شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۶

درگیری جوانان تهرانی در میدان آزادی با مزدوران سرکوبگر و پایین کشیدن بنر خامنه‌ای - شنبه ۹دی ۹۶ + فیلم



روز شنبه نهم دیماه 96 : جمعی از جوانان دلیر اراک سر در بسیج ضدخلقی در شهر اراک را با شعار مرگ باخامنه ای به زیر کشیدند

پیام مسعود رجوی به جوانان دلیر، زنان قهرمان و مردان به‌پاخاسته - ۸دی ۹۶

مسعود رجوی: قیام بالا بلند ملت ایران خجسته و مبارک باد
افعی کبوتر نمی زاید.
اصلاح و اعتدال در رژیم ولایت فقیه یک سراب است
از پاتکهای دشمن زبون او نترسید و نا امید نشوید
آتش قیام را به هر قیمت روشن و پرفروغ نگهدارید
آمادگی برای دفع شر مزدوران بسیج و لباس شخصی
دستور محوری : تشکیل تیمها و دسته ها و یکانهای ارتش آزادیبخش ملی

پیام مسعود رجوی به جوانان دلیر، زنان قهرمان و مردان به‌پاخاسته - ۸دی ۹۶ from Simay Azadi on Vimeo.

درب ورودی دانشگاه تهران ۹ دی دانشجویان هم با شعار «اصلاح‌طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» به مردم پیوستند. تجمعات تا شب ادامه دارد


<

قسمتهایی از پیام رهبر مقاومت در مورد حمایت از قیام


آهای مردم ایران هرکجا که هستید بشنوید
خروش و فریاد فرزندان رشیدتان را بشنوید اونها هستند که به رژیم میگویند بیا بیا بیا
آی جونهای تهران و سراسر ایران این پیام قیام اشرف است این پیام مریم است
که میتوان و باید بر این رژیم غلبه کرد
بله بله نترسید ما همه با هم هستیم

بله این است بله این ست شعار اشرفیان در سراسر ایران

قسمتهایی از پیام رهبر مقاومت در مورد حمایت از قیام from Simay Azadi on Vimeo.

ویژه برنامه قیام ایران- LIVE


همین الان میدان انقلاب تهران: «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم»


فوری فوری هم اکنون در دانشگاه تهران سید علی حیا کن/مملکت و رها کن»


فراخوان به تظاهرات سراسرى در شهرهاى مختلف #ايران- جمعه 8 دى

هم اکنون خیابان کاشانی شهرکرد. ۹ دی ۱۳۹۶


قیام ایران – تظاهرات در میدان انقلاب، تهران ۹ دی – ایرانی با غیرت حمایت حمایت

عمیق عصیان و قیام توده ای - زینت میرهاشمی

خروش مردم بسیاری از شهرهای ایران در روزهای چهارشنبه ۷ و پنجشنبه ۸ دی، بار دیگر خواست تحول خواهی و تغییر را در قالب جنبش «نه به گرانی» به کف خیابان کشاند. از جنبش نه به گرانی تا مرگ بر دیکتاتور، از مخالفت با عملکردهای اقتصادی رژیم تا عملکردهای آن در منطقه، از مرگ بر خامنه ای و روحانی تا آزادی زندانیان سیاسی و در یک کلام فوران خشم مردم که در زیر خاکستر پنهان نماند، در حالی صورت گرفت که سرنشینان کشتی ورشکسته حکومت در تدارک برگزاری سالگرد تظاهرات حکومتی ۹ دی سال ۱۳۸۸ بودند. مردم بار دیگر قیام ۶ دی ۱۳۸۸ (روز عاشورا) را بازسازی کردند و خواست سرنگونی رژیم را در گوشه و کنار ایران به اهتزاز درآوردند. 
این جنبش به دلیل شرایط بحرانی کشور و بعد از تجربه قیامهای خونین سال ۱۳۸۸، اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل واکنش پایوران رژیم و دلدادگان به بقای وضع موجود، حکایت از آشفتگی دارد. مردم ، سرنوشت جدال بین جنبش تحول خواه با چشم انداز سرنگونی با کسانی که سرنوشت مردم را با سرنوشت بالائیها پیوند زده اند را در این دو روز تعیین تکلیف کردند.
خوشبخنانه در دنیای امروز، به دلیل وجود تکنولوژی و شهروند خبرنگار و شبکه های مجازی کسی نمی تواند حرکتهای اعتراضی مردم را نادیده گرفته و مثل ازهاری در دوران حرکتهای اعتراضی علیه سلطنت پهلوی، مدعی شود که تظاهرات دروغه و صدای معترضان را نوار ضبط صوت که هر شب پخش می شود اعلام کند. 
در حد این فراسوی خبر به تعدادی از واکنشهای هراس آلود رژیم اشاره می کنم. 
اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی بعد از شوک وارد شده در برابر خروش مردم، شاخصهای اقتصادی کشور را در وضعیت مناسب دانست و مدعی شد که فقط چند کالا گرانتر شده که دولت موکلف به اصلاح آنهاست. این کارگزار رژیم اعتراض مردم به گرانی را بهانه دانسته و گفت :«در پشت پرده مسایل دیگری مطرح است». وی عاجزانه از «نخبگان کشور» برای کمک به دولت درخواست «نقد سیاستهای دولت و ارائه راهکارهای مناسب» کرد. وی در این درخواست از نهادهای صنفی، مدنی و سیاسی نام برد. حرفهای او چنان تهوع آور است که روزهای آخر حکومت شاه را تداعی می کند. التماس گریه گونه شاه در هنگام ترک ایران. 
حسام الدین آشنا مشاور روحانی در مورد رویدادهای این دو روز گفت: «بحرانها در خیابان و بر بستر خشونت حل نمی شود.» این کارگزار رژیم از وضعیت زندانها حتما با خبر است و به خوبی در جریان حل بحران سرنگونی توسط رژیم در چوبه های دار و زندان با خبر است.
در این میانه واکنش شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان، ارگان بیت خامنه ای جالب است. وی می گوید: «کفش دزد مسجد که نباید پیش نماز مسجد باشد! چرا مسئولیتهای حساس را به این افراد داده اید.» 
و آخوند علم الهدی، نماینده خلیفه در مشهد گفت: «یك عده اراذل و اوباش جمع بشن، اینها بگن سوریه رو ول كن، مشكل ما رو تمام كن.» 
بعد از «خس و خاشاک» گفتن احمدی نژاد در سال ۱۳۸۸ و «فتنه و بی بصیرت» گفتن خامنه ای در همان سال، اکنون سلطان خراسان مردم معترض را «اراذل و اوباش» می نامد. 
باید به کارگزاران ریز و درشت رژیم و دلبستگان به تحول در لای عبا و عمامه ملاها، گفت پشت پرده این خیزشها چیز پنهانی نیست و هر چه هست به خوبی عیان است. 
عصیان و قیام مردم فرودست و به جان آمده از ظلم، دزدی و فساد دیکتاتوری مذهبی است. این جنبش با شعارهایش تمامی حکومت را به چالش کشیده و خیزش ضد دیکتاتوری برای دستیابی به آزادی، دمکراسی، عدالت و حکومت غیر دینی است.

موزيك ويدئو « يكان يكان شويم» با تصاوير قيام مشهد روزبه


<

#فوری میدان انقلاب تهران :جو امنیتی و حضور مردم

تظاهرات شبانه اهواز با شعار: وای بر آن روز که مسلح شویم. جمعه ۸ دیماه


کانال قاصدان آزادی در تلگرام و اینستاگرام در لینک زیر
---------------------------
هر ایرانی‌ یک رسانه‌، لطفا به اشتراک بگذارید
---------------------------
برای دریافت آخرین اخبار از ایران در فیسبوک، با مراجعه به لینک زیر و کلیک روی دکمه لایک در بالای صفحه، عضو پیج قاصدان آزادی شوید

-قیام ایران-شماره ۱۱: تظاهرات شبانه در شهرهای مختلف کشور با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله، خامنه‌ای حیا کن مملکت را رها کن

اعتراضات مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، رشت، ساری، همدان، قم، قزوین، سبزوار، بجنورد، اصفهان، شیراز، سبزوار، کرج، قوچان و زاهدان به‌رغم تظاهرات و درگیریهای سراسر روز جمعه، شب ‌هنگام نیز ادامه یافت.
با تاریک شدن هوا، نیروهای سرکوبگر به‌طور برنامه‌ریزی شده در بسیاری از شهرها بسیاری از تظاهرکنندگان را مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند یا دستگیر کردند. از سوی دیگر مردم مزدوران و جاسوسان و آدم فروشان را شناسایی نموده و به یکدیگر معرفی می‌کنند.
در کیانشهر اهواز با تاریک شدن هوا صدای تیراندازی به گوش می‌رسد. مردم شعار مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر گرانی، ”ملت گدایی می‌کند، آقا خدایی می‌کند ”و استقلال آزادی جمهوری ایرانی وای بر آن روز که مسلح شویم و اهوازی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد؛ سر دادند. آنها صفوف فشرده نیروی انتظامی را در هم شکسته و به تظاهرات خود ادامه دادند.
در رشت مردم در خیابان مطهری سه راه حاجی آباد از مناطق قدیمی شهر کف خیابان نشسته‌اند و نیروی انتظامی نتوانست آنها را پراکنده کند. بسیجیان بارها تجمعات مردم را مورد حمله قرار دادند و افرادی را بازداشت کردند اما مردم با اتحاد و همبستگی دستگیر ‌شدگان را از چنگ پاسداران و بسیجیان نجات دادند. نیروهای سرکوبگر با گاز اشک‌آور نیز مردم را مورد حمله قرار دادند. . زنان شجاع نقش برجسته‌یی در حرکتهای اعتراضی بر عهده‌دارند. مردم دلیر رشت در تظاهرات جمعه شب شعار می‌دادند:‌ مرگ بر خامنه‌ای، می‌میریم می‌میریم ذلت نمی‌پذیریم، می‌میریم می‌میریم ایران حکومت آخوندی نمی‌خوایم نمی‌خوایم. مرگ بر دیکتاتور...
در ساری مردم در اعتراض به ربودن یک جوان ۲۵ساله توسط مزدوران لباس با یک ماشین شخصی دست به اعتراض زدند.
آنها هم‌چنین یک جوان بیکار را به‌شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند که مردم به دفاع از وی با مزدوران درگیر شدند. مردم ساری در تظاهرات خود شعار سوریه را رها کن فکری بحال ما کن سر دادند.
در همدان پاسداران و بسیجیها و لباس‌شخصیها مردم را که در میدان بوعلی تجمع کرده بودند و از جمله شعار می‌دادند مرگ بر اصل ولایت فقیه، خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران وحشیانه تجمع مردم را مورد حمله قرار دادند و شماری را مجروح کردند. مردم در واکنش به این وحشیگریها با پرتاب سنگ شیشه بانک کشاورزی را شکستند و به دیگر ساختمانهای اداری حمله کردند. آنها هم‌چنین شعارهای یا مرگ یا آزادی، مرگ بر روحانی، سوریه رو رها کن فکری بحال ما کن. آخوند پشت میزنشسته، جوون بیکارو خسته سر دادند.
مردم قم تظاهرات شبانه خود را در حالی برگزار کردند که پاسداران و بسیجیان موتورسوار برای ایجاد فضای وحشت در خیابانهای این شهر با سرعت و سر و صدای زیاد حرکت می‌کردند. اما جوانان دلیر با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله، سیدعلی حیا کن مملکتو رها کن، نظامی باغیرت به مردمت بپیوند، ایرانی باغیرت حمایت حمایت، آخوند انگلیسی نمی‌خوایم نمی‌خوایم دست به تظاهرات زدند. پاسداران و بسیجیان تظاهرکنندگان را مورد حمله قرار دادند.
مردم سبزوار با شعار سر بدار می‌دهیم تن به ذلت نمی‌دیم به ساختمانهای دولتی حمله برده و با عوامل نیروهای سرکوبگر درگیر شدند. بسیجیان با محاصره جمعیت قصد حمله به جمعیت را داشتند که با اتحاد و یکپارچگی مردم توانستند بسیجیان را عقب برانند.
جوانان اصفهان علاوه بر شعار مرگ بر خامنه‌ای، ولی‌فقیه خونریز نظام را که در بین مردم به علی گدا معروف است به سخره گرفته و شعار می‌دهند:‌ سید علی ببخشید دیگر باید بلند شید!
در قزوین حمله بسیجیان به مردم در چهارراه خیام به درگیری کشیده شد مردم شعارهای ”نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ”و ”استقلال آزادی جمهوری ایرانی ”، ”بریز بیرون هموطن حقت را فریاد بزن“. سر دادند و توانستند برخی جوانان را از چنگ بسیجیان خارج کنند.
مردم بجنورد در ادامه تظاهرات روز جمعه با تاریکی هوا نیز با شعارهای اسلامو پله کردین مردمو ذله کردین و ایرانی باغیرت حمایت حمایت. دست به اعتراض زدند و با مأموران درگیر شدند.
حمه مزدوران رژیم در قوچان: برای جلوگیری از تظاهرات شبانه مردم به درگیری کشیده شد و مردم موفق شدند آنان را به عقب برانند.
در شیراز مردم در تظاهرات شبانه خود شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و توپ تانک فشفشه آخوند باید کشته شه سر دادند.
در زاهدان مردم با شعارهای سوریه رو رهاکن فکری بحال ما کن، مرگ بر روحانی و در قائمشهر با شعار ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد شبانه به تظاهرات پرداختند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸ دی ۱۳۹۶ (۲۹دسامبر ۲۰۱۷)

قیام ایران – درگیری مردم با نیروی وحشی به اصطلاح انتظامی در شهر کرد – ۹ دی

مردم شهر کرد نیز امروز شنبه 9دی ماه 96 به قیام کنندگان در سایر شهرها پیوستند: مرگ بر دیکتاتور

حمایت پل رایان رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا،ایلیانا رزلهتینن،ران دی سانتیس نمایندگان کنگره آمریکا،سناتور اورین هتچ وسناتور تد کروزاز تظاهرات مردم ایران

حمایت پل رایان رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا از تظاهرات مردم ایران
پل رایان رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا از تظاهرات مردم ایران حمایت کرد. وی در توئیت خود نوشت:‌ مهم است که ما از تظاهرکنندگان مسالمت‌آمیز در ایران حمایت کنیم. این نتیجه رژیمی است که بیشتر متمرکز تقویت سازمانهای تروریستی است تا رسیدگی به مشکلات مردم خودش
حمایت ایلیانا رزلهتینن و ران دی سانتیس نمایندگان کنگره آمریکا از قیام مردم ایران
ایلیانا رزلهتینن نماینده فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا از قیام مردم ایران حمایت کرد. وی جمعه شب در توئیتر خود نوشت: مردم ایران به اعتراض به خامنه‌ای و رژیم فاسد و رادیکال او ادامه می‌دهند. آمریکا نباید همان اشتباهی را بکند که در سال ۲۰۰۹مرتکب شد. ما باید از مردم ایران حمایت کنیم و برای تهران روشن کنیم که ما همه ناقضان حقوق‌بشر را تنبیه خواهیم کرد. هم‌چنین «ران دی سانتیس» عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت فلوریدا نیز جمعه شب در توئیتر خود نوشت آمریکا نیاز دارد که پشت معترضان در ایران بایستد
سناتور اورین هتچ: من در کنار مردم ایران و درخواستشان برای شکوفایی و آزادی ایستاده‌ام
سناتور اورین هتچ از سناتورهای ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا از قیام مردم ایران حمایت کرد. وی در توئیتر خود نوشت:‌ تظاهرات در سراسر ایران نشان‌دهنده غفلت عمیق آخوندها از نیازهای پایه‌یی مردم ایران است. آنها انتخاب کرده‌اند که از هر دستاورد اقتصادی که از طریق توافق اتمی به‌دست آورده‌اند برای تأمین مالی تروریسم و خشونتهای فرقه‌گرایانه در سوریه، یمن، لبنان و جاهای دیگر استفاده کنند. من در کنار مردم ایران و درخواستشان برای شکوفایی و آزادی ایستاده‌ام و از همکارانم در کنگره می‌خواهم تا به من بپیوندند. سناتور اورین هتچ از سناتورهای ارشد حزب جمهوریخواه است. وی از سال 1977 سناتور سنای ایالات متحده بوده و طولانی‌ترین دوره سناتوری را در تاریخ سنای آمریکا داشته است
سناتور تد کروز: با مردم ایران که علیه حکومت ظالم ایستاده‌اند، اعلام همبستگی می‌کنم
سناتور جمهوریخواه تد کروز بامداد شنبه ۹دی در بیانیه‌یی که منتشر کرد، نوشت: من از مردم ایران، که شجاعانه به خیابانها می‌آیند تا علیه حکومت سرکوبگر و ظالم خود حرف زنند، با قدرت حمایت کرده و با آنها اعلام همبستگی می‌کنم
وی افزود: این اعتراضها برای جهان آشکار می‌سازد که رژیم ایران ترجیح می‌دهد ترور را در خارج از مرزهایش – به‌ویژه به عوامل تروریست خود در سوریه، غزه، عراق، لبنان و یمن – صادر و آن را تأمین مالی کند، تا آن که نیازهای اولیه شهروندان خود را تأمین نماید. سناتور تد کروز یادآور شد: مردم ایران خواهان آزادی و پایان حکومت رعب و وحشت آخوندها هستند. کاهش تحریم‌ها، بر اساس توافق هسته‌یی فاجعه‌بار اوباما، غیر از پر کردن جیب آخوند، که تنها اشتیاق‌شان بسط ایدئولوژی تنفر آنهاست و هر کاری می‌کنند تا آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و متحدان ما در اروپا و خاورمیانه را به کشتن بدهند، هیچ کار دیگری نکرده است
سناتور کروز تأکید کرد: من دولت ترامپ را ترغیب می‌کنم تا هر آنچه را مقدور است برای حمایت از این معترضان شجاع انجام دهد، و از ملت‌های آزادیخواه در دیگر نقاط جهان هم می‌خواهم پشت مردم ایران باشند و از آنها به‌طور علنی حمایت کنند
https://www.mojahedin.org/news/209887/
https://www.mojahedin.org/news/209900/
https://www.mojahedin.org/news/209897/
https://www.mojahedin.org/news/209888/

