چهارشنبه، آذر ۲۹، ۱۳۹۶

توفان توییتری در حمایت از #رضا_شهابی جمعه شب 1دی ماه ساعت 22 به وقت ایران

. بعد از سکته خفیف با بدتر شدن شرایطش به بیمارستان اعزام شده است ولی پاسدارها از بستری شدنش جلوگیری کردند
نگذاریم قصه ی پرغصه ی #شاهرخ_زمانی و #محمدجراحی تکرار شود.
دلهامان پرخون است.
هم صدا شویم

زندانی کردن فعالان کارگری، سرکوب خواسته های کارگران - زینت میرهاشمی

دریغ از فقدان علی اشرف درویشیان، مدافع محرومان و رنجبران
در ماه گدشته قلب تپنده یکی از برجسته ترین نویسندگان ادبیات کارگری بازایستاد. علی اشرف درویشیان، یار و حامی محرومان و ستمدیدگان، زبان کودکان بی پناه و عضو کانون نویسندگان ایران روز پنج‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ به علت بیماری ما را ترک کرد.
درویشیان طی دوران زندگی پُربار خود لحظه ای از تلاش برای رساندن صدای بی چیزان و سرکوب شدگان نیاسود. او نویسنده ای در جبهه کار علیه سرمایه و مبارزی از اردوی عدالت و سوسیالیسم بود. وی در مبارزه برای آزادی بیان و در مخالف با سانسور همواره پیشتاز بود و برای همین مورد پیگرد و آزار دژخیمان رژیمهای شاه و شیخ قرار داشت.
نبردخلق و به ویژه بخش کارگری آن درگذشت رفیق فراموش ناشدنی، علی اشرف درویشیان را به خانواده او، به جامعه فرهنگی، به کارگران، محرومان و کودکان رنج و کار و به مبارزان راه آزادی و پیکارگران جبهه ضد استبداد دینی تسلیت می‌گوید.
سرنوشت قانون کار
روز دوشنبه ۲۹ آبان، بزرگداشت ۲۷ سالگی تصویب قانون کار جمهوری اسلامی توسط گردانندگان تشکل دولتی و فرمایشی خانه کارگر برگزار شد. علیرضا محجوب، نماینده رژیم در مقام دبیرکلی این تشکل فرمایشی گفت که دست کسانی که «بخواهند قانونی به ضرر کارگر بنویسند» را قطع خواهد کرد. اگر قرار باشد که حرف این پایور رژیم به کرسی بنشیند، در گام اول باید دست خودش، ولی فقیه و همه کارگزاران حکومتی از حکومت و سرنوشت مردم قطع شود که طبقه کارگر و مردم محروم ایران را به چنین روزی انداخته اند.
قانون کار مصوب سال ۱۳۶۹ برآمد دوره ای از رویدادها و تحولات بعد از انقلاب ضد سلطنتی همراه با قدرت گیری استبداد مذهبی در قامت رژیم ولایت فقیه است که جایگزین قانون کار مصوب سال ۱۳۳۷ شد.
قانون کار که در دیکتاتوری مذهبی و در فقدان مناسبات دموکراتیک و نبود تشکلهای کارگری، سندیکاها و اتحادیه های کارگری و...از میان بگو مگوهای مجمع تشخیص مصلحت، شورای نگهبان زیر نظر خمینی به تصویب رسید، حقوق بنیادین کار که حقوقی جهانشمول و ثبت شده در سازمان جهانی کار است را نادیده گرفته است. به حساب نیاوردن حقوق بنیادین کار در قانون مصوبه توسط نهادهای ارتجاعی ولایت فقیه، اولین تهاجم وسیع و همه جانبه به دستاوردهای جنبش کارگری ایران از شکل گیری روابط کارگر و کارفرما در ایران تا کنون است.
این قانون برای طبقه کارگر ایران بسیار عقب افتاده تر از قانون کار مصوب سال ۱۳۳۷ است...

تصویب قطعنامه علیه نقض حقوق بشر در ایران در مجمع عمومی ملل متحد

مریم رجوی به تشکیل کمیسیون تحقیق ملل متحد پیرامون قتل عام ۶۷ و فراهم كردن ترتیبات محاكمه مسئولان فرا می‌خواند
روز سه‌شنبه ۲۸ آذر (۱۹ دسامبر) مجمع عمومی ملل متحد، شصت و چهارمین قطعنامه، علیه نقض حقوق بشر در ایران را با ۸۰ رأی به تصویب رساند.
مریم رجوی، ضمن استقبال از این قطعنامه گفت :در برابر رژیمی که تاکنون کم‌ترین ترتیب‌اثری به ده‌ها قعطنامه سازمان ملل علیه نقض بی‌وقفه حقوق بشر ایران نداده و بالاترین مقام‌هایش در تریبون‌های علنی به ارتکاب قتل‌عام زندانیان سیاسی افتخار می‌کنند، جامعه بین‌المللی باید به تدابیر لازم‌الاجرا برای توقف جنایت‌های این رژیم دست بزند. تا زمانی که بی‌عملی و انفعال جامعه بین‌المللی در برابر سرکوب ضدبشری مردم ایران ادامه دارد، شرارت و جنگ‌افروزی این رژیم در منطقه و خطرآفرینی آن علیه صلح و امنیت جهان ادامه خواهد داشت.
مریم رجوی با اشاره به فراخوان قطعنامه «برای ایجاد روند حسابرسی جامع موارد جدی نقض حقوق بشر از جمله مواردی كه ارگانهای قضایی و امنیتی در آنها نقش داشته‌اند» و «خاتمه‌دادن به مصونیت از مجازات برای این نقضها» گفت: مهم‌ترین مصداق نقض جدی حقوق بشر، قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ است كه سران این رژیم و مشخصاً خامنه‌ای تا دستگاه قضاییه و بالاترین مقامات دستگاه امنیتی و اطلاعاتی در آن دست داشته و از آن دفاع می‌كنند و تا كنون آن‌ها را از تحمل هر مجازاتی مصون نگهداشته‌اند. از این رو تحقیق پیرامون این جنایت بزرگ علیه بشریت و محاكمه مسئولان آن، یك آزمایش بزرگ در مقابل جامعه جهانی است.
مریم رجوی خواستار تشكیل یك کمیسیون تحقیق توسط ملل متحد در این رابطه شد و گفت این اولین قدم برای پایان‌دادن به مصونیت جنایتكارانی است كه ۳۸ سال است بر ایران حكومت می‌كنند.
قطعنامه مجمع عمومی «نگرانی جدی خود را نسبت به آمار بالا و متعدد اعمال و اجرای مجازات اعدام...از جمله اعمال حکم اعدام علیه نوجوانان و نفراتی که در زمان ارتکاب جرم زیر ۱۸ سال سن داشتند و اعدامهای انجام شده برای جرائمی که واجد شرایط جرائم بسیار جدی نیستند و در اساس متكی بر اعترافات اجباری بوده‌اند»، ابراز داشته و رژیم ایران را «به لغو اعدامها در ملأ عام، هم در قانون و هم در عمل» فراخوانده است.
«شکنجه یا سایر رفتارهای بیرحمانه، غیرانسانی یا اهانت‌آمیز»، «استفاده گسترده و سیستماتیک از بازداشت خودسرانه، از جمله استفاده از شیوه‌هایی برای هدف قرار دادن افراد دو تابعیتی و شهروندان خارجی»، «شرایط بد زندانها»، «محرومیت دسترسی به درمان پزشكی مکفی»، «اعمال محدودیتهای گسترده و جدی علیه حق آزادی بیان، عقیده، اجتماع و تجمع صلح‌آمیز با استفاده از فضای مجازی یا برون خطی» و «اذیت و آزار و تهدید و ارعاب شكنجه مخالفان سیاسی، مدافعان حقوق بشر و فعالان حقوق زنان و اقلیتها، رهبران كارگری، فعالان حقوق دانشجویان، فیلمسازان، روزنامه نگاران و بلاگرها، مدیران صفحات رسانه‌های اجتماعی، كاركنان رسانه‌ها، رهبران مذهبی، هنرمندان، وكلا و افراد متعلق به اقلیتهای مذهبی شناخته شده و شناخته نشده و خانواده‌های آنها» و «محكومیتهای سخت ناروا، شامل مجازات مرگ و تبعید داخلی طولانی مدت»، «انتقام‌گیری علیه افراد به خاطر همكاری آنها با مكانیسمهای حقوق بشری سازمان ملل» و «تبعیض و نقض حقوق بشر زنان و دختران» و «اقلیتهای مذهبی، قومی، زبانی و سایر اقلیتها» از دیگر مواردی است که قطعنامه مجمع عمومی ملل متحد خواستار توقف و پایان بخشیدن به آنها توسط رژیم ایران شده است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۷آذر ۱۳۹۶ (۱۸نوامبر۲۰۱۷)

سرخط ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - گزارش رویکرد خائنانه‌ی رژیم آخوندی در قبال زلزله

اعترافات کارشناسان رژیم به نقش رژیم آخوندی در گسترش تلفات زلزله
بازی با جان هشتاد میلیون
متخصصان زلزله اعتراف می‌کنند
آنچه می‌شد کرد اما نکردند
اعترافات کارشناسان رژیم به نقش رژیم آخوندی در گسترش تلفات زلزله from Simay Azadi on Vimeo.

کنفرانس به مناسبت روزجهانی حقوق بشردر سنای استرالیا




در روز۵ دسامبر, بمناسبت هفتادمین سالروز بزرگداشت "روزجهانی حقوق بشر", بدعوت سناتور ژان ویلیامز, جلسه ای در سالن شماره ۴ سنای استرالیا تحت عنوان "روز جهانی حقوق بشر و وضعیت حقوق بشر درایران", با حضورآقای پالو کازاکا, رئیس سازمان "آرچ هیومن کایند" و نماینده سابق پارلمان اروپا از کشور پرتقال و گروهی از سناتورها از همه احزاب سیاسی استرالیا برگزار گردید.
هم چنین تعدادی از اعضای جوامع ایرانیان و جمعی از حامیان دمکراسی درایران به دعوت سناتور ویلیامز در این بریفینگ حضور داشتند.
دراین برنامه ابتدا میزبان این جلسه سناتور ژان ویلیامز, ضمن خوش آمدگوئی به همه حضار و گرامیداشت روز جهانی حقوق بشر و اهمیت رعایت حقوق و کرامات انسانی درهمه جوامع, بطورمختصر به نحوه آشنائی خودش با مقاومت ایران اشاره نمود, و افزود که برای ایشان بسیار جای تاسف است که هنوز درایران شاهد اعمال وحشیانه از قبیل اعدام در ملاعام, سرکوب زنان و اقلیت های مذهبی و.. دیگر موارد نقض حقوق بشر می باشد.
سپس ایشان از نمایندگان جامعه ایرانی درخواست نمود که موارد نگرانی خود را در باره وضعیت حقوق بشر درایران را ابراز دارند.
در ادامه جلسه ضمن معرفی آقای پالو کازاکا, و خوش آمدگوئی, از ایشان دعوت شد که در این باره نظر خود را بیان نماید.
آقای کازاکا, ضمن قدردانی از سناتور ژان ویلیامزو سیایر دست اندر کاران برگزاری این جلسه طی سخنانی به خاطرات خود از سال ۲۰۰۴ و از مسئله اشغال عراق گفت که در سال ۲۰۰۴ بخاطر موقعیت شغلی اش در پارلمان اروپا به دفعات متعددی به عراق سفر کرده و از همه عراق بازدید نموده است و تنها مکانی که میتوان گفت که در آن زمان در آنجا ثبات و صلح و آرامش و آزادی وجود داشت, کمپ اشرف, مقر اصلی اپوزیسیون ایران بود وگرنه دربقیه خاک عراق یک فاجعه بوقوع پیوسته بود. ایشان در سخنانشان با یادآوری عمل انزجار آوردولتهای غربی در نام گذاری سازمان مجاهدین خلق ایران در لیست تروریسی که توسط اروپا و بقیه کشورها برای مددخواهی و مماشات از تروریست واقعی یعنی رژیم ایران انجام گرفت، گفت: من در تمام جلساتی که دراین باره در پارلمان اروپا, دادگاه عدالت اروپا و همه مجامع دیگر در دفاع از حقوق بشر و عدالت برای مقاومت مردم ایران حضور داشتم و از مسئله انسانی آن دفاع نموده ام.
آقای کازاکا همچنین اضافه کرد که رژیم ایران و سپاه قدس یک نیروی مخرب و مضربرای منطقه خاورمیانه و جهان و مردم ایران وبرای کل بشریت است زیرا این رژیم با تلاشهای تروریستی و بی ثبات کننده اش همه نشانه ها و آرمانهای انسانی ما را مورد حمله قرار داده و قصد نابودی آنها را دارد و در این راه از هیچ عمل ضد انسانی ابایی ندارد و به همین دلیل ما باید مسئله حقوق بشر را در مرکز همه بحث ها و گفتگوهایمان در مورد ایران قرار بدهیم...

