یکشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۹۷

همبستگی و حمایت بین المللی ایرانیان آزاده با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس - ۹ تیر

اتاوا- کانادا
کپنهاک - دانمارک

بروکسل و آنتورپن - بلژیک




مالمو - سوئد
پیام آقای كلوین تامسون نماینده سابق فدرال از استرالیا
من بسیار خوشحالم كه میتوانم این پیام همبستگی را برای گردهمایی بزرگ ایرانیان برای یك ایران آزاد كه در پاریس در ژوین ٢٠١٨ برگزار می شود را بفرستم.
من در كنار مردم ایران قرار می گیرم و میدانم كه شما هم در كنار مردم ایران در آرزوی یك ایران آزاد و دموكراتیك و كشوری براساس قانون قرار دارید. كشوری كه در ان حقوق زنان رعایت میشود و كشوری كه حقوق سیاسی و حقوق أقلیت های سیاسی و مذهبی مورد احترام قرار میگیرد و مردم حق إبراز نظر و عقیده دارند و هركس میتواند كه نظر خود را در باره حكومت إبراز دارد.
من شخصا بسیار از عملكرد شورای امنیت سازمان ملل و كمیته حقوق بشر این سازمان ناامید هستیم چرا كه قادر نبوده كه بطور مناسب و درخور كشتارها و قتل عام های را در ایران مورد بررسی و تحقیق قرار دهد از جمله قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان سال ٦٧ و در حقیقت بسیار باعث سرخوردگی است كه این بنیاد نتوانسته كه به أصول بنیادین خود برای حفاظت از حقوق بشر در جهان حمایت نماید.
اما من میدانم كه آلترناتیو شایسته این رژیم برای ایران شما میباشید كه سالهای متوالی است كه این آلترناتیو را سازماندهی كرده اید و این یك اعتبار جهانی است برای شما و من بهترین آرزوها را برای شما در این گردهمایی و در آینده دارم.









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر