته که ان مع العسر یسرا.
حضرت موسی و یارانش در گشایش نبودند، خدا سختیها را بر آنها نازل کرد و بعد از آن بود که گشایش و پیروزی به سوی آنها رو نهاد.
ما به یاری خدا محاصره تمام مناطق سوریه را در هم می‌شکنیم و انقلاب را به پیروزی می‌رسانیم. ما نمی‌خواهیم که بر مردم حکومت کنیم بگذار مردم خودشان حاکم خودشان را انتخاب کنند. شرافتمندانی را انتخاب کنند که با عدل و احسان بر آنها حکومت کنند.
ما به همراه هزاران رزمنده دیگر به خدا قسم هرگز نمی‌هراسیم و به نبرد پشت نمی‌کنیم. من از جنگ نمی‌گریزم و به استقبال مرگ میروم.
از خدا می‌خواهم که جوانان رزمنده ما را ثابت قدم نگهدارد. امروز که در شیخ سعید در حین نبرد، پوزه دشمن را به خاک مالیدند و آنها را در مناطق مختلف دنبال کردند. ما در روزهای آینده زمام امور را به‌دست می‌گیریم و پوزه دشمن را به خاک می‌مالیم این یک بازی نیست بلکه یک حماسه است که ما با خون خود در آن وارد شده‌ایم و به یاری خدا یک نفر از ما از عهده‌ هزار تن از عناصر دشمن بر می‌آید.
ننگ و شکست بر این جنایتکاران و ظالمان و پس مانده‌های متعفن جامعه
از خدای بزرگ می‌خواهیم که اهالی حلب را حفظ کند و رزمندگان و انقلابیون را به پیروزی سریع هدایت کند.
از خدا می‌خواهیم که مردم جهان را به مسئولیتشان آگاه کند.
من به تمام زنان و سالخوردگانی که فقط می‌توانند برای ما دعا کنند، درود می‌فرستم و خدا همه شما را حفظ کند.
به یاری خدا شما را در پیروزی خواهم دید. من به اذن خدا در بیش از 54 نبرد شرکت کرده‌ام و در بیش از 30 پیروزی هم مشارکت داشته‌ام. من به یاری خدا در میدان نبرد هستم و تا روح در بدن دارم و تا وقتی که قلبم می‌تپد، کوتاهی نخواهم کرد و در میان رزمندگان خواهم بود و اگر هم مرگ گریبانم را بگیرد در هتلها نخواهد بود. بلکه در صحنه نبرد جان خواهم داد.
از خدا می‌خواهم که شهدا را از ما قبول کند و درد و رنج خلقمان را التیام بخشد همانا که او شنونده و پاسخگوست.

افزایش نرخ دلار در برابر ریال به بش از ۴۰۰۰ تومان - گفتگوی سیمای آزادی با یزدان حاج حمزه


در حالی که قیمت هر دلار آمریکا به بیش از ۴۰۰۰ تومان رسیده است، رئیس کل بانک مرکزی رژیم گفت که افزایش نرخ ارز موقتی است
در ارتباط با افرایش قیمت ارز سیمای آزادی مصاحبه ای با آقای یزدان حاج‌حمزه عضو شورای ملی مقاومت ایران ترتیب دادند.
آقای یزدان حاج حمزه گفت:‌ قیمت ارز و دلار در بازار ارز ایران بشدت بی ثبات شده و درحال نوسان است . بطوریکه ظرف چند روز اخیر که ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شده، حدود ۳۰۰ تومان قیمت دلار رفته بالا و رسیده به ۳ هزار و نصد و خورده ای و نزدیک به 4هزار تومن، مرز ۴ هزار تومان رسیده.
این بی ثباتی درحالیست که بانک مرکزی و دولت روحانی اعلام کرده بودند که تا پایان سال ۹۵ که البته برای جلب سرمایه خارجی، سیاست شان هست باید نرخ ارز را تثبیت کنند. و یک نرخه کنند فقط به قیمت بازار آزاد باشه و دیگر قیمت فروش دولتی ارز نداشته باشند به هیچ کسی و هیچ موردی.
البته خب این خیلی الزامی است لازم برای جلب سرمایه خارجی چون باید بدونه که با چه قیمتی پولش در بازار ایران پولش تبدیل به ریال میشه بعد هم که میخواهد ببرد چه قیمتی تبدیل به ارز و دلار خواهد شد.
ولی اینکه چطور دولت روحانی دچار یک همچنین وضعیتی شده و این بی ثباتی در تصمیم گیری و یکسان سازی نرخ ارز به دو علت اساسی برمیگردد.
مسئله تقاضا و عرضه ارز درایران تابع سانسورهایی است که از کنترل دولت بیشترش خارج است برخلاف آنچه که رئیس بانک مرکزی دولت روحانی اعلام میکند مسائل موقت و گذرا علاوه بر موقت و گذرا مسائل تثبیت شده و پایه ای هم وجود دارد.
مثلا در بخش تقاضا مسئله افزایش بی رویه واردات و اساسا مقرون به صرفه نبودن تولید و رکود تولیدی درایران باعث افزایش هر چه بیشترواردات میشود و به موازات جمعیت این واردات بالامیرود و ارز میخواهد و پول خارجی میخواهد.
و از سوی دیگر یک عامل دیگری که دامن میزند به بی ثباتی نرخ ارز موضوع نقدینگی بسیار بسیار بیش از نیاز اقتصاد است که در دولت روحانی دو برابر شده این نقدینگی و الان به بالای ۱۲۲۰ میلیارد تومن یعنی نزدیک به ارزش تولید ملی ایران رسیده و بخش مهمی ازاین نقدینگی دست سوداگرانی است که اینها سراغ بازار ارز نه میایند برای اینکه، پولشون که نمیخواهند راکد بماند و میخواهند پول دربیاورند و ارز میخرند و نگه میدارند وبعد میفروشند وبعد میخواهند سود ببرند.
این از نظرتقاضا ولی در بخش عرضه هم دوسال سود جدید وارد شده که عرضه و فروش ارز را که بیشتر دلارهای نفتی است که دولت باید به بازار عرضه کند این را هم چشم اندازش را تیره کرده و الان خبرهایی هست که بانک های بین المللی بیش از گذشته بعد از انتخابات آمریکا اکراه دارند در رد وبدل کردن پول نفت ایران و چنانچه مجید انصاری معاون روحانی گفته هنوز مسئله دریافت پول نقد مسئله مهم است و یا رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح اخیرا اعلام کرده که بودجه ما را تخصیص نداده دولت ولی وقتی ازش میپرسیم میگوید هنوز مسئله پول نقد را نتوانسته ایم وارد کنیم.
پس یکی اکراه بانک ها بیش از گذشته در نقل و انتقال پول ایران و ضمنا پول نقد است
موضوع دیگری که جدید است مسئله این تمدید قانون داماتو است که سرمایه گذاری نفتی درایران را اگر ریل اجرا و اگرتصویب پروسه اش تمام شود تصویبش و دولت آینده آمریکا بخواهد آنرا اجرا کند فلج میکند مسئله سرمایه گذاری نفتی درایران را و به طبع آن بالا رفتن درآمد ارزی رژیم را و عرضه ارز را به بازار ارز.
بنابراین میبینیم که این دو فاکتور در بخش عرضه ارز و فروش ارز هم چشم انداز را بشدت تیره کرده. این مشکلات البته بر طبق روال متداول دودش به چشم مردم ایران خواهد رفت و چنانچه خب هزینه های مردم بیشتر مصرف کننده کالاهای وارداتی یا کالاهای واسطه وارداتی در کارخانه هستند، باز دلار و قیمت دلار میرود بالای این هزینه ها و خودشان میگویند هزینه های ما دلاری است و درآمد مان ریالی. درحالیکه ریال قدرت خریدش و ارزشش مرتب داره میاید پایین.
امیداوریم که هرچه زودتر این مسائل که مسئله ریشه ای اش به موجودیت این رژیم برمیگردد راه حل اساسی را مردم ایران به سمتش بروند
مصاحبه یزدان حاج حمزه در مورد افزایش قیمت ارز from Simay Azadi on Vimeo.

افزایش نظارت بر تهدیدهای رژیم ایران در لایحه بودجه دفاعی ۲۰۱۷ آمریکا


مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه 12آذر 95 لایحه بودجه دفاعی سال 2017 آمریکا را تصویب کرد. این لایحه با ۳۷۵ رأی موافق در برابر ۳۴ رأی مخالف به تصویب رسید
بر اساس این لایحه دفاعی، دولت دونالد ترامپ که از بهمن ماه آغاز به کار می‌کند، ملزم خواهد شد تا نظارت بر تهدیدهای ناشی از فعالیت‌های نظامی رژیم ایران را افزایش دهد
بر اساس این لایحه، مدیر اطلاعات ملی آمریکا هر سه ماه گزارشی را در مورد پرتاب موشک بالستیک از سوی ایران باید به کنگره ارائه دهد
همچنین وزیران خارجه و خزانه‌داری باید هر سه ماه یکبار گزارشی از نحوه اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه دست‌اندرکاران برنامه موشکی رژیم ایران به کنگره ارائه دهند
بر اساس متن این لایحه، در فاصله حداکثر ۱۸۰ روز پس از اجرای لایحه، وزیر دفاع آمریکا و همچنین وزیر خارجه باید مشترکاً در کمیته‌های دفاع و روابط خارجی کنگره حضور یافته و در مورد «همکاری‌ بین رژیم ایران و فدراسیون روسیه» گزارش دهند
:
توضیحات این دو وزیر در این نشستها شامل این موارد خواهد بود

این همکاریها چگونه بر منافع امنیت ملی آمریکا تاثیر می‌گذارند
۲-همکاریها در مورد بحران سوریه-
تسلیحات، درصورتی که از روسیه به ایران ارسال شده باشند-
در صورتی که همکاریهای فضایی اتفاق افتاده باشد، تا چه حد و با چه ابعادی بر برنامه موشکی بالستیک رژیم -ایران تاثیرگذار هستند
همکاری نظامی دریایی در شرق دریای مدیترانه و خلیج‌فارس-
وزیر خارجه همچنین ملزم خواهد بود در نشست جداگانه‌ای در کنگره شرکت و درباره «استفاده حکومت ایران از نهادهای تجاری برای فعالیت‌های غیرقانونی نظامی و غیرنظامی» گزارشی را به قانونگذاران ارائه دهد
:این نشست شامل این موارد خواهد بود

 ـ استفاده حکومت ایران از نهادهای تجاری برای تسهیل نقل و انتقال غیرقانونی کالا
 ـ ارائه خدمات مالی، تأمین مواد لازم، و حمایت فنی از سوی بخش تجاری رژیم ایران به سپاه پاسداران
ـ ارائه تسهیلات برای چنین فعالیتهایی از سوی کشورها یا اشخاص خارجی، مانند اجازه استفاده از فرودگاهها، خدمات، یا منابع دیگر

سناتور میچ مک‌کانل: انتظار دارم سال آینده، دولت و کنگره جدید سیاست ما را در قبال رژیم ایران به‌طور کامل بازبینی کنند


روز پنجشنبه مجلس سنای آمریکا تمدید قانون تحریم‌های رژیم آخوندی به‌مدت 10سال را باتفاق آرا به‌تصویب رساند
تمدید 10ساله تحریم‌های رژیم که پیش از این در مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع آرا تصویب شده بود، در مجلس سنا با 99 رأی مثبت و بدون رأی منفی تصویب شد و اکنون برای امضا توسط اوباما و تبدیل آن به قانون، به کاخ سفید ارسال می‌شود
تصویب دو حزبی تمدید تحریم‌های رژیم در سنا در حالی صورت گرفت که وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه از سناتورهای دموکرات خواسته بود به آن رأی منفی بدهند
پس از رأی‌گیری سنا، خبرگزاری رویتر به‌نقل از دستیاران کنگره گفت، انتظار می‌رود اوباما این قانون را امضا کند
نیویورک‌تایمز نیز گزارش داد: یک مقام کاخ سفید گفت که اوباما این قانون را امضا خواهد کرد
همچنین واشینگتن پست در گزارش خود نوشت: اکنون که هر دو مجلس (آمریکا) با اکثریت قاطع (به تمدید تحریم‌ها) رأی داده‌اند، احتمالاً اوباما در جلوگیری از تبدیل تمدید تحریم‌های (رژیم) ایران به قانون ناتوان خواهد بود: سناتورها این لایحه را در روز پنجشنبه با 99 رأی مثبت و بدون رأی منفی تصویب کردند و ماه گذشته (میلادی) قانون‌گذاران مجلس نمایندگان همین لایحه را با 419 رأی مثبت در برابر یک رأی منفی به‌تصویب رساندند
واشینگتن‌پست خاطرنشان کرد که دولت اوباما به‌صراحت تهدید به وتو این تمدید نکرده است؛ اما اگر هم اوباما تصمیم به وتوی آن بگیرد، اکثریت‌های غالب بر حق وتو در کنگره وجود دارد که می‌تواند هر گونه اقدام رئیس‌جمهور را برای بلوکه‌کردن (آن)، لغو کند
واشینگتن‌پست اضافه می‌کند: سناتور باب کورکر رئیس کمیته امور خارجی سنای آمریکا که تحت بررسی برای تبدیل‌شدن به وزیر خارجه ترامپ است طی بیانیه‌یی، گفت: «تمدید قانون تحریم‌های (رژیم) ایران، این توانایی را به ما می‌دهد که تحریم‌های برداشته‌شده از سوی دولت اوباما برای اجرای توافق اتمی را مجدداً اعمال کنیم و تضمین می‌کند که (دونالد) ترامپ رئیس‌جمهور منتخب و دولتش، از ابزار لازم برای مقابله با اقدامات خصومت‌آمیز این رژیم
...برخوردار باشند

یورش وحشیانه مأموران امنیتی به مراسم یادبود پوینده و مختاری


مأموران اطلاعاتی رژیم آخوندی روز جمعه دوازدهم آذر 95 به مراسم یادبود پوینده و مختاری از قربانیان قتلهای زنجیره‌یی در امام‌زاده طاهر کرج وحشیانه یورش بردند و تعدادی را مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند و تعدادی را نیز بازداشت کردند
به گفته شاهدان مأموران وزارت بدنام اطلاعات آخوندی بعد از این‌که از ورود شرکت کنندگان به قبرستان جلوگیری کردند، به آنان حمله کردند و شش تن را بازداشت کردند
محمد مختاری و محمد جعفر پوینده توسط مأموران جنایتکار وزارت بدنام اطلاعات و در جریان قتلهای زنجیره‌یی به قتل رسیدند

https://www.mojahedin.org/news/189494/

سایت پاسدار رضایی: ژنرال متیس کسی که ایران را تنها تهدید مداوم و مستمر برای صلح و امنیت خاورمیانه خطاب کرده بود



به دنبال معرفی ژنرال متیس به‌عنوان وزیر دفاع کابینه ترامپ، سایت پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم نوشت: اکنون کاملاً مشخص است که ژنرال متیس کسی که (نظام) ایران را تنها تهدید مداوم و مستمر برای صلح و امنیت خاورمیانه خطاب کرده بود، محور و مبنی شکل دهی به سیاستهای جدید دولت آمریکا در برابر (نظام) خواهد بود. وی همچنین از چهره‌هایی است که قطعاً روزی به دونالد ترامپ برای امکان استفاده از نیروی نظامی علیه (نظام) می‌تواند مشاوره و راهنمایی دهد
این ژنرال بازنشسته طی یک سخنرانی در ماه آوریل و در مرکز تحقیقات و مطالعات استراتژیک و بین‌المللی واشینگتن گفت که وی دلایل دولت اوباما برای تصمیم به برقراری توافق هسته‌یی را درک می‌کند و به این مسأله که این توافق می‌تواند دسترسی رژیم ایران به بمب هسته‌یی را به تأخیر اندازد باور دارد. اما متیس همچنین بیان کرد که کاخ سفید اشتباه بزرگی را مرتکب شده است که مانع بیشتری بر سر راه ایران برای جلوگیری از ارسال سلاح و کمک مالی و نیروی نظامی برای دولت بشار اسد، و ارسال تسلیحات گسترده به یمن، ایجاد نکرده است
واشینگتن پست گزارش داد: ژنرال متیس که توسط دونالد ترامپ به‌عنوان وزیر دفاع در کابینه رئیس‌جمهور جدید آمریکا معرفی شده، رژیم ایران را تهدیدی بزرگ‌تر از داعش می‌داند، اما می‌گوید توافق اتمی را نمی‌توان از بین برد
واشینگتن پست افزود: جیمز متیس، 66ساله، فرماندهی چندین عملیات نظامی در سراسر خاورمیانه را برعهده داشته و آخرین سمت وی فرماندهی سنتکام بود که حوزه مسئولیت آن از شاخ آفریقا تا خاورمیانه و آسیای مرکزی را در بر می‌گیرد
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس از این پیشتر، نوشته بود: متیس گفته است: در نظر من داعش چیزی بیش از بهانه‌یی برای این‌که رژیم ایران به سوء رفتار خود ادامه دهد نیست. رژیم ایران دشمن داعش نیست. آنها از ناآرامی در منطقه که داعش می‌آفریند خیلی سود می‌برند
نیویورک‌تایمز درباره ژنرال متیس، وزیر دفاع در دولت آینده ترامپ، می‌نویسد: تأکید متیس بر این‌که (رژیم) ایران بزرگ‌ترین تهدید صلح خاورمیانه است و انتقاد تندش به تلاش‌های اولیه دولت اوباما برای نبرد با داعش... او را به انتخاب جذابی برای رئیس‌جمهور دونالد ترامپ تبدیل کرد...» نیویورک‌تایمز می‌افزاید: ژنرال متیس به‌عنوان فرمانده سنتکام، عمیقاً درگیر طرح‌های مقابله با (نیروی) نظامی (رژیم) ایران و حفاظت از خطوط دریایی در خلیج‌فارس بوده است
خبرگزاری رویتر نیز، می‌نویسد: (ژنرال) متیس به‌همراه (مایکل) فلین (مشاور امنیت ملی ترامپ) و مایک پومپئو گزینه ترامپ برای مدیریت اطلاعات مرکزی، منتقد توافق اتمی (با رژیم) ایران بوده و می‌گوید تهدید (رژیم) تهران نگرانی‌های فوری‌تری را نسبت به داعش یا القاعده برمی انگیزد
ژنرال متیس، گفته است: «از نظر من، رژیم ایران، تنها و اصلی‌ترین تهدید مستمر برای ثبات و صلح خاورمیانه است

ابراز وحشت سایت پاسدار رضایی از معرفی ژنرال متیس برای وزارت دفاع from Simay Azadi on Vimeo.

وخامت حال زندانی سیاسی آرش صادقی در زندان اوین


زندانی سیاسی آرش صادقی بیش از 40روز است در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد. وی در پی افت شدید فشار و «بالا آوردن لخته‌های خون» به بیمارستان طالقانی منتقل شد. پزشکان وضعیت این زندانی سیاسی را وخیم گزارش کردند اما وی به علت مخالفت با سرم تراپی به علت اعتصاب‌غذا و تأکید بر ادامه اعتصاب خود در روز جمعه به زندان بازگردانده شد
آرش صادقی به علت اعتصاب‌غذا در هفته گذشته تاکنون در حال از دست دادن قدرت تکلم خود است و به سختی صحبت می‌کند
عفو بین‌الملل در بیانیه‌یی در 30نوامبر ضمن هشدار نسبت به سلامتی این زندانی سیاسی نوشت ”آرش صادقی از ۲۴ اکتبر در اعتراض به بازداشت و زندانی شدن همسرش «گلرخ ابراهیمی ایرایی» دست به اعتصاب‌غذا زده است. «گلرخ» همسر این زندانی سیاسی در خصوص نوشتن داستانی در مورد سنگسار زندانی شده است
آرش صادقی از روز سوم آبان در اعتراض به شرایط غیرانسانی زندان و بازداشت همسرش اعتصاب‌غذا را شروع کرد

https://www.mojahedin.org/news/189513/

کنفرانس «فراخوان به عدالت» در پاریس - همبستگی با مردم و انقلاب سوریه و شهیدان شهر خونفشان حلب - (بخش پنجم)


:بریتا حاجی حسن – رئیس شورای شهر حلب


خانم رئیس‌جمهور، آقایان و خانم‌های حاضر، 
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
خوشحالم از این‌که در این کنفرانس حضور پیدا کرده‌ام تا از جنایات آخوندهای (حاکم بر) ایران در سوریه به‌طور عام و در حلب به‌طور خاص صحبت کنم. همان حلبی که دارد کشتار جمعی و تخریب می‌شود و در آتش می‌سوزد. حلبی که 94روز است محاصره شده است با شرکت 90 درصدی رژیم آخوندهای (حاکم بر) ایران در سطح شهر و با سازماندهی آخوندهای (حاکم بر) ایران و رژیم اسد و رژیم روسیه و داعش که جوانب مختلف یک مسأله هستند و آن تروریسم است. حجم نفوذ رژیم ایران در سوریه که از طریق حمایت از نیروهای رژیم اسد صورت می‌گیرد، بر کسی پوشیده نیست؛ و آن‌را با مهمات و سلاح پشتیبانی می‌کند. حتی کار به جایی رسیده که عناصر سپاه پاسداران ، فرماندهی عملیات را به‌عهده‌ دارند و آنها را آموزش می‌دهند و اطلاعات و لجستیک در اختیارشان قرار می‌دهند و جنایات رژیم ایران در سوریه واضح است. پشتیبانی و حمایت رژیم ایران از رژیم اسد به پشتیبانی مالی و لجستیکی از رژیم اسد برای سرکوب تظاهر کنندگان به ابتدای سال 2012 و شروع تظاهرات مردم سوریه برمی‌گردد که آغاز شد، یعنی ابتدای انقلاب سوریه. البته رژیم ایران به این پشتیبانی مالی و لجستیکی اکتفا نکرد، بلکه به پشتیبانی عملی نیز مبادرت کرد که با وارد کردن شبه‌نظامیانی آغاز شد که عمدتاً در قالب حزب‌الله و بقیه شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران پیش می‌رود. انقلاب سوریه یک انقلاب مسالمت‌آمیز باقی ماند
اما رژیم اسد آن‌را با گلوله پاسخ گفت، انقلاب سوریه مجبور به استفاده از سلاح شد 

كلیپ ما كودكان سوریه هستیم بنگرید چه بر ما میگذرد

نقش نظامی رژیم ایران در جنگ کنونی سوریه به‌تدریج با دادن پشتیبانی استراتژیک برای مقابله با تظاهرات، همان‌طور که در ابتدا ذکر کردیم، گسترش یافت تا این‌که هیأت مستشاری برای کمک به حل بحران رژیم سوریه توسط فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی تشکیل شد. قاسم سلیمانی که فرماندهی را در سوریه تحویل گرفت، تجربه زیادی در جنگ شهری داشت، هم‌چنان که در سرکوب تظاهرات مردم ایران در سال 2009 نیز توسط نیروهای بسیج وارد شد. همچنین جنایات رژیم ایران در سوریه گسترش یافت و به کشتار اپوزیسیون و شهروندان سوری رسید.
اصلی‌ترین شبه‌نظامیانی که رژیم ایران در سوریه به‌راه انداخته و در آنجا از رژیم سوریه پشتیبانی می‌کند، سپاه پاسداران (رژیم) ایران، تیپ (موسوم به) ابوالفضل العباس، حزب‌الله لبنانی، تیپ (موسوم به) ذوالفقار، گردانهای (موسوم به) سیدالشهدا، گردانهای (موسوم به) حزب‌الله عراقی و نیروهای محمد باقر صدر و بسیاری نیروهای دیگر از احزاب شبه‌نظامیان وابسته به رژیم تروریستی (حاکم بر) ایران است.
رژیم ایران مرتکب کشتارهای زیادی در استان حلب شده است. دهها کشتار در استان حلب مرتکب شده است
اگر بخواهیم راه‌حلی برای جنگ و موضوع مشارکت رژیم ایران در جنگ سوریه پیدا کنیم، بایستی آنها را به شورای امنیت 
:سازمان ملل‌متحد و ارگانهای ذیربط پیشنهاد کرد که به این قرار است
محکوم‌کردن جنایات و دخالت‌های رژیم ایران در سوریه توسط شورای امنیت و کشورهای عضو سازمان ملل‌متحد و تمامی هیأت‌های بین‌المللی
اخراج رژیم ایران از سازمان همکاری کشورهای اسلامی و قطع رابطه کشورهای عربی و اسلامی با رژیم ایران
ممنوعیت هر گونه شرکت‌دادن رژیم ایران در گفتگو با رژیم سوریه
از خداوند رحمت برای شهدا و آزادی زندانیان و سلامتی برای مجروحان و پیروزی برای مردم ایران و مردم سوریه را خواستاریم
و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
:هیثم مالح - رئیس کمیته قانونی ائتلاف ملی سوریه



بسم الله الرحمن الرحیم
با درود به خواهر مجاهد مریم رجوی . ایشان در مورد سوریه همه چیز را گفتند و برای ما دیگر چیزی نماند که راجع به سوریه بگوییم. ایشان بیش از آنچه که ما صحبت می‌کنیم گفتند. ما از ایشان تشکر می‌کنیم و از مقاومت ایران هم تشکر می‌کنیم. مقاومت ایران که عواطفمان با هم گره خورده و انشاء الله در یک جبهه با هم در انقلاب مردم سوریه و انقلابیون سوریه و نمایندگان آنها در خارج در وحدت هستیم. درود و سلام کودکان سوریه را به شما می‌رسانم. سلام و درود زنان سوریه. تعداد شهدا از دو جنس چه زنان و چه کودکان تاکنون به یکصدهزار شهید رسیده است. ما اسامی بیش از 100هزار شهید را ثبت کردیم و برای مذاکرات ژنو در هیأت مذاکره‌کننده ژنو 2 همراه با اخضر ابراهیمی تسلیم کردیم. رژیم سوریه مشروعیت خود را طبق قوانین بین‌المللی از دست داده چرا که مشروعیت را ملت می‌دهد و وقتی که ملتی شورش می‌کند طبق قانون بین‌المللی آن مشروعیت ساقط می‌شود. بنابر‌این رژیم سوریه دیگر نماینده مردم سوریه نیست. همچنین آخوندهای حاکم بر ایران و سر مار که در تهران است با 80هزار فرد مسلح از حزب‌الله گرفته تا گروه‌های متعدد از عراق و از افغانستان و پاکستان و حوثیهای یمن در کار علیه انقلاب سوریه وارد شدند. الآن 95هزار فرد مسلح در سوریه از روسیه تا نیروهای رژیم آخوندی در مقابل ملت سوریه و انقلاب سوریه می‌جنگند. هیچ امیدی به صلح نیست تا زمانی که جامعه جهانی و کشورهای اروپا و به‌طور مشخص من از پاریس صحبت می‌کنم ابتکارعمل را به‌دست نگیرند. ما خواستار همکاری با کشورهای اروپایی برای پایان دادن به آبشار خون در منطقه هستیم. ما خواستار پایان دادن به این جنگ و محقق کردن خواسته‌های مردم سوریه هستیم. مردم سوریه به‌خاطر شرف و کرامت و آزادی خودش بپاخاست. من تمامی شما برادران، ایرانی‌ها، انقلابیون و اپوزیسیون ایران که همگی در یک جبهه واحدی هستیم را فرا می‌خوانم که برای سرنگونی پیش بتازیم به سمت سر افعی در تهران. من می‌گویم سر افعی در تهران که بانی تمامی کشتارها در منطقه عربی است چه در عراق چه در سوریه و چه در لبنان و یمن. و او تهدید می‌کند که هسته‌های غیرفعال در تمامی اماکن دارد و می‌خواهد که همگی را فعال کند که این امر در جهت منافع کشورهای منطقه نیست بلکه در جهت منافع دشمنان کشورهای منطقه است
مجددا تشکرم را از خانم مریم رجوی و اپوزیسیون ایران و این جلسه باشکوه تکرار می‌کنم. و السلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
:فاضل عبد الغنی: رئیس شبکه حقوق‌بشر سوریه



خانم رئیس‌جمهور به‌خاطر این دعوت از شما متشکرم. و با تشکر از برگزارکنندگان و حضار
دو روز پیش در بروکسل بودم. یک خبرنگار زن از من پرسید. تعداد (کشته‌های) رژیم ایران منظورم شبه‌نظامیانی که در سوریه می‌جنگند بنا‌ به نوشته برخی مطبوعات 1000نفر بالغ می‌شود. یعنی 1000 شهروند ایرانی در سوریه کشته شده است. آیا به نظر تو این مسأله نظر رژیم ایران را تغییر خواهد داد؟ جواب دادم که مسلماً خیر. این رژیمها اصلاً برایشان جان مردمشان اهمیتی ندارد. در مورد دخالت رژیم ایران من بایستی به تاریخها اشاره کنم و این نکته بسیار مهمی است. در پایان سال 2011 نیروهای رژیم ایران حضور داشتند و پشتیبانی واضح بود. در آغاز تظاهرات مسالمت‌آمیز بود و رژیم نیازی به حضور نظامی نداشت. یک حمایت سیاسی بود و یک حمایت لجستیکی و مادی بود. و نیازی به حمایت نظامی نبود. رژیم ایران و حتی روسیه می‌گفتند که ما به شما کمک می‌دهیم و شما سرکوب کنید و مسأله را پایان دهید و آنها را سر ببرید. استراتژی رژیم سوریه همان استراتژی بود که در دهه 80 میلادی در حما اتخاذ کرده بود و انتظار داشت که این مسأله در آوریل یا اگر طول بکشد در ژوئن سال 2011 پایان یابد. اما وقتی که طول کشید و گروه‌های جنگ مسلح ظاهر شدند، شروع کرد به فراخوان دادن. در تابستان 2012 تیپ ابوالفضل العباس تبلیغات طائفه گرایی را شروع کرد و دیدیم که ترانه‌هایی به بهانه حفاظت از حرم شروع کرد. به‌ویژه مرقد حضرت زینب در حالی‌که هزاران سال است که این مرقد وجود داشته و من خودم این حرم را زیارت کرده‌ام و همه‌مان آن را زیارت می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته. به بهانه دفاع از حرم بسیجی صورت گرفت که توسط مواضع سیاسی پشتیبانی می‌شد سران رژیم ایران و خامنه‌ای گفتند این بمثابه جهاد در سوریه است و همچنین رهبر حزب‌الله لبنان. رژیم ایران موتور آنهاست و بسیج کننده است و حقوق می‌دهد و بسیج می‌کند با اتکاء به اعتقادات دینی و مذهبی افراد و یا به‌وسیله پرداخت پول به آنها.
از این‌رو ما معتقدیم که رژیم ایران در رأس طرفهای درگیر در سوریه است. این رژیم یک طرف فرعی نیست بلکه دست در خون مردم سوریه دارد و باید که بموجب قانون بین‌المللی حقوق‌بشر یک طرف این جنگ به حساب بیاید.
برخی گزارشهای مطبوعاتی می‌گویند که 60میلیارد دلار رژیم ایران به رژیم سوریه از پرداخت حقوق گرفته تا کمک به مسائل اداری و نظامی، درصورتیکه مردم ایران در اولویت هستند. این رژیم مردم سوریه را نابود ساخته و آنها را به قتل رسانده است. بنابراین رژیم ایران چندین جنایت مضاعف را مرتکب می‌شود که منطقه بدون نابودی این رژیم با ثبات نخواهد شد و امیدواریم که هرچه سریعتر صورت گیرد. متشکرم
:میشل کیلو عضو هیأت سیاسی ائتلاف ملی سوریه



خانم رئیس‌جمهور، حضار گرامی
سخنانم را با درود به آنانی که جانشان را برای آزادی ما فدا کردند، آغاز می‌کنم تا این‌که زندگی ما راحت بوده و با عدالت و مساوات محفوظ باشد. درود می‌فرستم به شهدایی که تابش نوری هستند که راه زندگی را برای ما به سمت آینده‌ای بهتر روشن می‌کنند. و درود می‌فرستم به همه کسانی که برای حفظ ارزشهایی که شهدای ما به‌خاطر آنها در ایران و در سوریه و در هر جای دیگری که استبداد حاکم است به‌شهادت رسیدند، می‌رزمند. و استبداد در جهان کنونی به‌معنای یک نظام کشتار بی‌پایان است و هیچ معنای دیگری ندارد. بشار اسدی که دنیا را قانع کرده که این انقلاب یک عمل تروریستی است و این‌که کسانی که علیه او انقلاب می‌کنند آنها تروریست هستند و این‌که جهان باید اولویت را به جنگ با آنها بدهد. این یک همکاری بین اطلاعات رژیم ایران و رژیم سوریه است، تا این‌که به انقلاب برچسب گروه‌های تروریستی بزنند، سپس آنها را به‌عنوان یک خطر جدی برای جهان معرفی کنند که امنیت و سلامت جهانیان را تهدید می‌کند. و این مسأله دلیل قاطعی است برای این‌که بسیاری از کسانی که در سوریه کشته شدند نه تنها به‌دست مزدوران آخوندها بسیجیان و غیربسیجی کشته شدند، بلکه (رژیم) ایران با رژیم اسد طراحی کردند که انقلاب سوریه را از مسیرش که یک انقلاب برای آزادی است به جای دیگری منحرف کنند و بگویند که یک جنبش تروریستی است که امنیت و سلامت جهانیان را تهدید می‌کند
ای عزیزان، ما و شما در جنگ با رژیمی به‌سر می‌بریم که به‌غایت از یک رابطه هماهنگ و همکاری و سازماندهی و دست آخر برای جنایت برخوردار است. از این‌رو باید که روی وحدت خودمان تکیه کنیم. ما باید به آنچه که شهدای ما برای تحقق حتمی آزادی باقی گذاشته‌اند تکیه کنیم، تا این‌که بتوانیم این اتحاد و این دخالت و این ائتلاف بین آخوندهای ایران و جنایتکاران در سوریه را شکست بدهیم. نباید منتظر عدالت بین‌المللی بشویم چرا که شما می‌بینید چطور نظام قانون بین‌المللی در سوریه فروپاشید
باید این مسأله انسانی را مسأله آزادی در ایران و در سوریه را به تمامی انسانهایی که در این دنیا وجدان انسانی دارند برسانیم. آنانی که خواستار این هستند که انسانها آزاد باشند و خلقهای ما یک زندگی برابر خارج از زندانی که آن را
 رژیم جمهوری اسلامی در ایران و رژیم جنایت‌پیشه بشار اسد در سوریه می‌نامند داشته باشند. و السلام علیکم

کنفرانس فراخوان به عدالت در پاریس ، بخش پنجم from Simay Azadi on Vimeo.

جمعه، آذر ۱۲، ۱۳۹۵

وضعیت بحرانی هشت زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا

وضعیت هشت زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا بحرانی گزارش شده است. این زندانیان در زندانهای کرج ، گوهردشت و اوین از ۱۱ تا ۴۶ روز در اعتصاب غذا بسر می برند.
در میان این زندانیان آرش صادقي در سي‌و هشتمين روز از اعتصاب خود در بند هشت زندان اوين به‌سر مي‌برد, وي از هفته گذشته با افت شديد فشار خون, روبرو بوده و. ظرف شب‌هاي گذشته متناوبا دچار بي‌هوشي شده و در بهداري زندان زير دستگاه اكسيژن قرار داشته است. در بند ۴ زندان اوين  نیز وحيد صيادي نصيري در چهل‌وششمين روز اعتصاب غذا به‌سر مي‌برد و مكررا به دليل وخامت حالش به بهداري منتقل اما  از تزريق سرم خودداري كرده است

وضعیت بحرانی ۸ زندانی سیاسی در حال اعتصاب from Simay Azadi on Vimeo.

دهم آذر ۱۳۱۶ ، شهادت سید حسن مدرس

ژنرال ژوزف ووتل، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا: رفتارهای نامطلوب رژیم ایران پس از توافق اتمی افزایش یافته است


رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، ژنرال ژوزف ووتل، گفت: رفتارهای نامطلوب رژیم ایران پس از توافق اتمی افزایش یافته و من نسبت به فعالیتهای موذیانه این رژیم در سراسر منطقه نگرانم. این رژیم از طریق قاچاق جنگ‌افزارهای مرگبار، افزایش پایگاههای موشکی و استفاده از مزدوران دست‌نشانده خود برای اقدامات تجاوزکارانه در منطقه اهدافش را پیش می‌برد
رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا گفت: توافق اتمی با رژیم ایران به‌رغم اجرای مناسب، تغییری در رفتار این رژیم 
ایجاد نکرده است

اظهارات رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا from Simay Azadi on Vimeo.

اجلاس اضطراری شورای امنیت برای بررسی وضعیت حلب به‌درخواست فرانسه و انگلستان، روز چهارشنبه برگزار شد


در این جلسه استفن اوبراین معاون دبیرکل ملل‌متحد در امور انسان‌دوستانه طی سخنانی در این اجلاس نسبت به تبدیل‌شدن به یک «گورستان عظیم» هشدار داد
همچنین گرت کاپلر از مسئولان صندوق کودکان ملل‌متحد گفت : در سوریه، شش میلیون کودک، نیازمند کمکهای انسان‌دوستانه هستند و 500هزار تن از آنها تحت محاصره به‌سر می‌برند
وی اضافه کرد: از روز شنبه تاکنون، 25هزار تن از مردم مجبور به ترک خانه‌هایشان در شرق حلب شده‌اند که بیش از نیمی از آنها کودک هستند
در اجلاس شورای امنیت سفیر فرانسه در اظهارات خود، گفت: ما نمی‌توانیم تسلیم شویم و تسلیم نخواهیم شد
...می‌خواهیم فشار را بر رژیم (اسد) و کسانی که از آن حفاظت می‌کنند افزایش بدهیم
وی افزود: آنچه در حلب در حال وقوع است، فقط به هرج و مرج و تروریسم سوخت خواهد رساند. از نظر ما، این نه تنها راهی برای نبرد با تروریسم نیست، بلکه یک مسیر مکانیکی و اتوماتیک برای سوخت‌رسانی به افراط‌گرایی و تروریسم است
سفیر انگلستان نیز، گفت: رژیم سوریه و روسیه طرحی را به‌اجرا گذاشته‌اند که اکنون یک میلیون نفر را تحت محاصره قرار داده است... چه بهانه‌یی برای استفاده از تاکتیک قرون‌وسطایی محاصره وجود دارد؟ چه بهانه‌یی برای بمبارانهای مستمر... و تأیید جنایات جنگی وجود دارد؟
وی افزود: شهر قدیمی حلب... در آستانه محو شدن از کره زمین است
سفیر آمریکا در این جلسه خواهان تصویب قطعنامه‌یی برای یک آتش‌بس 10روزه و ورود کمکهای انسان‌دوستانه به حلب شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، توپ‌باران حلب روز پنجشنبه نیز ادامه یافت و بارش شدید باران درد و رنج مردم را بیش از پیش افزایش داد
خبرگزاری فرانسه همچنین از ورود صدها تن از نظامیان اسد به شرق حلب در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: این اقدام در آستانه حمله آنها به پرجمعیت‌ترین مناطق حلب صورت گرفت

اجلاس اضطراری شورای امنیت برای بررسی from Simay Azadi on Vimeo.

۶ آذر ۱۳۹۵ (۲۶ نوامبر ۲۰۱۶): کنفرانس «فراخوان به عدالت» در پاریس - محاکمه عاملان جنایت علیه بشریت در ایران و سوریه-(بخش چهارم)

روز شنبه 26 نوامبر جلسه‌یی زیر عنوان «فراخوان به عدالت، محاکمه عاملان جنایت علیه بشریت در
 ایران و سوریه» در حضور خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و با شرکت شماری از شخصیتهای سیاسی و حقوقدانان برجسته فرانسوی و اروپایی و نمایندگان کشورهای منطقه و شماری از مسئولان اپوزیسیون سوریه در سالن موتوالیته پاریس برگزار شد
:سیلوی فاسیه شهردار لوپن فرانسه
اکنون از فاطوماتو دیارا درخواست می‌کنیم که تشریف بیاورند. ایشان قاضی بودند و از سال 2003 تا 2014 در دادگاه جزایی بین‌المللی خدمت می‌کردند و امروز قضاوت در دادگاه جنایی بین‌المللی یوگسلاوی سابق را در دست دارند. لطفاً ایشان را تشویق کنید، با تشکر
فاطوماتو دیارا قاضی دادگاه کیفری بین‌المللی یوگسلاوی سابق و دیوان کیفری 
:بین‌المللی تا سال۲۰۰۳

جنایتها و فجایعی که در ایران صورت گرفته، از جمله قتل‌عام سال 1988 در پیش‌نویس مقررات دیوان بین‌المللی کیفری به‌عنوان جنایتهایی به‌ثبت رسیده که خارج از تصور است، وجدان انسانی را جریحه‌دار می‌کند و صلح و امنیت جهانی را به‌خطر می‌اندازند و از این‌رو به‌دلیل وخامتشان، همه بشریت را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
به‌همین دلیل این جنایتها نمی‌توانند بدون مجازات باقی بمانند و برخورد با آن باید یا در سطح ملی یا در سطح بین‌المللی در دستور کار قرار بگیرد. آنچه واضح است این است که در سطح ملی در ایران هیچ اقدامی در جهت به کیفر رساندن این جنایتکاران صورت نخواهد پذیرفت. به‌همین دلیل، این وظیفه جامعه جهانی است، اعم از دولتها، سازمانهای غیردولتی و سازمان ملل
بنابراین ما در شرایطی به‌سر می‌بریم که جنایت علیه بشریت به‌وقوع پیوسته و باید به مجازات برسد. نکته‌یی که می‌خواستم مورد تأکید قرار بدهم این است که با توجه به وقایعی که مورد تأیید قرار گرفته‌اند و توسط عاملان شناخته‌ شده آن مثل وزیر دادگستری نیز به آن اذعان شده، به کیفر رساندن این جنایات یک وظیفه تاریخی به‌شمار می‌آید
جفری رابرتسون از کسی نقل‌قول کرد که گفته است، این جنایات به کیفر نرسیده در ایران لکه ننگ تاریخی برای ایران است، ولی از نظر من این لکه ننگ تاریخی برای تمامیت جامعه جهانی به‌شمار می‌آید. بنابراین باید دولتی را یافت که برای پایبندی به اصول والای دموکراسی، عدالت و احترام به بشر، این پرونده را در سریع‌ترین زمان ممکن به سازمان ملل ارائه کند. سخنانم را با امید به یافتن چنین دولتی به‌پایان می‌رسانم. با تقدیر از سازمانهای غیردولتی و کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران که درصدد از میان‌برداشتن مصونیت مجرمان در قتل‌عام 30000 شهروند بی‌گناه ایرانی است. با تشکر
:مارسین اسکوینسکی شهردار پیشین ورشو


خانم رجوی، خانمها و آقایان
من این جا آمدم تا حمایت خودم را از مبارزه شما برای مورد حسابرسی قرار دادن کسانی که این جنایات وحشتناک را انجام داده‌اند، بیان کنم. در این‌جا اجازه دهید اضافه کنم به مطالبی که قبلاً گفته 
...شد، در لهستان نیز مشابه چنین جنایتی حدود 60 تا 70سال قبل انجام شد