جمعه، بهمن ۰۶، ۱۳۹۶

تجمع اعتراضی خانواده زندانیان قیام در مقابل زندان دستگرد اصفهان

روز پنجشنبه خانواده‌های بازداشت‌شدگان قیام در گلپایگان در مقابل زندان دستگرد اصفهان تجمع کردند و خواهان اطلاع از سرنوشت عزیران در بند خود شدند.
اسامی چند تن از دستگیر ‌شدگان گلپایگان عبارتند از:‌ محمد، هادی و فضل‌الله نیکبخت، احمدیاوری، ابوالفضل ابوالحسنی، حسین فیاضی و رسول یاوری، آنها برای بازجویی از زندان گلپایگان به زندان دستگرد اصفهان منتقل شده‌اند.
خاطر نشان می‌شود دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران دوم بهمن طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد دستگیریهای گسترده و جمعی در ایران در حالی است که خبر شهادت زندانیان تحت شکنجه یکی پس از دیگری به‌گوش می‌رسد. سرکردگان فاشیسم دینی با وقاحت تمام دلیل این قتلهای جنایتکارانه را خودکشی زندانیان یا تزریق مواد مخدر و یا نرسیدن مواد مخدر عنوان می‌کنند. دستگیریهای خودسرانه و جمعی و قتل زندانیان زیر شکنجه بدون تردید جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود و دخالت جامعه جهانی را الزامی ساخته است.
از این‌رو مقاومت ایران، دبیرکل، شورای امنیت ملل متحد، کشورهای عضو و هم‌چنین کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد و دیگر ارگانهای ذیربط بین‌المللی را به اقدام فوری، برای آزادی بلادرنگ دستگیر ‌شدگان قیام سراسری مردم ایران و تعیین‌تکلیف مفقودان فرامی‌خواند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر