جمعه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۶

کشمکش باندهای حکومتی و بحران درونی رژیم پس از نمایش انتخابات

«نگران کننده»، «دولت هرگزنخواهد توانست». و «به هیچ‌وجه پتانسیل رشد 8درصد را نخواهد داشت». اینها گوشه‌هایی از اعترافات مهره‌ها و مقامهای حکومتی در مورد چشم‌اندازوضعیت اقتصادی کشور است. یکی از حلقه تنگ جهانی و منطقه‌یی بر گرد رژیم ابراز وحشت می‌کند:
مجلس رژیم- 3خرداد: ناهید تاج الدین عضو مجلس ارتجاع: تصدیق بفرمائید در بزنگاه خطرناکی قرار گرفته‌ایم جهان پیرامون ما جهان پر آشوبی است دشمنان ما و رقیبان استراتژیک ایران با یکدیگر برای مسدود کردن مسیر توسعه در ایران متحد شده‌اند.
دیگری از اوجگیری بحران داخلی و تهدیدهای رژیم می‌گوید:
کوروش کرم پور عضو مجلس ارتجاع: جناب آقای دکتر روحانی همان‌طور که مستحضرید نرخ بیکاری در کشور بسیار نگران‌کننده است و در بین استانهای کشور نرخ بیکاری استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است و باز در میان شهرستانهای استان فارس نرخ بیکاری حوزه انتخابیه این جانب به مراتب بالاتر است جالب است نرخ با سوادی استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است.
سلمان خدادادی – عضو مجلس ارتجاع: شماها مستحضرید یکی ازتهدیدهایی که در حال حاضر ما داریم بحث صندوق هاست، از بیست تا صندوقی که در حال حاضر کشور موجوده 19تا صندوق در حال ورشکستگی است یا ورشکسته‌اند. (کیهان خامنه‌ای =۴خرداد)
اعترافات اعضای مجلس ارتجاع در حالی است که کیهان خامنه‌ای تحت عنوان «اقتصاد ایران در برنامه ششم توسعه به هیچ‌وجه پتانسیل رشد 8درصد را نخواهد داشت» به‌نقل از یک اقتصاد دان باند روحانی نوشته است: «اگر در یک دهه قبل با 600هزار شغل در سال می‌توانستیم اقتصاد را اداره کنیم، ولی امروز با دو برابر آن نیز پاسخگو نخواهیم بود. درست است بیکاری در سال‌های اخیر نوساناتی دارد، ولی میانگین نرخ بیکاری بالا است و دولتها نتوانستند اصلاحات ساختاری داشته باشند که نرخ بیکاری بلندمدت کاهش یابد».
با وجود این اعترافات جای این سؤال است که آخوند شیاد روحانی چگونه می‌خواهد وعده‌های پوشالی خود با جو انفجاری که در جامعه وجود دارد تکذیب کند.
گزارشی از کشمکش باندهای حکومتی پس از نمایش انتخابات from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر