شنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۷

سخنرانی مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

روز شنبه ۹تیرماه ۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸)، گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس برگزار شد. در اجتماع عظیم ایرانیان، هیأت‌های نمایندگی از کشورهای مختلف جهان، شامل برجسته‌ترین شخصیتهای سیاسی، نمایندگان پارلمانها، شهرداران، منتخبان مردم و کارشناسان و متخصصان بین‌المللی اوضاع ایران نیز شرکت داشتند.
سخنرانان گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، بر حمایت خود از قیام مردم ایران و آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت، تأکید کردند و جامعه جهانی را به اتخاذ سیاست قاطع علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران و ایستادن در کنار مردم به‌پاخاسته ایران فراخواندند.
متن سخنرانی مریم رجوی را در این‌جا می‌خوانید:
هموطنان،
دوستان گرامی،
شخصیتها و منتخبان مردم از کشورهای مختلف،
سلام و درود بر ‌‌‌شما و همه هموطنان عزیزم در ایران و سراسر جهان. اولین چیزی که امسال باید گفت شعله‌ور شدن قیام خجسته و آزادیبخش در تهران و سراسر ایران است: باز هم مشهد و شیراز، قشم و بندرعباس، کرج و کرمانشاه، شهریار و اسلامشهر، کاشان و اراک، اصفهان و رامهرمز....
بله، خاموشی نمی‌پذیرد، بی‌وقفه ادامه دارد، دائماًً گسترش و عمق پیدا می‌کند. خروش شهرها و جوانان شورشی، ضربان قلب ملت ایران در شوق آزادی، برای یک ایران آزاد است.
درود مجدد به هموطنانم در خرمشهر که تشنه آب و آزادی‌اند. شما که با صراحت به آخوندها گفتید نمازتان باطل است.
من از سوی مقاومتی به این جا آمده‌ام که همه هستی خود را برای پیروزی قیام ایران و برای آزادی، سرفرازی و شکوه ایران نثار کرده است. من به این جا آمده‌ام که آن چه را شما قیام‌کنندگان می‌خواهید، اعلام کنم.
زمان، زمان سرنگونی است. پیروزی حتمی است و ایران آزادی می‌شود.
و سلام می‌کنیم به مجاهدان آزادی در اشرف۳، ‌قرارگاه بی‌قراران. ساختن اشرف ۳به دست آنها مبارک.
و پیش به‌سوی هزار اشرف در داخل میهن اشغال‌شده.
اهرم سرنگونی
از قیام دیماه به‌ این سو، نوک کوه آتش تغییر و سرنگونی ‌در ایران نمایان شده و دکل کشتی پیروزی انقلاب دمکراتیک، و عاری از شیخ و شاه، در چشم‌انداز است. مردم ایران با قیام‌ها و کانونهای شورشی، اهرم سرنگونی را به‌دست گرفته‌اند.
این واقعیتها را چگونه و در کجا می‌توان دید؟
اول این‌که در پرتو آفتاب مقاومت، شعبده «راه‌حل» ازدرون فاشیسم دینی، سوخته و باطل شده است، مردم و جوانان شورشگر، پایان کارِ هر دو جناح رژیم را اعلام کرد‌ه‌اند. همان جوانانی که بی‌باک و بیم، راه نبرد و تهاجم حداکثر، و راه مقاومت به هر قیمت را در پیش گرفته‌اند.

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت؛ گل گذاری بر نماد شهیدان آزادی یادنامه نگاری مریم رجوی از شهدای مقاومت ایران













همایش بزرگ ایرانیان در پاریس: گزارش لحظه به لحظه مراسم
ساعت ۱۶۱۰: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
تصاویری از شهرهای میهن در حمایت از مریم رجوی - گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
ساعت ۱۵۳۵:
خانم مریم رجوی ضمن گل گذاری به نماد شهیدان، در یادبود شهیدان آزادی نوشت: نام و یاد شما قهرمانان گرامی باد. در سی‌امین سالگرد جانفشانی شما، خون شما در خیابانهای ایران می‌جوشد و هر روز شعله می‌کشد.
نوشته یادبود مریم رجوی بر نماد شهیدان آزادی
ساعت ۱۵۳۵:
همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
مریم رجوی: سلام بر مجاهدان آزادی در اشرف۳، ‌قرارگاه بی‌قراران
ساختن اشرف ۳ به دست آنها مبارک.
و پیش به‌سوی هزار اشرف در داخل میهن اشغال‌شده.
تصویری از اشرف ۳
ساعت ۱۵۳۰
همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
گزیده‌یی از سخنرانی مریم رجوی در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس۹تیر۹۷
مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی بزرگ ایرانیان ۹تیر۹۷
ساعت۱۵۲۰:
گزیده‌یی از سخنرانیهای رهبر مقاومت مسعود رجوی:
ساعت ۱۵۰۰: تصاویری از مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
ساعت ۱۴۴۰:
مریم رجوی در جلسه مطبوعاتی دقایقی قبل از شرکت در اجتماع بزرگ ایرانیان:
ساعت ۱۴۵۰:
همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
سخنرانی فرانسوا کولکومبه از بنیانگذاران سندیکای ملی قضات فرانسه
فرانسوا کولکومبه از بنیانگذاران سندیکای ملی قضات فرانسه: «پیامهای مسعود رجوی هم‌چنان عامل انگیزش عاشقان آزادی در ایران است.

🔻گردهمایی بزرگ مقاومت ایران 🔸صحنه‌هایی از ادای احترام به شهدای راه آزادی و شهدای قتل‌عام شده ۶۷









#مریم_رجوی: به‌زنان شجاع #ایران که همه جا پیشاهنگ‌ و پیشرو‌ هستند، درود می‌فرستم


درود می‌فرستم به جوانان و اعضای کانون‌های شورشی که حتی در ‌اسارت و در زندان‌های ولی فقيه هم...
با تأكيد برهویت مجاهدی‌شان، رژیمرا وحشت‌زده‌ میکنند.

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ۹ تیر ۹۷-قیام تا پیروزی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران ۹ تیر ۹۷


گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ۹ تیر ۹۷-قیام تا پیروزی


گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ۹ تیر ۹۷-قیام تا پیروزی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران ۹ تیر ۹۷


#FreeIran2018 Live streamed- Grand Gathering of Iranians, Free Iran – The Alternative


همراه با شخصیت ها و نمایندگان پارلمان از بیش از ۵۰ کشور جهان در گردهمایی ”#ایران آزاد-آلترناتیو” در ویلپنت-۹ تیر ۱۳۹۷

مریم رجوی در جلسه مطبوعاتی دقایقی قبل از شرکت در اجتماع بزرگ ایرانیان



پیام من در اجتماع امروز به هم ميهنانم در ایران اين است رژیم در ضعیف ترین نقطه خودش قرار دارد كانونهای 
شورشی را گسترش دهيد سرنگونی اين رژيم فقط به دست شما و مقاومت شما امکانپذیر است 
و بيش از هر زمان ديگری در دسترس است 
:پیام من به جامعه بین المللی که در بریفینگ مطبوعاتی قبل از ورود به گردهمایی بزرگ ایرانیان، بر آن تاکید کردم

پخش زنده گردهمایی بزرگ مقاومت ایرانیان در پاریس #ایران_آزاد۹۷ #FreeIran2018 #IStandWithMaryamRajavi

جمعه، تیر ۰۸، ۱۳۹۷

فقط ۱ روز دیگه تا بزرگترین گردهمایی اپوزیسیون #برانداز ایران باقی مونده


زمان: شنبه ۹ تیر/ ۳۰ژوئن
مکان: ویلپنت - پاریس
#FreeIran2018

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس: حمایت شخصیت های برجسته زن

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس - شخصیتهای برجسته از زنان و مقاومت ایران حمایت می کنند. تعدادی از شخصیتهای برجسته زن از ایالات متحده، اروپا و آمریکای لاتین در پیامهایی خطاب به جوامع ایرانی خارج از کشور که گردهمایی سالانه خود را روز ۹ تیر ۹۷ در پاریس برگزار می کنند، همبستگی خود را اعلام کر
قاضی سوزانا مدینا وزیر دادگستری استان انتریوس آرژانتین و رئيس فدراسیون جهانی زنان قاضی، در پیامی به سازماندهندگان و شرکت کنندگان در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس برای «ایران آزاد – قیام با کانونهای شورشی» از کار و تلاشهای شورای ملی مقاومت ایران و رئیس جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی حمایت کرد. تلاش برای دستیابی به «ایرانی آزاد و دموکراتیک، ایرانی که در آن دولت از دین جدا باشد، کشوری بردبار، کشوری که حقوق بشر برای همه به خصوص برای زنان، سالمندان و کودکان تضمین باشد.»
قاضی مدینا که رئیس فدراسیون جهانی زنان قاضی و همچنین رئیس انجمن زنان قاضی در آرژانتین می باشد افزود، «می خواهم بدانید که نبردی که مریم رجوی رهبری می کند نبرد ما نیز هست، نبردی متعلق به بسیاری از زنان جهان.»
بهترین آرزوها از ایالات متحده
نماینده کنگره آمریکا خانم شیلا جکسون لی در یک پیام ویدئویی به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس گفت، «مایلم تعهد و حمایت خود از یک جمهوری سکولار، دموکراتیک و غیرهسته ای ایران همانطور که در برنامه ده ماده ای خانم مریم رجوی به آن اشاره شده اعلام کنم. من معتقدم که تغییر دموکراتیک در ایران در دسترس ما است نه تنها به این علت که رژیم غرقه در بحرانهای متعدد است بلکه به‌دلیل وجود کسانی هم‌چون شما، یعنی گروهی بزرگ و رو به رشد از عاشقان آزادی در ایران و سراسر جهان. و من معتقدم که تحت رهبری خانم مریم رجوی... آزادی در راه است.»
نماینده جکسون لی در بخش دیگری از پیام خود گفت، « در حالی که در این روزها به هم می پیوندید و درباره آزادی سخن می‌گویید، طنین صدایتان به ایران و کسانی که به‌ دور و جدا از یک رژیم سرکوبگر برای آزادی مبارزه می‌کنند، خواهد رسید و آنها پیروز خواهند شد. من به شما تبریک می‌گویم و از شما تجلیل می‌کنم، به‌خاطر این گردهمایی بزرگ و تجلیل می‌کنم از رهبر بزرگ شما، مریم رجوی، که تعهدش را به آزادی و حقوق‌بشر و کرامت انسانی اعلام کرده و توضیح داده است است. و ما همراه هم، پیروز خواهیم شد.»
نماینده کنگره جودی چو، نماینده کالیفرنیا در مجلس نمایندگان ایالات متحده، نیز در یک پیام همبستگی به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس گفت، «می‌خواهم بهترین آرزوهایم را برای موفقیت کنوانسیون بین‌المللی ۲۰۱۸ برای ایران آزاد، ابراز کنم... می‌خواهم بدانید که من در همبستگی با مبارزه برای آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران در کنار شما ایستاده‌ام. من بسیار مفتخرم که اعتراض علیه دیکتاتورهای مذهبی ایران، در طرف شما هستم. من قویاً از کار شما برای برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنم که با آمریکا و سایر (کشورها) برای ساختن جهانی امن‌تر همکاری کند؛ نه حکومتی که از تروریسم حمایت مالی کند و یا مردم خودش را سرکوب می‌کند. بنابراین، باز هم از شما به خاطر کار بسیار مهمی که برای ارتقاء حقوق بشر و برقراری ایرانی آزاد انجام می دهد تشکر کنم و بدانید که افتخار من است که در این تلاش به شما پیوسته ام.»

مریم‌رجوی کیست؟

جنبش مقاومت در برابر استبداد مذهبی و به تعبیر مجاهدین «انقلاب نوین #ایران» از فراز و نشیب‌های مختلفی عبور کرده که هر کدام از آنان می‌توانست یک نیروی سیاسی را از پا بیندازد اما مجاهدین و مقاومت نه تنها ماند بلکه قد کشید

تظاهرات مردم خرمشهر به‌خاطر بی‌آبی و شوری آب +فیلم

صبح امروز جمعه ۸تیر ۹۷ مردم به جان آمده خرمشهر در اعتراض به بی‌آبی و شوری آب آشامیدنی، در مقابل مسجد جامع این شهر تظاهرات کردند. آنها شعار می‌دادند:‌ مسئول بی‌لیاقت نمی‌خوایم؛ نمی‌خوایم
کیفیت آب لوله‌کشی بسیار پایین و گل‌آلود است و طعم و بوی آن به شکلی است که غیرقابل آشامیدنی است. همین امر موجب اعتراض مردم شده است. به‌خاطر کمبود آب مردم شهرهای آبادان و خرمشهر آب را از تانکرها خریداری می‌کنند.
خوزستان تشنه است
در حالیکه نارضایتی‌های مردم از حاکمیت پلید آخوندها به اوج رسیده و در شهرهای مختلف خروش مردم ایران علیه این رژیم ضدایران و ایرانی بلند است، گوشه‌هایی از بحران حاد آب و به‌ویژه شوری چند برابر آب در خوزستان با تیترهایی از قبیل: خوزستان مرد. و آب‌نمک روی زخم‌های ۳۸ساله خوزستان؛ در رسانه‌های حکومتی به چشم می‌خورد.
یک رسانه رژیم در اعتراف به این وضعیت به‌شدت بحرانی آب می‌نویسد:‌
خوزستان مُرد، تشکیل ۱۰۰هزار هکتار نمک‌زار در ۶ماه – بیماری خرمشهر و آبادان را فراگرفته است.
فعالان محیط‌زیستی می‌گویند آبی که در رود کارون جریان دارد، آب- فاضلاب است!
شوری آب در برخی از مناطق به میزان شوری آب دریا رسیده است اما کارگزاران رژیم این موضوع را اعلام نمی‌کنند.
یک رسانه دیگر رژیم درباره میزان شوری آب خوردن مردم آبادان و خرمشهر می‌نویسد:‌ طی دو روز گذشته در بهمنشیر شاخص شوری آب ۱۸هزار و دویست یی‌سی و در کارون بیست هزار یی‌سی بوده است. این در شرایطی است که حداکثر شوری آب در شبکه توزیع باید دو هزار یی‌سی باشد. یعنی آبی که برای خوردن و شستشو به مردم داده می‌شود، ده برابر حد مجاز شور است.
بیماریهای پوستی بر اثر کمبود آب
کمبود آب باعث گسترش بیماریهای پوستی و گوارشی در سطح شهر شده است.
هم‌چنین انتقال آب از سرچشمه رودهای کارون و کرخه باعث یک فاجعه زیست محیطی در قرن اخیر شده به‌نحوی که صدهزار هکتار نمک‌زار فقط در ۶ماهه گذشته ایجاد شده که به سمت نخلستانها در حرکت است و می‌تواند مرگ چند میلیون نخل و پایان قصه‌ای به نام نخلستان در خوزستان را به‌دنبال داشته باشد.
کارگزاران رژیم وعده برطرف شدن شوری آب تا نیمه تیرماه از طرح الغدیر را داده‌اند که آب شهرهای خرمشهر و آبادان را تأمین خواهد کرد. این طرح آبرسانی توسط قرارگاه خاتم سپاه پاسداران جهل و جنایت از سال ۱۳۸۷ با هدف تأمین آب شهرها و روستاهای خوزستان به اجرا در آمده و قرار بود سه ساله به اتمام برسد که از آغاز آن تا کنون ۹سال گذشته است.
مردم شهرهای آبادان و خرمشهر می‌گویند:‌ شوری آب در خرمشهر و آبادان حیات و معاش را برای بسیاری از مردم دشوار کرده است به شکلی که بسیاری از مردم در این شهرها برای تهیه آب که نیاز اولیه حیات هر انسانی است باید ساعتها در صف خرید آب بایستند. مردم خرمشهر و آبادان زخم ۳۸سال جنگ، فقر، بیکاری و دهها زخم دیگر را بر روی قلب خود می‌بینند و این‌که بعد از گذشت سال‌ها باز هم بر روی این زخم های دهان باز، آب نمک پاشیده شود، چیزی جز ظلم و ظلم نیست.
مردم در تظاهرات اعتراضی خود در مقابل فرمانداری رژیم دجالگری آخوندها را یکبار دیگر برملا کردند و روز چهارشنبه ۳۰خرداد... شعار می‌دادند:‌




حرکت ایرانیان آزاده بسوی پاریس برای شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت