شنبه، مهر ۱۴، ۱۳۹۷

۱۴ مهر۱۳۶۲- ۶ اکتبر -جايزهٌ صلح به رهبر مقاومت ايران


مجمع ائتلاف ملي هندوستان جايزة صلح خود را به مسؤل شوراي ملي مقاومت «مسعود رجوي» به‌خاطر تلاشهاي وقفه ناپذير براي برقراري صلح بين دو کشور ايران و عراق، اهدا كرد. «مجمع ائتلاف ملي هندوستان» هرسال به يكي از شخصيت‌هاي جهاني جوايزي اهدا ميكند

@SimayAzadiTV

گزارشی از کنگره آمریکا درباره تحریمهای ایران

کنگره آمریکا در گزارشی که در رابطه با تحریمهای ایران منتشر کرد آورده است که طی سالهای ۲۰۱۲-۲۰۱۵، در زمانی که جامعه جهانی به‌طور نسبی در رابطه با فشار گذاشتن روی ایران متحد بود، اقتصاد ایران سالانه ۹درصد کاهش می‌یافت، صادرات نفت خام آن از حدود ۲.۵میلیون بشکه،
به حدود ۱.۱میلیون بشکه در روز رسید، و دیگر ایران قادر به برگرداندن بیش از ۱۲۰میلیارد دلار ذخایر ارزی که در خارج از کشور نگهداری می‌کرد، نبود.
گزارش کنگره می‌گوید برقراری مجدد تحریمهای ایالات متحده، شروع به آسیب رسانده به اقتصاد ایران کرده است، زیرا بسیاری از شرکتهای بزرگ تصمیم گرفته‌اند، به‌جای پذیرش ریسک تحریمهای آمریکا از اقتصاد ایران خارج شوند.
کاهش صادرات نفت ایران
کنگره آمریکا در گزارش خود می‌افزاید: صادرات نفت ایران در حال کاهش است و مشکلات در پرداخت به ایران با پول نقد، درازای نفت، بسیار آشکار است.
از سوی دیگر ارزش پول ایران به‌شدت کاهش یافته است و ناآرامی‌هایی به‌دلیل اقتصادی از اوایل سال ۲۰۱۸ گسترش یافته است اگر ‌چه هنوز به حدی نرسیده است که (موجودیت) رژیم را تهدید کند.
در گزارش کنگره آمریکا به این نیز اشاره شده است که هنوز مشخص نیست اقتصاد ایران تا سطح سالهای ۲۰۱۲-۲۰۱۵ آسیب دیده باشد، زیرا اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر که مخالف خروج آمریکا از توافق هسته‌یی بودند، تلاش می‌کنند تا مزایای اقتصادی این توافق را به ایران منتقل کنند.
بیشتر بخوانید
https://news.mojahedin.org/i/گزارشی-کنگره-آمریکا-باره-تحریم…

سومین اعتصاب سراسری کامیون‌داران در ۳۰۰شهر از ۳۱استان ایران

سفر به ۳۰ کشور برای افشای رفتار مخرب رژیم #ایران

بلومبرگ #آمریکا: اعضای گروه اقدام ایران به ریاست برایان #هوک به ۳۰ کشور سفر کرده اند، تا دولتهای خارجی و شرکتها را به دست کشیدن از بازار ایران راضی کنند. انتخابی که پیش رو می گذارند، اینست: با آمریکا #تجارت کنید یا با رژیم ایران
@iranazadie
https://twitter.com/simayazaditv/status/1048497351135039488

۱۴مهر ۹۷ -چهاردهمین روز اعتصاب کامیونداران غیور--اتحاد رمز پیروزی ماست

🔻زنان کامیوندار، طیف جدی از اعتصاب کامیونداران غیور را تشکیل می‌دهند. (به نسبت تعداد)
اعتصابی که تا امروز در بیش از ۳۰۰شهر ایران جریان دارد.
درود بر این زنان و مردان ایستاده✌️
🔺چهاردهمین روز اعتصاب کامیونداران غیور
🔸میانه-الیگودرز-اصفهان پایانه شاپور جدید-جاده اهواز اندیمشک-بوشهر-جاده شیراز بوشهر-قوچان- شهر تیران....




🔻کامیونداران پایانه نجف‌آباد قصد داشتند با صدها کامیون رژه بروند، اما نیروهای وحشتزده سرکوبگر مانع شدند
پایانه خالی شیراز در پی اعتصاب سراسری کامیونداران
اتحاد رمز پیروزی ماست!
افشاگری:
آخوندهای درمانده در برابر اعتصاب کامیونداران، برای تخریب روحیه آنها، نفرات خودشان را به عنوان کامیوندار در پایانه‌ها آورده و فیلم می‌گیرند.
این ترفند را افشا کنیم!

@mojahedin_org