شنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۹۷

🌹به یاد شهدای اسطوره اشرف، آنان که با قلمی زرین بر برگهای طلایی تاریخ ایران، واژگان سرفرازی و ماندگاری را حک کردند...








موگرینی: رفتار رژیم ایران برای اروپا بسیار نگران کننده است

وزیران خارجه اتحادیه اروپا در پایان نشست دو روزه خود در وین پایتخت اتریش درباره دخالت نظامی رژیم ایران در سوریه 
گفتگو و تبادل نظر کردند.در پایان این نشست، فدریکا موگرینی، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا،‌ در یک کنفرانس خبری به نقش منفی رژیم آخوندی در تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: «رفتار رژیم ایران برای همه ما بسیار نگران کننده است و باید به این مساله رسیدگی شود

قتل عام ده شهریور چرا؟- گفتگو با دکتر جواد احمدی از شاهدین قتل عام ده شهریور- شنبه ۱۰ شهریور .- ۲۱۳۰به وقت ايران.

سوالات و نظرات خود را برای گفتگوی زنده به آیدی های زیر بفرستید ادمین کانال: 🆔 @Conference1396 یا ربات کانال: 🆔 @Safe_group_bot
تلگرام کنفرانس زنده ایران آزاد
اینستاگرام
توییتر ایران آزادی
پيچ فیس بوك ایران آزادی
سایت ایران آزادی

حماسه زهره ـ ۱۰ شهریور۹۲- بر عهدها وفا شد ـ روزبه



به یاد زنان پیشتاز اشرف که روز ۱۰ شهریور ۹۲ به خاک افتادند

مبارزه جنبش اپوزیسیون ایران توسط زنان پیشتاز از خودگذشته و رهایی هدایت می شود که همه چیز خود را برای آزادی و رهایی مردم ایران فدا کرده اند. طی سالیان، این زنان پیشتاز به بخش جدایی ناپذیر اپوزیسیون ایران در مبارزه برای سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری دموکراسی در ایران تبدیل شده اند. به همین دلیل در هر مقطع حساسی از مبارزه این زنان پیشتاز را در حال ایفای نقشهای حساس شان می بینیم.
یکی از این مقاطع سرنوشت ساز روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ در اشرف بود.
اشرف سمبل و روح مبارزه دمکراتیک برای تغییر رژیم در ایران بود. روز ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ در حالی که رژیم ایران در تدارک حضور در ژنو و نشستن بر سر میز مذاکره بر سر برنامه هسته ای خویش بود، آدمکشان نیروی ویژه عراق تحت امر ولي فقيه رژيم به شهروندان غیرمسلح و بیگناه که در کمپ اشرف تحت حفاظت قانونی قرار داشتند حمله کردند.
این جنایت بزرگ علیه بشریت ساعت ۵ صبح توسط نیروهای ویژه عراق و تکاوران رژیم ایران آغاز شد و افراد بیدفاع و غیرمسلح هدف سلاحهای خودکار قرار گرفتند.
قاتلان به ۵۲ نفر از ۱۰۰ ساکن باقیمانده در اشرف دست یافتند و آنها را بیرحمانه به قتل رساندند. برخی دستشان از پشت بسته شده بود. حتی مجروحین را روی تخت بیمارستان به ضرب گلوله از پای در آوردند. همه قربانیان از ناحیه سر هدف شلیک قرار گرفته بودند. با هر معیاری این تهاجم جنایت علیه بشریت محسوب می شود.
۱۳ زن پیشتاز هدایت گروه ۱۰۰نفره ساکنان در اشرف را به عهده داشتند که بر اساس یک توافق چهارجانبه بین ساکنان اشرف، ایالات متحده، سازمان ملل و دولت عراق در اشرف جهت حفاظت از اموال ساکنان تا تعیین تکلیف نهایی آن در آنجا باقی مانده بودند. همه این افراد دارای استاتوی افراد حفاظت شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو بوده و به عنوان افراد «مورد نگرانی» طبقه بندی شده و از حفاظت بین المللی کمیساریای عالی پناهندگان برخوردار بودند و بر اساس تضمین های داده شده از سوی ملل متحد، آمریکا و دولت عراق در اشرف باقی مانده بودند.
شش تن از زنان پیشتاز مجاهد کشته و شش زن دیگر ربوده و به گروگان گرفته شدند.
رژیم ایران در صدد بود تا قبل از مذاکرات ژنو و دست برداشتن از برنامه تسلیحاتی خود در ازای لغو تحریمهای فلج کننده،‌ ضربه خردکننده ای به جدی ترین تهدید خود یعنی سازمان مجاهدین وارد کند. به همین دلیل بود که این حمله بزدلانه به افراد بیدفاع در اشرف به اجرا درآمد تا ضعف رژیم را در این مقطع حساس بپوشاند.
در سالگرد این قتل عام فجیع، زنان پیشتازی را به یاد بیاوریم که با جان خویش بهای آزادی را پرداختند. عهد می بندیم که هرگز آنها را فراموش نخواهیم کرد و تا زمانی که رژیم آخوندی و ایادی و مزدوران آن در عراق را به دادگاه و پای میز عدالت نکشانده ایم دست از تلاش برنخواهیم داشت.
زهره قائمی، ۴۹ ساله، همردیف مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران. فرمانده اشرف که به صلابت، خویشتنداری و تواضع، ظرفیت بالا و قضاوت درست شناخته می شد. او به دلیل فعالیت سیاسی در سالهای ۵۸ تا ۶۰، پنج سال در زندان بود. او در حمله قبلی قوای عراقی به اشرف در ۶ و ۷ مرداد ۱۳۸۸،‌ از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی یکی از زنان مقاومت ایران بود که اراده کرده بود به ستم به زنان در ایران خاتمه دهد و برای تحقق این هدف به نقطه ای رسید که رهبر و فرمانده ای لایق شد.
گیتی گیوه چینیان، ۵۵ ساله، معاون مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، و رئیس کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت، دارای مدرک لیسانس در روانشناسی با ۳۴ سال سابقه مبارزه. او نیز به شجاعت، ریسک پذیری، صبر، ظرفیت، صلابت و صلاحیت در زمینه های مختلف شهرت داشت.
میترا باقرزاده، ۵۴ ساله، از اعضای ارشد شورای رهبری مجاهدین. وی در رشته مدیریت تحصیل کرده و ۳۴ سال سابقه مبارزاتی داشت. او اهل آبادان بود و به خاطر عزم و اراده و ایمان خدشه ناپذیرش به آرمان آزادی شهرت داشت. در هنگام شهادت، او مسئول تیم امور حقوقی اشرف بود.
ژیلا طلوع، ۵۳ ساله، عضو شورای رهبری مجاهدین از تبریز بود و ۳۴سال پیش در دوران دانشگاه به مجاهدین پیوست. او از نزدیک با زهره قائمی کار می کرد و مسئولیت ارتباطات اشرف را برعهده داشت.
فاطمه کامیاب، ۵۲ ساله، زندانی سیاسی سابق اهل رشت و عضو شورای رهبری مجاهدین. او ۳۰ سال سابقه مبارزاتی داشت و به فداکاری و صداقت شهره بود. وی در هنگام شهادت،‌ مسئول اداره امور لجستیکی اشرف بود. دو برادر وی قبل از این به دست رژیم آخوندی به شهادت رسیده بودند.
مریم حسینی، ۴۹ ساله، عضو شورای رهبری مجاهدین و زندانی سیاسی سابق با ۴ سال سابقه زندان بود. وی ۳۱ سال سابقه مبارزاتی داشت و مسئول حفاظت اشرف بود. ضاربین دستهای او را بستند و بعد به او شلیک کردند.
خون این زنان پیشتاز و ۴۶ همرزم دیگر آنان که روز ۱۰ شهریور ۹۲ جان باختند همچنان می جوشد و الهامبخش مبارزه مردم ایران در مبارزه برای آزادی است.
یادشان گرامی باد

🌹به یاد شهدای اسطوره اشرف، آنان که با قلمی زرین بر برگهای طلایی تاریخ ایران، واژگان سرفرازی و ماندگاری را حک کردند














خانم مریم رجوی :در پنجمین سالگرد قتل عام مجاهدین در اشرف‌ به ۵۲ قهرمان شهید به‌ویژه فرماندهان آن‌ها زهره قائمی و گیتی گیوه چیان درود می‌فرستم



 رژیم می‌خواست نام و نشان اشرف را نابود کند
... اما این شهیدان، با خونشان بذر هزار اشرف را در همه جای میهن پاشاندند
بعضی حماسه‌های انسانی هست که احتیاج به‌ گذشت زمان دارد که پیام خود را برساند...
اما بعضی حماسه‌ها هم هست که بلافاصله حرکت ایجاد می‌کند...حماسه اشرف از این نوع حماسه‌هاست

۱۰شهریور ۱۳۹۲ روزی که اشرف در ضمیر و قلب تاریخ ایران جاودانه شد


روزی که خون ۵۲مجاهد دلیر، درختِ سرفراز مقاومت برای آزادی ایران را آبیاری کرد تا قدکشیده و سرفراز سبز و رویان بماند
@mojahedin_org

🌹به یاد شهدای اسطوره اشرف، آنان که با قلمی زرین بر برگهای طلایی تاریخ ایران، واژگان سرفرازی و ماندگاری را حک کردند











🌹به یاد شهدای اسطوره اشرف، آنان که با قلمی زرین بر برگهای طلایی تاریخ ایران، واژگان سرفرازی و ماندگاری را حک کردند















🌹به یاد شهدای اسطوره اشرف، آنان که با قلمی زرین بر برگهای طلایی تاریخ ایران، واژگان سرفرازی و ماندگاری را حک کردند...