شنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۶

آرش صادقی در اعتراض به ضرب و شتم و تبعید همسرش گلرخ ابراهیمی و آتنا دائمی از6بهمن دست به اعتصاب غذا و دارو زد

امشب در توفان توئیتری در کنار #رامین_حسین_پناهی ایستاده‌ایم -با هشتگSosRamin# - ساعت ۲۱۳۰ تا ۲۳۳۰ بوقت ایران

فراخوان برای آزادی #گلرخ_ایرانی و #آتنا_دائمی

اگر یکی شویم صدایمان بلندتر از دیکتاتور خواهد شد.
#زندانی_سیاسی

مرگ کودکان زلزله زده در سرما، دستاورد حکومت دزدان- زینت میرهاشمی

گرچه پایوران رژیم اخبار مرگ کودکان و نوزادان در مناطق زلزله زده در اثر سرما و عدم امکانات پزشکی و بهداشتی را بی شرمانه تکذیب می کنند، لابد عکسهای پخش شده از این کودکان جان باخته و درد و دلهای والدین آنها را هم می خواهند توطئه تلگرام و فضای مجازی که بلای جان حاکمان شده، غالب کنند. 
تکذیب مرگ نوزادان و کودکان در اثر سرما و نبود امکانات، عملی شرم آور است. این دغلبازان اگر امکانش را داشتند این جان باختگان از سرما را هم مثل به قتل رسیدگان در قیامهای اخیر، کار «دشمن» و یا «سناریوی کشته سازی» اعلام می کردند. 
در حالی که مجلس نشین کرمانشاه خبر فوت چندین نفر در اثر سرما در کرمانشاه را تایید کرد، استاندار کرمانشاه در ۴ بهمن، شیادانه هرگونه مرگی در اثر سرما در مناطق زلزله زده را تکذیب کرد. بی شرمی تا جایی رسید که فوت سارینای دو ساله را به گردن والدین بچه و بی مسولیتی آنها در دیر رساندن به پزشک عنوان کردند. خانواده هایی که حتا بعد از دو ماه از زلزله به آنها کانکس برای زندگی داده نشده است و مردم زلزله زده هنوز از داشتن اولیه ترین امکانات بهداشتی ماند توالت و حمام محروم هستند چطور می توانند کودک تب کرده خود را مداوا کنند. تمامی بیماریهای عفونتی و پوستی علاوه بر گرسنگی در انتظار مردم روستاهای زلزله زده کرمانشاه است. 
در پی پخش خبر فوت سارینا، دختر بچه دو ساله کرمانشاهی در اثر تب و لرز و سرما در چادر محقر محل زندگی اش، موجی از تنفر علیه پایوران حکومت و در راس آن خلیفه ارتجاع ایجاد شد. به دنبال آن خبر فوت محمد، نوزاد ۴ ماهه در اثر سرما و عفونت ریه در چادر محل زندگی پخش شد. نوشین محمدی، دختر ۱۷ ساله از یکی روستاهای زلزله زده سر پل ذهاب، بر اثر سرمازدگی شدید جانش را از دست داد. به این آمار باید کسانی که در چادرهای شان در اثر آتش سوزی و یا گاز گرفتگی جانشان را از دست داده اند اضافه کرد. قاسم جاسمی مجلس نشین از کرمانشاه در روز ۶ بهمن خبر فوت چندین نفر در اثر سرمازدگی را تایید کرد.
وضعیت زلزله زدگان در روستاهای کرمانشاه، نمونه روشن فساد، چپاولگری و دزدی حاکمانی است که جان مردم این سرزمین برایشان ذره ای اهمیت ندارد. کودکان سرمازده و تب کرده کرمانشاه برای رژیم امنیتی به بار نمی آورند، پس جانشان با تاج و تخت بشار اسد و حزب الله لبنان و ساخت موشکهای بالستیک برای نظام برابری نمی کند. 


تجمع اعتراضی غارت شدگان موسسات حکومتی در کرمانشاه

غارت شدگان موسسات حکومتی در کرمانشاه روز جمعه ۶ بهمن، در مقابل بانک ملی این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند
آنها خواستار بازگرداندن اموال به غارت رفته خود بودند
آنان شعار میدادند: “مرگ بر سیف

شعار مرگ بر روحانی توسط تظاهرکنندگان در اهواز

جمعی از مردم اهواز پنجشنبه شب ۵ بهمن طی تطاهراتی در اهواز با سردادن شعار مرگ بر روحانی به راهپیمایی پرداختند.

ایران آزاد – گفتگو با اعضای شورای ملی مقاومت ایران پرویز خزایی و حسین سعیدیان

یک دختر ۱۷ساله و یک نوزاد ۴ماهه در مناطق زلزله زده جان باختند

روز پنجشنبه ۵ بهمن 96، دختر جوان ۱۷ساله ای به نام نوشین محمدی، اهل یکی از روستاهای زلزله زده در سرپل ذهاب، که همراه با خانواده اش در چادر زندگی می کرد و بر اثر سرمازدگی شدید بدنش دچار عفونت و تورم شده بود، جان باخت.
همچنین خبرگزاریهای حکومتی روز ۶ بهمن گزارش دادند که یک نوزاد چهارماهه به اسم محمد صیفوری، نیز جان خود را بر اثر سرما از دست داده است. پدر این کودک در مصاحبه با رسانه ها گفت که بعد از تخریب کامل خانه آنها در جریان زلزله (۲۱ آبان) با درخواست آنها برای کانکس موافقت نشده و از همان زمان در شرایط بسیار سختی در چادر زندگی می کردند که محمد دچار سرماخوردگی می شود. در اثر نبود امکانات، بیماری وی تشدید شده و نهایتاً در ۲۳ دی ماه، در بیمارستان جان سپرده است. (خبرگزاری حکومتی تسنیم – 6 بهمن 1396)
روز چهارم بهمن نیز خبرگزاریهای حکومتی خبر از فوت یک دختربچه ۲ساله به نام سارینا ذهابی دادند که بر اثر سرماخوردگی و فقدان امکانات درمانی لازم در مناطق زلزله زده جان سپرد.

حجاب اجباری تحقیرآمیز، تبعیض آمیز و ناقض حقوق زنان ایران است

سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه ۴ بهمن با انتشار بیانیه ای خواستار «آزادی فوری و بی قید و شرط»‌ زن جوانی شد که روز ۶ دیماه، درست یک روز قبل از شروع قیام سراسری مردم ایران، در میدان انقلاب تهران به روی یک بلندی رفت و با برداشتن شال خود در ملاء عام و تکان دادن آن بر سر یک چوب، به حجاب اجباری اعتراض کرد.
بنا به گفته سه شاهد عینی، مأموران نیروی انتظامی این خانم را دستگیر و به بازداشتگاه کلانتری ۱۴۸ در همان نزدیکی، منتقل کردند. از آن زمان تاکنون خبری از سرنوشت این زن جوان در دست نیست و نام و مشخصات وی هنوز تدقیق نشده است.
خانم نسرین ستوده، زندانی سیاسی سابق و وکیل مدافع حقوق بشر، بعد از تحقیقات مستقل خویش اعلام کرد که این خانم ۳۱ ساله بوده و دارای یک فرزند ۱۹ماهه است.
عفو بین الملل از رژیم ایران خواست تا دست از تعقیب قانونی زنانی که به حجاب اجباری اعتراض دارند بردارد و این عملکرد «تبعیض آمیز و تحقیرآمیز» را ملغی کند که چند دهه است حقوق زنان ایران از جمله حق رهایی از تبعیض، آزادی عقیده و مذهب، آزادی بیان، و مصونیت از دستگیری خودسرانه، بازداشت، شکنجه و سایر رفتار غیرانسانی، بیرحمانه و تحقیرآمیز را نقض کرده است.
در همین روز، خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت، در دیدار خود از مجمع پارلمانی شورای اروپا ضمن درخواست آزادی فوری همه زندانیان قیام ایران که در زیر شکنجه در بازداشت به سر می برند، خواستار تضمین آزادی بیان و اجتماعات، و لغو سرکوب زنان و حجاب اجباری گردید.

تأکید رئیس‌جمهور آمریکا در داووس برای مقابله با تروریسم حکومت آخوندی و تسلیحات اتمی

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، بر مقابله با تروریسم حکومت آخوندی و 
جلوگیری از تمامی مسیرهای رژیم برای دستیابی به تسلیحات اتمی تأکید کردوی گفت: ما هم‌چنان به دوستان و شرکایمان برای مقابله با حمایت (رژیم) ایران از تروریستها و بستن تمامی مسیر‌های (این رژیم) برای (دستیابی به) تسلیحات اتمی، فراخوان می‌دهیم
در همین حال کاخ سفید طی بیانیه‌یی درباره دیدار رئیس‌جمهور آمریکا با نخست‌وزیر انگلستان، اعلام کرد: «(سران دو کشور) درباره اهمیت مقابله با رفتار بی‌ثبات‌کننده (رژیم) ایران در سراسر خاورمیانه و نواقص اساسی توافق اتمی (با رژیم) ایران گفتگو کردند».

قیام ایران-شماره ۵۷: عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع در نمایش جمعه تهران: ابراز وحشت از مجاهدین، استمرار قیام و براندازی و خشم مردم از آخوندهای حکومتی

آخوند احمد خاتمی، نایب‌رئیس مجلس خبرگان و صحنه گردان نمایش جمعه تهران، وحشت‌زده از استمرار و شعله‌ورتر شدن قیام سراسری مردم ایران، گفت: فکر نکنید براندازی تمام شد نه دشمنان یک آن از اندیشه براندازی فروگذار نخواهند کرد باید هوشیار بود». وی افزود: «دشمن در پی سوء‌استفاده از ابزار جدید اطلاع‌رسانی است. کانال تلگرام، اینستاگرام و استفاده‌های دیگری که در این عرصه هست».
آخوند خاتمی با نگرانی از استقبال روزافزون جوانان و قیام‌آفرینان از سازمان مجاهدین گفت: «فتنه مجاهدین در سال ۷۵ و سال ۸۸ و دی ماه ۹۶ را، همه را، شما جمع کردید. مردم فتنه‌های بعدی را هم شما جمع کنید و می‌توانید جمع کنید. فتنه منافقین را شما جمع کردید چطوری؟ آمدید خبر دادید یک خانه تیمی نزدیک خانه ما است بروید بگیریدشان. رفتند گرفتند درب و داغانشان کردند... هر جا توطئه دیدید هر جا توطئه‌گر دیدید به سرعت به مقامات مسئول به‌عنوان یک واجب خبر بدید“.
احمد خاتمی ضمن اعتراف به خشم و انزجار مردم از آخوندهای حکومتی گفت: «ساز جدید تضعیف روحانیت است... دیدید اغتشاشگران به برخی از حوزه‌ها حمله کردند به برخی از حوزه‌ها هم بدتر از حمله رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند حوزه علمیه تاکستان چنین وضعی دارد. این نشان‌دهنده عمق کینه دشمنان ازروحانیت است». وی در روز ۱۵دی نیز درباره حمله به اماکن حکومتی گفته بود: «ریختند به... دفتر بعضی از ائمه جمعه، سازمان تبلیغات، شورای حل اختلاف».
این آخوند جنایتکار برای سرپوش نهادن بر چپاولهای نجومی آخوندهای حکومتی به‌نحو مضحکی گفت: «یک ریال حقوق ماهیانه ما از بودجه‌های دولتی نیست» و «شهریه یک طلبه ما بین ۵۰۰تا ۶۰۰هزار تومان است... که زیر خط فقر است»! اظهارات این آخوند تبهکار در حالی است که صدها میلیون دلار از بودجه کشور به‌طور رسمی صرف تربیت آخوندهای حکومتی زیر عنوان «حوزه‌های علمیه» یا تربیت تروریستهای غیرایرانی زیر عنوان طلاب خارجی می‌شود. مهمتر آن‌که بخش عظیمی از درآمدها و سرمایه‌های کشور توسط آخوندهای دزد و «آقازاده های» فاسد می‌شود. بی‌جهت نیست که بیشترین خشم و نفرت مردم ایران متوجه پاسداران و آخوندهای حکومتی است.
آخوند جنایتکار غیاث‌الدین طه محمدی، در نمایش جمعه دو هفته پیش همدان گفت در جریان قیام «حدود ۶۰دفتر امام جمعه مورد هجوم قرار گرفت». در اکثر شهرهای ایران، سرنخ بسیاری از جنایتها، دزدیها، فساد اخلاقی و مالی در دست امامان جمعه و دفاتر آنهاست که نمایندگان شخص خامنه‌ای و منصوب او هستند.
آخوند دری نجف آبادی امام جمعه اراک و عضو دیگر هیأت‌رئیسه خبرگان و وزیر پیشین اطلاعات آخوندها در روز ۲۷دی گفت: در جریان قیام در اراک «به منزل ما حمله شد و من در منزل بودم، البته در اتفاقات اخیر سن این‌ها بسیار کم بود، سن افرادی که به منزل ما حمله کردند هر چند سر و صورت خود را بسته بودند زیر ۳۰سال و حتی کمتر از ۱۸سال بودند؛ البته من فقط استان مرکزی را عرض می‌کنم».
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷بهمن ۱۳۹۶ (۲۷ژانویه ۲۰۱۸)

تظاهرات در لندن در همبستگی با قیام ایران، فراخوان به آزادی دستگیر شدگان قیام

انجمن ها و جوامع ایرانی مقیم انگلستان در یک تظاهرات در مقابل دفتر نخست‌وزیری انگلستان، در حمایت از قیام مردم ایران، خواستار حمایت دولت انگلستان از قیام مردم ایران و محکومیت سرکوب قیام‌آفرینان و آزادی تمامی دستگیر ‌شدگان قیام شدند.
در این تظاهرات، نامه‌ای توسط خانم ترزا ویلیرز نماینده پارلمان و وزیر پیشین ایرلند شمالی و هیأتی از انجمن ها و جوامع ایرانی مقیم انگلستان به دفتر نخست‌وزیر انگلستان داده شد.
نمایندگان بیش از 40انجمن و گروههای ایرانی در انگلستان در این نامه، دولت این کشور را به محکوم کردن جنایات دیکتاتوری آخوندی علیه قیام‌کنندگان و حمایت از خواستهای مردم ایران و آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران فراخواندند.
در این تظاهرات، باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان، ضمن اعلام همبستگی با قیام مردم ایران گفت: ”من مفتخرم که یک قطعنامه را در مجلس عوام در 8ژانویه 2018حمایت کردم، که از حق شهروندان در ایران به اعتراض حمایت می‌کند و... هرگونه خشونت و سرکوب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تظاهرکنندگان را محکوم می‌کند. این قطعنامه که مورد حمایت دهها نماینده پارلمان از تمام احزاب قرار گرفت، دولت را فرامی خواند سپاه پاسداران را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهد [و] اقدامات تنبیهی علیه مقامات آن اعمال کند“
خانم ترزا ویلرز، نماینده پارلمان و وزیر پیشین ایرلند شمالی گفت: من آن مردم شجاع را بسیار تحسین می‌کنم که به خیابانها آمدند تا اعتراض کنند، آنها با وجود این‌که زیر حاکمیت یک رژیم سرکوبگر زندگی می‌کنند خواهان عدالت و آزادی هستند. بنابراین می‌خواستم این‌جا باشم تا همبستگی‌ام را با آن مردمی ابراز کنم که در ایران برای اعتراض به خیابانها آمدند تا خواستار آزادی و دموکراسی و تغییر در ایران شوند.
ترزا ویلیرز افزود: مردم کشور بزرگ ایران شایسته آزادی هستند. تغییر در ایران ضروری است و اقدامات ضدانسانی حکومت ایران باید پایان یابد. من بسیار خوشحالم که این‌جا هستم تا از شما و آرمانتان که برای آن مبارزه می‌کنید حمایت کنم..
مارگارت اوئن وکیل برجسته انگلیسی و مدیر انجمن زنان برای صلح و دموکراسی، گفت: ”من مردم شجاع ایران را تحسین می‌کنم. زنان پیشتاز این تظاهرات هستند و من به این‌جا آمده‌ام تا از خواسته‌های آنها برای یک ایران آزاد و دموکراتیک بر اساس برنامه 10ماده‌ای مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران حمایت کنم“.
حسین فرشید:
درود بر قیام‌کنندگان که لرزه بر اندام دیکتاتور انداخته‌اند. 30دی را به شما هواداران مقاومت و اعضاء تبریک می‌گویم و تبریک آزادی برادر...