شنبه، آبان ۱۳، ۱۳۹۶

برنامه همیاری22 همزمان از شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم بصورت زنده پخش میشود به این لینکها بپیوندید

فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/ ..
توییتر @ertebatm2013.
 یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
وبلاگ http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/. 
اینستاگرام https://www.instagram.com/ertebatm

گفتگوبا خانم بدري پورطباخ درهمياري22سیماآزادی


ترانه اى زيبا و شنيده نشده از بانوى آواز ايران، مرضيه در رابطه با كوروش كبير به نام «فتح بابل»

آلودگی هوای تهران در مرز هشدار

میانگین ۲۴ساعت گذشته کیفیت هوای تهران تا ساعت 8 صبح امروز با شاخص ۱۳۱در مرز هشدار قرار گرفت و برای گروه‌های حساس جامعه خطرناک شد.رژیم اعلام کرد جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران جهت بررسی تعطیلی پیش دبستانیها و دبستانهای شهر تهران تشکیل می‌شود

آغاز بیست و دومین برنامه همیاری با سیمای آزادی، تلویزیون ملی ایران

بیست و دومین برنامه همیاری با سیمای آزادی، روز جمعه ۱۲ آبان ساعت ۱۸ به وقت ایران آغاز شد و طی روز های شنبه و یکشنبه ۱۳و ۱۴ آبان نیز ادامه خواهد یافت.در این برنامه ایرانیان آزاده از داخل و خارج کشور در تماسهای خود ضمن اهدای کمکهای مالی به سیمای آزادی بر حمایت خود از این رسانه و از مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران تاکید کردند. همیاران سیمای آزادی در گفتگوهای خود سیمای آزادی را چراغ روشن خانه های مردم ایران توصیف و تاکید کردند که حمایت آنها از این رسانه، به منظور مقابله با خفقان و سانسور استبداد دینی و کمک برای انتشار هرچه رساتر صدای آزادیخواهی و مقاومت مردم ایران است

حمله نماینده خامنه‌ای در مشهد به آخوند روحانی به‌خاطر شکست برجام

آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، ضمن حمله به آخوند روحانی به‌خاطر شکست برجام، به او در مورد پذیرش توافق دیگری که آن را برجام اروپایی توصیف می‌کرد، هشدار داد و سردرگمی و مخاصمات درونی رژیم در گرداب بحرانها را به نمایش گذاشت.
آخوند علم الهدی:
مقام معظم رهبری فرمودند نرمش قهرمانانه. خوب این نرمش قهرمانانه است. متأسفانه به عکس برخورد شد. آن‌روزی که ما داد می‌زدیم در همین تریبون به تمام مواد و حرفها و اصول مذاکرات اعتراض می‌کردیم به ما می‌گفتند ترسو، به ما می‌گفتند بزدل. به ما می‌گفتن زبون، به ما می‌گفتن دغدغه‌دار وسواسی، الآن خود شما دارید می‌گین که شرق آسیا دیوانه است که اگر با آمریکا مذاکره کند.
امروز دیوانه را خودتان تعیین می‌کنید کیه. آن‌روز که ما می‌گفتیم، شدیم بزدل، شدیم ترسو...اشتباه کردید، خوب عزیزان من دیگه امروز این اشتباه را در مذاکره با اروپا ادامه ندید. امروز برجام اروپایی را جایگزین برجام آمریکایی نکنید. از قدیم گفتن آقا سگ زرد برادر شغاله. اروپا و آمریکا یکی هستند.باز برجام آمریکایی را به برجام اروپایی مبدل نکنید.آب سنگین اراک را سیمان و بتون ریختید. سانتریفیوژها را هزار در هزار مثل آهن پاره از دستگاهها کندید و به زباله‌دان ریختید. خوب اشتباه کردید دیگه...
تا این اشتباه را بعضی‌ها بفهمند در داخل ما و بدانند دیگه حالا اشتباه دوم برجام اروپایی را جای برجام آمریکایی ننشانید. بابا این ملت دیگه تجربه کردند، دو سال این برجام را و این برخورد را دیدند و این اروپایی‌ها همین الآن به ما خیانت میکنن. همین الآن اینها رفتند پشت آمریکا ایستادند و میگن بیایید درباره موشکهاتون با ما مذاکره کنید. همین الآن دم از قدرت دفاعی ما میزنن.
حمله نماینده خامنه‌ای در مشهد به آخوند روحانی به خاطر شکست برجام from Simay Azadi on Vimeo.

