شنبه، تیر ۱۷، ۱۳۹۶

🎥😂🔴 #طنز میثم مطیعی در دو چهره 🎼 ورژن موزیکال 🎤 مداحی مطیعی با 💯درصد خنده تضمینی🤣

 - تلگرام @Pake_shadie

اعتراضات مردمی علیه غارت و چپاول دستگاههای حکومتی




در شوش بازنشسته های ۲۵ اسفند کارخانه نیشکر هفت تپه از صبح امروز در مقابل کارخانه تجمع کردند و خواستار رفع مشکلات بازنشستگی خود شدند
در شوشتر غارت شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) مقابل فرمانداری رژیم در اینشهر تجمع کردند و خواستار بازگرداندن سپرده‌های خود شدند.
در خرم اباد کارکنان شرکتی مخابرات برای چندمین روز متوالی تجمع اعتراضی برگزار کردند. گردانندگان مخابرات با بستن درب ساختمان اداره کل مانع از ورود انها؛ به داخل ساختمان شدند
جمعی از جوانان در یزد در اعتراض به نابود شدن ورزش فوتبال در این استان مقابل دفتر موسوی عضو مجلس ارتجاع از یزد تجمع کردند.
تجمع اعتراضی رانندگان اتوبوسرانی رشت نسبت به تعویق ۴ ماه دستمزد و بیمه

حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از حق مشروع مردم فلسطین

امانوئل ماکرون پس از دیدار با محمود عباس در پاریس در یک کنفرانس مشترک مطبوعاتی با وی از حق مشروع مردم فلسطین حمایت کرد. امانوئل ماکرون گفت:‌ در گذشته که در منصب دیگری بودم با محمود عباس ملاقات کردم و امیدوار بودم که با او دیدار مجددی داشته باشم و امروز این امر محقق شده است. من به محمود عباس در مورد مسأله فلسطین و اسراییل گفته‌ام که من نیز روش فرانسه را که روشی صحیح است ادامه خواهم داد و در راه ایجاد صلح و ثبات در منطقه تلاش خواهیم کرد. می‌بایست برای این نزاع راه‌حلی پیدا شود. این صلح می‌بایست با در نظر گرفته شدن حقوق مشروع خلق فلسطین در کشوری مستقل بر پایه قوانین بین‌المللی ایجاد شود.من نگرانی‌ام را نسبت به وخامت اوضاع در کرانه غربی، بیت‌المقدس شرقی و غزه که در آن وضعیت انسانی بدتر می‌شود اعلام کردم. فرانسه امیدوار است بتواند به راه‌حلی در این رابطه دست پیدا کند.هیچ راه‌حلی جز راه‌حل دو کشوری وجود ندارد. فرانسه همواره ادامه شهرک‌سازیها در فلسطین را محکوم کرده است. بر اساس قوانین بین‌المللی این عملی غیرقانونی است. از ابتدای امسال این شهرک‌سازیها به مرزهای بی‌سابقه‌یی رسیده و این امر می‌تواند باعث بی‌اعتمادی شود و بنیادگرایی را تغذیه کند. در این رابطه امیدوارم ابتکار عمل‌های مختلفی که در ماههای اخیر شروع شده ادامه پیدا کند. ابتکارعمل فرانسه و ابتکار عملی که رئیس‌جمهور آمریکا شروع کرد موضوع فلسطین در صدر اولویتهای جامعه جهانی قرار گرفت. من با تواضع تمام می‌دانم که شما به پایان دادن به خشونت التزام دارید. صلحی که میان فلسطین و اسراییل ایجاد می‌شود باید اجازه دهد که هر دو ملت در کنار هم در صلح و امنیت و مرزهایی امن و قانونی زندگی کنند.از این‌که روابط میان فلسطین و فرانسه در سالهای اخیر به نقطه بی‌سابقه‌یی رسیده بسیار خوشوقتم و امیدوارم که در آینده نیز این روابط را ادامه دهیم

ازدواج دختربچه ها در کردستان ادامه دارد

استاندار کردستان گفت: در سال 1395، ۵۳۲ مورد ازدواج ۱۰ تا ۱۵ ساله داشتیم.عبدالمحمد زاهدی در جلسه استان اظهار داشت: سوال بنده این است که این ازدواج‌ها در چه بازه زمانی صورت گرفته است؟! و باید به صورت جدیبررسی شود چراکه آمار خوبی نیست. (خبرگزاری حکومتی تسنیم – ۱۵تیر۱۳۹۶)پیش از این محسن آقائی، مدیر کل ثبت احوال استان کردستان اعلام کرده بود: ۳۳۹ واقعه ازدواج دختران زیر ۱۵ سال در استان کردستان به ثبت رسیده که بیشترین میانگین سنی آنها بین ۱۰ تا ۱۴ سال بوده است. (وبسايت حكومتي كرد تودي – 30آذر1395

زن جوان حکم شلاق و کار اجباری گرفت

یک زن جوان در تهران به اتهام برقراری رابطه ای نامشروع به شلاق و کار اجباری محکوم شد.صدور این حکم در حالی بود که وی در جلسه دادگاه تصریح کرد که رابطه هایش با مرد متهم صرفاً کاری بوده است.از هویت این زن خبری منتشر نشده است. (وبسایت حکومتی بازتاب – ۱۵تیر ۱۳۹۶)

جلاد اوین، رازهای دهه ۶۰

 قتل عام 67 جنایت علیه بشریت توسط رژیم خمینی
… در بند ۲۰۹ زندان اوین یک لیوان پلاستیکی قرمزرنگ دیده می‌شد که این جمله رویش کنده شده بود:
«هر شلاقی که به پای انقلابیون فرود می‌آید، به منزله کلنگی‌ست که گور استبداد را بیشتر حفر می‌کند».
جمله‌ی بالا منسوب به مجاهد دلیر، محمدرضا سعادتی، بود که در تابستان سال ۶۰ به شکل مظلومانه‌یی تیرباران شد. اکنون خاطراتی از یک جلاد را در همین رابطه می‌بینیم:

جلاد اوین- خاطره یک دژخیم

«… وقتی می‌خواستند سعادتی را اعدام کنند رجایی زنگ زد به لاجوردی. من کنار لاجوردی نشسته بودم و بهزاد نبوی هم کنار رجایی. رجایی گفت که یک کسی بغل دست من نشسته و… می‌خواهد یک دقیقه بیاید آنجا صحبت کند… بهزاد نبوی می‌خواست بیاید و او را [سعادتی را] ببیند. آقای لاجوردی هم به من اشاره کرد کار را تمام کنید. لاجوردی رجایی را به حرف گرفت که چرا گرانی زیاد است و چرا نان کم است… که خبر دادند کار تمام شد و در همین موقع دوباره رجایی گفت که بغل‌دستی من می‌خواهد با مهمان شما صحبت کند. لاجوردی قبول کرد. بهزاد گوشی را گرفت و گفت شما یک مهمان دارید. لاجوردی گفت: کیه؟ بهزاد گفت: سعادتی. لاجوردی پاسخ داد: رفت. بهزاد با نگرانی گفت: نه، لاجوردی گفت: به خدا رفت…». (رازهای دهه ۶۰- خبرگزاری حکومتی تسنیم- ۱۲تیر ۹۶) 
لاجوردی، جلاد اوین 
آنچه که از نظر گذشت، قسمتی از رازهای پاسدار «احمد قدیریان» بود. دژخیمی که در آن زمان معاون اجرایی دادستان کل انقلاب، یعنی معاون آخوند قدوسی معدوم، بود و در زندان اوین دوشادوش لاجوردی جلاد به سلاخی و قتل‌عام مجاهدین اشتغال داشت.
همان‌طور که دیده می‌شود، وقتی لاجوردی حدس می‌زند که نکند بهزاد نبوی باعث شود که سعادتی اعدام نشود، در حالی که داشت از پشت تلفن با رجایی صحبت می‌کرد، به دژخیم قدیریان دستور می‌دهد که همین الآن برو و کار را تمام کن. قدیریان هم در عرض دو سه دقیقه می‌رود و پس از کشتن آن مجاهد والامقام در حالی که لاجوردی داشت رجایی را با موضوعاتی مثل گرانی دست به‌سر می‌کرد، برمی‌گردد و می‌گوید کلکش کنده شد.

جلاد اوین- دستگیری سعادتی

 
          زندانی سیاسی زمان شاه عضو سازمان مجاهدین خلق 
 مجاهد شهید محمدرضا سعادتی، عضو سازمان مجاهدین خلق و از زندانیان سیاسی زمان شاه بود که در مقطع انقلاب سال ۵۷ به دست مردم قهرمان ایران همراه با دیگر یاران مجاهدش از سیاهچال‌های زندان شاه آزاد شد. اما او فقط ۳ماه طعم آزادی را چشید و بار دیگر در بهار کوتاه آزادی در ۵ اردیبهشت ۵۸ به دستور خمینی دجال به‌دلیل کینه‌ی او به مجاهدین که با ولایت او بیعت نمی‌کردند، توسط ماشاءالله قصاب (از اراذل و اوباش چماقدار خمینی) دستگیر و روانه‌ی زندان شد. آیت‌الله طالقانی در پیامی به‌خاطر دستگیری سعادتی- که به‌طور گسترده در روزنامه‌های آن زمان درج شد- گفته بود: «نمی‌دانم چرا در ایران همیشه جاسوس‌های روسیه را می‌گیرند نه جاسوسهای آمریکا را».
در عکس، ماشاءالله قصاب در کنار معاون سولیوان، سفیر وقت آمریکا، دیده می‌شود

جلاد اوین- خاطره‌یی مشابه از تیرباران سعادتی

یک دژخیم دیگر به نام محمدعلی امانی، از شکنجه‌گران زندان اوین، رازهای خودش را در همین رابطه در گفتگو با خبرگزاری فارس (اول شهریور ۹۴) چنین گفته بود:
«… سعادتی سال ۵۸ به جرم جاسوسی برای شوروی دستگیر شد… بعدها در سال ۵۹ محاکمه و به ۱۰سال زندان محکوم شد».

جلاد اوین- مبارزه مسلحانه مجاهدین

 «سال ۶۰ قیام مسلحانه مجاهدین آغاز شد… فردی به نام افجه‌ای از نگهبانان زندان [اوین] بوده و به اسلحه دسترسی داشت… تا اعضای شاخص دادستانی که در زندان اوین مشغول فعالیت بودند همانند لاجوردی و آیت‌الله گیلانی و... را ترور کند… اسلحه‌ای را بیرون آورده بود و به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران گفته بود… دو تیر را به محمد کچویی می‌زند. افراد دیگری هم در صحنه بودند که زخمی شده بودند ولی کچویی به‌شهادت می‌رسد… لاجوردی معتقد بود که این کار افجه‌ای سرخود نبوده است و او از جایی خط گرفته است… رجایی آن روزها رئیس‌جمهور شده بودند و [با] لاجوردی تماس می‌گیرند که یکی از دوستان من می‌خواهد با سعادتی صحبت کند… لاجوردی هم که فردی تیز بین بوده است سریع اشاره می‌کند که سعادتی را برای اعدام ببرند و بعد به آقای رجایی می‌گوید که شرمنده، سعادتی اعدام شد و اگر زودتر می‌گفتید او را اعدام نمی‌کردند و الآن نمی‌توانیم دیگر کاری کنیم…»
به این ترتیب مجاهدی که بعد از آزادی از زندانهای شاه خائن، مجدداً توسط رژیم آخوندی به زندان افتاده و ده سال حکم گرفته بود، فقط به‌دلیل حدس و گمان یک جلاد و به‌خاطر احتمال نزدیک به محال از این‌که نکند آزاد شود، در عرض دو سه دقیقه به جوخه تیرباران سپرده شد. در ادامه‌ی همان مصاحبه، خبرنگار از دژخیم محمدعلی امانی سؤال می‌کند:
« «سؤال: این‌که مطرح می‌شود ایشان [لاجوردی] به‌خاطر موضوع شکنجه‌ها کنار گذاشته شدند، چیست؟
امانی: خوب اگر شما ایشان را دیده بو دید متوجه می‌شدید که این حرفها صحیح نیست. ایشان به ظاهر چهره بسیار خشن و عبوسی داشتند… ایشان… دوست داشت همان بازجو باشد…

جلاد اوین - جنبش دادخواهی

آری، این روزها که جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان سال‌های سیاه دهه ۶۰ بویژه خون‌خواهی ۳۰هزار زندانی سیاسی اعدام شده در تابستان ۶۷ اوج دیگری گرفته است، سرکردگان رژیم قرون‌وسطایی آخوندی مذبوحانه تلاش می‌کنند تا هر طور شده این جنایات هولناک را توجیه کنند و به‌نحوی چهره کریه جلادان را بزک کنند. غافل از این‌که هر چه بیشتر بگویند، ناخواسته بر عمق افشای جنایات‌شان می‌افزایند و گوری که توسط مقاومت مردم برای دفن آنها و نظام پوسیده‌شان کنده شده است، عمیق‌تر خواهد شد.

سر و ته یک کرباسن – پاسدار قاسمی

شلاق کش کردن آخوند روحانی توسط امام جمعه‌های خامنه‌ای

در تداوم زهر شقه در رأس نظام پس از نمایش انتخابات، خامنه‌ای از طریق امام جمعه‌های خود، به شلاق‌کش کردن آخوند روحانی، در مقطع قبل از تنفیذ وی به‌عنوان رئیس‌جمهور ولایت فقیه ، ادامه داد.در مشهد، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای بار دیگر موضوع تقلبات در شعبده انتخابات را مطر ح کرد و یک ماه مانده به تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری آخوند روحانی، خواهان بررسی تقلبات شد. آخوند علم‌الهدی که در ضمن پدر زن آخوند جلاد، ابراهیم رئیسی نیز هست گفت:
نگرانی اول مون از تخلفات انتخابات است... . این تخلفاتی که صورت گرفته چه در مسأله توزیع تعرفه‌ها و چه در مسأله تقلب‌هایی که صورت گرفته و توزیع امکانات بی‌بند و بارانه مالی در بین مردم قوه قضاییه با اسناد موجود در این مسایل بر حسب دستور مقام رهبری این برجسته‌ترین حقوق عام است که در استیفای حقوق عامه باید اقدام کند...
آخوند علم‌الهدی هم‌چنین، دولت آخوند روحانی را بی‌عقل خواند و در تصفیه‌حساب با باند روحانی، به تکرار حرفهای خامنه‌ای در حمایت از سردژخیم قضاییه رژیم پرداخت و گوشه‌های دیگری از بحران و زهر شقه در رأس نظام ولایت فقیه را برملا کرد و گفت:
نکته دوم این‌که باعث نگرانی ما است، با شرکت توتال فرانسه قرار داد نفتی بسته شد...
سهم ایران در این قرار داد 19و 9دهم درصد، سهم یک شرکت چینی سی و چند درصد، سهم شرکت فرانسوی 51دهم در صد.این عقلشون نمیرسه این چه جور معامله است. یا اینو نمی‌فهمند. بعد آقایون میان میگند آقا بلکه 80درصد میدان نفتی مال ماست...
طبق این قرارداد سهم ایران کمه، حالا معلوم شد 15در صد ملک صددرصد مال مارو به شرکت توتال دادند و ما نمی‌فهمیم، بلکه آقا قلم فرسایی می‌کند، امام جمعه نمی‌تواند در این امور دخالت کند، چرا امام جمعه نمی‌تواند؟.برادران و عزیزان، خوب این قوه مجریه، قوه مقننه ما هم در مقابل این فساد سکوت مرگبار کرده، قوه قضاییه باید بیایید بررسی کند امضا‌کنندگان این قرارداد رو کاملاً تحت تعقیب قرار بدهد، حق این مردم رو بگیره.
همچنین در تهران آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای، آخوند روحانی را به‌خاطر واکنش نشان‌دادن در قبال مداح خامنه‌ای، سرزنش کرد.
آخوند صدیقی: امروز من متاسفم برخی از مسئولان ما منتظرند یک کسی یک چیزی بگه تحمل ندارند زود باید پاسخ بگند اقدام بکنند بیرون بکنند حذف بکنند.

بحران و زهر شقه در راس نظام آخوندی و شلاق کش کردن روحانی قبل از تنفیذ from Simay Azadi on Vimeo.

سوز و گداز امام جمعه‌های رژیم در ۲۰شهر نسبت به گردهمایی پاریس

امام جمعه‌های رژیم روز گذشته در بیش از 20شهر نسبت به برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس سوز و گداز کردند. از جمله آخوند اسماعیلی در نمایش جمعه رژیم در قرچک ورامین گفت: «پاسخ گردهمایی (مجاهدین) در پاریس و اظهارات سران فرانسه، دادن دست دوستی و امتیاز با آن کشور نیست، این قراردادها دشمن را از بن‌بست نجات می‌دهد».
همچنین آخوند عبدالجواد شمس‌الدین امام جمعه رژیم در انزلی گفت:‌ «این رفتارهای اهانت‌آمیز فرانسه و حمایتش از (مجاهدین) با کدام اصل عزت بخشی دستگاه دیپلوماسی ما همخوانی دارد؟ اقدامات اخیر دستگاه دیپلوماسی و اقتصادی کشور، نشان‌دهنده عدم مدیریت در دستگاه اجرایی است».
بیشتر بخوانید:
واکنشهای هراسان رژیم پس از فراخوانهای تغییر و سرنگونی نظام آخوندی
روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی هراسان از گردهمایی عظیم مقاومت ایران و اجماع منطقه‌یی و بین‌المللی بر ضرورت تغییر و سرنگونی نظام آخوندی و به‌رسمیت شناختن آلترناتیو دموکراتیک، نوشت:
«نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک و از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ، «جوزف لیبرمن» عضو حزب دموکرات آمریکا، «جان بولتون» نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد، «میشل دو وو کولور» نماینده مجلس ملی فرانسه از جنبش امانوئل ماکرون به همراه «ترکی الفیصل»، میهمانان ویژه مجاهدین بودند.
رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک که همواره مواضعی ضد (نظام) داشته و پیش از این با مریم رجوی دیدارهایی نیز داشته است ضمن دفاع از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که تغییر نظام در ایران حتمی است و اقدام در این مسیر باید هر چه سریعتر انجام شود.
همچنین نیوت گینگریچ رئیس مجلس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا که یک جمهوریخواه و از افراد نزدیک به ترامپ است، با تکرار ادعای ساختگی و خصمانه دولت آمریکا علیه نظام مبنی بر این‌که تهران حامی اصلی تروریسم است گفت که ایران باید آزاد باشد.
سوز و گداز پاسدار شریعتمداری نسبت به گردهمایی بزرگ مقاومت:‌ تحقیر کردند و جایزه گرفتند
پاسدار حسین شریعتمداری گرداننده ورق پاره کیهان نسبت به بستن قرارداد توتال همزمان با گردهمایی پاریس سوز و گداز کرد و با عنوان تحقیر کردند و جایزه گرفتند نوشت: «‌اظهارات «برنار کوشنر» وزیر خارجه اسبق فرانسه در گردهمایی سازمان (مجاهدین) که یک روز بعد از بازگشت دکتر ظریف از سفر فرانسه و در پاریس برگزار شده بود، نشانه دیگری از اصرار دولت فرانسه به تحقیر کشورمان است».
وی افزود:‌ «برنار کوشنر در گردهمایی (مجاهدین) در پاریس می‌گوید؛ «ظریف، وزیر امور خارجه رژیم ایران، دیروز به فرانسه آمد و از وی استقبال شد. من نمی‌خواهم آقای «ژان ایو» وزیر امور خارجه فرانسه را مقصر بدانم. ما یک جمهوری قدیمی هستیم و بر این اساس می‌توانیم از هر کسی استقبال کنیم و او را در کشور خود بپذیریم، اما شاید بهتر باشد کارها را در زمان مناسب انجام بدهیم. به نظر من استقبال از ظریف، یک روز پیش از این گردهمایی کار چندان درستی نبود... اما از این‌که دولت بیانیه‌یی عمومی در مورد سفر آقای ظریف منتشر نکرد بسیار خوشحال و مفتخر هستیم»!
کارگزاران رژیم نسبت به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس سوز و گداز نشان دادند.
ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اخوندی: اقدامات خصمانه‌ای که در پاریس صورت گرفت، مورد مخالفت ماست و طبیعتاً میزبانی از (مجاهدین)، به نفع صلح منطقه‌یی و بین‌المللی نخواهد بود.
حداد عادل عضو تشخیص مصلحت نظام آخوندی در توئیتر خود گفت: فرانسه با میزبانی (مجاهدین) چگونه می‌تواند مدعی مبارزه با تروریسم باشد؟
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: ایران نسبت به گردهمایی (مجاهدین) در پاریس معترض است و ظریف وزیر امور خارجه هم در سفر اخیر خود به فرانسه این موضوع را قویاً به مسئولان آنها تذکر داده و امیدواریم که تأثیرگذار باشد.
مرتضی صفاری نطنزی رئیس کمیته روابط خارجی مجلس ارتجاع گفت: حمایت همه‌جانبه آمریکا از (مجاهدین) تاکنون تاثیری بر کشور ما نداشته و گردهمایی آنها در پاریس بیانگر نمایشی بودن اقدامات آنهاست. حدود چهل سال است که آنها این‌گونه اقدامات و نشستها را انجام می‌دهند.
محمد جواد جمالی دبیر کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع به شعار امسال گردهمایی مقاومت مبنی بر سرنگونی رژیم اشاره کرد و گفت: جالب است که تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و بن سلمان ولیعهد سعودی هم اخیراً همین شعار را مطرح کردند؛ بنابراین در چنین شرایطی که دولت فرانسه میزبانی گردهمایی (مجاهدین) را بر عهده دارد، ما بایددیپلماسی فعال تری در قبال این میزبانی داشته باشیم.

واکنشهای هراسان رژیم پس از فراخوانهای تغییر و سرنگونی نظام آخوندی

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی هراسان از گردهمایی عظیم مقاومت ایران و اجماع منطقه‌یی و بین‌المللی بر ضرورت تغییر و سرنگونی نظام آخوندی و به‌رسمیت شناختن آلترناتیو دموکراتیک، نوشت:
«نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک و از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ ، «جوزف لیبرمن» عضو حزب دموکرات آمریکا، «جان بولتون» نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد، «میشل دو وو کولور» نماینده مجلس ملی فرانسه از جنبش امانوئل ماکرون به همراه «ترکی الفیصل»، میهمانان ویژه مجاهدین بودند.
رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک که همواره مواضعی ضد (نظام) داشته و پیش از این با مریم رجوی دیدارهایی نیز داشته است ضمن دفاع از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که تغییر نظام در ایران حتمی است و اقدام در این مسیر باید هر چه سریعتر انجام شود.
همچنین نیوت گینگریچ رئیس مجلس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا که یک جمهوریخواه و از افراد نزدیک به ترامپ است، با تکرار ادعای ساختگی و خصمانه دولت آمریکا علیه نظام مبنی بر این‌که تهران حامی اصلی تروریسم است گفت که ایران باید آزاد باشد.

تام ریچ:‌ غرب باید بداند که روحانی یک عامل تغییر در ایران نیست

تام ریچ اولین وزیر امنیت ملی آمریکا طی مقاله‌یی که سایت فوربز درج شده نوشت:‌ غرب باید بداند که روحانی یک عامل تغییر 
در ایران نیست. وی افزود:‌ مردم ایران همواره روحانی را یک عامل کهنه کار درونی رژیم دانسته‌اند که در زمان قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی در تابستان 67 که بسیاری از آنها از اعضای مجاهدین خلق بودند، یک مقام بلندپایه امنیتی بود
وی افزود:‌ به نظر می‌رسد حمایت از سازمانهای مجاهدین هم‌چون شورای ملی مقاومت ایران در حال افزایش است. با وجود این‌که حمایت از مجاهدین ممکن است با مجازات مرگ روبه‌رو شود. اما تمایل برای پذیرفتن چنین ریسکی باید در مورد این‌که در مقابل سانسور رژیم چقدر انتخابها محدود است، بسیاری از چیزها را بگوید. همین‌طور باید به ما بگوید که چقدر این رژیم شکننده است و جامعه جهانی چقدر می‌تواند تغییر دموکراتیک در ایران را با حمایت از آلترناتیو دموکراتیک این رژیم تشجیع کند.

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، سخنرانیهای سناتور توریسلی، رودی جولیانی و شماری از نمایندگان کنگره آمریکا+ عکس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، سخنرانی سناتور توریسلی
متشکرم،
با تشکر فراوان،
در مقابل من، بزرگترین گردهمایی ایرانیان در سراسر جهان قرار گرفته که امروز صبح بیدار شدند در حالیکه آزادانه نفس می‌کشند، آزادانه صحبت می‌کنند، آزادانه دعا می‌کنند و آزادانه زندگی می‌کنند. این مایه افتخار من است که با شما باشم.
مایه خوشوقتی من است که در خدمت شما باشم تا افرادی را از سراسر جهان به شما معرفی کنم کسانی که در این مبارزه دوشادوش مردم ایران در مبارزه برای آزادی. سهیم اند.
ای کسانی‌که دوران اشرف را سپری کردید و در لیبرتی جنگیدید، شما هم‌اکنون نوک پیکان (مبارزه) در آلبانی هستید. دعاها و امید ما به شماست که ملاها را نابود کنید و یک ایران آزاد را بنا کنید.
دوستان من، در ایران، نام رجوی مترادف است با آزادی و امید برای آینده‌یی بهتر،
در آمریکا، نامی که مترادف است با مبارزه علیه تروریسم و برای آزادی، نام جولیانی است.
مایه خوشوقتی من است که شهردار پیشین شهر بزرگ نیویورک، رودی جولیانی را به شما معرفی کنم.
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، سخنرانی شهردار رودی جولیانی
متشکرم، متشکرم و بسیار مفتخرم که امروز در این‌جا با همه شما هستم، همراه با بسیاری سخنرانان، پشتیبانان و میهمانان برجسته؛ بی‌نهایت از تمرکز این کنفرانس خوشحالم و از موضوع و هشتگ این کنفرانس: «ایران آزاد».
راهی طولانی طی شده و هنوز باید چند مایل دیگر طی شود. مسیری که رنگین شده از خون پسران و دخترانتان، پدران و مادرانتان، بستگان و دوستانتان. این کتاب دربرگیرنده اسامی بیست هزار تن از آنهاست. اما بیش از صد و بیست هزار تن به‌شهادت رسیدند و ما موقعیت امروزی‌مان را مدیون آنها هستیم. پس اجازه بدهید لحظاتی به آنها فکر کنیم، چون بدون آنها ما این‌جا نمی‌بودیم. ما همچنین این‌جا نمی‌بودیم بدون رهبری خانم مریم رجوی طی دورانهای دشوار، خوب و یا دورانهای وحشتناک، او همواره امید خود را حفظ کرد تا ما بتوانیم بایستیم و بگوییم: «ایران آزاد» و اکنون ما می‌توانیم این کار را بکنیم...

کارزار انتخاب ما مریم رجوی در شهرهای میهن – تهران ، اراک، کرج و کرمانشاه

بحران آب، ۱۳ساعت قطعی آب در کمال‌شهر کرج

مردم منطقه کمالشهر کرج از 13ساعت قطعی مکرر آب شرب خبر دادند
به گزارش رسانه‌های حکومتی روز 16تیر 96، بحران آب که هر ساله با آغاز فصل گرما، شروع می‌شود، مردم منطقه کمال‌شهر کرج را با قطعی مکرر آب شرب با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند.زن جوانی که ساکن بلوار شهرداری در منطقه کمالشهر کرج است در رابطه با قطعی مستمر آب گفت: «ما در منطقه بوستان یکم ساکن هستیم و طی شبانه روز گذشته، شاهد قطعی آب طولانی‌مدت بوده‌ایم، وقتی هم در اعتراض به این مسأله و درخواست رسیدگی با اداره مربوطه تماس می‌گیریم، در جواب می‌گویند: قطعی آب ناشی از مشکلات تعویض لوله، ایرادات فنی شیر فلکه اصلی است.
روز گذشته از ساعت 9 صبح تا 10 شب، یعنی 13ساعت، آب وجود نداشت و برای ساکنینی که در خانه خود فرزند کوچک و یا فرد بیمار دارند این مسأله بسیار ناراحت‌کننده است، امروز نیز به همین منوال، از ساعت 9 صبح تا این لحظه وضعیت قطعی همین است».
وی ادامه داد: حتی می‌دانیم قبل از امروز نیز، فلکه اصلی بلوار شهرداری کمالشهر که در ابتدای شهرک صدریه قرار دارد، هر روز مورد دستکاری برای نیمه بسته شدن قرار می‌گرفته و برای همین همیشه مردم این منطقه با افت فشار آب روبه‌رو هستند، تابستان هم که می‌شود به این ترتیب باید عذاب بکشیم.
علیرضا لرستانی یکی از کارگزاران رژیم در اداره آب استان البرز با انداختن تقصیر بحران آب به گردن اهالی گفت: «البرز امسال 5% با مشابه پارسال خود افزایش مصرف آب داشته است زیرا مردم اصلاح الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و افزایش دما و حفر چاه‌های غیرمجاز در ساختمانها باعث شده است عمق چاه‌های البرز از 150به 300متر برسد و این مسأله جای نگرانی بسیار دارد».
بیشتر بخوانید:
بحران آب؛ تهدید مردم سیستان و بلوچستان به نپرداختن قبوض آب
روز دوشنبه ۱۲تیر 96 درسیستان و بلوچستان بزرگترین استان ایران در حالی از کمبود شدید آب رنج می‌برد، که بسیاری از شهرها و روستاهای آن با قطعی آب شدید مواجه هستند و روستاهای دورتر و مجاور مرز نیز هنوز با تانکر آب رسانی می‌شوند و بسیاری از روستاها به علت نبود آب خالی از سکنه شده و اهالی آنها مجبور به هجرت شده‌اند.
شهریاری یکی از ساکنان روستای ماککی شهرستان هیرمند گفت: مدت هشت روز است که آب آشامیدنی برای خوردن نداریم...

محکومیت دو هموطن مسیحی به ۲۵سال زندان

قضاییه جنایتکار خامنه‌ای با صدور حکمی دو هموطن مسیحی را جمعاً به 25سال زندان محکوم کرد.این دو هموطن که امین افشارنادری و هادی عسگری نام دارند در تاریخ 12تیر 96توسط دژخیم احمد زاده قاضی شعبه 26بیدادگاه مستقر در اوین به 25سال زندان محکوم شدند.در حکم صادره از بیدادگاه اوین، این دو هموطن پس از پایان مدت محکومیت خود تا دو سال حق خروج از کشور را نیز ندارند.خاطر نشان می‌شود که این دو هموطن در پنجم شهریور سال 1395توسط نیروی سرکوبگر انتظامی در باغی در فیروزکوه همراه با جمعی دیگر از هموطنان مسیحی دستگیر و به اوین منتقل شده بودند. اما خانواده و بستگان آنها تا مدتها از مکان نگهداریشان بی‌اطلاع بودند.امین افشار نادری از بهمن سال 1395پس از سه ماه تحمل سلول انفرادی در اعتراض به شرایط غیرانسانی زندان دست به اعتصاب‌غذا زد و سرانجام در 19فروردین سال 96بعد از هشت ماه بلاتکلیفی این دو زندانی مورد بازجویی قرار گرفته و سپس در بیدادگاه به اتهام ”اقدام علیه امنیت ملی با تشکیل کلیساهای خانگی و تبلیغ مسیحیت ”مجموعا به 25سال زندان محکوم گردیدند. این دو زندانی مسیحی هم‌اکنون در بند چهار زندان اوین به‌سر می‌برند.
بیشتر بخوانید:
دستگیری دو هموطن مسیحی در ارومیه
14اسفند ماه 95 - انوشه رضابخش و سهیل زرگرزاده، دو هموطن مسیحی، حدود دو هفته پیش در شهر ارومیه بازداشت شدند.این مادر و پسر مسیحی در منزل خود و توسط نیروهای لباس‌شخصی اطلاعات سپاه ارومیه دستگیر شده‌اند و دلیل بازداشت آنها تاکنون اعلام نشده است. این دو نفر پیش از این سابقه بازداشت نداشته‌اند.سهیل زرگرزاده‌ ، دانشجوی سال چهارم روانشناسی است و شاهدان عینی می‌گویند در هنگام دستگیری، نیروهای امنیتی بسیاری از کتاب‌ها و جزوات او را از منزل خارج کردند که در بین آنها چند جلد کتاب مقدس و جزوات الهیاتی هم وجود داشته است.

جمعه، تیر ۱۶، ۱۳۹۶

جایگزین دمکراتیک، نیروی پیروزی، امید فردا #FreeIran #ایران





انتقال ۴زندانی به سلولهای انفرادی زندان مرکزی ارومیه برای اجرای حکم اعدام

دژخیمان خامنه‌ای صبح امروز جمعه ۱۶تیر 96؛ چهار زندانی محکوم به اعدام را در زندان مرکزی ارومیه برای اجرای حکم به سلولهای انفرادی منتقل کردند.
اسامی این زندانیان عبارتند از خلیل- میرحاج - صوفی و خیرالدین
به خانواده‌های این زندانیان اطلاع داده‌اند که جهت آخرین ملاقات با فرزندانشان به زندان مراجعه کنند. هم‌اکنون خانواده‌های این زندانیان؛ در شرایط بسیار سخت و شیون و زاری در مقابل زندان ارومیه تجمع کرده‌اند تا آخرین دیدار را با عزیران و اعضای خانواده خود انجام بدهند. احتمال می‌رود این زندانیان در بامداد روز شنبه اعدام شوند.

نصر حریری - رئیس هیأت مذاکره اپوزیسیون سوریه

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سال گذشته در چنین روزهایی سخنرانی کردم و آرزو کردم جلسه آینده در دمشق باشد یا در صنعا یا بغداد یا تهران یا در قدس که از صمیم قلب به آن نزدیک هستیم. رژیم بدسرشت (ایران) در منطقه دخالت میکند و ویرانی و تباهی و فساد را ترویج میکند، این رژیم مجرم بر پایه افکار و سیاستها و اقدامات فرقهگرایانه و کینه توزانه بنا شده است. این رژیم جنایتکار تروریسم را بهوجود میآورد و آنرا پرورش میدهد. مصدر و رأس این تروریسم، همین رژیم جنایتکار است که عراق را اشغال کرده است. این رژیم جنایتکار در کشور من سوریه تقریبا هشتاد هزار نفر مزدور جیرهخوار و سرباز ؛ برای کشتار شهروندان، برای کشتار کودکان و زنان وارد کرده است. این رژیم جنایتکار سازمانهای فاشیستی و تروریستی مانند حزب الله در لبنان و حزب الله در عراق و حوثیها در یمن و دیگر سازمانهای تروریستی را پرورش میدهد. این موجودیت، جز زبان عمل و فشار چیزی نمیفهمد.
به عقیده من هر آنکس که در سالن حضور دارد، بیشتر کشورهای جهان را نمایندگی میکند همگان به این (نتیجه) رسیدهاند که باید از سیاست حرف زدن به سیاست عمل کردن رو بیاوریم. ما باید تلاش جمعی سازمان یافته و پیشرو و سازندهیی را در پیش بگیریم. که با هدف ریشه کنی این رژیم جنایتکار صورت گیرد ؛ این تلاشی است برای حمایت از ابتکارات منطقهیی و در رأس آن طوفان قاطع که بازوهای تروریستی رژیم آخوندی در منطقه را نابود خواهد کرد. این تلاش در صدد است تا سپاه پاسداران رژیم ایران و شبه نظامیان در ارتباط با آنرا از سوریه و عراق و یمن و لبنان و تمامی کشورهای دیگر که این رژیم در آن ویرانگری میکند اخراج کند. تا این منطقه از جهان به امنیت و آرامش و ثبات که خواستار آن هستیم، دست یابد،
هر کس که در جنگ خود با تروریسم جدی است، باید سمت و سوی خود را به جانب شرق و علیه رژیم تهران قرار بدهد و این رژیم فاشیستی را سرنگون سازد. (در این صورت) خواهید دید تمامی این شبه نظامیان مسلح و تروریست ذوب و یک شبه ناپدید خواهند شد.
این تلاش جمعی باید در پی این باشد که رژیم آخوندی را به محاصره در بیاورد در سطح بالای بینالمللی، ما باید به این رژیم در ملل متحد فشار بیاوریم، ما باید تلاش کنیم این رژیم را بخاطر جنایتهای جنگی و جنایات علیه بشریت محکوم کنیم و از سازمان همکاری اسلامی بیرون کنیم تمامی کشورهای جهان، کشورهای عربی و اروپایی و غربی باید همکاری با رژیم آخوندی در تهران را متوقف کنند. و باید همکاری سیاسی و اقتصادی و فرهنگی با آن را، تا ایجاد یک تغییر حقیقی برای دموکراسی و برای آزادی، و همزیستی مشترک و مسالمت آمیز که بر احترام به حقوق همگان بنا شده است، متوقف کنند.
تا آنزمان که هدف ما مشترک است و نبرد ما با شما نبردی واحد است، من از این جایگاه به تشکیل یک جبهه مشترک با شورای مقاومت ایران که هدف آن قرار دادن طرحها و دیدگاههای و هماهنگی کارها برای سرنگون کردن این رژیم فاشیستی است، فرا میخوانم.
برادران و خواهرانم در شورای مقاومت ایران، برادران و خواهرانم در تمامی احزاب و جریانات سیاسی، از طرف خودم و همکارانم و از طرف خلق جنگنده و مبارز سوریه برای آزادی و کرامت، میگویم که ما با شما هستیم، از مبارزه شما حمایت میکنیم، در کنار شما میایستیم تا همگی به هدفی که به دنبال آن هستیم برسیم.
زنده باد سوریه آزاد و سرفراز، زنده باد مردم مقاوم ایران علیه رژیم آخوندی، آزاد و سرفراز...
نگاه کنید همگی به این تصویر زیبا از بالای این جایگاه، که پرچم انقلاب سوریه با پرچمهای شورای مقاومت ایران در هم آمیخته و در اهتزاز است. این بر وحدت نظرگاه و وحدت هدف تأکید میکند. آرزو میکنیم که بتوانیم آنرا بهطور حقیقی و در میدان عمل، در بالاترین سطح هماهنگی و انسجام و کار مشترک منعکس کنیم.
دوباره میگویم، از خداوند قادر متعال میخواهیم گردهمایی آینده ما در تهران باشد و در دمشق و بغداد و صنعا و در قدس شریف، و خداوند این کار را محقق میکند، اگر بپاخیزیم و به این تلاشهای خالصانه اقدام کنیم ، خداوند ما را ترک نخواهد کرد و خوار نخواهد شمرد...
به شما میگویم که صد سال به از این سالها و «ایران آزاد»
خلق خواهان سرنگونی رژیم بشار اسد جنایتکار است
خلق خواهان سرنگونی رژیم آخوندی در تهران است
خلق خواهان سرنگونی تمامی نظامهای دیکتاتور و خودکامه در جهان است
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران – سخنرانی نصر الحریری from Simay Azadi on Vimeo.