جمعه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۷

#ایران -ورزشگاه #الغدیراهواز - ۱۸ مرداد - تصاویری از درگیری در #استادیوم غدیر اندازم

۱۹مرداد-۱۰اوت - استمداد برای توقف قتل عام


مسعودرجوی،رهبرمقاومت ایران طی اطلاعیه ای ازملل متحدوتمام سازمانهای حقوق بشربرای توقف اعدام زندانیان سیاسی درایران استمدادکرد

خبرگزاری اتریش: اپوزیسیون ایران می‌گوید: وین مرکز فعالیت‌های سرویس مخفی رژیم ایران است

آ.پ.آ. - خبرگزاری اتریش ۸ اوت ۲۰۱۸: از وین باید طی سالیان کلیه فعالیت‌های وزارت اطلاعات رژیم ایران در سطح اروپا هماهنگ شده باشد.
محمد محدثین از شورای ملی مقاومت ایران روز چهارشنبه در بروکسل گفت که اسدالله اسدی که در حال حاضر در آلمان به‌ اتهام فرمانده یک سوء قصد خنثی‌شده علیه ایرانیان در تبعید در بازداشت به‌سر میبرد، نفر محوری این مرکز در وین بوده است.
بنا به اطلاعات دادستانی فدرال آلمان در کارلسروهه، اسدی به یک زوج ساکن بلژیک مأموریت داده تا علیه گردهمایی اپوزیسیون ایران در تاریخ ۳۰ ژوئن در ویلپنت فرانسه اقدام به سوء قصد کنند و بدین منظور تجهیزاتی شامل ۵۰۰ گرم ماده انفجاری به آنها تحویل داده است. از سال ۲۰۱۴ اسدی به‌عنوان دبیرسوم سفارت رژیم ایران در وین ثبت شده بود.
محدثین ادامه می‌دهد که این سوء قصد توسط بالاترین ارگان امنیت ملی رژیم ایران در ماه ژانویه ۲۰۱۸ تصمیم‌گیری شد. بعد از خنثی‌شدن این سوءقصد، رژیم ایران تلاش می‌کند تا مانع از استرداد اسدی از آلمان به بلژیک بشود. پیش از آن رژیم تلاش می‌کرد اسدی را به اتریش برساند، جایی که او از موقعیت دیپلماتیک برخوردار بود.
در این اثنا اما در پی صدور حکم جلب، موقعیت دیپلماتیک اسدی از سوی وزارت خارجه اتریش از وی سلب شد و سفیر رژیم ایران به وزارت خارجه احضار شد
محمد محدثین در ادامه تأکید کرد که رژیم ایران در حال حاضر در حال توطئه است به گفته وی، رژیم مسئول بیش از ۴۵۰ سوء قصد تروریستی در خارج از ایران است. از این رو مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران خواستار بستن کلیه سفارتهای رژیم ایران در اروپا شد «تا بدین‌وسیله رژیم دیگر امکان تعقیب اپوزیسیون ایران را نداشته باشد».
نخست‌وزیر پیشین الجزایر سید احمد غزالی اظهار داشت که او بعنوان شاکی خصوصی به این پرونده، پیوسته است.

