شنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۹۶

وعده دیدار : یکم جولای ۲۰۱۷ ، پاریس


حمله وحشیانه شهرداری به دستفروشان.دستفروش: شهردارى نميذاره نون حلال دربياريم بايد بريم دزدى كنيم

ماموران وحشی شهرداری بر سراین جوانان دست فروش ریختند ، پول ها و گاری آنها را بردند و باچاقو یکی از آنان را زخمی کردند .این هموطن میگوید: شهرداری نمیگذارد کار بکنیم باید دیگه برویم دزدی کنیم ... کارگرم را با باتون و چاقو زدند

جديد: موسیقی به زبان ساده : آکورد چیست؟ - روزبه

:ايران #هنر  جديد
!برای علاقه‌مندان به موسیقی که موسیقی را بهتر بشنویم و بشناسیم
:نكات ونظرات خودتون رو برامون بفرستين
@_beth

مریم رجوی on Twitter:

ماه را به همه مسلمانان جهان بويژه به هموطنانم به‌مردم کشورهای همسایه و به‌مسلمانان فرانسه تبریک می‌گویم.

فعالين زن به حبس محكوم مي شوند

روز سوم خرداد، دادگاه شهرستان دزفول، اشرف رحيم خاني و زينب كشوري، فعالين زن و از مدیران کتابسرای مادر را به اتهام تبلیغ علیه نظام، به حبس محکوم کرد. اين دو به ترتیب به یک سال زندان، و سه ماه حبس قابل تبدیل به جریمه، محکوم شده‌اند

ضرب و شتم یک دختر جوان به جرم نامعلوم

فيلمي بر روي محيط هاي اجتماعي منتشر شده كه صحنه دستگيري يك دختر جوان و بي دفاع از سوي ماموران انتظامي را نشان مي دهد.در این کلیپ ویدئویی مشاهده می شود که مأموران دختر جوانی را که فریاد می کشد به زور وارد خودروی نیروی انتظامی می کنند.دختر جوان فرياد مي زند:
«دستانم را باز كن! دهانم خونين شد! ما كاري نكرديم ما تاكسي گرفتيم! مگر ما چكار مي كرديم؟» اما ماموران انتظامي بدون هیچ توضیحی او را به داخل ماشين هل مي دهند و تهديد مي كنند كه در كلانتري، شاكي را حاضر خواهند كرد.

خوانشی نو از انقلاب مشروطه (۱۹) - قند روسی و چوب و فلک

فلک كردن و چوب زدن بازرگان سرشناس تجارت قند در دوران مشروطه
خلاصه‌ای از شماره پیشدر شماره پیش تاریخچه‌ای از تشکلهای بازرگانان در ایران عصر قاجاری نوشتیم و پس از آن دیدیم که شکایتهای بازرگانان به شاه و مذاکرات شاه با آنان به نتیجه‌یی نرسید. همچنین با شکست روسیه از ژاپن، مردم و پیشه‌وران خشمگین برای شورش روحیه بیشتری یافتند و سرای تازه ساز بانک روسیه در تهران را به‌کلی ویران کردند. همچنین از یک عامل خارجی که به مردم ایران در جنگ با استبداد قوت قلب بخشید صحبت کردیم. و آن، خبر شکست روسیه از ژاپن بود. امروز به یک عامل خارجی و روحیه‌بخش دیگر می‌رسیم. قیام در کشور همسایه شمالی در سال 1905:
قیام عمومی در کشور استعمارگر قدرتمند همسایه
انقلاب 1905سرفصلی در تاریخ روسیه است. هم‌چنان که در ایران، دهقانان برای تولید مواد اولیه به‌کار کشیده می‌شدند، در روسیه نیز توده عظیم دهقانان در حاکمیت دیکتاتوری تزار، به تولیدکنندگان مواد اولیه برای صنایع و کارخانجات روسیه به‌شدت مورد استثمار قرار گرفته بودند. آنان همچنین باید هزینه سنگین یک ارتش عظیم و سازمان اداری کشور را تأمین می‌کردند. از این‌رو اعتراضات دهقانان و به تبع آنان کارگران کارخانه‌ها، به انفجار عظیمی در سال 1905انجامید. انفجاری که دهقانان، روستاها را سوزاندند و زمینهای مالکان را تصرف کردند.
در روسیه هم در آغاز قرن نوزدهم که مصادف با جنبش مشروطه در ایران هست، احزاب مشروطه‌خواه دموکرات، و انقلابیان سوسیالیست و سوسیال-دموکرات به وجود آمده بودند. البته پیشرفت صنعتی، روسیه را به مرحله سرمایه‌داری رسانده بود و طبقه کارگر در روسیه شکل گرفته بود. امری که در پیروزی قیام کمک کرد.
تزار نیکلای دوم، که در سال 1894به سلطنت رسیده بود، با تکیه بر مذهب ارتودوکس، و برخورداری از پشتیبانی کلیسا، با تمامی مظاهر دنیای جدید مثل ناسیونالیزم، و لیبرالیزم و دموکراسی مخالفت می‌کرد.در نظر تزار، استبداد تنها طرز و بهترین شکل حکومت بود که خداوند به روسیه ارزانی داشته بود.
یکشنبه خونین
شکست روسیه از ژاپن، به دهقانان و کارگران ناراضی روحیه اعتراض بخشید. کارگران خواسته‌های خود را، مبنی بر حداکثر هشت ساعت کار روزانه، و عزلمأموران بی‌کفایت دولتی و تشکیل مجلس مؤسسان در شکایتی که تهیه کردند. در ژانویة1905در یک روز یکشنبه جمعیتی در حدود دویست هزار زن و مرد و کودک، در حالی که با صدای بلند برای تزار دعا می‌کردند، در برابر کاخ وی گرد آمدند تا تقاضای خود را با او مطرح کنند. اما سربازان تزار به روی آنان آتش گشودند و چند صدنفر از تظاهر کنندگان را به قتل رساندند.
این کشتار احزاب کارگری را به تکان آورد. کشاورزان هم در بسیاری از نقاط روسیه علم طغیان برافراشتند. در نتیجه، تزار ناچار شد در برابر مردم تسلیم شود و حداقل خواسته‌های آنان را بپذیرد. تزار در اوت، 1905، یعنی اواسط تابستان 1284شمسی با تشکیل یکنوع مجلس طبقاتی موافقت کرد تا نمایندگان زارعان، مالکان، و مردم شهرنشین، جداگانه در آن حضور داشته باشند.مهمترین نتیجه قیام 1905برای مردم روسیه، این بود که حداقل صاحب یک مجلس و حکومت پارلمانی شدند. مجلسی که به اون دوما می‌گفتند و تا ده سال این سلطنت نیمه‌مشروطه‌ای در روسیه برقرار بود. برای مردم و طبقه بارزگانان و بورژوازی نوپای ایران، این قیام پیام واضحی داشت: این‌که می‌شود علیه حاکمیت استبداد ایستاد و قدرت شاه را به تصمیم مجلس مشروط کرد.اینک، ببینیم این قوت قلب‌ها که به مردم تحت ستم ایران داده شد، چگونه ارابة جنبش را به پیش راند...

افزایش بحران پناهندگی در جهان

بحران پناهندگی در جهان رو به حادتر شدن است. این بحران خطری است که میلیونها انسان را تهدید می‌کند. بعضی از آنها پناهنده هستند و بعضی آواره. بحرانی که اگر ‌چه هر روز تکرار می‌شود ولی همیشه به چشم نمی‌آید. زمانی چشمها به این انسانها دوخته می‌شود که قربانی می‌شوند و آماری تکان‌دهنده منتشر می‌شود

نامه ریاض سیف به ۳۰کشور: سپاه پاسداران را وارد لیست تروریستی کنید

سایت ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه روز جمعه 5خرداد اعلام کرد که ریاض سیف رئیس این ائتلاف نامه‌یی به 30کشور و برخی از سازمانهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل ارسال کرده است و در آن آثار دخالت رژیم ایران در سوریه و نتایج فاجعه‌بار آن را از طریق شبه‌نظامیان تروریستی و افکار ایدئولوژی بنیادگرایانه تشریح کرده است و خواستار گنجاندن سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان و عراق و همه شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در لیست تروریستی و لیست سازمان تروریستی در آمریکا و اروپا شده است.
رئیس ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه گفت: ”در سایه دخالت اشغالگرانه ایران نمی‌شود به هیچ راه‌حلی رسید و تا زمانی که شبه‌نظامیان وابسته به ایران در سوریه هستند هیچ صلح و ثباتی در سوریه و در همه منطقه وجود نخواهد داشت“.
ریاض سیف در نامه خود آورده است: ”دیگر حجم دخالت رژیم ایران در سوریه و نقش محوری‌ و ویرانگرش برای جلوگیری از آبشار خون در سوریه برای کسی پوشیده نیست“.
وی بر عدم مشروعیت دخالت رژیم ایران در سوریه تأکید کرد و گفت مردم سوریه بارها اعلام کرده است که دخالت ایران را نمی‌پذیرد. این دخالت به‌سود رژیم اسد بوده است که صدها هزار سوری را کشته است.
سیف افزود دخالت رژیم ایران ”مستقیماً با تصمیم استراتژیک و سیاسی رژیم ایران ارتباط دارد“ و از طرف رژیم ایران پشتیبانی مالی می‌شود و سپاه پاسداران و نیروهای بسیج و ارتش ایران بر این امر نظارت دارند و تشکیلات شبه‌نظامی بسیاری در این زمینه تشکیل شده است و نیروهایی از لبنان و عراق و یمن و افغانستان و کشورهای دیگر به این ‌منظور آورده‌اند. این تشکیلات فرقه‌یی با این هدف ایجاد شده است که رژیم ایران می‌خواهد پروژه ایدئولوژی بنیادگرانه خود را در سوریه ترویج کند و برای آن سیاست پاکسازی قومی و نژادی را در پیش گرفته است. شبه‌نظامیان وابسته به ایران در ارتکاب دهها کشتار در حق شهروندان سوری دست دارند و مشغول پاکسازی قومی هستند.
ریاض سیف در نامه خود گفته است ”ما جامعه جهانی و در رأس آن اعضای دائم شورای امنیت به‌اضافه ریاست این شورا را مسئول رسیدگی فوری به این پرونده می‌دانیم“.
رئیس ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه از این طرفهای بین‌المللی خواستار شده است با صدور قطع‌نامه‌ای دخالت رژیم ایران در سوریه را محکوم کنند و رژیم آخوندی را از سوریه طرد کنند و پرونده حقوق‌بشر و جنایت ضدانسانی در حق مردم سوریه را به دادگاه جنایی بین‌المللی ارسال کنند.
بیشتر بخوانید:
استقبال ائتلاف ملی سوریه از بیانیه ریاض علیه رژیم ایران
ریاض سیف رئیس ائتلاف ملی سوریه از بیانیه ریاض استقبال کرد. این بیانیه که در پایان کنفرانس سران عربی اسلامی آمریکایی صادر شده است بر ضرورت جنگ با بنیادگرایی و تروریسم که در صف مقدم آنها داعش و حزب‌الله و القاعده و رژیم اسد و شبه‌نظامیان تروریست رژیم ایران هستند تأکید کرده است.
ریاض سیف گفت: رژیم ایران با حمایت از رژیم اسد جنایتکار و شبه‌نظامیان فرقه‌یی در عراق و لبنان و یمن، پشت شکل‌گیری سازمانهای تروریستی در منطقه است.
سیف توضیح داد رژیم تهران یک نقش تروریستی در سوریه دارد که سبب کشته شدن صدها هزار تن از شهروندان و آوارگی میلیونها تن در کشورها شده است وی ادامه داد: ”رژیم ایران حامی تروریسم است و همه کشورها بایستی در جنگ با آن باشند و به‌صورت بین‌المللی آن را منزوی بکنند“.
سیف ابراز امیدواری کرد که نتایج کنفرانس سران جامه عمل بپوشد. و برخورد با شبه‌نظامیان رژیم ایران آن را مجبور به خروج از سوریه و همه کشورهای دیگر بکند. وی گفت:‌هم‌چنانکه در عملکرد باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین دیده شد زبان گفتگو با این شبه‌نظامیان هیچ سودی نداشته و بایستی با آنان با قاطعیت برخورد کرد“.
سیف همچنین تأکید کرد که دیدار دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در منطقه ”تاریخی بود و اولویتهای منطقه و کار برای بازگشت ثبات را به آن مشخص کرد“.
رئیس ائتلاف ملی افزود:‌ ارتش آزادی سوریه شریک واقعی برای همه نیروهایی است که در جنگ با تروریسم هستند. انقلابیون سوری با داعش و القاعده و رژیم اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌یی مورد حمایت رژیم ایران، می‌جنگند.».

تهران:نصب پلاکارد مرگ بر اصل ولایت فقیه

ویکلی استاندارد: روحانی «مدره» یک دروغگو است که دستش به خون آلوده است

ویكلی در شماره جدید خود با عنوان ”برداشت غلط نسبت به ایران روحانی «مدره» یک دروغگو است که دستش به خون آلوده است“ نوشت:‌ «روحانی آخوندی است که به‌عنوان رئیس شورای امنیت ملی خدمت کرده و سرکوب بیرحمانه اعتراضات دانشجویی در 78در تهران را هدایت کرده است.
او در آن زمان اعلام کرد انقلاب ما نیاز به پاکسازی دارد و گفت رژیم بیرحمانه و به‌طور گسترده هر حرکتی توسط عناصر اخلاگر را سرکوب می‌کند. در این سرکوبی، رژیم، 20نفر را کشت و هزاران نفر را مجروح کرد.
اما رقیب فعلی او ابراهیم رئیسی نیز بخشی از یک کمیته 4نفری مرگ بود که تا 30هزار نفر از در 67اعدام کرد».
ویكلی استاندارد افزود:‌ «این درست است که طی این کمپین روحانی وعده داد محدودیتها در یکی از جوامع محدود در جهان را تسهیل کند اما او همین وعده‌ها را در انتخابات دور اول در 92هم داده بود اما معلوم شد حرفهایش پوچ بوده‌اند».
ویکلی استاندارد در ادامه آورده است که «مؤسسه خانه آزادی وضعیت ایران را خلاصه کرده و در اوایل سال جاری نوشته است نقض حقوق‌بشر در 2016بی‌وقفه ادامه داشته و مقامها، بالاترین کلان اعدامها را طی سالها انجام داده‌اند و سرکوب فعالان حقوق زنان را تجدید کرده‌اند و بعد از چین، رژیم آخوندی رکورددار اعدام در جهان است.
سایت رسانه اجتماعی توییتر در ایران ممنوع است... همان‌گونه که خانه آزادی گزارش کرده اخبار و تحلیلها در ایران به‌شدت سانسور می‌شوند...
نکته‌یی که در پوشش خبری انتخابات پنهان مانده این است که رئیس‌جمهور در ایران به کسی پاسخگو است که بسا قدرتمندتر از کنگره آمریکا یا دادستانی کل است. خامنه‌ای تندرو نهایی در نظام آخوندی است و به‌عنوان رئیس کشور در ایران عمل می‌کند.
چند روز قبل از انتخابات، روحانی نکته‌یی گفت که قابل‌توجه است و گفت رهبر معظم که دوست دارم دستش را دهها بار ببوسم».

امام جمعه رژیم در قم:‌ نمی‌دانیم چگونه است که برخی امروز برای (مجاهدین) دل می‌سوزانند

آخوند محمد سعیدی امام جمعه رژیم در قم با نگرانی گفت:‌ «نمی‌دانیم چگونه است که برخی امروز برای (مجاهدین) دل می‌سوزانند: خط مشی کلی در مکتب اسلام این است که احدی حق ندارد برای مشرکین و منافقین وساطت کند حتی اگر او از بستگان فرد باشد
وی با حمله به باند روحانی گفت: «همه بدانند در طول 200سال گذشته در طول جنگ‌ها و فتنه‌ها آنچه که از دست دادیم نتیجه اعتماد و لبخند به دشمن بوده است».
آخوند سعیدی همچنین خشم خود را نسبت به مطالب منتشر شده در شعبده‌های نمایش تلویزیونی و افشای غارت و چپاول توسط باندهای رژیم را نشان داد و گفت: «نباید چنین مطالبی در مناظره‌ها مطرح می‌شد، متأسفانه قطار مناظرات گاهی از ریل اصلی خود منحرف می‌شد. پیشنهاد می‌کنیم که این مناظره‌ها مدیر داشته باشد تا بتواند هر کسی که از مسیر خارج شد را به مسیر برگرداند».

نارضایتی مردم ایران، گزارشی از دویچه وله آلمان

ما زنان باید کنار خیابان بایستیم و دست فروشی کنیم؟

خبرنگار تلویزیون دویچه وله آلمان که در جریان نمایش انتخابات به ایران سفر کرده بود با تعدادی از مردم مصاحبه‌هایی انجام داده و تصویری از نارضایتی مردم از رژیم آخوندها ارائه داده است.
تلویزیون دویچه وله: نرخ بیکاری بالا است...
یک فروشنده: ... . ما قبل از روحانی هم روسای جمهور زیادی داشتیم، اما آنها هم برای ما کاری انجام ندادند. مشکلات ما هرچه عمیق‌تر می‌شوند
دویچه وله: ناامیدی عمیقی نسبت به نظام سیاسی کشور وجود دارد...
یک مادر دست فروش: هر کس که روی کار بیاید، باید به مردم رسیدگی کند. آیا ما زنان باید کنار خیابان بایستیم و دست فروشی کنیم؟
یک مادر دیگر: نه رأی نمی‌دهم. آنها باید اول برای ما کاری انجام دهند، بعد ما رأی می‌دهیم.
دویچه وله: ... اینها اولین زنانی در رشت هستند که نجاری می‌کنند.
لیلا آوخ، نجار: ... امیدوارم که روزی این تبعیضها از بین برود. وقتی می‌بینم که آنها کارها را برای زنان چقدر دشوار می‌سازند، اندوهگین و خشمگین می‌شوم. با این حال امیدواریم که روزی به این نابرابریها رسیدگی شود.
این راننده‌های کامیون می‌گویند وضعیت زندگی آنها طی 4سال گذشته بدتر شده است زیرا کار کمتر، درآمد کمتر و قیمت دائماً بالاتر رفته است.
یک راننده کامیون: مردم طی 4سال گذشته انتظارات زیادی از روحانی داشتند. ما فکر می‌کردیم که نتایج سیاست دربهای باز او را احساس خواهیم کرد، اما این‌طور نبود.
دویچه وله: آیا توافق اتمی تاثیری روی شما داشته است؟
راننده کامیون: ما از این چیزها زیاد سر در نمی‌آوریم... مردم چیزهای کوچک را می‌بینند، می خواهند که بر سر سفره‌هایشان غذا وجود داشته باشد اما نمی‌بینند.

نصب دوربین در اتوبوسهای شرکت واحد برای کنترل مردم تهران

رژیم آخوندی به‌منظور کنترل هرچه بیشتر مردم طی ابلاغیه‌ای از نصب دوربین در داخل اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رژیم در تهران مدعی شد نصب 3دوربین در هر دستگاه اتوبوس به‌منظور کنترل عملکرد راننده و کیفیت و کمیت جابه‌جایی مسافران نصب می‌شود.

اعترافات پخش نشده‌یی از رفسنجانی در مورد برجام و زهرخوران اتمی + فیلم

اعترافاتی پخش نشده در مورد برجام و زهرخوران اتمی از رفسنجانی بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد چگونه خامنه‌ای از ترس عواقب تحریمها به آن تن داده است
رفسنجانی:‌
سفیر سابق ما در آمریکا خبر مهی دریافت کرده بود از منابع مطمئن به‌خاطر همان خبر آمد ایران و آمد پیش من گفت سیاستی که دولت آمریکا تنظیم کرده این است که ایران رو برسونه به کاری که عراق کرد نفت در برابر غذا.
این خبر کافی بود که ما به فکر بیفتیم نگذاریم این اتفاق بیفته اگر این اتفاق می‌افتاد دیگه فاتحه همه چیز خونده می‌شد. البته این تلاش حل مسأله هسته‌یی ابتکار شخص روحانی نبود این رو رهبری قبل از این‌که انتخابات بشه و روحانی بیاد ایشون به فکر افتاد. پس آقا خودش مذاکره را شروع کرد.

تصویب لایحه دو حزبی تحریم‌های جامع و حسابرسی از رژیم آخوندی در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

با شروع بررسی طرح‌های تحریم در کنگره آمریکا، لایحه دو حزبی تحریم‌های جامع و حسابرسی از رژیم آخوندی به‌خاطر دخالتهای تروریستی، برنامه موشکهای بالستیک و نقض حقوق‌بشر در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به تصویب رسید
این لایحه که «قانون سال 2017 برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران» توسط سناتورهای ارشد از هر دو حزب ارائه شده، تاکنون از 50سناتور حامی مشترک برخوردار است.
در پی تصویب لایجه مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده رژیم آخوندی با 18رأی مثبت در برابر 3رأی منفی در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، این کمیته با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد: لایحه مذکور تحریم‌های مربوط به توسعه موشک بالستیک توسط رژیم ایران، حمایت آن از تروریسم، انتقال تسلیحات متعارف به و از ایران و موارد نقض حقوق‌بشر توسط رژیم را گسترش خواهد داد.
در این اطلاعیه موارد کلیدی لایحه دوحزبی تحریم رژیم آخوندی به این ترتیب ذکر شده است:
- تحریم‌های الزام‌آور جدید (در ارتباط با برنامه) موشکهای بالیستیک؛ به‌معنی اعمال تحریم‌های الزام‌آور بر افراد مرتبط با برنامه موشک بالیستیکی (رژیم) ایران و کسانی که با آنها داد و ستد می‌کنند.
- تحریم‌های جدید مربوط به تروریسم: اعمال تحریم‌های (مرتبط با) تروریسم بر سپاه پاسداران و تعیین افرادی که هم‌اکنون به‌خاطر حمایت رژیم از تروریسم تحت تحریم قرار دارند.
- اجرای تحریم تسلیحاتی: رئیس‌جمهور آمریکا را ملزم می‌کند که دارایی‌های هر شخص یا نهادی را که درگیر فعالیتهای مشخص مربوط به عرضه، فروش یا انتقال تسلیحات ممنوعه و مواد مرتبط با آن به ایران و یا از ایران است مسدود کند.
در صورت تصویب این لایحه در جلسه سنا و تأیید رئیس‌جمهور آمریکا، دولت این کشور ظرف ۹۰روز، باید تحریم‌های جدید را علیه رژیم آخوندی تصویب کند.
مصوبه جدید دو حزبی در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، رئیس‌جمهور آمریکا را مکلف می‌سازد افراد و نهادهایی که در برنامه‌های موشکی و اقدامات ضد حقوق‌بشر نقش داشته‌اند حتی اگر از لیست خارج شده باشند مجدداً مشمول تحریم 
خواهند شد...

تهاجم تروریستی به مسیحیان در مصر جنایت علیه بشریت و در تعارض با تعالیم اسلام است

مقاومت ایران حمله تروریستی به اتوبوس حامل مسیحیان قبطی در مصر را آنهم در آستانه ماه رمضان، که ماه الفت و دوستی و برادری بین همه انسانها است، قویاً محکوم می‌کند و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان برای مجروحان آرزوی بهبود سریع دارد.
جانیانی که انسانهای بی‌دفاع به‌ویژه کودکان را تحت نام اسلام به خاک و خون می‌کشند بدترین دشمنان خدا و انسانیت و اسلام هستند. این جنایتهای ضدبشری هیچ ربطی به اسلام ندارد، بلکه در تعارض آشکار با تعالیم این دین بزرگ است.
حمله وحشیانه به قبطیان مصر، آنهم چند روز بعد از کنفرانس عربی اسلامی آمریکایی در ریاض که بر نقش رژیم ایران در تروریسم تأکید کرد، تنها به سود فاشیسم دینی حاکم بر ایران است.
محسن رضایی، سرکرده سابق سپاه پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم، تهاجم تروریستی در منچستر را نتیجه سفر ترامپ به عربستان سعودی توصیف کرد، چیزی که نقش یا نفع رژیم در این جنایت را نشان داد.
کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
5خرداد 1396 (26 مه 2017)

امتناع دژخیمان زندان اوین از اعزام آتنا دائمی به بیمارستان

دژخیمان زندان اوین از اعزام آتنا دائمی به بیمارستان، به‌رغم وضعیت وخیم جسمانی او پس از 50روز اعتصاب غذا، خودداری می‌کنند
وی از ۱۹فروردین‌ در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد، از ناحیه‌ صفرا و کلیه در رنج است و همچنین معده وی نیز دیگر قادر به جذب آب نیست
این زندانی سیاسی اوایل هفته گذشته برای تکمیل آزمایش‌هایش به یک مرکز درمانی خارج از زندان منتقل شده و پزشک پس از معاینه او گفته است که وی باید به سرعت بستری شود اما مأموران به‌دلیل این‌که فقط مجوز معاینه پزشک را داشته‌اند، با بستری شدن او مخالفت کرده و او را به زندان برگرداند. پس‌ از آن، دادستانی و بهداری زندان اوین از رسیدگی و پاسخگویی خودداری کرده و واکنشی نسبت وخامت حال خانم دائمی و نیاز وی به بستری شدن نداشته‌اند
شایان ذکر است، مادر این زندانی سیاسی در ۳۰فروردین‌ماه ۱۳۹۶در نامه‌یی خطاب به عاصمه جهانگیر، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق‌بشر ایران از او خواسته تا برای پیگیری خواسته دخترش و پایان اعتصاب‌غذای او کمک کند و صدای «آتنا» باشد
سازمان عفو بین‌الملل نیز اول اردیبهشت‌ماه در گزارشی ضمن ارائه شرحی از دلایل اعتصاب و آخرین شرایط خانم دائمی به‌نقل از وی آورده است که «دستگاه امنیتی از خانواده‌هایمان به‌عنوان ابزار شکنجه روانی و ایجاد فضای خفقان در جامعه استفاده کنند
آتنا دائمی اعلام کرده تا زمان برائت از حکم او و خواهرانش دست از این اعتصاب‌غذا برنمی‌دارد. آتنا، انسیه و هانیه دائمی به دو اتهام «تمرد در برابر مأموران در حین انجام‌وظیفه» و «توهین به مأمور دولت حین انجام‌وظیفه» در شعبه ۱۱۶۳بیدادگاه رژیم به سه ماه و یک روز حبس محکوم شدند که این حکم برای انسیه و هانیه به مدت یک سال به‌حالت تعلیق درآمده ولی برای آتنا به حکم فعلی هفت سال زندانش اضافه شده است
آتنا دائمی چند روز پس از انتقالش به زندان اوین طی نامه‌یی از بند زنان این زندان علاوه بر شرح نحوه بازداشت توأم با تخلف و بدرفتاری مأموران قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و ضرب ‌و شتم خود در حین بازداشت، گفت که او و خانواده‌اش از مأموران به اجرای احکام دادسرای اوین شکایت کرده‌اند
آتنا دائمی، روز ششم آذرماه بدون دریافت احضاریه کتبی برای اجرای حکم هفت سال حبس تعزیری از سوی مأموران سپاه ثارالله بازداشت شد؛ بازداشت این فعال مدنی در حالی صورت گرفت که وی تا آن زمان احضاریه‌ای از سوی اجرای احکام زندان دریافت نکرده بود

وخامت حال زندانی سیاسی اسماعیل عبدی

بنا‌ به گزارشهای دریافتی حال اسماعیل عبدی زندانی سیاسی بند 350اوین به‌دلیل 27روز اعتصاب‌غذا وخیم است. به‌دلیل افت فشار و درد شدید کلیه وی با آمبولانس به بهداری زندان منتقل گردید. این در حالی است که گفته شده اسماعیل عبدی باید به بیمارستان خارج زندان اعزام شود و تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد، اما مزدوران سپاه و دادستانی رژیم اجازه اعزام این معلم زندانی را نداده و گفته‌اند که وی باید در بهداری زندان درمان شود.

از پیام رمضان برای اعضا و کاندیداهای عضویت مجاهدین در اشرف،الف،ب– مسعود رجوی – شهریور ۱۳۸۶

در خاطره روزها – تقویم نوشتاری رخدادهای پنجم خرداد

جمعه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۶

اد رویس: انتقاد به اوباما بدلیل ممانعت از طرح مجلس نماینگان علیه رژیم

رویتر: رژیم ایران سومین تاسیسات ساخت موشکهای بالستیک خود را احداث کرده

سرکرده نیروی هوافضای سپاه پاسداران: سومین کارخانه زیرزمینی تولید موشک راه‌اندازی شد

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده نیروی هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرد: سومین کارخانه زیرزمینی تولید موشک در سپاه تأسیس شد
وی که روز پنجشنبه 4خرداد در دزفول سخنرانی می‌کرد افزود: موشک بالستیک بعدی سپاه با نام «دزفول» تولید می‌شود
پاسدار حاجی‌زاده برای روحیه دادن به نیروهای وارفته رژیم افزود:‌ ما قدرت موشکی را افزایش می‌دهیم و این طبیعی است که دشمنان ما یعنی آمریکا از تولید موشک، آزمایش‌های موشکی و نشان‌دادن شهرهای موشکی ما ناراحت و عصبی باشند
گسترش برنامه موشکی و آزمایشهای موشکی توسط رژیم آخوندی نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل‌متحد است

مجیزگویی آخوند روحانی برای خامنه ای و تاکید بر سرسپردگی صد درصدی به خلیفه ارتجاع

آخوند روحانی در یک مجیز گویی تهوع آور دیگر برای خامنه ای تاکید کرد خلیفه ارتجاع و شقاوت را صد درصد دوست دارد و در این رابطه از این که باند خامنه ای ۴ درصد‌ آن را از قلم انداخته گله کرد و با لحن مشمئز کننده یی گفت: «آن جناح فکر نکند که رهبری را ۱۰۰ درصد دوست دارد، ولی ما ۹۶ درصد دوست داریم»!!
آخوند شیاد که روز ۳ خرداد در ستاد انتخاباتی خودش صحبت می کرد، ضمن تصفیه حساب با شورای نگهبان، بار دیگر به توجیه تراشی مسخره برای رقمسازیهای بی دنده و ترمز میلیونی پرداخت و گفت:
«.... ما یک مسولیت بسیار سنگینی در برابر تک تک آرا داریم همه او چهل و خورده ای که رای دادند و همه اون چهار میلیونی که نتونستند ازشون رای بگیرن
ای کاش میشد این شورای محترم عزیز نگهبان ما که ساعت ۱۰۳۰ شب قبول کرد پیشنها هیات اجرایی رو هیات اجرایی صبح ساعت ۱۰۳۰ پیشنهاد داد به شورای نگهبان، گفت برای اینکه مردم معطل نشوند همین شماره کارت ملی که وارد میکنند کافیه دیگه، اسم و اسم پدر و اینا خوب همون شماره کارت ملی همش هست از ده و نیم صبح تا ده و نیم شب طول کشید تا تصویب بشه، دیگه حالا به هر حال لابد دقت کافی نمودند. هیات اجرایی پیشنهاد کرد ما صندوق سیار ببریم جاهایی که صف طولانی است حالا به هر دلیلی احتیاط کرد، شورای نگهبان نپذیرفت به هر حال، ۴ میلیون نفر پای صندوق ماندند...متاسفم آن ۴ میلیون رای به صندوق ریخته نشد هرچند که این ۲۴ میلیون, ۲۷ میلیون یا ۲۸ میلیون رای مهم نیست, رای بالا که نگرانی ندارد. اگر روحانی هست, به کمک و حمایت شما پاسدار این رای‌ها خواهد بود.
در آن انتخابات همه بحث‌ها این بود که هسته‌ای و تورم چه می شود. اما در این انتخابات هیچکس از هسته‌ای و تورم سخن نگفت.
... من حالا، حرف خیلیه نمیشه زد حالا انشا الله امیدوارم من بتونم توی یاداشتهام بتونم بنویسم در آینده خیلی بر ما سخت گذشت تا این برجام به ثمر رسید.
.... خوب چه جور ما تونیستم این معضل بزرگ رو حل کنیم .... مقام معظم رهبری به ما اجازه دادند مقام معظم رهبری ما رو هدایت کردن ...من دیروز در حرم امام گفتم اول انقلاب همه تو قطار انقلاب بودیم همه با هم بودیم همه کنار هم بودیم یه عده ای یه عده را نادرست از انقلاب پیاده کردند باید همه به قطار انقلاب برگردند...
و نکته آخر من پرچم معظم رهبری انقلاب ما همه رهبری رو دوست داریم اشتباه نشه ... یه وقتی یه جناج فکر نکنه او رهبری رو صد درصد دوست داره ما ۹۶درصد دوست داریم...».
آخوند شیاد روحانی در ادامه سخنانش آخوند جلاد رئیسی و باند خامنه‌ای را به خاطر طرح موضوع امضای سند نظارت یونسکو بر آموزش و پرورش رژیم‌ تهدید کرد و ضمن اعتراف به کلاهبرداریهای انتخاباتی در روستاها، گفت:
«چقدر رفتن اینجا سم پاشی کردن چقدر رفتن تو روستاها سم پاشی کردند گفتند اسلام از دست رفت تمام مدارس ما نعوذبالله نغوذبالله اخلاق زیرپا گذاشته خواهد شد دین فراموش خواهد شد من گفتم باز هم میگم هر کس به من تهمت زده غیب کرده توهین کرده از همه نه اینکه میگذرم گذشتم اصلا ولی از این توطئه ۲۰۳۰ نمیگذرم .... حالا یه وقتی شما نعوذبالله امام زمان را میخواهید ابزار سیاست قرار بدهید خوب حالا مردم به شما جواب دادند یه وقتی میخواهید امام هشتم را ابزار سیاست قرار بدهید تو رو خدا دیگه اخلاق و اسلام و دین رو ابزار سیاست نکنید .....من از این ۲۰۳۰ نخواهم گذشت تا آخر دولت دوازدهم دنبال میکنم ما باید آدمهایی که با دین مردم با اخلاق مردم بازی کردن اینها رو افشا کنیم بگیم البته مردم ما آگاهیشون هوشیاریشون بالاتر از این حرفهاست که شما یه آدمی رو از تهران یا قم بفرستید توی یه روستایی بخواد سر مردم را کلاه بذاره...».
مجیز گویی تهوع آور آخوند روحانی from Simay Azadi on Vimeo.

یک دختر ۱۹ ساله در مهاباد به نام شيما قرني در مهاباد خودكشي كرد

روز دوشنبه اول خرداد، یک دختر ۱۹ ساله در مهاباد به نام شيما قرني دست به خودكشي زد و جان سپرد
حداقل ۲۴ زن از شروع سال جدید در شهرهای مختلف خودکشی کرده اند ولی این آمار که تنها از خبرهای منتشر شده گردآوری شده باید حداقل محسوب شود