برملا شدن جزئیات دیگری از همکاری رژیم آخوندی با القاعده در اسناد آمریکا

به دنبال انتشار اسناد همکاریهای رژیم آخوندی با القاعده، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، در اسناد منتشر شده توسط اطلاعات مرکزی آمریکا، نامه‌یی با دست خط اسامه بن‌لادن خطاب به خامنه‌ای وجود دارد که در آن از از او درخواست کرده تا در حل مشکلات افراد خانواده‌اش دخالت کند. (خبرگزاری فرانسه 11/آبان/96)
سایت الحره نیز نوشت، مقامات و دادستانهای اطلاعاتی آمریکا گفته‌اند که رژیم ایران از سال ۱۹۹۱تاکنون روابط گسترده‌یی با القاعده داشته و این را گزارش ۱۹صفحه‌یی عربی در میان صدها هزار اسناد منتشر شده از سوی آژانس آمریکا نشان می‌دهد. (الحره 11/آبان/96)
پایگاه خبری ایلاف نوشت: این اسناد در زمانی انتشار یافته است که آمریکا فشار خود را بر رژیم ایران به‌خاطر نقش بی‌ثبات‌کننده‌اش در خاورمیانه افزایش می‌دهد.
بر اساس یکی از اسناد که مربوط به سال 2007است، رژیم ایران، برای سفر اعضای القاعده از خاک ایران به کشورهای دیگر تسهیلات فراهم کرده است. (ایلاف 11/آبان/96)
روزنامه الشرق‌الأوسط نیز نوشت: در یکی ازاسنادآمده است رژیم ایران به القاعده پیشنهاد «پول، تسلیحات و هر چیزی را که نیاز دارند از جمله پیشنهادِ تمرین در کمپ‌های حزب‌الله را داده، تا ما به ازای آن، القاعده به منافع آمریکا در عربستان سعودی حمله کند» و به اعتقاد محققان، تجزیه و تحلیل اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که القاعده کانال تسهیل کننده مهم خود را حفظ کرده است.
در میان اسناد و مدارک انتشار یافته، یک ویدئوی عروسی پسر بن‌لادن وجود دارد. برخی از محققان نیز می‌گویندگزارش ۱۹صفحه‌یی که توسط یکی از عوامل بن‌لادن تهیه شده نشان می‌دهد که رژیم تهران پیشنهاد کرده است کمکهای مالی و سلاح در اختیار اعضای القاعده قرار دهد. (شرق الاوسط 11/آبان/96)
حکومت آخوندی از طریق جواد ظریف وزیر خارجه کابینه آخوند روحانی برآشفتگی خود را از انتشار اسناد محرمانه همکاری القاعده و رژیم آخوندی نشان داد. ظریف در توئیتر خود که توسط خبرگزاری سپاه پاسداران منتشر شده است، مدعی شد که این اسناد جعلی می‌باشد. (فارس 11/آبان/96)

یک شکنجه‌گر سفاک و یک پاسدار جنایتکار به‌عنوان سر بازرس دفتر خامنه‌ای منصوب شد

خامنه‌ای، ولی‌فقیه نظام آخوندی، پاسدار حسین فدایی شکنجه‌گر سفاک و پرسابقه زندان اوین و یکی از سرکردگان جنگ ضدمیهنی با عراق را به‌عنوان مسئول دفتر بازرسی خود منصوب کرد. منصبی که وظیفه‌اش توجیه و تسهیل ترور و کشتار و چپاول داراییهای مردم توسط خامنه‌ای و ارگانهای وابسته به اوست. قبل از فدایی سالها آخوند ناطق نوری از باند خامنه‌ای عهده‌دار این سمت بود که به‌خاطر حمایت نکردن از کاندیداتوری سردژخیم ابراهیم رئیسی ناگزیر از این پست کنار رفت.
پاسدار فدایی، سر بازرس جدید خامنه‌ای که در نمایش انتخابات از طرفداران پر‌و‌پاقرص رئیسی بود از مؤسسان «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی» یک ارگان شکنجه و سرکوب در رژیم آخوندی است. این پاسدار طی مصاحبه‌یی می‌گوید:‌ «اداره بخش اصلی بند ۲۰۹زندان اوین که بند مجاهدین خلق بود، زیر نظر دادستانی و سپاه بود و کارهای اصلی را بچه‌های سازمان ما برعهده داشتند. من و آقای آرمین و آقای ذوالقدر و دیگر بچه‌ها با هم بودیم. آقای آرمین از بازجوها بودند از همه گروه‌های سازمان (مجاهدین انقلاب اسلامی) به‌طور غیرمستقیم یا مستقیم با این کار درگیر بودند» (خبرگزاری فارس- ۱۵بهمن ۱۳۸۷).
خبرگزاری فارس ارگان سپاه پاسداران در روز ۹آبان ۱۳۹۶در ارتباط با فدایی نوشت: فدایی در جذب و سازماندهی جوانان به «کمیته انقلاب اسلامی، انجمن اسلامی کارخانه‌ها و بسیاری دیگر از نهادهای انقلابی» [بخوانید سرکوبگر] کمک زیادی کرد و در مقاطع مختلف جنگ فرماندهی گردان دریایی، فرماندهی تیپ موسوم به خاتم‌الاوصیا و فرماندهی ستاد فوریتهای جنگ وزارت سپاه در جنوب و فرمانده ستاد مرکزی فوریتهای جنگ را به عهده داشت».
این سردژخیم هم‌چنین مدتی رابط و نماینده سپاه پاسداران و وزارت سپاه نزد مجلس ارتجاع و مدتی مدیرکل ارگان فساد و غارت موسوم به بنیاد مستضعفان در استان تهران بود.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۰آبان ۱۳۹۶ (اول نوامبر ۲۰۱۷)

جانباختن ۸مهندس و کارشناس در آتش‌سوزی پالایشگاه تهران

به گزارش خبرگزاریهای حکومتی در آتش‌سوزی پالایشگاه نفت تهران هشت مهندس و کارشناس جان باختند. دوتن ازمصدومان نیز در شرایط وخیمی به سرمی برند.این حادثه ساعت 4بعدازظهرجمعه، هنگامی رخ داد که گروهی از مهندسان و کارشناس‌ها، سرگرم تعمیر بخشی از واحد پالایشگاه بر فراز برج تقطیر بودند، اما متأسفانه در پی نشت مواد سوختی، ناگهان حریق مهیبی رخ داد و هشت متخصص فنی در میان شعله‌های آتش سوختند.
یکی از شاهدان که هنگام وقوع حادثه در پایین برج تقطیر شاهد ماجرا بود، گفت: «حادثه چنان سریع اتفاق افتاد که به متخصصان فنی اجازه هیچ عکس العملی نداد و به همین خاطر آنها به‌شدت سوختند. ازطرفی به‌ خاطر این‌که آنها در ارتفاع نسبتاً زیاد بودند وحجم آتش نیز بسیار وسیع بود امکان نجات‌شان فراهم نشد و همگی در میان شعله‌های آتش گرفتار شدند».

عدم پرداخت سرانه مدارس توسط دولت و اخذ کمکهای نقدی و غیرنقدی از خانواده‌ها

غلامرضا حیدری یکی از ایادی رژیم در مجلس ارتجاع در تاریخ ۱۲آبان ۹۶ گفت:
با ورود به ماه دوم آغاز سال تحصیلی اما سرانه مدارس هنوز پرداخت نشده است.
غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار حکومتی خانه ملت با اشاره به بودجه‌های اختصاصی به مدارس تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر این بودجه دارای دو ایراد جدی است؛ نخست این‌که بودجه مصوب به مدارس از خزانه دیر تخصیص می‌یابد و دوم این‌که این بودجه فقط صرف حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش می‌شود.
نماینده رژیم در تهران ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: بودجه‌های اختصاصی به سرانه مدارس نه رقم مناسبی دارد و نه به موقع به مدارس و آموزش و پرورش تخصیص می‌یابد و همین عامل مدارس را دچار مشکل کرده است.
وی با یادآوری این‌که مدارس در چنین شرایطی برای تأمین هزینه‌های جاری خود مجبور به اخذ کمکهای نقدی و غیرنقدی از خانواده‌ها هستند، با وجود این‌که بیش از یک ماه از شروع سال تحصیلی گذشته است ولی بودجه‌یی برای سرانه مدارس تخصیص نیافته است.
حیدری با بیان این‌که مشکل تخصیص در هنگام منابع به آموزش و پرورش مشکلی است که در تمام بخش‌های کشور وجود دارد و تنها منحصر به آموزش و پرورش نمی‎شود.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی بودجه‎ای برای اختصاص ارتقای امکانات آموزشی باقی نمی‌ماند و وزارت آموزش و پرورش با مشکل جدی کمبود بودجه برای ارتقای سطح آموزشی خود دارد.
بیشتر بخوانید:

جمعه، آبان ۱۲، ۱۳۹۶

سفره خالی بازنشستگان دستاورد اقتصاد مقاومتی زینت میرهاشمی

روز پنجشنبه ۱۱ آیان در حالی که خامنه ای در دیدار با تعدادی بسیجیان درس «دشمن شناسی» می داد و با لافهای مسخره از قدرت رژیم و «تناور شدن درخت» جمهوری اسلامی حرف می زد، سفره خالی بازنشستگان در تهران، مقابل سازمان برنامه و بودجه، چهره زشت فقر و تنگدستی بازنشستگان را به نمایش گذاشت. چند صد نفر از بازنشستگان طی چهار روز متوالی در اعتراض به وضعیت معیشتی، سطح پایین حقوق بازنشستگی و خدمات درمانی خود دست به اعتراض زده و در روزهای سوم و چهارم تحصن و تجمع خود، سفره خالی را به عنوان سیمای وضعیت قلاکتبار بخشی از جامعه به سطح خیابان کشاندند. شعارهای معترضان مثل؛ «خط فقر ۴ میلیون حقوق ما یک میلیون»، «این همه بی عدالتی هرگز ندیده ملتی»، «معیشت منزلت سلامت حق مسلم ماست»، «حقوق ما ریالیه، هزینه ها دلاریه» و... نشان دهنده موقعیت و دیدگاه مردمی است بر عملکرد جنگ طلبانه و ماجراجویانه رژیم ولایت فقیه و سیاستهای ضد مردمی آن آگاهی دارند.مردم زحمتکش و تُهیدست می دانند که سیاستها و عملکرد تروریستی رژیم چه هزینه های سنگینی بر مردم ایران تحمیل کرده که به خالی شدن سفره آنان منجر شده است.در رویدادی دیگر گزارش بانک جهانی در رابطه با جایگاه ایران در فضای کسب و کار، وعده های دروغین حسن روحانی و شعارهای فریبکارانه رژیم در زمینه گسترش اشتغال را برملا می کند. به گزارش اخیر بانک جهانی ، فضای کسب و کار در ایران در میان ۱۹۰ کشور در جهان، در رده ۱۲۴ جای 
دارد و نسبت به سال قبل رشد نزولی داشته است

فساد در حکومت آخوندی – بهشتی برای سپاه سرکوبگر

این جملات ترجمانی از ابعاد فساد، غارت، سوء مدیریت و بلبشو در حاکمیتی است که تمامی تخم‌مرغ‌های خود را از طریق مهم‌ترین اهرم یعنی سپاه پاسداران بر سرکوب، صدور تروریسم و جنگ‌طلبی گذاشته است.
روزنامه حکومتی شرق در مطلبی با عنوان «مکزیک و جیبوتی بالاتر از ایران» می‌نویسد: «در فهرست سازمان «شفافیت بین‌المللی» در سال گذشته میلادی، با ۲۹ امتیاز در رتبه ۱۳۱ قرار گرفته‌ایم و دانمارک همچنان در صدر این فهرست قرار دارد». این گزارش سپس ادامه می‌دهد: «فساد مالی از دیدگاه این سازمان به معنی «سوء‌استفاده» از موقعیت سیاسی و دولتی‌ با هدف دستیابی به منافع مادی و شخصی ا‌ست». (۱۰ آبان ۱۳۹۶)
سوءاستفاده در حاکمیت غارتگر آخوندی به معنای ضعف بنیادین در مدیریت، ناکارآمدی سیاسی و فرهنگی، دیوان‌سالاری و باندبازی‌های مافیایی، خان و خان بازی، وجود طیف گسترده آقازاده‌ها و آخوندزاده‌ها، بیت خامنه‌ای، چنبره سپاه پاسداران بر بازار کشور، رشوه، امتیاز دادن، اختلاس، بی‌کفایتی و سوء مدیریت به موازات اقتصادی تک پایه و رانت‌خوار از جمله دلائل بروز این بحران در میهن امان می‌باشد.
برین منطق است که اکنون شاهد رشد رکود شدید اقتصادی، تعطیلی واحدهای صنعتی، کارخانه‌ها و به تبع آن رشد روزافزون بیکاری در جامعه جوان و پویای کشور می‌باشیم.
سخن از مناسبات فاسد و غارتگرانه ای است که نه تنها فراقانونی بوده، بلکه به هر عامل دزد حکومتی اجازه تعرض به اموال مردم را می‌دهد. بر این سیاق است که اکنون شاهد هرچه عمیق‌تر شدن شکاف طبقاتی و به موازات آن رشد قارچ گونه غارتگران سپاه و بیت خامنه‌ای مانند بابک زنجانی، شهرام جزایری، کمیته امداد، مکارم شیرازی، مجتبی خامنه‌ای، صادق محصولی، احمدی مقدم، محمدرضا رحیمی، خاندان رفسنجانی و الا آخر هستیم.
چندی پیش آخوند روحانی در سخنانی ابعاد فساد به‌ویژه در طیف سپاه، بسیج و زیر شبکه‌های مربوط به این ارگان سرکوبگر را اینگونه به تصویر کشیده بود: «اگر تفنگ، پول، روزنامه، سایت، خبرگزاری را همه یک جا جمع کنیم حتما فساد درست می‌شود». این سخنان گویای این واقعیت هستند که تمرکز اقتصاد و نهادهای مالی در حلقه‌های اصلی حاکمیت به‌ویژه سپاه پاسداران بهترین زمینه را برای رشد فساد در ایران فراهم آورده است.
رژیمی‌ها از «اقتصاد نظامی» در ایران سخن به میان می‌آورند و بدین‌سان سمت وسوی دوایر قدرت اقتصادی سپاه پاسداران را که اکنون دارای امکانات گسترده زیربنایی مانند فرودگاه، اسکله و بنادر، راه‌های ترانزیت، خدمات بانکی و قریب ۵۰۰۰ موسسه و شرکت‌های وابسته به آن می‌باشند را به جهانیان نشان می‌دهند. این واقعیت تلخ در ادامه به رشد و نمو پدیده‌ای دیگر بنام «اقتصاد زیرزمینی» و همچنین «قاچاق» با ظرفیتی بالغ بر «۲۰ میلیارد دلار «در سال راه برده است که در پشت تمامی آنان ارگانی سرکوبگر بنام» سپاه پاسداران قرار دارد.

#SimayAzadi is one of the most popular TV channels in Iran. Supporting INTV is supporting the suppressed people of Iran

  #Telethon #FreeIran

حضور سرکردگان سپاه پاسداران در پاسارگاد برای جلوگیری از خیزش مردمی

پاسارگاد- شماره ۵- جانشین فرمانده کل سپاه و شمار زیادی پاسدار سرتیپ برای جلوگیری از خیزش مردمی در پاسارگاد مستقر شده بودند
بنا به گزارشهای رسیده از درون رژیم آخوندی، در هراس از تبدیل مراسم بزرگداشت کوروش کبیر به یک خیزش عمومی ضد حکومتی، شماری از بالاترین سرکردگان سپاه پاسداران از روزهای قبل از ۷ آبان در پاسارگاد و مناطق اطراف آن مستقر شده بودند. فرماندهان جنایتکاری چون پاسدار- سرتیپ حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛ پاسدار- سرتیپ حسین نجات، جانشین اطلاعات کل سپاه پاسداران؛ پاسدار-سرتیپ میراحمدی جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح؛ پاسدار-سرتیپ کاظمی، پاسدار سرتیپ هاشم غیاثی، پاسدار سرتیپ کوشکی فرمانده سپاه «فجر» استان فارس، پاسدار- سرتیپ احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، پاسدار- سرتیپ جزنی، سرهنگ پاسدار علی ذولقدری جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و شمار دیگری از فرماندهان سپاه استانهای مختلف با لباس شخصی در صحنه حضور داشتند و سرکوب گسترده انبوه مردمی را که از شهرهای دور و نزدیک به سمت پاسارگاد سرازیر شده بودند را فرماندهی می کردند
از روز ۵ آبان۹۶، حدود ۶ هزار تن از نیروهای سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در پاسارگاد مستقر شده و کلیه مدارس، حسینیه، مسجد و خانه و دفتر امام جمعه پاسارگاد را اشغال کردند و بسیاری از آنها در چادرهایی که اطراف پاسارگارد برپا شده بود مستقر شدند. هزاران پاسدار از خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، و مراکز سپاه در شهرستانهای اطراف از روز پنجم به پاسارگاد و شهرهای اطراف اعزام شدند و تا روز هشت آبان در منطقه باقی ماندند. تمامی اتوبانها، جاده های اصلی و فرعی و کوره راههای منتهی به پاسارگاد را با ستونها و دیوارهای پیش ساخته بتونی مسدود کردند و در تمامی نقاط پاسداران و بسیجیان مسلح مستقر بودند
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۲ آبان ۱۳۹۶ (۳ نوامبر ۲۰۱۷
https://www.hambastegimeli.com/…/71848-حضور-سرکردگان-سپاه-س…

منوچهر هزارخانی: پیام دعوت برای مشارکت در همیاری

وینستون چرچیل زمانی گفته بود «دوستان آمریکایی ما بسیار باهوش و پیگیرند؛ آنها می توانند برای هر مسأله بغرنج، راه حل عملی پیدا کنند. البته وقتی تمام راه حل های ممکن دیگر را آزمودند و به نتیجه نرسیدند!».
قضاوتش با شما اعضا و هواداران جنبش مقاومت که چهار دهه است از میان آتش انواع دشمنی ها گذشته اید و به ناچار بر خشمتان افزوده شده است.اما باید انصاف داشت: دستگاه اداری سابق ”دوستان آمریکایی” «تمام راه حلهای ممکن دیگر» را آزمود و شکست خورد. حالا وضع در حال عوض شدن است. از این روست که دولتمردان کنونی با ترس و لرز فراوان و نوک زبانی، دارند سعی میکنند همان حرفی را بزنند که شما چهار دهه است با صراحت و شجاعت تمام زده اید و تکرار کرده اید: برانداختن نظام استبداد مذهبی.
پس بکوشیم تا با مشارکت هر چه بیشتر در کارزار همیاری. آتش مقاومت را هر چه بیشتر شعله ور و فروزان نگاه داریم !

Please watch & share. #Telethon of the Iranian Resistance TV 3 - 5 November 2017/follow @simayazaditv




توفان توييتري براي حفظ جان #محمد_نظري ,خواهشا #ريتويت كنيد و پخش كنيد بيش از ٩٥ روز است كه در اعتصاب غذا است #FreeNazari

حمایت از بیست و دومین برنامة همیاری ملی با سیمای آزادی در شهرهای میهن

برگزاری بیست و دومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی

روابط عمومی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران با صدور اطلاعیه‌ای به اطلاع هموطنان و بینندگان گرامی سیمای آزادی رساند که بیست ودومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 12، 13و 14آبان ۱۳۹۶، برابر با 3، 4و 5نوامبر 2017، برگزار خواهد شد.
گلریزان همیاری در بیست و یک برنامه گذشته، به‌خاطر استقبال و مشارکت فزاینده همیاران و هموطنان از شهرهای میهن تا کشورهای مختلف جهان، تجلیگاه نثار اعتماد هموطنان به صدا و سیمای آزادیخواهی مردم ایران شده است.
کارزار همیاری با سیمای آزادی، بازتاب شور و شوق میهنی برای استمرار و گسترش فعالیتهای سیمای آزادی، و درهم شکستن خفقان و سانسور رژیم، . و برای حمایت بی‌شائبه از رسانه‌یی که بازتاب دهنده آرمانها و تلاشهای آنها برای نیل به آزادی است..
این کارزار بزرگ هم‌چنین تأکیدی است بر عزم جزم مردم ایران برای نیل به آزادی و حاکمیت مردم ایران که از دل زندانهای قرون‌وسطایی رژیم آخوندی می‌جوشد، تا خیابانها و محله‌های و مدارس و دانشگاهها و کارخانه‌ها و خانه‌های هموطنان در شهرهای مختلف میهن امتداد می‌یابد و تا اقصی نقاط جهان گسترش پیدا می‌کند.
بیست و دومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی، در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 12، 13و 14آبان 1396، برابر با 3، 4و 5نوامبر 2017، با حضور و مشارکت گسترده و کمکهای ارزشمند شما در این کارزار میهنی و در این حماسه همبستگی برای هرچه رساتر کردن صدای آزادیخواهی ملت ایران برگزار خواهد شد.

اعتراف وزیر کار کابینه آخوند روحانی به وجود ۱۰میلیون بی‌سواد در ایران

علی ربیعی وزیر کار کابینه آخوند روحانی امروز ۵شنبه ۱۱آبان ۹۶ به وجود ۱۰میلیون بی‌سواد در کشور اعتراف کرد و گفت:‌
«۱۰میلیون نفر بیسواد داریم که عده قابل توجهی از این افراد بالای ٥٠ سال سن دارند».
وی تقصیر فقر و سیه روزی مردم ایران در حکومت غارتگران حاکم را به گردن نبودن مهارت انداخت و گفت: رابطه معناداری میان فقر و مهارت وجود دارد و آدم‌های بی‌مهارت به سرعت در تله فقر گرفتار می‌شوند.

پهلوان فیلابی: پیامهای تسلیت به مناسبت درگذشت ابراهيم آشتيانی و پهلوان عباس زندی

تسلیت درگذشت ابراهیم آشتیانی
با تأسف زیاد خبر درگذشت همکلاسی دوران دانشگاهیم در دانشسرای عالی تهران و قهرمان نامی تیم ملی فوتبال ایران ابراهیم آشتیانی را دریافت کردم. فوتبال ایران و بخصوص تیم های فوتبال باشگاه های پیکان و پرسپولیس با بازی های ابراهیم آشتیانی، بهترین و بی نظیر ترین دفاع راست خود، افتخاراتی را بدست آورد که فراموش نشدنی هستند. ابراهیم آشتیانی بعنوان یک ورزشکار پرتلاش، خستگی‌ناپذیر و پر انگیزه برای همگان قابل احترام بود.آشتیانی ورزشکاری با فرهنگ ‌و انسانی مردم دوست بود و بهمین علت چون خود را آلوده به رژیم جنایتکار ضد ایران و ایرانی نکرد رسانه های مزدور ‌و نعلین لیس ولی فقیه از او یاد نمی‌کردند. به گفته نزدیکان مرحوم آشتیانی قدر ناشناسی رژیم باعث فشارهای روحی و روانی او بود و نهایتأ بعلت همین فشارها در اثر ناراحتی قلبی درگذشت.
فقدان این قهرمان نامی را به خانواده وی و جامعه ورزشی ایران تسلیت میگوئیم.
روحش شاد و ‌یادش گرامی باد
مسلم اسکندر فیلابی
مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
تسلیت درگذشت پهلوان عباس زندی
پهلوان عباس زندی یکی از قدیمی ترین کشتی گیران ایران که دارای مدال قهرمانی جهان و بازوبند پهلوانی ایران نیز بود درگذشت.
پهلوان زندی در ۱۷ سالگی به عضویت تیم ملی کشتی آزاد در آمد و در ۱۸ سالگی پهلوان ایران شد. زندی در سه دوره از بازی‌های المپیک، ۱۹۴۸ لندن، ۱۹۵۲ هلسینکی و ۱۹۵۶ ملبورن شرکت کرد و در مسابقات المپیک ۱۹۶۴ توکیو مربیگری تیم ملی کشتی ایران را عهده دار بود.
روحیات جوانمردی و کمک به نیازمندان از مشخصات بارز او بود. درگذشت پهلوان زندی که بدلیل خصایص مردمی اش در پی توجه رژیم آخوندی نبود برای جامعه ورزشی ایران ‌بخصوص کشتی گیران سخت بود. کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران درگذشت این پهلوان نامی که خود را از رژیم فاسد و پلید ملا ها دور نگهداشت به خانواده زندی و ورزشکاران بخصوص کشتی گیران جوانمرد و مردم دوست تسلیت می‌گوید. روحش شاد ‌و یادش گرامی باد
مسلم اسکندر فیلابی

دهها کشته و مجروح در بمباران هوایی روسیه در شهر دوما در سوریه




در اثر بمباران هوایی هواپیماهای روسی با موشکهای شدیدالانفجار علیه مناطق مسکونی و بازارهای محلی در شهر دوما در سوریه دهها تن کشته و مجروح شدند.در این بمبارانها که بعدازظهر امروز ۵شنبه ۱۱آبان ۹۶ انجام شد حداقل ۶نفر از جمله یک زن و یک کودک کشته شده و بسیاری از شهروندان شامل تعدادی از کودکان و زنان مجروح شدند.در اولین حمله هوایی یک منطقه مسکونی در دوما مورد هدف قرار گرفت و بعد از مدت کوتاهی یک بازار محلی در مرکز شهر دوما با دو موشک هدایت‌شونده بمباران شد.این بمبارانها مدت کوتاهی بعدازظهر انجام شد و بسیاری از شهروندان در حال خرید روز ۵شنبه و یا در حال حمل مواد خریداری شده از بازار به منازل خود بودند.دهها کشته و مجروح در بمباران هوایی روسیه در شهر دوما در سوریه دهها کشته و مجروح در بمباران هوایی روسیه در شهر دوما در سوریه دهها کشته و مجروح در بمباران هوایی روسیه در شهر دوما در سوریه دهها کشته و مجروح در بمباران هوایی روسیه در شهر دوما در سوریه
بیشتر بخوانید:‌

شرکت فعال زنان در چهارمین روز اعتراض بازنشستگان



اعتراض بازنشستگان ایران که از روز ۸ آبان در مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران شروع شده بود، روز ۱۱ آبان چهارمین روز خود را پشت سر گذاشت. اغلب معترضین از فرهنگیان بازنشسته هستند و زنان در این تجمع حضور برجسته و شرکت فعال دارند.آنها با پهن کردن یک سفره خالی در وسط خیابان به وضعیت معیشت خود اعتراض کردند.آنها شعار می دهند: «این همه بی عدالتی ،هرگز ندیده ملتی»، «یه اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه» و «تا حق خود نگیریم، از پا نمی نشینیم»