شنبه، دی ۲۳، ۱۳۹۶


ترانه فتح اوین

زوزه‌های وحشت در جمعه‌بازار ولایت در رابطه با مجاهدین

زوزه‌های وحشت در جمعه‌بازار ولایت
و تکرار سخنان خامنه‌ای در هراس از قیام
آخوند صدیقی در نمایش جمعه تهران:
طراحی دشمن بود ولی با دست داخلیها آسیب زدند
پادوهای آنان در راسش منافقین بودند
آخوند صدیقی، نمایش جمعه تهران-۲۲دی ۹۶
طرح آمریکا و صهیونیسم و پول عربستان و پادوهای آنان که در راسش منافقین آدم کش..
اینها پادویی را به ‌عهده‌ گرفتند. خوب این برای ما متوقع نبود بعد از فتنه 88مواجه بشیم با یک هم‌چنین فتنه ای... ... ..
طراحی دشمن بود ولی با دست داخلیها آسیب زدند به بانکها آسیب زدند به بعضی مدارس علمیه حمله بردند به پایگاههای نماز جمعه به منازل امام جمعه‌های محترم حمله کردند به ادارات دولتی حمله بردند...
تا اونجایی که من در جریانم طی این چند شب فرماندهی محترم نیروی انتظامی خودش تمام شب رو در دفتر بود و رصد می‌کرد، ما به بعضی استانها رفته بودیم این مسئولان نیروی انتظامی فرمانده اون استان گفت خودم در میان آشوبگرها حضور داشتم اینها کتک خوردند آمار نمی‌خواهم بدهم دست و پاشون شکسته شد بعضی‌ها چشم شون آسیب دیده...
سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس رژیم، نمایش جمعه تهران-۲۲دی ۹۶
فتنه اغتشاش فتنه حساسی بود، با برنامه بود طراحی شده بود کادر داشت کادری که آمده بود از این فضا استفاده کنه، منافقین محور فعالیتهای این اعتراضات بودند.
محور این فتنه فتنه اغتشاش، خشونت طلبی بود محور این اغتشاش بهم زدن امنیت و ایجاد آشوب بود از همون لحظه اول بله ممکنه در جاهایی اعتراضاتی صورت بگیره اعتراضات یک ماه دو ماه سه ماه طول بکشه بعد آرام آرام به تنشهایی تبدیل بشه ولی اینجا اغتشاش کاملاً سازمان‌یافته بود از همون لحظه اول خشونت از همون لحظه اول تهاجم حمله و اونهم از شهرستانهای کوچک، 90شهرستان رو در برنامه قرار دادند حرکت کردند...
امام جمعه‌های خامنه در شهرهای مختلف-۲۲دی ۹۶
زوره‌های هراس از مجاهدین و قیام مردم ایران، محور اصلی خطبه‌های امام جمعه خامنه‌ای در شهرهای مختلف بود.
آخوند سعیدی در نمایش جمعه قم گفت نباید از عوامل داخلی این فتنه غافل بود... آمریکا، اروپا و (مجاهدین) و ارتجاع منطقه همه با نیت براندازی نظام به میدان آمده بودند،
آخوند امینی در نمایش جمعه شاهرود گفت: (مجاهدین) در این برهه نسبت به مشکلات مردم سو استفاده کردند تا اهداف خود را محقق کنند.. اقداماتی مانند آتش زدن و تخریب اموال عمومی و حضور (مجاهدین) در تجمعات اعتراضی، مردم را آگاه کرد.
آخوند شریفی‌نیا در نمایش جمعه آرادان: مردم مطالباتی داشتند اما اقدامات هنجار شکنانِ و (مجاهدین) مردم را نسبت به توطئه بزرگ دشمنان آگاه کرد... .
امام جمعه خامنه‌ای در سرخه گفت: فتنه اخیر و اغتشاشاتی که از سوی عده‌یی فریب‌خورده انجام شد در واقع از سوی آمریکا و عربستان برنامه‌ریزی‌شده بود و وسیله اجرای آن (مجاهدین) در داخل ایران بودند... . دشمنان، اصل ولایت‌فقیه و نظام انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند.
امام‌جمعه رژیم در گرمسار آخوند آرامی گفت: بعد دیگر این فتنه مربوط به منافقانی است که در عملیات اغتشاش گرانه خود به اموال و حقوق عموم مردم آسیب زدند.
زوزه های وحشت در جمعه بازار ولایت و تکرار سخنان خامنه ای در هراس از قیام from Simay Azadi on Vimeo.

پیام‌های همبستگی با قیام‌آفرینان – ۹۶۱۰۲۰

قیام ایران–کارزارجهانی اشرف نشانها–لاهه، استکهلم، آرهوس، هانوفر، بلژيك بروكسل، هلند آمستردام، سیدنی استرالیا ومالمو سوئد

رژیم آخوندی - تامین منابع مالی از طریق قاچاق مواد مخدر

سالیان سال است که جامعه بین‌المللی و مقاومت ایران بدرستی بر نقش بلاواسطه دیکتاتوری خامنه ای در «قاچاق مواد مخدر و پولشویی» از طریق گروهای تروریستی وابسته به رژیم سخن می‌گویند.
دلائل و شواهد غیرقابل انکاری نیز در این زمینه تاکنون ارائه گردیده است که تماما مهر تائیدی بر سیاست راهبردی رژیم آخوندی برای تامین منابع مالی از این طریق دارند.
به یقین در صورت وجود یک سیاست منسجم و نبود مماشات، جامعه بین‌الملل در وضعیتی قرار می‌داشت تا هرچه زودتر از ادامه «قاچاق مواد مخدر» از سوی رژیم آخوندی ممانعت به عمل آورد. در سایه این سیاست بود که برای امتیاز دادن به دیکتاتوری ولی فقیه در زمینه قرارداد اتمی و راه اندازی برجام، پرونده‌های پولشویی و قاچاق رژیم یکی پس از دیگری به بایگانی تاریخ سپرده شدند.
پیشتر نیز نشریه پولیتیکو گزارش داده بود «مقام‌های ارشد وزارت‌خانه‌های خزانه‌داری و دادگستری آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما با این امیدواری که حزب‌الله به عنوان همپیمان مهم منطقه‌ای ایران نقشی جدید در خاورمیانه ایفا کند، از دستگیری و اعمال تحریم علیه افراد مشکوک به فعالیت‌های بزهکاری در باندهای حزب‌الله جلوگیری کردند».
براین منطق مشاهده می‌شود که چگونه این سیاست مخرب تحت نام «کاساندرا» نه تنها دستان آلوده نیروهای وابسته به رژیم آخوندی را برای ارتکاب جرائم باز گذاشته، بلکه فراتر از آن ضمن دادن باج به خامنه ای خون ریز، زمینه را برای تامین منابع مالی بنیادگرایی مذهبی در خاورمیانه فراهم نموده است. به یقین بخش بزرگی از این منابع مالی در راستای سیاست‌های کشورگشایانه و حمایت از گروه های تروریستی رژیم در کشورهای منطقه و اسلامی هزینه می‌شوند.
نشریه پولیتیکو (۲۰ دسامبر ۲۰۱۷) در ادامه می‌افزاید: «دو جریان عمده قاچاق مواد مخدر، محموله‌های قاچاق را از دو مسیر به بازارهای مصرف هدایت می‌کردند. یکی از مسیرها، مواد مخدر را از آمریکای لاتین به سوی غرب آفریقا و سپس از آنجا به سوی اروپا و خاورمیانه روانه می‌کردند. مسیر عمده دیگر جریان مواد مخدر از ونزوئلا و مکزیک آغاز شده و مواد مخدر را به سوی آمریکا روانه می‌کردند. برخی از مسئولان و مأمورین پروژه "کاساندرا" به ارتباط بسیار نزدیک حزب‌الله با ایران در سازماندهی و هماهنگی این فعالیت‌های غیر قانونی اشاره کرده‌اند».
اکنون با چرخش سیاست در ایالات‌متحده، مشاهده می‌کنیم که پرونده های سیاست مخرب مماشات یکی پس از دیگری بازگشایی و بدین سان پرده از اهداف شوم خامنه ای برای حفظ منابع قدرت و مالی برداشته می‌شوند.
در تازه‌ترین نمونه آن خبرگزاری‌ها از به جریان افتادن پرونده قاچاق مواد مخدر از سوی یک سازمان تروریستی وابسته به رژیمم آخوندی یعنی حزب الشیطان خبر داده اند. وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک گروه تحقیقاتی برای ردیابی شبکه قاچاق مواد مخدر و پولشویی حزب‌الشیطان وابسته رژیم آخوندی، تشکیل می‌دهد. در این رابطه «خبرگزاری رویتر به‌نقل از جف سشنز، گزارش داد وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات ویژه‌یی درباره شریان مالی این گروه شبه‌نظامی مورد حمایت رژیم ایران و استفاده از قاچاق مواد مخدر برای تأمین منابع مالی خود انجام خواهد داد». (سایت مجاهدین خلق ۲۲ دی ۱۳۹۶)

اعتراض راننده تاکسی در بندرعباس

۹خواننده زن زیرزمینی دستگیر شدند

۹ خواننده زن در میان ۲۱ خواننده زیرزمینی دستگیر شدند و ۶ استودیو در بندرعباس پلمپ شد.رسانه ها حکومتی روز ۲۱ دی 96 به نقل از رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان، علی اصغر عبادی اعلام کردند: مأموران پلیس ... تعدادی که با هویت‌های مستعار به صورت زیرزمینی اقدام به فعالیت خوانندگی حرفه‌ای کرده و کلیپ‌هایی از ترانه‌های خود را در سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و فضای مجازی انتشار می‌دادند شناسایی کردند.مأموران طی دو عملیات جداگانه تعداد ۲۱ نفر از خوانندگان زیر زمینی غیر مجاز را که ۹ نفر خانم بودند دستگیر کردند.وی افزود: در این راستا ۶ استودیو متعلق به متهمان نیز شناسایی و پلمپ شد. (خبرگزاری حکومتی میزان – ۲۱دی۱۳۹۶)

قتل ۴ زن با شلیک گلوله در کرمانشاه

صبح روز جمعه ۲۲ دی۱۳۹۶، چهار زن در کرمانشاه در آرامستان فردوس با شلیک گلوله به قتل رسیدند. سرنشینان یک خودروی سواری این ۴ زن را هدف قرار داده و به ضرب گلوله از پای در آوردند.محمد رضا آمویی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن تایید این خبر گفت عملیاتی به منظور دستگیری ضارب ادامه دارد.وی از هرگونه جزئیات بیشتر در مورد این جنایت اظهار بی اطلاعی نمود. (سایت حکومتی رکنا – ۲۲دی۱۳۹۶)

حمله مسلحانه به پایگاه بسیج سرکوب اهواز واقع در زیتون - جمعه شب ۲۲ دی



به آتش کشیدن حوزه علمیه میبد یزد


اعدام هشت زندانی در روزهای قیام به منظور تشدید ارعاب جامعه

همزمان با قیام سراسری مردم ایران و برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، دژخیمان رژیم آخوندی در فاصله روزهای ۱۱ تا ۲۱ دی (اول تا ۱۱ژانویه) هشت زندانی که عمدتاً جوان بودند را در شهرهای مختلف اعدام کردند.
پنجشنبه ۲۱ دی ماه دو زندانی در ملأ عام در سلماس و قزوین اعدام شدند. زندانی که در سلماس اعدام شد مبتلا به بیماری روانی بود. جوان اعدام شده در زندان قزوین از هشت سال قبل در انتظار اعدام قرار داشت.
در روز ۱۸دیماه دو زندانی در ساری و در روز ۱۴ دیماه دو زندانی دیگر در گوهردشت کرج اعدام شدند. امیر حسین پورجعفر یکی از اعدام شدگان به هنگام ارتکاب جرم انتسابی ۱۶ساله بود. در روز ۱۲ دیماه نیز یک زندانی در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه و روز پیش از آن یک جوان ۲۲ ساله در زندان مرکزی مشهد اعدام شده بود.
این اعدامها در حالی صورت می‌گیرد که ۸۰۰۰ تن از جوانان در دو هفته اول قیام سراسری مردم ایران دستگیر شده و در شرایط وخیمی به‌سر می برند. پاسخ مردم ایران به ویژه جوانان دلیر ایرانی به این توحش، ادامه قیام تا برکندن نظام فاسد و سرکوبگر آخوندی است. مقاومت ایران از عموم مراجع و ارگانهای بین المللی مدافع حقوق بشر خواهان اقدامی فوری و مؤثر برای مقابله با نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق بشر درایران است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۳دی ۱۳۹۶ (۱۳ژانویه ۲۰۱۸)

وحشت تلویزیون رژیم: سازمان مجاهدین از ماهها قبل آماده بودند برنامه‌ریزی کردند + فیلم

تلویزیون رژیم آخوندی
20دی 96
راس سوم هم که ایشون (خامنه‌ای) گفتند
سازمان مجاهدین ازماهها قبل آماده بودند
برنامه ریزی کردند

تلویزیون رژیم آخوندی -20دی 96
آذر پندار: خب همان‌طور که همه دیدند مطالبات اقتصادی به حق مردم خیلی سریع منحرف شد رفت به سمت و سوی اتفاقات عجیبی که خب کم سابقه یا بی‌سابقه بود این‌که یکنفر بیاد به اسم ایران پرچم کشور رو آتیش بزنه اموال عمومی رو تخریب کنه علیه اسلام و قرآن و علیه نظام شعار بده اونهم به شکلی که معلوم بود هماهنگ شده است یعنی انگار یک انتظامی پشتش بود انگار خیلی‌ها منتظر بودند یک بهانه‌یی جور بشه که بیایند وسط میدون فضای مجازی هم خیلی سریع به خدمت شون در آمد
مرگ بر سپاهی
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

شعارهایی که حالا بعضی کف خیابان می‌دادند عینا نیکی هیلی توی آمریکا داده بود همین‌طور گروهک منافقین و مریم رجوی یعنی به‌صورت عجیبی شعارهاشون یکی شده بود
خب رأس سوم هم که ایشون گفتند پادوها هستند که مربوط به سازمان منافقین هست از ماهها قبل آماده بودند برنامه‌ریزی کردند
گوینده سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران [صوتی] : پیام پیام پیام فوری از ارتش آزادیبخش ملی به جوانان دلیر میهن در تهران و تیمها و دسته‌های ارتش آزادی؛ در میدان مصدق، ولیعصر درگیری است
تلویزیون رژیم آخوندی
۲۱دی ۹۶
شاهد نفوذ یک جریان سازماندهی شده
برای سو استفاده از مطالبات به حق مردم بودیم

تلویزیون رژیم آخوندی -21دی 96
گزارشگر: اعتراضات مردمی به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی
تا این‌که در هفته گذشته شاهد نفوذ یک جریان سازماندهی شده برای سو استفاده از مطالبات به‌حق مردم بودیم.
در این مرحله دیگر از مردم معترض به مشکلات معیشتی و اقتصادی خبری نیست از اینجا بود که فاز دوم ماجرا کلید می‌خورد؛
مریم رجوی: زمان گسترش و جهش کانونهای شورشی و برپایی هزار اشرف برای آزادی است، همه هموطنان در سراسر ایران را به برخاستن و پیوستن به این خیزش فرا می‌خوانم
https://www.mojahedin.org/news/210857/
قیام ایران – زوزه های وحشت رژیم آخوندی از مجاهدین و قیام آفرینان from Simay Azadi on Vimeo.

اتحادیه اروپا: بیانیه رئیس‌جمهور آمریکا درباره برجام را مورد توجه قرار می‌دهند

کشورهای عضو اتحادیه اروپا اعلام کردند که بیانیه رئیس‌جمهور آمریکا درباره برجام را مورد توجه قرار می‌دهند. یک سخنگوی وزارت‌خارجه آلمان شامگاه جمعه و ساعتی پس از اظهارات دونالد ترامپ ، اعلام کرد: برلین با متحدان اروپایی خود مشورت و درباره رویکرد مشترک بحث خواهد کرد. آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد دونالد ترامپ، برای حل و فصل 'معایب وحشتناک' در توافق اتمی رژیم ایران، یک ضرب‌الاجل برای متحدان اروپایی تعیین کرد که در غیراینصورت طی چند ماه آتی از این توافق بیرون خواهد کشید. هشدار صریح دونالد ترامپ به اروپا مبنی بر این‌که این توافق باید در زمان فرارسیدن لغو تحریمهای بعدی در بهار اصلاح گردد، یک ضرب‌الاجل دیپلوماتیک با اهمیتی بالا را، ایجاد می‌کند که برآورده کردن آن برای اروپا دشوار خواهد بود. ترامپ طی بیانیه‌یی هشدار داد: ”این فرصت آخر است. در فقدان چنین توافقی، آمریکا برای ماندن در برجام، دیگر پای لغو تحریمها نمی‌آید.“
https://www.mojahedin.org/news/210875/

22دی 1396: بیانیه رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با توافق اتمی با رژیم ایران

رژیم ایران حکومت اصلی حامی تروریسم در جهان است. این رژیم حزب‌الله، حماس و بسیاری دیگر از تروریستها را قادر می‌سازد که به هرج و مرج و کشتار انسانهای بی‌گناه بپردازند. این رژیم بیش از صد هزار شبه‌نظامی را تأمین مالی و تسلیح کرده و آموزش داده تا نابودی را به سراسر خاورمیانه گسترش بدهند. این رژیم؛ رژیم قاتل بشار اسد را سرپا نگه‌داشته و او را کمک کرده تا مردم سوریه را کشتار کند. موشکهای مخرب رژیم ایران کشورهای همسایه و کشتیرانی بین‌المللی را تهدید می‌کند.
در داخل ایران، ولی فقیه و سپاه پاسداران او از دستگیریهای گسترده و شکنجه برای سرکوب و به سکوت کشاندن مردم ایران استفاده می‌کند. حاکمان رژیم ایران، مردم ایران را به گرسنگی کشانده‌اند در حالی که خودشان با سرقت ثروت ملی ایران ثروتمند شده‌اند.
در اکتبر گذشته، من در برابر مردم آمریکا و جهان استراتژی خودم را برای مقابله با این فعالیتهای مخرب و سایر موارد تشریح کردم. ما با جنگهای نیابتی رژیم ایران در یمن و سوریه مقابله می‌کنیم. ما انتقال پول توسط این رژیم به تروریستها را مسدود می‌کنیم. ما تقریبا صد شخص، فرد و نهاد را که در برنامه موشک بالستیک و سایر فعالیتهای غیرقانونی رژیم ایران دخیل هستند تحریم کرده‌ایم. امروز من چهارده مورد دیگر را به فهرست تحریمها اضافه کردم.
ما هم‌چنین از شهروندان شجاع ایرانی حمایت می‌کنیم که خواهان تغییر از یک رژیم فاسد هستند که پولهای مردم ایران را برای سیستمهای تسلیحاتی در داخل و تروریسم در خارج به هدر می‌دهد.
نکته مهم این است که ما همه کشورها را فرامی‌خوانیم حمایت مشابهی را از مردم ایران به‌عمل بیاورند که تحت این رژیم درد و رنج می‌کشند. رژیمی که آزادیهای پایه‌ای را سرکوب می‌کند و شهروندان ایران را از فرصت ساختن یک زندگی بهتر برای خانواده‌هایشان محروم می‌کند، فرصتی که حق خدادادی برای همه انسانهاست. همه این مواضع قویا برخلاف سیاست و دولت قبلی آمریکاست. وقتی مردم ایران در سال 2009 به خیابانها آمدند، اوباما اقدامی نکرد. در حالی که رژیم ایران موشکهای خطرناک را می‌ساخت و آزمایش می‌کرد و تروریسم را صادر می‌کرد، اوباما چشمانش را بست. او در راستای رسیدن به توافق اتمی که به نحو وحشتناکی ناقص است، تلاش کرد رضایت رژیم ایران را جلب کند...

حمایتهای جهانی توسط شخصیتهای سیاسی و پارلمانترها از قیام ایران

استیو مک کیب نماینده پارلمان انگلستان در پیامی در همبستگی با قیام مردم ایران نوشت: مردم شجاع ایران در هفته‌های اخیر علیه استبداد دینی در ایران تظاهرات کردند. از سال ۵۷ که آخوندها به قدرت رسیدند دستاوردی جز مرگ، بدبختی و ترور برای مردم نداشته‌اند.
جنبش سازمان‌یافته مقاومت، شورای ملی مقاومت ایران ، حمایت مردمی و قابلیت دارد که تغییر به‌وجود بیاورد. رئیس‌جمهور منتخب این مقاومت، مریم رجوی ، یک طرح 10ماده‌ای دموکراتیک ارائه کرده است که یک آلترناتیو معتبر و یک نقشه‌مسیر برای تغییر دموکراتیک در ایران را معرفی می‌کند. جامعه بین‌المللی، به‌خصوص در کشورهای دموکراتیک غرب، باید این حقیقت را به‌رسمیت بشناسند، و از حق مشروع مردم ایران برای سرنگونی این استبداد دینی و برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت کنند.
لرد تونی کلارک عضو مجلس اعیان انگلستان و رئیس پیشین حزب کارگر طی پیامی اعلام کرد:‌امروز در کنار مردم ایران که شجاعانه خواهان تغییر شرایط دردناک در کشور خودشان هستند می‌ایستم. شرایط حقوق‌بشر در ایران در دوران روحانی در خیلی از مناطق ایران بدتر شده است. و استمرار سرکوب وحشیانه قیام سراسری توسط سپاه پاسداران بار دیگر اثبات کرده است که روحانی نه اهل رفرم و نه مدره است. مردم ایران تغییر واقعی می‌خواهند، مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته خودش، یعنی شورای ملی مقاومت ایران، در این هدف متحد هستند. و دولت انگلستان و جامعه بین‌المللی باید با حمایت خودش از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، این خواسته را به‌رسمیت بشناسند، و با مردم ایران کمک کنند که این تغییر را برقرار کنند.
اگیدی یوس واریکس نماینده پارلمان انگلستان طی پیامی در حمایت از قیام مردم ایران گفت:‌ زمانی که مردم ایران به خیابانها آمده‌اند و خواهان تغییر هستند، اتحادیه اروپا باید در کنار آنها بایستد. مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، گفته است: «این قیامی است برای آزادی، دموکراسی و برابری، و جدایی دین از دولت. این قیامی برای عدالت اجتماعی است». مقاومت تظاهرکنندگان و استمرار اعتراضات که به‌رغم سرکوب سپاه پاسداران رژیم و دستگیریها ادامه دارد، به جهان نشان داده که این جنبش تا دستیابی به پیروزی نهایی ادامه خواهد داد. در این مقطع تعیین‌کننده در تاریخ ایران، اتحادیه اروپا و جامعه بین‌المللی باید در سمت درست تاریخ بایستند و از خواسته مردم ایران و از شورای ملی مقاومت ایران برای آزادی حمایت کنند...

تظاهرات ایرانیان آزاده در آلمان در اعتراض به پذیرش آخوند جنایتکار هاشمی شاهرودی

تظاهرات ایرانیان آزاده در هانوفر آلمان در اعتراض به پذیرش آخوند جنایتکار محمد هاشمی شاهرودی رئیس مصلحت نظام آخوندی و سردژخیم سابق قضاییه خامنه‌ای
جواد دبیران عضو کمیسیون خارجه شورا ملی مقاومت ایران در مصاحبه با سیمای آزادی درباره فرار ناگزیر آخوند شاهرودی از آلمان گفت:
دیروز پنجشنبه ظهر حوالی ساعت یک‌و‌نیم بودش که با یک پرواز، آخوند شاهرودی از آلمان به قصد تهران فرار کرد و در واقع با یک طرحی که رژیم از قبل ریخته بود از چنگال عدالت فرار کرد. منتهی این فرار که بسیار خفت‌بار بود یک آبرو‌ریزی جدید را برای رژیم در این‌جا رقم زد به‌طوری که اول از همه, به غیر از اعتراضاتی که هم‌زمان با این فرار در محل خود فرودگاه بود و توجهات زیادی را جلب کرد. ولی بعد از آن موجی از انعکاسات مطبوعاتی و گزارشات مطبوعاتی در این‌جا به‌دنبال خودش داشت و توی این گزارشها در صدر به‌اصطلاح رسانه‌های این‌جا، تیترهای ما به چشم می‌خورد از قبیل این‌که قاضی خونریز ایران سراسیمه از آلمان فرار کرد و در حالی که با اعتراضات بدرقه می‌شد. شخصیتهای سیاسی موضع‌گیریهای فوری کردند. اینرا یک اقدام شرم‌گینانه و یا یک فرار خفت‌بار گفتند ولی همزمان همه روی این تأکید می‌کردند که این یک علامت قوی به همه جنایتکاران مشابه در داخل ایران خواهد داد که خارج از ایران صحنه امنی و محیط امنی برای جنایتکاران علیه بشریت نخواهد بود. هم‌زمان ولی اعتراضاتی هم به دولت آلمان صورت می‌گرفت. شورای ملی مقاومت و هواداران سازمان مجاهدین که اول از همه به این طرح فرار پی برده بودند و در واقع این جنجال جدید علیه آخوند شاهرودی بعد از افشای این طرح فرار در واقع بالا گرفته بود. امروز یک تظاهرات در شهر هانوفر آلمان، محلی که آخوند شاهرودی در آن بستری بود، برگزار شد. این تظاهرات در مقابل مجلس ایالات نیدرزاکسن برگزار شد. تظاهرکنندگان مشخصاً محکوم می‌کردند امروز فرار خفت‌بار آخوند شاهرودی را و تأکید می‌کردیم ما بر این‌که این فرار خودش مبین این است که تا کجا او دست در جنایت علیه بشریت داشته و به همین خاطر در واقع سراسیمه فرار کرده. در عین‌حال تأکید کردیم که دولت آلمان نمی‌بایست تسلیم فشار از طرف رژیم آخوندی می‌شد. و نکته دیگری که مطرح شد این بود که در پی شکایتهایی که از طرف شورای ملی مقاومت، نمایندگی‌اش در آلمان، و همین‌طور از طرف بسیاری از قربانیان علیه آخوند شاهرودی در همین جا شده بود نزد دادستان کل فدرال آلمان به‌خاطر جنایت علیه بشریت. از طرف دادستانی اعلام شد که تحقیقات اولیه در این رابطه شروع شده ما روی این تأکید کردیم که این تحقیقات باید ادامه پیدا کند. این موضع‌گیریها و واکنشها امروز به‌صورت وسیع در مطبوعات منعکس شد تعداد زیادی از رسانه‌ها نیز خبرنگارانشان در محل تظاهرات حضور داشتند و به این پوشش خبری دادند. لازم به ذکر هستش که امروز معاون فراکسیون حزب لیبرال در مجلس ایالت نیدرزاکسن هم در محل تظاهرات حاضر شد و او هم گفتش که این سیاست فعلی در قبال رژیم ایران برای ما هم سوال‌ برانگیز هست و ما هم آرزو می‌کردیم که قبل از این‌که اصلاً او به این‌جا بیاید بایستی تقاضای ویزایش مورد به‌اصطلاح رسیدگی قرار می‌گرفت و مشخص می‌شد که او فرد نامطلوبی در این‌جا هست و اصلاً بهش اجازه ورود به این‌جا را نمی‌دادند. علاوه بر آن امروز دیداری از طرف نماینده جامعه ایرانیان در شهر هانوفر با رئیس گروه پارلمانی حزب دموکرات‌مسیحی وجود داشت، آقای توتفر، که موضع قویی نسبت به این قضیه در زمان حضور آخوند شاهرودی در این‌جا گرفته بود و اون را به‌خاطر اتهام جنایت علیه بشریت محکوم کرده بود و اون نیز به‌اصطلاح حمایت خودش را از اقداماتی که بر علیه این جنایتکار در این‌جا صورت گرفته، ابراز داشت.

دیدار مریم رجوی با نایب رئیس و عضو کمیته خارجی پارلمان اروپا

رژیم آخوندی تحریم رئیس جنایت‌پیشه قوه قضاییه، توسط آمریکا را عبور از خطوط قرمز دانست


وزارت‌خارجه رژیم آخوندی خشم خود را نسبت به تحریم 14شخصیت حقیقی و حقوقی رژیم آخوندی به‌خاطر نقض حقوق‌بشر از جمله آخوند صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه رژیم سوز و گداز کرد و این اقدام آمریکا را عبور از خطوط قرمز دانست. وزارت‌خارجه رژیم آخوندی روز شنبه 23دی طی بیانیه‌یی از جمله گفت:
اقدام خصمانه و غیرقانونی رژیم ترامپ در قرار دادن نام آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه در فهرست به‌اصطلاح تحریمهای جدید آمریکا از تمامی خطوط قرمز رفتاری در جامعه بین‌المللی عبور کرده است. قوای سه‌گانه، وقعی به این نوع سیاست‌ها... نگذاشته و در زمان مقتضی پاسخ مناسبی به اینگونه اقدامات خصومت‌آمیز آمریکا خواهد داد.

حمایت اد رویس و باب کورکر از تصمیم دونالد ترامپ

حمایت اد رویس از تصمیم دونالد ترامپ
اد رویس، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ضمن استقبال از تصمیم دونالد ترامپ گفت:‌ دولت قبلی آمریکا نه تنها با تهدیدات رژیم ایران مقابله نکرد بلکه به آنها پول نقد داد. شاهد بودیم مردم ایران در اعتراضات اخیر می‌گویند این پول به جای آنها صرف گروه‌های تروریستی در سوریه و حزب‌الله شد.
استقبال سناتور باب کورکر از بیانیه رئیس‌جمهور آمریکا
سناتور باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از بیانیه دونالد ترامپ درباره برنامه اتمی رژیم ایران حمایت کرد و گفت:‌ افرادی مثل دونالد ترامپ و من به این دلیل با توافق با رژیم ایران مخالف بودیم که باور داشتیم این یک توافق بد است و حالا یک فرصت برای توافق بهتر است.
وی افزود: به‌درخواست رئیس‌جمهور، من با تیم امنیتی ملی کاخ سفید و برخی از همکاران در سنا از دو حزب همکاری کرده‌ام تا راهی برای رسیدگی به اشکالات آن توافق بدون نقض تعهدات ایالات متحده پیدا کنیم. ما طی چند ماه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و سخت تلاش خواهیم کرد تا به هدف مشترکمان برسیم: یک توافق بهتر برای آمریکا و جلوگیری واقعی از مجهز شدن رژیم ایران به سلاح هسته‌یی.

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل: رژیم ایران حداقل ۲۰۰میلیون دلار سالانه برای حزب‌الله هزینه می‌کند

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد:‌ رژیم ایران حداقل 200میلیون دلار سالانه برای حزب‌الله هزینه می‌کند و این در حالیست که مردم ایران فریاد می‌زنند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
پیش از این نمایندگی آمریکا در سازمان ملل‌متحد طی پیامی نوشت:‌ برجام 100میلیارد دلار از داراییهای ایران را آزاد کرد اما به‌طور متوسط خانواده‌های ایرانی حالا 15درصد نسبت به 10سال قبل فقیرتر است. این پول کجا رفته است؟
https://www.mojahedin.org/…/نمایندگی-آمریکا-در-سازمان-ملل-ر…

مجلس نمایندگان آمریکا - اجلاس ویژه برای حمایت از قیام مردم ایران

در مجلس نمایندگان آمریکا، جلسه ویژه‌یی برای اعلام حمایت از قیام مردم ایران علیه رژیم آخوندی، به‌درخواست تام گرت عضو کمیته امور خارجی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان کنگره در سخنان خود، ضمن اعلام همبستگی با قیام‌کنندگان در ایران و محکومیت اقدامات سرکوبگرانه رژیم، بر لزوم حمایت از خواست مردم ایران برای استقرار آزادی و دموکراسی تأکید کردند.
تام گرت که ریاست جلسه را برعهده داشت در سخنان خود گفت:
در حالی که من این‌جا ایستاده‌ام، در شهرهایی که بسیاری از آمریکایی‌ها حتی اسم آن‌را هرگز نشنیده‌اند، در اصفهان، کرج، تبریز و مشهد و طبعاً در تهران، دهها هزار تن در برابر رژیمی ایستاده‌اند که کارنامه‌ی در نابود کردن نه فقط آزادی بلکه خود زندگی کسانی را دارد که می‌ایستند و از آزادی دفاع می‌کنند. ایستادن و فراخوان به حقوق بنیادین و کرامت؛
امروز من در کنار تصویری از حبیب خبیری ایستاده‌ام. حبیب کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران بود، او به‌همراه 40تن دیگر در سال 1984در زندان اوین اعدام شدند چرا که این شجاعت را داشتند تا به حکومت اعتراض کنند. او 29ساله بود و شواهد نشان می‌دهد که قبل از اعدام شکنجه شده است. همان‌طور که قبلاً گفتیم، بیش از 12هزار نفر توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی فقط بین سال‌های 1981تا 1984اعدام شدند. نفر بعدی یک زن جوان است که به‌نحوی با تأسف به یک قهرمان مردمی بین‌المللی تبدیل شد برای کسانی که به این توجه داشتند که او این شجاعت را داشت تا در انقلاب سبز در سال 2009 بایستد و اعتراض کند و نشان بدهد که مردم ایران حق تعیین سرنوشت خودشان را دارند، وقتی علناً و در حالی که از صحنه فیلمبرداری می‌شد در خیابانها به‌قتل رسید. او 26ساله بود. ایالات متحده سکوت پیشه کرد. او که دومین فرزند از سه فرزند خانواده و در منطقه‌یی از طبقات میانی بود، این شجاعت را داشت تا بایستد و بی‌عدالتی را که دیده بود، مورد توجه قرار بدهد و قیمتش را با جان خود پرداخت کرد. طبعاً متعرضان همراه او شعار می‌دادند: «آمریکا یا با اونها یا با آخوندها» ولی ما پاسخی ندادیم. امروز من پاسخ می‌دهم، این دولت پاسخ می‌دهد، حال شکر محمدزاده را می‌بینیم، یک پرستار که دستگیر، زندانی و شکنجه شد به‌خاطر کمک پزشکی به ایرانیان دیگر، برادران و خواهرانی که سپاه پاسداران وحشیانه در خیابانهای ایران سرکوب کرده بود؛ او به‌نحو وحشیانه‌یی در زندان اوین شکنجه شد، دوره قابل توجهی از هفت تا 15سال زندان خود را گذراند و بعد به‌همراه تقریباً 33هزار تن دیگر در سال 1988اعدام شد. سه نام، سه چهره، سه داستان. شاید 30ثانیه تا یک دقیقه برای هر کدام وقت گذاشتیم. حال بگذارید این‌را توضیح بدهم، آقای رئیس. اگر پنج دقیقه را به نشان‌دادن تصاویر و صحبت کوتاه درباره هر فردی اختصاص بدهیم که توسط رژیم آخوندی در ایران به‌قتل رسیده، به‌مدت بیش از یک سال این‌جا خواهیم بود؛ آن هم در صورتی که 24ساعته وهفت روزه هفته را کار کنیم از همکارانم تشکر می‌کنم که امروز در کنارم ایستادند و از مردم آمریکا و همکارانم می‌خواهم زمان بگذارند و درباره مناطقی هم‌چون اصفهان و کرج و تبریز و مشهد مطلع بشوند و زنان و مردانی بیندیشند که این شجاعت را دارند که از در خانه‌های خود خارج بشوند، در حالی که به‌خوبی می‌دانند، ممکن است دیگر باز نگردند. اکنون زمان آن فرا رسیده، این آرمان برحق است، رژیم آخوندی باید برود. دیگر کافی است...

تحریمهای جدید خزانه‌داری آمریکا علیه رژیم آخوندی+اسامی مقامها وشرکتهای تحریم شده

وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی شماری از مقامهای رژیم آخوندی از جمله آخوند صادق لاریجانی رئیس قضاییه خامنه‌ای ر تحریم و لیست‌گذاری کرد.14نهاد رژیم آخوندی به‌دلیل نقض حقوق‌بشر و برنامه موشک بالستیک لیست‌گذاری و تحریم شدند.کاخ سفید اعلام کرد ترامپ رفع تحریمهای اتمی رژیم ایران را این بار برای آخرین بار تمدید کرده است مگر این‌که آمریکا و اروپا به توافقی دست یابند که توسعه غنی‌سازی و برنامه موشک بالستیک رژیم را به‌طور دائمی ممنوع کنند
اسامی مقامها و شرکتهای تحریم شده رژیم ایران توسط خزانه‌داری آمریکا
بیانیه خزانه‌داری آمریکا 22دیماه 96
اسامی تحریم شدگان:
صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه
غلامرضا ضیایی رئیس زندان گوهردشت کرج
سازمان نبرد الکترونیک و دفاع سایبری سپاه پاسداران
شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی
شرکت مخابراتی موج سبز (واقع در مالزی) مرتضی رضوی
شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها
صنایع هواپیمایی ایران (صها
شی یوهاوا تبعه چین
شبکه خرید مستقر در ایران و چین شامل: پردازان سیستم نماد آرمان (پسنا الکترونیک) و شرکت بوچانگ سرامیک (مستقر در چین
ژو یوگون (تبعه چین و نماینده شرکت بوچانگ سرامیک
صادق لاریجانی از نزدیک‌ترین متحدان خامنه‌ای است که آمر، هدایتگر و رهبری تجاوز به حقوق اشخاص، شهروندان یا افراد مقیم در ایران را برعهده دارد
استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: ما امروز تحریمهایی را که برنامه موشکی رژیم ایران و اقدامات بی‌ثبات کننده آن را که در اولویت بالاتری از رفاه اقتصادی مردم ایران قرار دارد هدف قرار دادیم

ممانعت از اعزام زندانی سیاسی محمد نظری به بیمارستان به‌رغم وضعیت وخیم جسمی

زندانی سیاسی محمد نظری که هم‌اکنون در زندان مرکزی ارومیه محبوس است چهارشنبه شب 21دیماه به‌دلیل وخامت حالش به بهداری زندان منتقل گردید و پس از چند ساعت مجدداً به داخل بند برگشت داده شد. این زندانی سیاسی به سنگ کیسه صفرا مبتلاست و نیاز به‌عمل جراحی سریع دارد، اما دژخیمان در زندان ارومیه وقعی به شرایط وخیم این زندانی نمی‌گذارند و مانع درمان و عمل جراحی وی می‌شوند.
محمد نظری، زندانی سیاسی، ۲۴سال است که بدون یک روز مرخصی در زندان نگهداری می‌شود.
محمد نظری، متولد ۱۳۵۰، در سال ۱۳۷۳در بوکان به اتهام همکاری احزاب کرد بازداشت و در بیدادگاه رژیم در ارومیه توسط قاضی جنایتکار جلیل‌زاده محکوم به اعدام شد. این حکم در سال ۷۸به حبس ابد تقلیل یافت. وی محکومیت خود را بر اساس اعترافات دروغین اخذشده تحت شکنجه دانسته و اعلام داشته در هیچ تروری نقش نداشته است.
خاطرنشان می‌شود روز 9آبانماه 96 جاری مقاومت ایران برای نجات جان زندانی سیاسی محمد نظری، فراخوان داد و از عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر به‌ویژه کمیسر عالی حقوق‌بشر و گزارشگر ویژه وضعیت حقوق‌بشر در ایران و گزارشگران دستگیریهای خودسرانه، شکنجه و حق حیات خواست اقدامی فوری و مؤثر برای نجات جان او و آزادی‌اش به‌عمل آورند.

جمعه، دی ۲۲، ۱۳۹۶

هیأت پارلمان اروپا با خانم مریم رجوی ملاقات و با قيام مردم ایران اعلام همبستگی كرد

روز پنجشنبه۲۱ دی (۱۱ژانويه ۲۰۱۸) هیأتی از پارلمان اروپا به رياست آقاي ريچارد چارنسكي، نايب رئيس پارلمان اروپا و وزیرسابق امور اروپایی لهستان؛ و با حضور آقاي خوزو روداش، عضو كميته خارجي پارلمان و وزير دفاع سابق كرواسي با مریم رجوی، در اورسور اواز ديدار و گفتگو كردند
نمايندگان پارلمان اروپا تأكيد كردند ما در شرايطي كه مردم ایران براي احقاق حقوق خود به‌پا خاسته‌اند، به اين‌جا آمده‌ايم تا حمايت و همبستگي نمايندگان پارلمان اروپا را با مقاومت تحت رهبري شما و با قيام مردم ایران ابراز كنيم و از طريق شما به مردم ایران بگوييم كه در مبارزه‌تان عليه رژيم آخوندي در كنار شما هستيم.
مریم رجوی در اين ديدار، ضمن تشريح آخرين تحولات مربوط به قيام سراسري مردم ایران عليه فاشيسم ديني حاكم تأكيد كرد براي اين رژيم شمارش معكوس آغاز شده است و هيچ گريزي از سرنگوني محتوم ندارد. فريادهاي ميليون‌ها جوان در سراسر كشور كه خواستار پايان‌گرفتن ديكتاتوري مذهبي و استقرار دموكراسي در ایران هستند، هيچ آينده یي براي اين رژيم باقي نگذاشته است
مریم رجوی با اشاره به ابعاد دستگيري‌ها و جنايت‌های رژيم آخوندي در زندان‌ها گفت: ادامه معامله و روابط دوستانه با اين رژيم، نه تنها نقض پايه‌یي‌ترين ارزش‌هايي است كه اتحاديه اروپا خود را مدافع آن مي‌داند، بلكه هر گونه سرمايه‌گذاري روي اين رژيم رو به سقوط، محکوم به شكست است. وي از مواضع نمايندگان پارلمان اروپا از گروه‌هاي مختلف سياسي در دفاع از مقاومت ایران عليه نقض حقوق بشر در ایران و دفاع از مقاومت قدرداني كرد و آن را پايه مستحكمي براي روابط مردم 
ایران و مردم اروپا بعد از سرنگوني آخوندها توصيف كرد
ريچارد چارنسكي در اين ديدار گفت: تظاهرات اخیر یکبار دیگر خواست واقعی مردم ایران برای تغییر رژیم و استقرار یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین از دولت را که سال‌هاست توسط مقاومت ایران دنبال می‌شود، نشان داد. اظهارات اخیر خامنه‌ای، اذعان به نقش هواداران مجاهدین در اعتراضات اخیر، گواهی دیگری است بر حمایت گسترده مجاهدین در ایران». او هم‌چنین «بر استمرار حمایت خود از شورای ملی مقاومت ایران و رئيس جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک رژیم آخوندها»تاکید کرد
آقاي روداش تأكيد كرد: «من همبستگی خود را با مردم ایران و مقاومت ایران تحت رهبری مریم رجوی در تلاش‌هایشان برای پایان‌دادن به دیکتاتوری و استقرار آزادی و دموکراسی در ایران، ابراز می‌دارم. مردم ایران به‌صراحت همه جناح‌های درونی رژیم را رد کرده و در جستجوی آزادی‌های بنیادین هستند. اروپا نباید چشمانش را بر وضعیت در ایران ببندد و باید خواستار آزادی سریع همه معترضان دستگیر شده در چند هفته اخیر شود. سکوت در حالی‌که اعتراض‌کنندگان، تحت شکنجه تا مرگ قرار دارند، غیر قابل قبول است
دبير خانه شوراي ملي مقاومت ایران
۲۱ دی ۱۳۹۶ (۱۱ژانویه ۲۰۱۱)
https://www.maryamrajavi.com/…/stat…/item/maryam-rajavi-2018

http://www.iranncr.org/اسناد-شورا/پیام%E2%80%8Cهای-رئیس%E2%80%8Cجمهور-برگزیده-شورا/102-اطلاعیه%E2%80%8Cهای-شورا/سال-هزار-و-سیصد-و-نود-و-شش/2849-هیأت-پارلمان-اروپا-با-خانم-رجوي-ملاقات-و-با-قيام-مردم-ايران-اعلام-همبستگي-كرد.html