کنفرانس جوانان ایرانی مقیم آلمان در دفتر شورای ملی مقاومت + فیلم



در کنفرانسی از جوانان ایرانی مقیم آلمان که با شرکت دو نماینده مجلس فدرال آلمان در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در برلین برگزار شد، شماری از جوانان مشاهداتشان از جنایات رژیم آخوندی، بالا گرفتن جنبش دادخواهی و تجارب خود در کارزارهای مقاومت را با ایراد سخنانی بیان کردند..
دراین کنفرانس کلاوس دیتر گروهلر از حزب حاکم دموکرات‌مسیحی ضمن تقدیر از فعالیت‌های جوانان ایرانی، گفت: «مردم ایران شایسته آن هستند که از حکومت دیگری برخوردار باشند و در چنین جامعه آزادی، طبعاً نیروی جوان و دانشجویان ایران، یک سرمایه بزرگ برای جامعه جهانی خواهند بود و این برای آینده دنیا بسیار ارزشمند است».
دکتر فریتس فلگن‌تروی نماینده پارلمان فدرال از حزب سوسیال‌دموکرات نیز، تأکید کرد: «من از ایده و فراخوان شما به تلاش مشترک برای به اجرا گذاشته شدن حقوق‌بشر در ایران حمایت می‌کنم؛ من معتقدم کسانی که در ایران حکومت می‌کنند، یعنی در کشوری که در آن حقوق‌بشر به شدیدترین وجه نقض می‌شود و مخالفان سرکوب می‌شوند، باید بدانند که این موارد از چشم جامعه بین‌المللی پنهان نخواهد ماند و آنها باید پاسخگو باشند».
برلین – کنفرانس « جوانان نیروی قیام برای آزادی در ایران » from Simay Azadi on Vimeo.

نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد: ما لیست طولانی از ادامه عدم تبعیت رژیم ایران از قطعنامه‌ها را داریم

فرانسوا دلاتره نماینده فرانسه در شورای امنیت گفت:‌ رژیم ایران باید از تمامی تعهداتی که در قطعنامه 2231 داریم تبعیت کند. رژیم ایران پذیرفته بود این قطعنامه را اجرا کند.وی افزود: ما لیست طولانی از اطلاعاتی از ادامه عدم تبعیت رژیم ایران داریم همان‌طور که در برخی از ماده‌های مهم آن آمده است چیزی است که موجب افزایش نگرانی بسیار ما شده است.
نماینده فرانسه در شورای امنیت افزود:‌ آقای رئیس مایلم اول به این واقعیت اشاره کنم که رژیم ایران به برنامه موشک بالستیک خود و انتقال توانمندی موشک بالستیکی آن به منطقه ادامه می‌دهد. این موجب نگرانی بسیار کشور من است زیرا این کار در خدمت بی‌ثبات کردن منطقه بوده و منافع امنیتی کشورهای منطقه را تهدید می‌کند.شلیک و آزمایشات اخیر موشکی که قادر به حمل تسلیحات اتمی است برای مثال آنچه در 18ژوئن و ۴ژوئیه روی داد هم‌چنین پرتاب ماهواره در ۲۷ژوئیه در راستای قطعنامه 2231نمی باشد.این فعالیتها باید متوقف شوند این موضوع ثبات منطقه و امنیت بین‌المللی است.در مورد اتهامات انتقال فن‌آوری بالستیکی به حوثیهای یمن این مهم است که اطلاعات مربوطه قویاً توسط دبیرکل بررسی شود و فرانسه در این رابطه از داشتن نشست مشترک با کمیته تحریمهای یمن استقبال می‌کند.
ما هم‌چنین بسیاری از اتهامات تسلیحات مصادره شده‌ای که مبدأ آنها رژیم ایران بوده نگرانیم که یا توسط دبیرکل گزارش شده یا به ثبت رسیده است.

وزیر خارجه آلمان:‌ می‎‌خواهیم به‌طور مشترک با آمریکایی‌ها با دخالت رژیم ایران در منطقه مقابله کنیم

زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه گفت:‌ می‎‌خواهیم به‌طور مشترک با آمریکایی‌ها با دخالت رژیم ایران در منطقه مقابله کنیم.وی افزود:‌ برلین و ریاض، درباره نقشی که رژیم ایران در سیاست خارجی در منطقه ایفا می‌کند و نقش حزب‌الله لبنان، هم‌نظر هستند.
زیگمار گابریل که روز چهارشنبه 29آذر با روزنامه الشرق‌الأوسط مصاحبه می‌کرد، افزود: «برلین و ریاض در تحلیل اوضاع، نقطه نظرات مشترکی دارند. عربستان درباره رژیم ایران بسیار نگران است. هم‌چون عربستانی‌ها ما نیز از نقشی که رژیم ایران در سیاست خارجی‌اش در قبال منطقه ایفا می‌کند، نگرانیموزیر امور خارجه آلمان با تأکید بر ضرورت مقابله با دخالت رژیم ایران گفت: «می‎‌خواهیم به‌طور مشترک با آمریکاییها با نقش رژیم ایران در منطقه مقابله کنیم».
وی درباره بحران سوریه گفت کنفرانس گفتگوی ملی که قرار است در شهر سوچی روسیه برگزار شود، جایگزین مذاکرات صلح در ژنو نخواهد بود. وی افزود: «چنان‌چه روسیه در تلاش برای دستیابی به راه‌ حلی مسالمت‌آمیز و پایدار برای سوریه جدی است، باید نظام بشار اسد را برای جدی گرفتن ژنو زیر فشار بگذارد زیرا ژنو مکانی صحیح برای روند سیاسی است.
منبع:‌العربیه 29آذر.

افسارگسیختگی هراسان رژیم آخوندی پس از کنفرانس بین‌المللی پاریس + فیلم

تلویزیون رژیم آخوندی شبکه ۲ - ۲۷آذر ۹۶:
مجری: دو دوزه بازی از نوع فرانسوی از اشتیاق ظاهری برای روابط تجاری با دولت ایران تا نشست و برخاست با دشمنان قسم خورده مردم ایران
گوینده: به میزبانی پاریس برگزار می‌شود گاهی در خیابانهایش گاهی در سالنهای معروف شهر و خیلی وقتها حتی در اماکن رسمی مثل مجلس ملی فرانسه.
گوینده: تجمع و نشستهای ضدایرانی گروهک تروریستی منافقین در فرانسه که جدیدترینش دو روز پیش برگزار شد.
یک نمونه دیگر هم هفته گذشته بود تجمع در میدان ان ولید پاریس مقابل ساختمان وزارت امور خارجه فرانسه با مجوز رسمی دولت این کشور
گوینده: با همه اینها در فرانسه کشور مدعی حقوق‌بشر روابط و همپیمانی با این گروهک ضد حقوق‌بشری چنان مستحکم است که معاشرت با منافقین به دیدار خانوادگی تشبیه می‌شود.
وزیر خارجه پیشین فرانسه در سخنرانی کهکشان: از این‌که مدت زیادی است همه ساله در کنار شما هستم بسیار خوشحالم این نشستها اکنون به نوعی دیدار خانوادگی تبدیل شده است.
گوینده: برخی نمایندگان این کشور هم اعتراف می‌کنند که برای مقابله با ایران کنار منافقین می‌ایستند
شهردار فرانسوی سخنرانی در کهکشان: من با شما به‌عنوان نماینده‌ای از دولت جدید فرانسه صحبت می‌کنم ما نباید اجازه دهیم حکومت دین سالار در ایران باقی بماند و هر روز قوی‌تر شود.
گوینده: حمایتهای فرانسه از منافقین حالا سالهاست که یک لکه سیاه در سابقه کشور اروپایی است.
ظریف: ما معتقدیم که اجازه دادن به فعالیت به گروهی که هم نزد مردم ایران منفوره هم سوابق تروریستی داره هم همکاری با رژیم صدام در سابقه خیانت آمیزش نسبت به مردم ایران وجود داره تنها یک مایه سؤال و لکه سیاهی است بر سابقه کشورهایی که با این گروهها همکاری می‌کنند.
تلویزیون رژیم آخوندی شبکه اول - ۲۶آذر ۹۶:
بعضی‌ها دوست دارند با برگه منافقین بازی کنند، چه خوبه که ما هم در رفت و آمدهامون برای اونها شرط و شروطی رو قائل بشیم.
گوینده: فرانسه در کمتر از یک هفته دوباره به گروهک تروریستی منافقین اجازه داد علیه ملت ایران نشست برگزار کند.
گزارشگر: گروهک تروریستی منافقین بار دیگر اجازه یافتند تا در پاریس علیه ملت ایران سازشان را کوک کنند.
گزارشگر: این بار نشستی با عنوان وضعیت انفجاری در ایران در شهرداری منطقه دو پاریس و با حضور شخصیتهای سوخته سیاسی از آمریکا، اروپا و برخی کشورهای عربی حامی تروریستهای داعش برگزار شد.
مریم رجوی: رودررو شدن با مردم ایران
گزارشگر: نکته جالب این‌که صبحتهایی که سخنرانان این نشست بر زبان آوردند، دقیقاً همانهایی است که قدرتهای زورگو و عهد شکن پس از برجام زمزمه می‌کنند.
مریم رجوی: سپاه پاسداران یعنی
گزارشگر: این دومین مجوزی است که در طول کمتر از یک هفته به دشمنان ملت ایران داده می‌شود، همانهایی که دستشان به خون هزاران ایرانی آغشته است.
با خودم فکر می‌کردم حالا که بعضی‌ها دوست دارند با برگه منافقین بازی کنند، چه خوبه که ما هم در رفت و آمدها مون برای اونها شرط و شروطی رو قائل بشیم.
تلویزیون رژیم آخوندی- شبکه خبر ۲۶آذر ۹۶
گوینده: عضو تشخیص مصلحت نظام گفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل مانند رئیس‌جمهور این کشور حرفهای بی‌پایه و اساس و مضحک می‌زند.
گزارشگر: ولایتی هم‌چنین با اشاره به نشست منافقین در پاریس افزود این اقدام فرانسه بهره‌مندی از یک اسلحه کهنه بی‌مصرف است.
ولایتی: فرانسه متأسفانه از ابتدای انقلاب تابحال کمتر صداقت نشان داده و استفاده از عده‌یی مزدور به‌عنوان منافق که فسیلهایی هستند از چند دهه قبل که اینها بواسطه خیانتی که به کشورشون کردند، از کشور رفتند و گریخته‌اند و در اونجا هرکس به کشور جمهوری اسلامی ایران خیانت کرده گویی که یکی از پناهگاهاش فرانسه است، این به‌معنای تشویق کسانیست که خائنند به وطن شون، برای ایجاد مشکل برای کشورهای مستقل و صاحب نفوذی مثل ایران. این یک اسلحه کهنه کاربرده شده و بی‌مصرف است که خاصیت خودشو از دست داده.
گزارشگر: گروهک تروریستی منافقین دیشب با مجوز دولت فرانسه با دعوت از برخی مهره‌های سیاسی سوخته از آمریکا، اروپا و کشورهای عربی در پاریس نشست برگزار کرد. شش روز پیش نیز فرانسه به این گروهک تروریستی که دست‌شان به خون بیش از 17000هزار ایرانی آغشته است، اجازه داد علیه حقوق‌بشر در ایران، در پاریس راهپیمایی کند.
***
مسعود رجوی-12تیر 1386
بگذارید بدون ذره‌یی مبالغه بگویم که هر یک از شما در اجتماع تاریخی «بسوی پیروزی»، دست کم، از هزار تن در داخل میهن اشغال شده، نشان‌ دارد.
یک لحظه فرض کنید که طلسم اختناق در ایران آخوند زده شکسته و اجتماعات و انتخابات آزاد بدون هر گونه محدودیت، امکانپذیر است. در اینصورت بسادگی می‌توان این حقیقت را دریافت که هر یک از شما قطعاً بیش از هزار بار، تکثیر وطنین‌انداز می‌شود.
هرکس که در این حقیقت تردید دارد، هم‌چنان که بارها و بارها گفته‌ایم، می‌تواند بخت رژیم نامشروع آخوندی را در برابر مریم و مقاومت برحق مردم ایران، در یک انتخابات آزاد تحت نظر ملل‌متحد بر اساس اصل حاکمیت مردم (و نه ولایت‌فقیه) در داخل ایران بیازماید. چیزی که ربع قرن است بر آن پای می‌فشاریم اما رژیم آخوندی هرگز به آن تن نداده و نخواهد داد.
ـ مگر این رژیم و عوامل و همدستان و هم خطّانش نمی‌گویند که «مجاهدین پایگاه اجتماعی ندارند»!؟
بسیار خوب، پس چه باک از انتخابات آزاد بر اساس اصل حاکمیت مردم دارید!؟ و چرا رژیم تان از یک گردهمایی این مقاومت در شهرهای آن سوی جهان این چنین در هم می‌ریزد، می‌ترسد و پارس می‌کند!؟
خامنه‌ای در مقام رئیس‌جمهور ارتجاع در نماز جمعه اول بهمن 1366درباره ولایت‌فقیه و حوزه اختیارات آن بی‌پرده می‌گفت: «اکثریت مردم چه حقی دارندکه قانون اساسی را امضا و لازم‌الاجرا کنند؟». در فاشیسم دینی، آن چنان‌که خمینی صراحتاً در کتابش تعریف کرده است ولایت‌فقیه عیناً در حکم ولایت بر صغار و قیمومَت محجورین است.
از این‌جا می‌توان هم میزان ترس رژیم از انتخابات آزاد و هم ابعاد وحشت آن از مقاومت ایران را دریافت.