جمعه، تیر ۱۶، ۱۳۹۶

هراس نظام از گردهمایی پیروزمند مقاومت - تشدید بحران و شقه رژیم بعد از نمایش انتخابات

روزنامه حکومتی وطن امروز (15تیرماه 96) با حمله به آخوند روحانی نوشت: «آیا رواست جوری سخن بگویی و جوری دوران امام را و یاران غلتیده در خون امام را هدف بگیری که... برایت هورا بکشد؟!... واقعاً چه شده است بعضی‌ها را که موضع‌گیری‌شان در قبال فلان رخداد تاریخی، قند در دل (مجاهدین) آب می‌کند؟!... و چه مضحک که بعضی از شما عنوان «خط امام». را هم یدک می‌کشید! لیکن امام شما و بزرگ شما و قائد شما و پیشوای شما، همان بود که چند شب پیش، از شعارتان حمایت کرد.و ناخواسته به همه فهماند که شما اعوان و انصار فتنه، فی‌الواقع در «خط رجوی». هستید! و اما از 88چند سال بیاییم جلو! سلمنا آقایان! الآن نه 78 است و نه 88 اما در همین سال 96 شما چگونه در ایام تبلیغات انتخاباتی، سخن گفتید که سرکرده (مجاهدین)، اینگونه از تخریب دوران امام و تعویض شهید و جلاد، ابراز رضایت می‌کند؟!
متأسفم برای این همه وادادگی!... ..
وادادگی! در مواجهه با (مجاهدین) هم وادادگی! آری! تحریف امام و تخریب دوران امام، یعنی وادادگی».
روزنامه حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران (15تیرماه 96) نیز غیظ خود را از برپایی گردهمایی بزرگ مقاومت بر سر آخوند روحانی خالی کرده و نوشته است: «... چرا دستگاه دیپلوماسی کشور بر اساس وظایف مصرح شده خود، زمان سفر وزیر امور خارجه به فرانسه را در «بدترین زمان ممکن» تنظیم و پس از اظهارات ضدایرانی مقامات کشورهای مختلف از جمله فرانسه در این نشست موضعی نرم و نه همسطح با اقدام دولت فرانسه اتخاذ می‌کند؟.
«اجتماع ضدایرانی و انتشار بیانیه و اظهارات مداخله‌جویانه» در گردهمایی سازمان (مجاهدین) با بدیهی‌ترین اصول بنیادین حقوق بین‌المللی در تعارض است...این روزنامه حکومتی در پایان نیش برجامی خود را هم به باند رقیب فرود آورده است: «تجربه 20ماه اخیر درباب برجام و اجرای تعهدات آمریکا و نقض این توافق بین‌المللی نشان می‌دهد چنان‌چه وزارت امور خارجه نسبت به «رفتارهای خلاف قوانین آمره یا عرفی». یا «اعمال و تحرکات نقض‌کننده یک توافق». مرتکب سکوت یا تغافل شده، نه تنها طرف مقابل حاضر به تغییر رفتار نمی‌شود بلکه منافع ملی کشور بیشتر در معرض تهدید قرار می‌گیرد».
خبرگزاری سپاه پاسداران هم با حمله به باند رقیب نوشت: «جریان مدعی اصلاح‌طلبی و گروه مؤتلف آن برای جبران خطاهای راهبردی خود در سال‌های 88و 96، باید به اظهارات مریم رجوی واکنش شایسته نشان داده و برائت خود را از این جریان اعلام کند و نشان دهد که جریانهای سیاسی فعالیت خود را در چارچوب منافع ملی و ساختار نظام تعریف می‌کنند.
در این میان آنچه مورد توجه است بخشی از اظهارات مریم رجوی در ویلپنت پاریس است که به‌صورت کلیپی در فضای مجازی پیچیده و حاوی تعابیری است که به‌سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت. رجوی که در این نشست شعار خود را 'تغییر رژیم برگزیده بود، با اشاره به اقدامات فتنه‌گران در سال 1388مدعی شد که در آن حوادث هسته اصلی شورش‌ها را این گروه تشکیل داده و توانسته شعارها را از 'رای من کو' به 'مرگ بر اصل ولایت فقیه' تغییر دهد! در ادامه وی با صراحت نقش سازمان خود را در ماجرای انتشار فایل صوتی سخنرانی منتظری درباره اعدام‌های تابستان سال 1367علنی ساخت و مدعی می‌گردد که توانسته در انتخابات ریاست جمهوری، آن را به‌عنوان یکی از خطوط اصلی تبلیغات انتخاباتی علیه نامزدهای جریان اصول‌گرا به کار گیرد!
انتشار چنین اظهاراتی بار دیگر یکی از معضلات سیاسی کشور در طول سال‌های اخیر را به چالش می‌کشاند و بخشی از جریانهای سیاسی کشور را در معرض پاسخگویی به افکار عمومی قرار می‌دهد. بی‌توجهی به این اصل ضروری فعالیت سیاسی موجب شد تا انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 1388، به چالشی امنیتی در کشور بدل گردد که امروز مریم رجوی بار دیگر در نقش آفرینی در آن حوادث با افتخار یاد کند! به راستی چه کسانی در آن سال شعارهای ساختارشکنانه... سر دادند؟! چه کسانی مناقشه در نتایج یک انتخابات را به بحرانی ملی بدل کردند!؟. ..
تداوم همین وضعیت را در انتخابات سال 1396 هم می‌توان مشاهده نمود که چطور دوگانه دست ساخته مجاهدین محور تبلیغاتی یکی از جریانهای سیاسی قرار می‌گیرد! و نامزد مورد حمایت آنها بدون توجه به دست‌های پشت پرده طراحان آن، بارها آن کلام را در میتینگ‌ها و تجمعات هواداران تکرار می‌کند، تا چند رأی بیشتر از طریق سیاه‌نمایی چهره رقیب کسب نماید، در حالی که به خوبی به دروغ بودن آن آگاه است
سایت حکومتی اتاق خبر 24 - 13تیر: ... در همایش رجوی... .. همه با جسارت... دم از تغییر رژیم در ایران و تحویل آن به رجوی زدند و علت آن را هم عدم رعایت حقوق‌بشر و تروریست بودن نظام ایران بر شمردند!
لازم به ذکر است که مجاهدین و در رأس آن مریم رجوی به‌تازگی و با لابی‌های سنگین از لیست تروریستهای سازمان ملل خارج شده‌اند.پیام نشست پاریس مجاهدین اعلام دشمنی بود که ما پیش از اینها دریافته بودیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر