جمعه، شهریور ۳۰، ۱۳۹۷

رژیم ایران شماری از شهروندان معترض در سوسنگرد را بازداشت کرد

طی روز گذشته، شماری از شهروندان عرب در شهر سوسنگرد به‌دنبال سر دادن شعارهایی در اعتراض به وضعیت اقتصادی توسط مأموران سرکوبگر رژیم ولایت فقیه در این شهر بازداشت شدند.
بنا بر گزارش خبرگزاری هرانا ۲۹شهریور طی روز چهارشنبه ۲۸شهریور‌ ۹۷، شماری از شهروندان عرب در شهر سوسنگرد توسط مأموران سرکوبگر رژیم در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
تا کنون هویت دو تن از بازداشت‌ شدگان به نام‌های “احمد سویدی” و “فایز عفراوی” مشخص شده است.
یک منبع مطلع در این خصوص گفت: “طی روز گذشته شهروندان سوسنگرد در مراسم عزاداری محرم در اعتراض به سیاست‌های نظام آخوندی و وضعیت وخامت‌بار اقتصادی شعارهایی سر دادند و به همین دلیل نیروهای سرکوبگر امنیتی شماری از شهروندان را بازداشت کردند”.
عزاداران حسینی در سوسنگرد
عزاداران در شهر سوسنگرد با نوحه عربی:«بِسْم الدین باکونه الحرامیه» «به نام دین ثروت ما را چپاول کردند» انزجار خود را از نظام غارتگر ولی‌فقیه که به نام دین به غارت ثروت ایران مشغول است ابراز کردند.
سوسنگرد شهری است در شهرستان دشت آزادگان که در استان خوزستان قرار گرفته است.
سرکردگان رژیم آخوندی در وحشت از اعتراضات مردم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی پیشاپیش هشدار داده و ممنوعیتهایی اعمال کرده بودند، از جمله: دفتر آخوند روحانی اعلام کرد که مداحان مجاز نیستند هر چه دلشان می‌خواهد بگویند. آخوند رضا اکرمی رئیس به‌اصطلاح شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری رژیم هشدار داد:‌ هر گوینده و مداح مجاز نیست هر چه دلش می‌خواهد بگوید. اگر ما سیاسی‌کاری کنیم، سیاسی بازی و منفی بافی کنیم؛ قطعاً چه در محرم و چه در ماه‌های دیگر مطلوب نیست. همچنین امام جمعه خامنه‌ای در یزد تهدید به منحل کردن مراسم عزاداری حسینی کرده است. در سندی که با دستخط وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است آمده است: مداحان را نصیحت کنید اگر اثر نکرد مراسم را منحل کنید.
بازداشت شهروندان به بهانه‌های عقیدتی یا سیاسی
بر اساس گزارش سالیانه منتشر شده توسط این منبع در طول سال ۱۳۹۶، حداقل ۶۸۸۳شهروند در ایران به‌علت عقیدتی یا سیاسی بازداشت شده‌اند.
از این میان ۱۲۸۱تن به‌صورت انفرادی و به دلایل عقیدتی، سیاسی یا امنیتی بازداشت شدند.
از جمله مهم‌ترین موارد بازداشت عبارتند از: ۶۶مورد از بازداشت فعالان رسانه‌یی، ۱۴مورد از بازداشت فعالان محیط‌زیست، ۲۲۲مورد از بازداشت اقلیت‌های مذهبی (به غیر از موضوع دراویش گنابادی که در گلستان هفتم تهران مورد ضرب ‌و شتم و بازداشت قرار گرفتند)، ۱۱۴مورد از بازداشت زنان معترض و فعالان حقوق زنان، ۶۰مورد از بازداشت کارگران و فعالان کارگری اشاره داشت

نیکی هیلی: در جلسه شورای امنیت با حضور ترامپ فعالیت بی‌ثبات کننده رژیم ایران مطرح می‌شود

نیکی هیلی سفیر دائمی آمریکا در سازمان ملل متحد در اجلاس شورای امنیت به صراحت گفت
رژیم ایران هم‌چنان یک مشکل است و در هر نقطه خطرناکی از جهان اثر انگشت این رژیم وجود دارد، برای همین صحبت در مورد رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن و صحبت در مورد سایر کارهایی که برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه انجام می‌دهد قطعاً از موضوعات شورای امنیت خواهد بود
نیکی هیلی افزود: هیچ رژیمی به اندازه جمهوری اسلامی منبع بی‌ثباتی نیست
ما بحث در شورای امنیت در جلسه چهارشنبه را گسترش دادیم و به موضوع تکثیر هسته‌یی هم می‌پردازیم. قطعاً وقتی که ما از تسلیحات کشتار جمعی صحبت می‌کنیم رژیم ایران بخشی از بحثها خواهد بود
چهل سال است رژیم ایران رفتار غیرقانونی دارد
نیکی هیلی گفت: بیش از چهل سال است که رژیم ایران خارج از قانون رفتار می‌کند و بسیار سخت است که نام یک درگیری در خاورمیانه را بدون اشاره به ردپای ایران ببریم
وی افزود: رژیم ایران از دیکتاتورهایی حمایت کرده که علیه مردم خودشان از گاز شیمیایی استفاده کرده‌اند. تهران به شبه‌نظامیان موشک می‌دهد، برای شبه‌نظامیان و تروریستهای خارجی پول تأمین می‌کند و علیه منافع و سیاست‌های شورای امنیت فعالیت دارد. در سراسر خاورمیانه، جمهوری اسلامی ایران حاکمیت همسایگان خود را به خطر می‌اندازد. در لبنان، سوریه و یمن به‌طور کامل به حاکمیت آنها بی‌توجه است
سفیر آمریکا در سازمان ملل افزود:‌ در ماههای اخیر تجاوزات رژیم ایران افزایش یافته و به‌طور آشکار نیروهای نیابتی با پول، آموزش و تجهیزات تهیه شده از سوی تهران در عراق فعالیت دارند
رژیم ایران می خواهد فعالیت تروریستی در عراق را گسترش دهد
نیکی هیلی در پایان سخنان خود با اشاره به جزئیات فعالیتهای رژیم ایران در عراق گفت تهران می‌خواهد عراق ضعیف بماند تا فعالیتهای تروریستی خود را در آنجا توسعه بدهد. دخالتهای رژیم ایران نه تنها مانع پیشرفت مردم عراق نیست بلکه مایه درگیری و جنگ بیشتر در آنجاست. همه اعضای شورای امنیت باید نگران باشند
https://news.mojahedin.org/i/نیکی-هیلی-جلسه-شورای-امنیت-حضو…

توییت وزارت خارجه آمریکا در محکومیت زندان آتنا دائمی زندانی سیاسی که از نوامبر ۲۰۱۶ در زندان است

رژیم ایران و القاعده دوستان دشمن نما که صلح را تهدید می‌کنند- فیگارو: پشتیبانی و حمایت رژیم آخوندی از طالبان

رژیم ایران و القاعده دوستان دشمن نما که صلح را تهدید می‌کنند
تارنمای واشنگتن اگزمینر، ۲۹شهریور ۹۷در مطلبی بقلم تام روگان به رابطه رژیم ایران و تروریستهای القاعده پرداخت و نوشت، رفتار رژیم ایران نسبت به القاعده نشان می‌دهد که برخلاف تعصب عقیدتی داعش، این دو عقیده‌شان را بر اساس ابزار و اهداف واقعی تنظیم کرده‌اند.
دشمنی ظاهری رژیم ایران با القاعده، و اتحاد عملی
اگر چه یکی در خدمت برتری جویی شیعه است و دیگری سنی. در ظاهر رژیم ایران و القاعده در عقاید، دشمن همدیگر هستند. اما بر روی زمین، بنا‌ به مصلحت با هم متحد می‌شوند و این نقطه و خبر بدی است.
آنها در گزارش تروریسم جهانی وزارت‌خارجه که این هفته منتشر شد مورد توجه هستند. در این گزارش در بخش ایران خاطرنشان شده که رژیم ایران هیچگاه خواهان حسابرسی از اعضای ارشد القاعده که در ایران سکونت داشته‌اند نبوده است و هیچگاه نپذیرفته است که اعضای القاعده که ادعا کرده در ایران در بازداشت هستند را معرفی کند.
رژیم ایران اجازه داده که عاملان القاعده در ایران ترددات این گروه را به خارج حداقل در ۲۰۰۹تسهیل کنند و گذاشته است القاعده پولها و جنگجویانش را به آسیای جنوبی و سوریه منتقل کند.
تامین حفاظت و اجازه سفر برای اعضای گروه تروریستی القاعده توسط رژیم ایران
رژیم ایران ۳دلیل برای برخورد خوب با دشمن عقیدتی خودش دارد. چرا که رژیم ایران می‌خواهد بر القاعده نفوذ داشته باشد تا ضمن حفظ خود از گزند آنها بتواند هر گاه که نیاز دارد از این گروه امتیاز بگیرد. رژیم ایران با تأمین اجازه سفر برای اعضای القاعده در سراسر خاک ایران و همچنین پناه دادن به برخی تسهیل کنندگان القاعده، می‌تواند این امکان را داشته باشد که بموقع امتیازات خودش را از القاعده بخواهد...علاوه بر اینها رژیم ایران و القاعده دشمنان مشترکی نیز دارند...
اما محاسبات استراتژیک، به‌دنبال روی کار آمدن دونالد ترامپ در ایالات متحده تغییر کرده است، مشابه القاعده، ایران هم پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند امکان جابه‌جایی پرسنل (القاعده) و امکانات برای آن را به سراسر جهان از طریق زمینی بدهد...
فیگارو: پشتیبانی و حمایت رژیم آخوندی از طالبان
فیگارو به نقل از یکی از فرماندهان طالبان نوشت: آموزش های نظامی طالبان در پایگاه های سپاه قدس در ایران شامل جنگ تن به تن، آموزش های اطلاعاتی و راهبردی، تولید بمب های هدایت شونده و انجام عملیات انتحاری می شود.
فیگارو می افزاید: در این بین داوطلبان عملیات انتحاری بیشترین کمک ها را از سوی حکومت ایران دریافت می کنند. خانواده های آنان در ایران ساکن می شوند و جواز اقامت در این کشور دریافت می کنند. افرادی که در پایگاه های سپاه قدس آموزش می بینند باید در بازگشت به افغانستان نیروهای خاص خود را آموزش داده و تشکیل بدهند. پایگاه های آموزشی اعضای این گروه در شمال-شرق ایران در مرزهای این کشور با افغانستان و ترکمنستان قرار دارند و برخی از آنان نیز در اطراف شهر مشهد واقع هستند.
فیگارو می‌نویسد: رژیم ایران همواره در افغانستان دو دوزه بازی کرده است. یعنی همزمان با افزایش کمک های مالی و نظامی اش به طالبان در تلاش است تا یک سازمان شبه نظامی مرکب از شیعیان افغانستان از قوم هزاره تشکیل بدهد. نیروهای این سازمان را اعضای گروه "فاطمیون" تشکیل می دهند که از سوی نیروی قدس برای جنگ در سوریه آموزش دیده و به این کشور اعزام می شوند. برای این منظوری سپاه قدس مراکزی را تحت عنوان مراکز فرهنگی در شهرهای کابل و نیمروز تشکیل داده که بعضاً بسیار خطرناک هستند.

بحران رژیم ایران بر سر FATF و اعتراف به تأمین مالی تروریسم

تلویزیون شبکه خبر رژیم ایران در برنامه «تیتر امشب» ۲۷شهریور ۹۷خود پیرامون بحران درونی، بر سر تن‌دادن به کنوانسیونهای FATF)اف.ای.تی.اف) و خطراتی که، چه در صورت پیوستن به این کنوانسیون و چه در صورت رد کردن آن برای این رژیم و فعالیتهای بانکی و مالی آن ایجاد می‌کند پخش کرد. در این برنامه گفتگو کارشناسان حکومتی، برخی از درماندگی رژیم ولایت فقیه را برملا کردند:
تحریم نام به نام و موضعی می‌کنند، درگیر شدیدترین تحریمهای تاریخ جهانیم
مجید شاکری یکی از کارشناسان اقتصادی حکومتی در رابطه با تاثیر تحریمهای تشدید شونده علیه این رژیم گفت: «ما کشوری هستیم که درگیر شدیدترین تحریمهای تاریخ جهانیم در این شکی وجود نداره آمریکاییها از ورژن قبلی تحریم که تحریمهای موضوعی بود نفت را می‌زدند بانک را می‌زدند امروز به یک ورژن جدیدتری رسیدند، تحریم نام به نام می‌کنند تحریم موضعی می‌کنند، مثل کاتسا مثلاً اینها که توی بهار خوردند، یا آقای سیف وقتی تحریم شد از طریق اس تی جی خورده بود ایشون از طریق کاتسا خورده بود».
مشکل ما این است که بخشی از سیستم بانکی ما دارند پولشویی می‌کنند
مهدی پازوکی، کارشناس اقتصادی دیگر حکومتی در این‌باره گفت: «ببینند ما الآن مشکل مون اینه که بخشی از سیستم مؤسسات پولی ما مؤسسات بانکی ما داره پولشویی می‌کنند این را من نمی‌گویم آقای رئیس‌جمهور هنگامی که لایحه بودجه سال ۹۷را تقدیم پارلمان می‌کرد عین عبارت ۲۵درصد نقدینگی ما در اختیار مؤسسات غیرمتشکل پولی ست و اینها دارند پولشویی می‌کنند پولهای کثیف داره وارد اقتصاد میشه پولهای کثیف چیه؟ پولهای نشأت از مواد مخدر پولهای نشأت از قاچاق کالا ».
برای حزب‌الله لبنان به‌صورت نقدی و چمدان چمدان پول ارسال می‌شود
در ادامه این گفتگوی تلویزیونی، کارشناسان حکومتی، تأمین مالی تروریسم توسط رژیم ایران در خارج از شبکه بانکی بین‌المللی را نیز برملا کردند. پازوکی گفت: «من شما را ارجاع می‌دهم به سید حسن نصرالله این روحانی انقلابی که منافع ملی مردم لبنان برایش مهم است مصاحبه ایشون را در یکی از شبکه‌های بین‌المللی دیدم ایشون به‌خاطر این‌که بانکهای لبنان تحریم نشه آمد مصاحبه کرد گفت آقا ما مخلص جمهوری اسلامی هستیم پول مون را هم از جمهوری اسلامی می‌گیریم ولی پول ما از طریق سیستم بانکی نمی‌آید از طریق چمدان و به‌صورت نقدی میآید، من می‌گویم کمک به حزب‌الله تا آنجا که من اطلاع دارم اصلاً از طریق سیستم بانکی انجام نمیگیره... ».
خاطر نشان می‌شود سرکرده حزب‌الله لبنان، حسن نصرالله، روز جمعه چهارم تیر ماه ۹۶در واکنش به محدودیتهای مالی اعمال شده توسط بانکهای لبنانی به‌دلیل تروریسم، اعتراف کرد این محدودیتها تاثیری در وضعیت شبه‌‌نظامیان حزب‌الله ندارد چون تمام منابع مالی این گروه تروریستی از سوی رژیم ایران تأمین می‌شود.
حسن نصرالله در انظار عمومی گفت: «ما خیلی صریح می‌گوییم و شاید چنین چیزی در تمام جهان وجود نداشته باشد که یک کسی بیاید و صادقانه بگوید در مقابل همه جهان می‌گوییم، بی‌پرده می‌گوییم بودجه و هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشکهای حزب‌الله از جمهوری اسلامی می‌رسد، تمام، هیچ ربطی به بانکها ندارد، تا زمانی ک ایران پول داشته باشد یعنی ما پول داریم شفافیت بیشتر از این می‌خواهید».
تلویزیون رژیم ایران، خطرات پیوستن و نپیوستن به اف.ای.تی.اف را بر ملا کرد from Simay Azadi on Vimeo.

کاخ سفید متعهد می شود تهاجم سایبری علیه هکرها را تشدید کند

کاخ سفید به هکرهای خارجی روز پنجشنبه ۲۹شهریورماه هشدار داد که اقدامات تهاجمی را به‌عنوان بخشی از استراتژی ملی جدید امنیت سایبری افزایش خواهد داد.
خبرگزاری رویترز می‌گوید این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که مقامات اطلاعاتی آمریکا انتظار رگباری از حملات دیجیتال را پیش از انتخابات کنگره در ۶نوامبر دارند.
جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید، این استراتژی برای آژانس‌های فدرال دستورالعمل‌های جدیدی در نحوه حفاظت از خود و داده‌های خصوصی آمریکاییان فراهم می‌کند.
بولتون درباره ضرورت این اقدام گفت این تغییر سیاست ضروری بود نه به‌خاطر این‌که بخواهیم عملیاتهای تهاجمی در فضای سایبری داشته باشیم بلکه دقیقاً ساختاری از بازدارندگی را ایجاد کنیم که به دشمنان نشان دهد که هزینه شرکت در عملیات ها علیه ما بیش از آنچیزی است که بخواهند تحمل کنند.
به‌دنبال این سیاست جدید همچنین مجموعه‌ای از اولویتهای گسترده از جمله ضرورت گسترش جهانی سیاست‌های اینترنت و نیروی کار ذیصلاح برای امنیت سایبری داخلی را تعیین می‌کند....
بیشتر بخوانید:

مریم رجوی: عاشورا، حماسه ماندگار پیامبر جاودان آزادی حسین (ع)، اعتراض و عصیان علیه ستم، قیام برای آزادی و عدالت

امسال عاشورای حسینی را در بحبوحه قیام‌ها و جنبش اعتراضی مستمر هموطنان‌مان در برابر رژیم یزیدی و خلیفه ارتجاع خامنه ای برگزار می‌کنیم
هموطنان به ستوه آمده و به‌پاخاسته‌یی که در برابر دجالگری و چپاول در زیر پرده دین فریاد می‌زنند: اسلام رو پله کردید مردم رو ذله کردید
گویا که گرما و روح و جان نبرد عاشورا در شهرهای ایران دمیده شده است. اعتراض و عصیان علیه ستم، قیام برای آزادی و عدالت و مبارزه برای ریشه کنی یک حکومت سراپا فاسد و جانی. این چیزی است که شهرهای شورشی ما برای آن در تب و تابند
مردم ايران كه سالهاست در عاشورای حسيني عزاداري مي‌كنند، حالا برای گرفتن انتقام آن خون‌های پاک در برابر یزيد زمان 
خميني و آل‌خميني بپاخاسته‌اند
در همین مسیر است که ‌کانون‌های شورشی به‌پیش می‌روند. در مسیر پیامبر جاودان آزادی حسین(ع) و حماسه ماندگار او
در مسیر مقاومت تا به آخر، در مسیر نبرد و فداکاری مستمر برای شکستن بن‌بست‌ها و موانع رهایی و آزادی و در مسیر پیروزی محتوم
و خطاب به‌هموطنان‌ به‌خصوص زنان و جوانان ایران می‌گویم: زمان آن است که بر سرکوب‌ها، قساوت‌ها و نیرنگ‌های رژیم غلبه کنید. با الهام از سرور آزادگان، حسين (ع) قیام‌ها را در سراسر ایران فروزان کنید و رژیم یزیدی آخوندها را از بنیاد براندازید
سلام بر حسین پیامبر جاودان آزادی
سلام بر زینب کبری
مرگ بر اصل ولایت فقیه
https://leader.mojahedin.org/i/مریم-رجوی-عاشورا-حماسه-ماندگ…

کلیفورد می:‌ میلیاردها دلاری که به ایران سرازیر شد، صرف تأمین مالی تروریستها شد

کلیفورد می، Clifford May رئیس بنیاد دفاع از دموکراسیها طی مقاله‌یی در واشنگتن تایمز نوشت:‌ «میلیاردها دلاری که تحت پوشش برجام تا امروز به ایران سرازیر شده است، صرف جاه‌طلبیهای تهران در خاورمیانه شامل تروریسم و اداره شبه‌نظامیان در عراق، سوریه، یمن و لبنان شده است».
وی در ادامه نوشت: در ژوییه، نقشه رژیم برای سلاخی اعضای یک گروه اپوزیسیون در پاریس (مجاهدین خلق) خنثی شد.
این ماه، رژیم ایران با شلیک موشک به عراق به مراکز حزب دموکرات کردستان حمله کرد و تعدادی کشته شدند.
کلیفورد می در رابطه با تلاش اتحادیه اروپا برای همکاری با رژیم ایران برای نجات برجام نوشت: اتحادیه اروپا با بی‌اعتنایی به تمام اینها، به هر کار ممکن برای تضعیف تحریمهای دولت ترامپ دست می‌زند و اخیراً وعده کمکی ۵۰میلیون یورویی را به رژیم ایران داد.
تا این جای کار باید روشن شده باشد که رژیمهای جنایتکار در جهان به تقاضاهای دیپلماتیک پاسخ نمی‌دهند.
کلیفورد می‌ در رابطه با کشورهای حامی تروریسم در مقاله‌اش می‌نویسد: آیا باید از اوباش، دزدان و قاتلان استقبال کرده و با آنها تجارت کنید.
سوءقصد تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
روزنامه واشنگتن‌تایمز ۲۶مرداد ۹۷طی مقاله‌یی به قلم کلیفورد می‌ رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها، درباره سوءقصد تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، نوشت: متهم اصلی این تلاش برای حمله تروریستی اسدالله اسدی یک دیپلمات (رژیم) ایران مستقر در وین که در آلمان دستگیر شد؛ افراد بلژیکی ایرانی‌الاصل را به خدمت گرفت و در لوکزامبورگ مواد انفجاری را به آنها داد....
همان‌طور که گزارش ماه ژوئیه مرکز ملی ضدتروریسم آمریکا به‌روشنی نشان می‌دهد، مأموران جمهوری اسلامی چند دهه است که در اروپا دست به‌قتل و اعمال تروریستی می‌زنند.
این مقاله ضمن تأکید بر استمرار تلاشهای حکومت آخوندی چه در راستای دستیابی به سلاح اتمی و چه در ادامه برنامه موشکی و دخالتهایش در منطقه، بر ضرورت برخورد قاطع کشورهای اروپایی و پایان دادن به مماشات با این دیکتاتوری تروریستی تأکید می‌کند.
اسدالله اسدی دیپلمات تروریستی رژیم ایران مسئول شبکه تروریستی در اروپا
... منابع اپوزیسیون روز چهارشنبه فاش کردند، اسدالله اسدی دیپلمات (رژیم) ایران که در ماه ژوئن در آلمان به‌خاطر سازمان‌دهی یک توطئه بمب‌گذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون در پاریس دستگیر شد، مسئول شبکه گسترده (رژیم) تهران در اروپا بوده است.
اسدی هم‌چنان در آلمان تحت بازداشت است اپوزیسیون ایران گفت که تصمیم حمله به (گردهمایی) پاریس در شورای عالی امنیت (رژیم) در ماه ژانویه امسال اتخاذ شده و رضا امیری مقدم رئیس (سازمان) اطلاعات و جنبش‌های خارجی در وزارت اطلاعات در ماه مارس، هدایت این توطئه را به اسدی واگذار کرده است.
نیم کیلو مواد منفجره دست‌ساز TATP و یک چاشنی در خودروی یک زوج... (در بلژیک) پیدا شد. یک تسهیل‌کننده دیگر این توطئه در فرانسه دستگیر و برای محاکمه (به بلژیک) مسترد شد....(جزئیات بیشتر).
جلوگیری از انتشار اسناد همکاری بن‌لادن و رژیم ایران توسط باراک اوباما
کلیفورد می، بنیانگذار و رئیس بنیاد "دفاع از دموکراسی‌ها"، از مخالفت باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا با انتشار اسناد همکاری بن‌لادن و رژیم ایران خبر داد.
وی آبان ۹۶ در مقاله‌یی در "واشنگتن تایمز" گفت کارشناسان ارشد در بنیاد "دفاع از دموکراسی‌ها" و سایر مراکز و مؤسسات طی سال‌های گذشته، شدیداً مخالف تصمیم دولت اوباما به منع انتشار اسناد بن‌لادن بودند و درخواست می‌کردند تا تمامی این اسناد در دسترس پژوهشگران، روزنامه‌نگاران، سیاستگذاران و افکار عمومی قرار گیرد. بر اساس این اسناد رژیم ایران در "ارائه کلیه کمک‌ها و تسهیلات از جمله ارایه ویزا، پول، سلاح، تا آموزش اعضای القاعده در اردوگاههای حزب‌الله لبنان"، همکاری کرده است
بر اساس این اسناد، رژیم ایران یک پناهگاه امن برای شبه‌نظامیان القاعده بوده و در مقابل از این گروه خواسته تا به منافع ایالات متحده در سعودی و خلیج‌فارس حمله کند.
در یک سند جداگانه، بن‌لادن توضیح می‌دهد که از سال ۲۰۰۷ ایران "مقر اصلی مرور بودجه، اعضا و ارتباطات القاعدهٔ " شده است.
کلیفورد می‌‌ تأکید می‌کند که "القاعده و رژیم ایران نه دشمن هم، بلکه رقبای یکدیگر هستند

پنجشنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۹۷

#JOINUS New York Iran Event:




@OrgIAC sponsors “Iran Uprising 2018
The path to Freedom-The Alternative”during #UNGA73 9/22/18
THE KEYNOTE SPEAKERS:
Mayor @RudyGiuliani former NSA
Gen James Jone
Bernard Kouchner
Giulio Terzi

سخنرانی مریم رجوی در مراسم عاشورا - مهر ۱۳۹۶


این افتخار مجاهدین است که رو در روی استبداد مذهبی و فریب و دجالیت، پرچم نهضت حسینی را به‌اهتزار درآورده‌اند.
سلام بر حسین
مرگ بر اصل ولایت فقیه!
سلام بر تو ای حسین، ای پیشوای ما، ای روح ناآرام هر زمانه،‌
ای فروغ جاودان جنبش‌ها و انقلاب‌ها و ای مظهر اَعلای آزادی و انتخاب آزادانه برای تاریخ بشر و سلام بر تو ای زینب کبری، ای راهبر و الگوی جاودان ما که فریاد دادخواهی‌ات هنوز کاخ‌های ستم و بی‌داد را به‌لرزه در‌می‌آورد.
و سلام برهمه زنان و مردان رزم‌آوری که از عاشورا تا امروز به‌پیروی از حسین(ع) قیام کرده‌اند.
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا ثارَ الله وَابْنَ ثارهْ وَالوتْرَ الْمَوْتُورْ.
سلام برتو ای خون خدا و سلام بر تو ای فرزند خون او، و ای یگانه و ممتازی که (هنوز خونت پس‌ناگرفته است).
لَعَنَ اللهُ آلَ زیادٍ وَآلَ مَرْوانَ.
و لعنت خدا بر خمینی و خامنه‌ای و مزدوران و همدستان آن‌ها.
از عاشورا تا امروز کم‌تر حکومتی به‌اندازه رژیم ولایت فقیه، به‌سوءاستفاده از نهضت حسینی پرداخته و کم‌ترحکومتی تا این اندازه، نام حسین و نام کربلا و مذهب شیعه را بازیچه قدرت‌طلبی خود کرده و با نقاب آن بی‌وقفه، خون بر زمین ریخته و مطامع پلید و ضدانسانی خود را به‌اجرا گذاشته است.
تحت نام شیعه و اسلام، آخوندها هزاران هزار تن از پیروان آرمان حسین، درایران را اعدام و قتل‌عام کرده‌اند. تحت نام شیعه، هموطنان اهل سنت ما را سرکوب و از ابتدایی‌ترین حقوق‌شان محروم‌ کرده‌اند و به‌نام شیعه ملت‌های عراق و سوریه و لبنان و یمن را در جنگ و خون و فاجعه فرو برده‌اند.
با این‌همه آخوندها از نظر ایدئولوژیکی و اجتماعی در برابر پیروان حقیقی حسین، یعنی مجاهدین به‌زانو درآمده‌اند. در سال 67 خمینی دژخیم فتوای قتل‌عام زندانیان سیاسی را صادر کرد. حکم‌اش این بود که هر کس را که بر سرموضع ‌ است و هم‌چنان به‌مجاهدین وفادار است، سریعاً اعدام کنید. سپس ظرف چند ماه، هزاران زندانی سیاسی را اعدام کرد. این البته ضربه بزرگی به پیکر مردم آزادی‌خواه ایران بود اما از نظر عقیدتی و اجتماعی نقطه شکست کامل خمینی شد.

حالا نزدیک به‌سه دهه بعد، امواج دادخواهی قتل‌عام‌شدگان، در داخل و خارج ایران، گریبان ولایت فقیه را به‌سختی می‌فشارد. این دادخواهی، شعله‌یی از دادخواهی حسین است. این افتخار مجاهدین است که رو در روی استبداد مذهبی و فریب و دجالیت، پرچم نهضت حسینی را به‌اهتزار درآورده‌اند.
فریاد حسین ع که گفت هیهات منا‌الذله، شعار مجاهدین است. صدق و فدای حسین راه و رسم مجاهدین است و این مجاهدین‌اند که به‌پشتوانه مردم ایران، سرانجام پرچم خونخواهی او را بر ویرانه‌های ولایت فقیه به‌اهتزاز درخواهند آورد.
امروز از مراسم ریاکارانه آخوندها برای عاشورا، نعره‌های مداحان حکومت به‌گوش می‌رسد. این آوای وحش و آوای شرک ولایت فقیه است. در نقطه مقابل، فریاد خشم کارگران و معلمان و بیکاران و صدای اعتراض همه سرکوب‌شدگان به‌آسمان‌ رسیده است. صدای مردمی که با شلاق دین‌فروشی تعزیر می‌شوند، صدای خانواده‌های زندانیان زیر اعدام، صدای مردمی که دارایی‌شان غارت می‌شود، صدای فقیرانی که نانی برای خوردن پیدا نمی‌کنند و صدای آن‌هایی که سرپناهی ندارند.
بله، بزرگداشت حقیقی عاشورا در همین عصیان و اعتراض عمومی است و همین فریادهاست که کار این رژیم را به‌آخر می‌رساند. نه مردم ایران نه رژیم حاکم، عاشورای پرخروش سال 88 را از یاد نبرده‌اند که آن قیام بزرگ تا یک قدمی سرنگونی رژیم ولی فقیه به‌پیش تاخت. زمینه‌‌ها و آتش آن قیام در کیفیتی بالاتر و جوشان‌تر هم چنان در جامعه ایران موجود است. یعنی این‌بار ولایت یزیدی را سرنگون می‌کند.

بدحجابی بهانه جدید برای اعمال فشار به زندانی سیاسی نسرین ستوده

بدحجابی بهانه جدیدی که مأموران زندان برای اعمال فشار به زندانی سیاسی نسرین ستوده و جلوگیری از ملاقات های وی مطرح کردند
روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۹۷، فرزندان زندانی سیاسی نسرین ستوده جهت ملاقات با مادرشان در سالن منتظر بودند تا اسامی آنها جهت ملاقات خوانده شود که مدیر کل سالن ملاقات به مهراوه خندان، دختر خانم ستوده، مراجعه کرده و او را تهدید کرد که «اگر حجابت را رعایت نکنی از ورودت به سالن ملاقات جلوگیری به عمل می آورم.»
وی به مهراوه خندان هشداد داد که از طرف دادستانی در رابطه با بدحجابی این دختر نوجوان نامه ای به دستشان رسیده مبنی بر اینکه در صورت عدم رعایت حجاب از طرف آنان، دیگر اجازه ملاقات داده نشود! مهراوه خندان در حالی برای ملاقات مادرش رفته بود که پوشش او مثل تمامی ملاقات های قبلی بود.
عوامل زندان تصمیم گرفتند که بر خانواده رضا خندان و نسرین ستوده در روزهای ملاقات اعمال فشار کنند و این بار بهانه بدحجابی را دستاویز قرار دادند
زمانی که فرزندان نسرین ستوده برای ملاقات وارد سالن شدند، پس از نیم ساعت انتظار، هم بندی‌های نسرین ستوده به فرزندانش اطلاع دادند که از مادرشان تعهدنامه کتبی مبنی بر حفظ کامل حجاب خواستند، که با مخالفت شدید وی مواجه شدند. خانم ستوده اعلام نمود که در اعتراض به این موضوع از این به بعد، از حضور در سالن ملاقات و حتی تماس تلفنی با خانواده‌اش امتناع خواهد نمود.
زندانی سیاسی نسرین ستوده از ۳ شهریور ۹۷ دست به اعتصاب غذای تر زد و از ۱۵ شهریور اعلام کرد، تا آزادی بی قید و شرط همسرش رضا خندان از زندان اوین، از رفتن به بهداری زندان و پذیرفتن سرم و گرفتن فشار خون امتناع خواهد نمود. فشار خون نسرین ستوده در تاریخ ۱۸ شهریور روی ۵ بود و در راه پله های بند زنان زندان اوین از هوش رفت و این خبر موجب نگرانی خانواده و دوستانش گردید
http://women.ncr-iran.org/…/4412-بدحجابی-بهانه-جدید-برای-اع…

دستگیری چهار زن در شیراز به دلیل اعتقادات مذهبی شان چهار زن به دلیل اعتقادات مذهبی شان در شیراز دستگیر شدند

  یکی از این چهار زن، نورا پورمرادیان روز ۲۵ شهریور ۹۷ توسط مأموران اطلاعات در شیراز بازداشت شد.
خانم پورمرادیان که یک شهروند بهایی است در تماس تلفنی کوتاهی بعد از بازداشت توسط مأموران اطلاعات، به خانواده اش گفت که در بازداشتگاه اداره اطلاعات (پلاک ۱۰۰) محبوس شده است. مأموران اداره اطلاعات شیراز به خانواده خانم پورمرادیان گفتند که روز بعد تفهیم اتهام خواهد شد.
خانم سودابه حقیقت نیز یکی دیگر از این چهار زن بهایی می باشد که یکشنبه شب ۲۵شهریور ماه در منزلش در شیراز دستگیر شد. وی در حالی دستگیر شد که تمام بستگانش برای تدارک برگزاری مراسم ختم مادربزرگ ایشان جمع بودند.
از این پیش تر، دو زن دیگر نیز به نام های بهاره قادری و الهه سمیع‌زاده روز شنبه ۲۴شهریور در شیراز بازداشت شدند.
بنا به گزارشهای رسیده، مأموران وزارت اطلاعات به کلاس روانشناسی آقای نوید بازماندگان وارد شدند و کارت‌های شناسایی، کیس کامپیوتر، فلش و گوشی‌های تلفن همراه، پسورد گوشی‌ها و ایمیل‌های سایر افراد را نیز از آنها گرفته‌اند. در انتها آقای بازماندگان را به منزلش برده و پس از تفتیش منزل و ضبط وسایل شخصی، بهاره قادری، همسر ایشان را نیز بازداشت و همراه با وی به مکان نامعلومی منتقل کردند.
خانم بهاره قادری مادر یک دختر سه ساله به نام دریا است که به بیماری سرطان مبتلا می باشد و بیش از هر کودک عادی نیاز به مراقبت های مادرش دارد.
علاوه بر این چهار زن که دستگیر شدند، خانم روحیه نریمان یک زن بهایی دیگر ساکن شیراز در شعبه ۱۷ دادگاه تجدید نظر این شهر به دوسال و نیم حبس تعزیری محکوم شد.
زنان بهایی در ایران تنها به دلیل اعتقادشان با احکام چندین ساله راهی زندان شده و یا از کار اخراج می شوند و از اولیه ترین حقوق انسانی شان چون حق تحصیل و اشتغال محروم می شوند.

گردهمایی مقاومت در پاریس همزمان با فوران قیامها-فصل ششم۳-بیانیه سی و هفتمین سالگرد شورای ملی مقاومت ایران


سال تحصیلی - وضعیت بحرانی برای میلیون‌ها دانش‌آموز

تنها چند روز به صدا درآمدن زنگ‌های مدارس برای قریب ۱۴ میلیون دانش‌آموز باقی مانده است.
با نیم نگاهی به وضعیت وخیم کشور و به‌ویژه با رشد بحران‌های اقتصادی، مالی و اجتماعی در دیکتاتوری فاسد ولی‌فقیه و در حالیکه حاکمیت سالانه میلیاردها دلار از سرمایه‌های ملی کشور را هزینه سیاست‌های مخرب صدور تروریسم، موشکی و جنگ و بنیادگرایی می‌نماید، اکنون با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید، سخن از بلاتکلیفی و بحران برای میلیون‌ها کودک ایرانی به میان آمده است.
وضعیت وخیم در بازار لوازم‌التحریر و نیازمندی‌های کودکان برای تحصیل به دلیل گرانی و تورم افسار گسیخته از یک سو و از سوی دیگر درخواست شهریه‌های سنگین برای ثبت‌نام کودکان و دانشجویان در مدارس و مراکز آموزشی عالی کشور، بسیاری از اقشار ضربه‌پذیر را بر آن داشته تا همچنان از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس خودداری نمایند.
یک شهروند دردمند با بیان گوشه‌هایی از چهره کریه فقر و نبود امکانات مالی در ایران آخوند زده می‌گوید: «با ناتوانی‌های زیادی روبه‌رو هستم، از جمله اجاره منزل و هزینه‌های خوراک و پوشاک و آب و برق و گاز... من ماهیانه ۶۰۰ هزار تومن کرایه منزل پرداخت میکنم. هنوز نتوانسته‌ام پسرم را ثبت‌نام کنم، چه برسه به اینکه بخواهم برای تهیه کتاب و لوازم‌تحریر اقدامی کنم. من و پسرم زندگی خیلی سختی را داریم میگذرانیم.» (سایت دویچه وله ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸)
واقعیت در لابلای این جملات همان ترجمان فقر گسترده‌ای است که اکنون به مانند بختک بر شانه‌های هفتاد درصد از مردم میهن امان فرود آمده است. بحران ارزی و افت ارزش پول ملی به موازات سوء مدیریت، غارت سازمان داده شده حکومتی به یقین برای تمامی این مصائب نقش کلیدی را ایفا می‌کنند، زیرا از آنجائیکه نخ نبات واردات و تولید در دیکتاتوری ولی‌فقیه به ارزهای خارجی وصل می‌باشد، براین منطق می توان با هرگونه تحول کوچک در بازار ارز، به ریشه‌های پدیدار شدن این وضعیت بحرانی برای میلیون‌ها کودک محروم رسید.
این وضعیت در استان‌های ضربه خورده مانند سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، لرستان، بویراحمد و بخش‌های بزرگی از مناطق غرب کشور که هنوز از تبعات زلزله سال گذشته رنج می‌برند، بسیار وخیم‌تر گزارش شده است.
وضعیت اسفبار بار مدارس، نبود امکانات و کلاس‌های آموزشی، سوءتغذیه در میان کودکان به دلیل فقر خانوارها، شکاف عمیق طبقاتی، نارسایی‌های تحصیلی، سرکوب حکومتی در مدارس، شستشوی مغزی کودکان و نوجوانان از سوی حکومت اکنون تماما د ست به دست هم داده تا قریب یک و نیم میلیون دانش‌آموز به مشکل «روان‌شناختی» مبتلا شوند. (سایت حکومتی خبرآنلاین ۲۳ شهریور ۱۳۹۷)
همچنین ابعاد گرانی در زمینه لوازم‌التحریر و نیازهای اولیه دانش‌آموزان به حدی است که رسانه‌های حکومتی علنا از گرانی «۱۰۰ درصدی» در پاره‌ای مناطق کشور سخن به میان می‌آورند. یک گزارش حکومتی از مازندران با اذعان به این وضعیت می‌نویسد: «قیمت لوازم‌التحریر امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته و بیشتر لوازم خارجی بوده و خارجی وارد نمی‌شود و کالای ایرانی نیز پیدا نمی‌شود و اگر هم باشد قیمت آن با نمونه خارجی‌اش تفاوتی ندارد».
این گزارش در ادامه می‌افزاید: خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای خرید مراجعه می‌کنند اما در نهایت به‌خاطر گرانی‌ها با چشمان گریان فروشگاه را ترک می‌کنند». (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم ۲۳ شهریور ۱۳۹۷)
گرانی لوازم‌التحریر در آستانه بازگشایی مدارس و فشار مضاعف به اولیاء دانش‌آموزان from Simay Azadi on Vimeo.