خبرگزاری بلژیک +خبرگزاری فرانسه: سوءقصد خنثی‌شده علیه اپوزیسیون

خبرگزاری بلژیک: سوقصد خنثی شده علیه اپوزیسیون ایران
بلگا (خبرگزاری بلژیک) بروکسل ۸ اوت ۲۰۱۸: شورای ملی مقاومت ایران، روز چهارشنبه در بروکسل نتایج تحقیقات خود را در مورد ساختار دستگاه اطلاعات رژیم ایران در اروپا و اشخاص کلیدی در سلسله مراتبی که به گفتة این شورا درگیر سو قصد خنثی‌شده علیه گردهمایی برای ایران آزادبوده اند که ۳۰ ژوئن گذشته در پاریس برگزار شد بوده‌اند، ارائه داد.
وکلای شاکیان خصوصی که در این گردهمایی در فرانسه حضور داشته‌اند، صبح چهارشنبه با قاضی تحقیق در آنورس دیدار کردند.
اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم ایران در وین (اتریش)، در اول ژوییه در آشافنبورگ آلمان بر پایه یک حکم جلب اروپایی دستگیر شد. او متهم است که شخصاً یک بمب را به دو تروریست تحویل داده است. بنا بر اخبار شورای ملی مقاومت، این فرد از ژوئن ۲۰۱۴، مسئول دفتر وزارت اطلاعات رژیم ایران در وین بوده است؛ سرپلی که فعالیت‌های سایر دفاتر را در اروپا هماهنگ می‌کند. قبل از حکم صادر شده در سال ۱۹۹۷ در رابطه با سوء قصد در رستوران میکونوس برلین که طی آن ۴ رهبر کرد ایرانی به قتل رسیدند، سفارت رژیم ایران در بن مرکز حیاتی وزارت اطلاعات در اروپا بود.
شورای ملی مقاومت هم‌چنین این نکته را برجسته کرد که این مظنون، آموزش مواد انفجاری دیده بوده و در اوایل سال ۲۰۰۴ در عراق منصوب شده بود. او به‌طور فعال در سازمان‌دادن شبکه‌های تروریستی درگیر بوده و مأموریت‌هایی علیه نیروهای ائتلاف، سازمان مجاهدین خلق ایران و نیروهای وطن‌پرست و دموکراتیک عراقی که مخالف رژیم آخوندها بوده‌اند نیز داشته است. گفته می‌شود که او به‌طور خاص در انفجار یک اتوبوس در ۲۹ می ۲۰۰۶ که ۱۱ کشته بر جای گذاشت، دست داشته است
رئیس سابق ایستگاه اطلاعاتی رژیم ایران در وین، مصطفی رودکی، به نوبة خود در سال ۲۰۱۴ به ایران بازگشته و بعد از آن در سال ۲۰۱۷ به ایستگاه وزارت اطلاعات در آلبانی منتقل شده؛ کشوری که در آن در مارس ۲۰۱۸ یک سوء قصد علیه مجاهدین خنثی شد
شورای ملی مقاومت ایران تأکید می‌کند که «ایستگاه‌های وزارت اطلاعات تحت فرماندهی سازمان اطلاعات و جنبش‌های خارجی قرار دارند که مأموریت آن جمع‌آوری اطلاعات و تلاش برای نفوذ در مخالفان رژیم با اهداف تروریستی است».
اپوزیسیون ایران می گوید که می‌خواهد «در مورد تسریع فعالیت‌هایی که از زمان ارتقاء این نهاد سابق مدیریت به یک سازمان در فوریه ۲۰۱۷ رخ داده است» هشدار بدهد. اپوزیسیون ایران رضا امیری مقدم را به‌عنوان رئیس این سازمان معرفی می‌کند و می‌افزاید که اسدالله اسدی مستقیماً‌ تحت اتوریته او قرار داشته است. مقدم در مذاکرات با نیروهای آمریکایی در عراق در سال ۲۰۰۷ از طرف شورای عالی امنیت رژیم ایران شرکت داشته و هیأت این رژیم را طی دورة سوم مذاکرات با آمریکا از آغاز سال ۲۰۰۸ سرپرستی کرده است
شورای ملی مقاومت بر ضرورت اخراج عوامل وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی و بستن سفارت‌ها و دفاتر نمایندگی 
رژیم تأکید می‌کند
خبرگزاری فرانسه: سوءقصد خنثی‌شده علیه اپوزیسیون ایران

اعدام ۶ زندانی در زندانهای گوهردشت، بندرعباس و میناب

دژخیمان خامنه ای ۶ زندانی را در زندانهای گوهردشت، بندرعباس و میناب اعدام کردند.
این اعدامهای جنایتکارانه طی روزهای ۱۶(شانزدهم) و ۱۷(هفدهم) مردادماه انجام گرفته است.
از دو زندانی که در زندان گوهردشت اعدام شدند، یکی آز آنها ۱۲ سال زیر حکم اعدام بوده است و دیگری از شهروندان افغان بوده است. سه زندانی در میناب در استان هرمزگان و یک زندانی در بندرعباس روز ۱۷ مرداد اعدام شدند. رژیم آخوندی این اعدام ها را در رسانه های خود منعکس نکرده است.

قتل جنایتکارانه دو کولبر زحمتکش

مامورا ن رژیم جنایتکار خامنه ای دو کولبر زحمتکش دیگر را در مرزهای غرب کشور به قتل رساندند.یکی از این کولبران، جوان ۲۵ ساله ای بود که روز ۱۷ مرداد در مرز اشنویه به قتل رسید؛ و دیگری روز ۱۴ مرداد در منطقه مرزی ارومیه با تیراندازی مستقیم ماموران جنایتکار کشته شد.

کانونهای‌شورشی در اهواز؛قزوین؛ارومیه؛تهران؛لرستان؛اصفهان؛سقز؛کرمان؛رشت؛کرج؛مسجد سلیمان

رژیم آخوندی قیمت بلیط هواپیما را ۲برابر کرد

!!پ.ن: بعد خامنه‌ای میگه من نگران نیستم، به بقیه هم بگید نگران نباشن
@mojahedin_org

دانانیوز: سازمان مجاهدین حاضر به یراق‌تر از همیشه در آشوبهای خیابانی ورود کرده است

کانون شورشی کرمان - مشت با مشت
رسانه دانانیوز وابسته به ارگانهای امنیتی و پاسداران ولایت خامنه‌ای، روز ۱۶مرداد ۹۷با انتشار تحلیل و هشدار یک مهره باند خامنه‌ای درباره بالا گرفتن خیزشهای مردمی نوشت:
چنددقیقه بعد از شروع تظاهرات، جمعیت شعارهای ضد نظام و ساختار شکنانه داد
واکاوی کارشناسانه تجمعات غیرقانونی اخیر، نشان می‌دهد که مجاهدین در تاکتیکهای خود دست به تغییراتی زده‌اند. به‌عنوان مثال، در اغتشاشات دیماه، یک بازه زمانی یک تا دو روزه نیاز بود تا شعارهای مردم از شعارهای صنفی و اجتماعی به شعارهای سیاسی و ساختارشکنانه تبدیل شود اما در تجمعات غیرقانونی چند روز گذشته، چند دقیقه بعد از شروع تجمع، جمعیت شروع به دادن شعارهای ضد نظام و ساختار شکنانه می‌کردند!
در یک تحول جدید، رجوی برای تقویت روحیه اغتشاشگران، در فراخوانی که اخیراً برای به‌اصطلاح ”کانونهای شورشی“ فرستاده است، به آنان وعده داده که این اغتشاشات ادامه خواهد داشت و روزبه‌روز گسترش می‌یابد. وی اغتشاشات را سازمان‌یافته‌تر از گذشته قلمداد کرده و مدعی شده است که نظام توان مقابله با آنان را ندارد!
لازم به ذکر است که پیشتر، دولت آمریکا از آشوبهای دیماه حمایت کرده بود؛ آشوب‌هایی که مریم رجوی به دخالت در آن اذعان کرده است.
مسعود رجوی - مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش
بر اساس اطلاعیه اخیر وزارت کشور، «در یک ماه گذشته دهها دعوت تحت عنوان اعتراض به گرانی و وضعیت معیشتی در فضای مجازی و در سطح وسیع منتشر شد که عمده آنها منشأ خارجی داشته است اما توسط افرادی در داخل و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.
بی جهت نیست که سازمان مجاهدین این بار حاضر به یراق‌تر از همیشه، در آشوبهای خیابانی ورود کرده است که نشان دهند متولی این آشوبها و عامل تحریک مردم آنها هستند.
در حالیکه نظام ولایت فقیه در وحشت از قیام و خطر سرنگونی به لرزه افتاده و مهره‌های ریز و درشت رژیم نسبت به گسترش قیام و شعارهای «ساختار شکنانه » به یک دیگر هشدار می‌دهند و مجلس ارتجاع نیز به صحنه ابراز وحشت از قیام و مجاهدین تبدیل شده است، خبرگزاری سپاه پاسداران با درج خبری راجع به دیدار خامنه‌ای با شماری از مزدوران رژیم که زمان و مکان دقیق آنهم مشخص نیست، نوشت: در روزهای اخیر جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقمندان به انقلاب در آن سوی مرزها را از آینده بیان کرد.
رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی این شخص گفتند:«نسبت به اوضاع ما اصلاً نگران نباشند، هیچکس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید».
تحریمها موجب عقب‌کشیدن بانکها و بسیاری از شرکتها در سراسر جهان از ایران شده است

فراخوان به تحریم وزیر علوم کابینه روحانی به‌خاطر مشارکت در سرکوب دانشجویان قیام کننده

زیوی کان، کارشناس ارشد بنیاد دفاع از دموکراسیها در واشنگتن خواستار تحریم منصور غلامی وزیر علوم دولت حسن روحانی شد چرا که وی در سرکوب دانشجویان ایران و دستگیری دانشجویان قیام‌کننده در قیام سراسری دیماه ۹۶ دست داشته است.
مقاله زیوی کان در نشریه هیل متعلق به کنگره آمریکا درج شده است.
در این مقاله آمده است:
رژیم ایران اخیراً شماری از دانشجویان را برای اعتراض مسالمت‌آمیز علیه رژیم به احکام طولانی زندان محکوم کرد. از تظاهرات سراسری زمستان گذشته به این سو ۱۵۰دانشجو بازداشت شده‌اند. این احکام سنگین در دانشگاه‌های سراسر ایران محکوم شده است.
محکومیت احکام سنگین علیه دانشجویان توسط دولت آمریکا
دولت ترامپ به سهم خود احکام سنگین زندان برای دانشجویان را به درستی محکوم کرده است. اما اعلام موضع کافی نیست. واشنگتن برای فرستادن پیامی محکم‌تر به تهران حاکی از این‌که بی‌اعتنایی‌اش به عدالت هزینه دارد باید منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، را تحریم کند. سرنوشت معترضان جوان ایران نشانگر کارزار طولانی وزارت علوم در سرکوب دانشجویانی است که به‌دلیل به چالش کشیدن ایدئولوژی افراطی رژیم مرتب هدف زندان، اخراج و عدم پذیرش بوده‌اند.
از منظر رژیم، دانشگاه‌های ایران صرفاً مکانی برای آماده کردن شهروندان برای بازار کار یا انتقال دانش نیست. آموزش عالی از نظر آنها شامل پرورش دانشجویانی با ارزشهای بنیادگرایانه است.
وزیر علوم دولت روحانی یک مهره سرکوبگر
منصور غلامی آبان ماه ۱۳۹۶ اداره وزارت علوم را در دست گرفت و همین سیستم را به اجرا گذاشته و از آن دفاع کرده است. سابقه غلامی در ریاست دانشگاه بوعلی سینا در همدان مملو از سرکوب صدای دانشجویان است. در روزهای پس از معرفی او به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی حسن روحانی، صدها دانشجو دست به اعتراض زدند و او را به تعلیق دانشجویان معترض و جلوگیری از تأسیس تشکل‌های دانشجویی و انتشار نشریات‌شان محکوم کردند.
دولت ترامپ باید غلامی را برای نقش او در سانسور به لیست تحریمهای آمریکا اضافه کند.
چنین اقدامی نشانه‌ای قوی از همبستگی با دانشجویان ایرانی است که به اعتراض علیه رژیم ادامه می‌دهند. بیش از ۶۰درصد از جمعیت ۸۰میلیونی ایران زیر ۳۰سال سن دارند.

پیک شادی ۱۸مرداد۱۳۹۷

پیام همبستگی زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند با هموطنان و قیام آفرینان

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی پیامی از زندان گوهردشت (رجایی شهر) کرج همبستگی خود را با قیام آفرینان در شهرهای مختلف ایران ابراز داشت.
پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
با سلام و درود بیکران به هموطنان آزاده‌ای که سراسر میهن در زنجیرم را از طریق کانونهای شورشی هزار اشرف قریب یک هفته است؛ به میدان رودررویی با رژیم ضدبشری آخوندی تبدیل نموده‌اید و خواب را از چشمان ولی‌فقیه ارتجاع و ایادی جنایتکارش ربوده‌اید و با قیامها و اعتراضات خود ناقوس مرگ و نابودی ظالمان را بصدا درآورده‌اید.
هموطنان عزیز!
عزم و رزم تمام‌عیار شما با غارتگران؛ فاسدان و جنایتکاران رژیم ضدبشری آخوندی که حدود ۴۰سال است از هیچ ظلم و جنایتی در حق مردم میهن و منطقه کوتاهی نکرده‌اند؛ نشانه جوشش خون بیش از ۱۲۰هزار مجاهد و مبارزی است که به ناحق توسط این جنایتکاران از خمینی دجال؛ خامنه‌ای جلاد؛ خاتمی و روحانی شیاد گرفته تا مزدورانی که این روزها ار ترس و وحشت سرنگونی و جواب پس دادن در دادگاه‌های خلق با چهره‌ای پوشیده و نقاب زده به کشتار قیام آفرینان مشغولند.
دور نیست که تمامی این جنایتکاران در اثر قیام های قهرمانانه و مستمر شما که تکیه بر شیرزنان و کوه مردان ارتش آزادیبخش ملی ایران دادهاید؛ تماماً به درک واصل شوند.
ضمن اعلام حمایت از قیامهای قهرمانانه شما قیام آفرینان یادآور می‌شوم که از شور و شوق آگاهانه‌تان و دلاوریهای شما جوانان که حتی در زمان دستگیری و در بدو ورود به زندان رجایی شهر با شعارهای مرگ بر دیکتاتوری و مرگ بر خامنه‌ای؛ دیوارهای زندان رژیم جهل و جنایت آخوندی را به لرزه در می‌آورید و تمامیت رژیم را به سخره می‌گیرید؛ به خود می‌بالم و لحظه لحظه از شما می‌آموزم و توانمندتر و در جهت سرنگونی این رژیم قرون‌وسطایی متعهدتر می‌شوم.
هموطنان عزیز
با کمک گرفتن از دو اصل مهم و حیاتی می‌توان و باید و کس نخارد و با عبور از دروازه صدق و فدا است که می‌توانیم در نقشه‌مسیر تعیین شده توسط برادر مسعود؛ با تداوم قیام؛ آن را گسترده‌تر و عمیق‌تر نماییم و کماکان بقول برادر مسعود در جنگ صد برابر و شورشگری حداکثر آن‌قدر بکوشیم که از طریق کانونهای شورشی به ارتش آزادیبخش اعتلا یابیم تا سرنگونی رژیم ضدبشری با ارتش آزادی حاصل شود.
مرگ بر اصل ولایت فقیه - زنده باد آزادی
پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
گسترده‌تر باد کانونهای شورشی هزار اشرف
درود بر رجوی
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند - زندان رجایی شهر
۱۶مرداد۱۳۹۷
پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند، به کانونهای شورشی و هموطنان قیام‌آفرین from Simay Azadi on Vimeo.

پنجشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۹۷

پاسخ مردم به سوال علی ربیعی: کل نظام مسئول فاجعه است- زینت میرهاشمی

وقتی باندهای درون رژیم برای قدرت و ثروت بیشتر و چپاول مردم با هم درگیر می شوند، حقایقی از پرده برون می افتد که عمق فاجعه و فساد درون حکومت را بیشتر برملا می کند. یکشنبه سیاه را فراموش نکرده ایم که احمدی نژاد با پخش یک ویدئو در مجلس ارتجاع فساد برادران لاریجانی را رونمایی کرد. روز چهارشنبه ۱۷ مرداد یکی از آن روزهایی است که به بهانه استیضاح علی ربیعی بازار افشاگری همراه با درگیری فیزیکی پر رونق شد.
لیست بالا بلندی که مخالفان وزیر کار ارایه دادند، این واقعیت را ثابت می کند که این وزارتخانه نه برای دفاع از حقوق کارورزان، که نهادی برای چپاول آنان است.
ورشکستگی صندوقهای بازنشستگی، عدم اجرای طرح همسان ‌‌سازی حقوق بازنشستگان، تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش تعداد بیکاران در دوره وزارت ربیعی، افزایش فقر، نابرابری و تبعیض، آمار سازی غیرواقعی، ظلم به جامعه کارگری و عدم بازگشت دلارهای پتروشیمی و ....از جمله مواردی بود که مجلس نشینان در صحن علنی مطرح کردند، این که در جلسه غیر علنی چه گذشته فعلاً پنهان مانده است.
به گزارش خبرگزاریهای حکومتی، سرانجام مجلس ارتجاع با ۱۲۹ رای موافق و ۱۱۱ رای مخالف به استیضاح علی ربیعی رای دادند و او را از وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی برکنار کردند.
مجلس نشینان چه گفتند؟
جاسمی گفت: ۸ میلیون جوان بیکار داریم که اینها لشکر دختران و پسران بیکار هستند که امروز به کف خیابانها آمده ‌اند.
رستمیان گفت: توسط یکی از فرستاده ‌های آقای بندپی به بنده گفتند؛ ۵۰۰ میلیون تومان به شما می‌دهیم تا دهنم قرص باشد و حرفی نزنم، به بنده گفتند ۲۰ میلیون تومان را به خیریه بده و ۴۸۰ میلیون تومان را خودت بردار تا به اسم خیریه باشد. آقای ربیعی شما که اسم کارگر و معلول می ‌آید، غش می‌کنید و اشک می ‌ریزید آیا این "شوی تبلیغاتی نیست؟" 
چنارانی گفت: در حوزه مدیریتی شما شخصی است که ۲۷ سمت دارد. امروز ۹۸ درصد قراردادهای کار کارگران موقت است. این وزارتخانه جمهوری اسلامی را به خاک سیاه می‌نشاند.
علی ربیعی چه جواب داد؟
وزیر ویژه روحانی با طرح برخی از خاطرات دورانی که شغل امنیتی و بازجویی داشته و با طرح گفتکو با یک مارکسیست (در حقیقت بازجویی از یک زندانی سیاسی) و صبحانه خوردن با فردوست، عالی ترین مقام امنیتی رژیم شاه، فضای ویژه ای ایجاد کرد و گفت:
- نماینده ‌ای آمده می‌گوید؛ سالی ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان به حسابی بریز! خدایا از دست اینها چه کنیم؟
- یا ۱۵۰ میلیون به حساب این شخص بریز یا استیضاح می‌کنم به فقرا پول نده و به هر کسی من می‌گویم پول بده. 
- آقای پورابراهیمی آقای کهنوجی را می‌شناسید رزومه ایشان دست من چه کار می‌کند اگر ایشان مدیر عامل مس می‌شد مشکلات شما با من حل می‌شد. نامه ‌ای که در دست دارم توسط نیروی انتظامی نوشته شده تضمین آن هم نیروی انتظامی است.
علی ربیعی دو سوال مطرح کرد که یکی از آنان را هیچ پایور حکومتی نمی تواند به درستی و به طور علنی پاسخ دهد. اما تهیدستان در کف حیابان به آن پاسخ گفته اند. ربیعی پرسید؛ آیا واقعاً وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول چالشهایی که روح و روان جامعه را آزرده است؟ پاسخ مردم روشن است؛ کلیت نظام و در راس آن خامنه ای مسئول فاجعه است.

ستارگان زمین-ایمیلیانو زاپاتا

این همه مطرح کردن خطر مجاهدین و قیام؛ چرا؟

مدتی است که با بالاگرفتن قیام، سردمداران و مهره‌های رژیم از هر دو باند به صحنه می‌آیند و روی نقش مجاهدین در قیام انگشت می‌گذارند و سوزوگداز می‌کنند.
آوردن اسم مجاهدین در رژیم قبلاً مرز سرخ بود اما چه شده که امروز دیگر این مرز سرخ نیست و به‌وفور از مجاهدین حرف می‌زنند؟ به‌عنوان نمونه روز چهارشنبه ۱۷مرداد ۹۷ که استیضاح وزیر کار روحانی در مجلس مطرح بود، می‌بینیم باز بحث مجاهدین به میان می‌آید. یکی از اعضای مجلس آخوندی به نام نوروزی وقتی می‌خواست علیه ربیعی حرف بزنند و افتضاحاتش را رو ‌کند، مدافعان ربیعی به او می‌گویند این حرف‌ها را نزن! مجاهدین با همین حرف‌های تو، مردم را دعوت به تظاهرات می‌کنند! او خطاب به ربیعی می‌گوید:‌
«گفته می‌شود منافقین دعوت به تظاهرات می‌کنند، بی‌جا می‌کنند».
ربیعی هم در پاسخ به حملات باند رقیب باز خطر مجاهدین را یادآوری کرد و با اشاره به رژه میلیشای مجاهد خلق در سال ۵۹ گفت: «من ۴۰سال خدمت کردم در این ۴۰سال بحران‌های زیادی دیدم. یادم است یک روز در تهران ۱۲۰۰۰نفر میلیشیا در توپخانه رژه می‌رفتند. در هر شهری ۱۰۰۰تا میلیشیا رژه رفتند».
بنابراین می‌بینید شرایط طوری شده که هر باند رژیم هر کاری که می‌خواهد بکند و هر حمله‌یی به باند رقیب که می‌خواهد بکند، ناچار است به مجاهدین و قیام استناد کند و طرف مقابل را مقصر این وضعیت جلوه بدهد.
وحشت از پیوند قیام با مجاهدین
شاخص‌تر از همه آخوند روحانی بود که در مصاحبه تلویزیونی دوشنبه شب خود (۱۵مرداد ۱۳۹۷)، با زبان معکوس وحشت خود را ابراز کرد و از گره خوردن مجاهدین با قیام که همه را «نگران» سرنوشت نظام کرده است ابراز وحشت کرد. روحانی گفت: «اعتراض مردم اشکال نداره تظاهرات مردم اگر در چارچوب قانون باشه حق مردم هست منتهی نه این‌که یک عده‌یی پاسخ بدهند به یک گروهک». روحانی همچنین افزود:
‌ من هیچ نگرانی از نظام ندارم، اینها یه حرف‌های خیلی کودکانه‌ای است که مثلاً ۴نفر تو آمریکا که حالا سال‌ها آرزو داشتند با یک مشت تروریست در تماس هستن، در رابطه هستند، و میرن بهشون دست می‌دهند، میرن باهاشون می‌نشینند، بهشون کمک مالی می‌کنند، اون هم یک گروهک تروریستی که اصلاً مردم از عمق جان نسبت به اونها نفرت دارند... به‌نظر من ما هیچ دغدغه‌ای به آینده، آینده نظام‌مون، آینده ایران‌مون، نباید داشته باشیم».

مریم رجوی


سی‌امین سالگرد قتل عام-در تابستان خونین ۶۷؛سی هزار گل سرخ به خمینی گفتند؛ نه-قسمت دهم

یادی از شهیدان مجاهد خلق در شهر کرج

لوسوار بلژیک – با تروریسم دولتی، فعالیتهای جاسوسی و خرابکاری رژیم ایران باید مقابله ک

مواد انفجاری توسط اسدالله اسدی دیپلمات رژیم ایران به تروریستها داده شد که مشابه آنچیزی بود که در حملات نوامبر ۲۰۱۵ در پاریس و سال ۲۰۱۶ در بروکسل استفاده شد.
با فعالیتهای جاسوسی و خرابکاری رژیم علیه مخالفان باید به‌شدت مقابله شود و به نمایندگیهای مقاومت ایران در پایتختهای اروپایی حفاظت بیشتر داده شود.
لوسوار، روزنامه اصلی فرانسه زبان بلژیک در مقاله‌ای به قلم سرج د پاتول SERGE DE PATOUL نماینده پارلمان ایالتی، نایب رئیس پارلمان فرانسوی زبان بروکسل و سونیا کلاس، SONJA CLAES نماینده و عضو هیأت‌رئیسه پارلمان فلامان بلژیک، تروریسم دولتی رژیم ایران در اروپا و توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس را مورد بررسی قرارداد و خواستار جلوگیری از فعالیت مراکز جاسوسی و دیپلمات تروریستهای رژیم در اروپا شد.
اسدالله اسدی رئیس بخش اروپایی عملیات جاسوسی و خرابکارانه وزارت اطلاعات رژیم ایران
لوسوار می‌نویسد: سرویس های اطلاعاتی بلژیک، فرانسه و آلمان روز دوم ژوئیه از دستگیری یک دیپلمات رژیم ایران مأمور به خدمت در وین، اسدالله اسدی، روز بعد از تظاهرات بیش از ۱۰۰،۰۰۰مخالفان ایرانی در فرانسه را اعلام کردند.
واکنش دولتمردان اروپایی به تروریسم دولتی چه باید باشد؟ بر اساس اطلاعات به دست آمده، زوج استخدام شده برای انجام این پروژه که در بروکسل در صبح روز ۳۰ژوئن توسط پلیس بلژیک دستگیر شدند، ۵۰۰گرم ماده انفجاری TATP حمل می‌کردند که یک ماده انفجاری خیلی قدرتمند است، مشابه آنچه که در حملات نوامبر ۲۰۱۵ در پاریس و سال ۲۰۱۶ در بروکسل استفاده شد. مواد انفجاری توسط اسدالله اسدی به آنها داده شده بود. اسدالله اسدی رئیس بخش اروپایی عملیات جاسوسی و خرابکارانه وزارت اطلاعات رژیم ایران علیه مخالفان سرسخت رژیم آخوندها، است
هدف عملیات تروریستی رهبر اپوزیسیون و میهمانان اروپایی، آمریکایی و عرب بود
این عملیات از جمله رهبر اپوزیسیون مریم رجوی، و تعداد زیادی میهمانان اروپایی، آمریکایی و عرب که در ویلپنت در شمال پاریس جمع شده بودند را هدف قرار می‌داد که مدافعان راه‌حل تغییر رژیم در ایران هستند.
واکنش اروپا به‌عملیات تروریستی رژیم ایران، مقابله با فعالیتهای جاسوسی و خرابکاری رژیم علیه مخالفان
واکنش اروپا به این اقدام بی‌سابقه تروریسم تهران در خاک اروپا باید یک پاسخ نمونه باشد. در برابر حامیان این طرح تروریستی، قوی‌ترین اقدامات باید صورت گیرد. با فعالیتهای جاسوسی و خرابکاری رژیم علیه مخالفان باید با شدت مقابله شود و حفاظت بیشتر باید به نمایندگیهای مقاومت ایران در پایتختهای اروپایی داده شود.
بحرانهای جدی و بی‌سابقه در ایران، دلایل عملیات تروریستی رژیم در پاریس
در ادامه مقاله لوسوار روزنامه اصلی فرانسه زبان بلژیک درباره دلایل اقدامات تروریستی رژیم آمده است:
بی تابی تروریستی آخوندها چندین توضیح دارد اما لازم است در مورد دلایل عمیق این انگیزه تروریستی تهران سؤال کنیم. تلاش برای قتل در ابعاد گسترده علیه مخالفان، با بحران جدی و بی‌سابقه‌یی که رژیم با آن مواجه است و باعث می‌شود به ظرفیت بقای خود شک کنید بی‌ارتباط نیست.

مراسم ختم #هما_سلطانی دختر وکیل حقوق بشر زندانی سیاسی #عبدالفتاح_سلطانی امروز پنجشنبه ۱۸مرداد ساعت ۱۸تا ۲۰


#IranRegimeChange
#قیام_تا_سرنگونی