حمایت کاخ سفید و وزارت‌خارجه آمریکا از قیام مردم ایران

کاخ سفید از قیام مردم ایران حمایت کرد. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید شب گذشته 8آذر 96 در حساب کاربری خود اعلام کرد: گزارشهایی از تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم ایران که از فساد رژیم و به هدر دادن سرمایه‌های کشور برای حمایت مالی از تروریسم در خارج از کشور به ستوه آمده‌اند، منتشر شده است. این رژیم باید به حقوق مردم از جمله حق بیان و ابراز عقایدشان احترام بگذارد. جهان نظاره‌گر است.
هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا نیز در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: ‌گزارشاتی را دنبال می‌کنیم که از چندین اعتراضات صلح‌آمیز توسط شهروندان ایران در شهرهای سراسر ایران رسیده‌اند. آمریکا قویاً دستگیری تظاهرکنندگان صلح‌جو را محکوم می‌کند. ما از تمامی کشورها می‌خواهیم که علناً از مردم ایران و خواستهای آنان برای حقوق اولیه و پایان دادن به فساد حمایت کنند.

شعارنویسی زنان دلاور - مرگ بر خامنه‌ای دزد

همگام با قیام درخواست سیمای آزادی از هموطنان

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا بامداد امروز شنبه 9دی 96 از قیام مردم ایران حمایت کرد.

وی در حساب توئیتری خود نوشت: گزارشهایی منتشر شده از تظاهرات مسالمت‌آمیز شهروندان ایرانی، که از فساد رژیم و تلف کردن ثروت ملی برای تأمین مالی تروریسم در خارج به ستوه آمده‌اند. رژیم ایران باید حقوق مردم را محترم بشمارد، از جمله حق آنها برای بیان نظراتشان. دنیا به نظاره نشسته است.

حمایت سناتور تام کاتن از قیام مردم مشهد-غیظ و کین سپاه پاسداران از حمایت وی از تظاهرات مردم ایران

سناتور تام کاتن روز پنجشنبه 7 دی 96 طی اطلاعیه از قیام مردم مشهد حمایت کرد و نوشت:‌ اعتراضات مشهد نشان داده که رژیمی که با انگیزه یک ایدئولوژی کینه و نفرت حرکت کند نمی‌تواند برای همیشه از یک پایگاه مردمی برخوردار باشد و ما بایستی از مردم ایران که خواهان ریسک کردن جانشان برای ابراز مخالفتشان اقدام کرده‌اند حمایت کنیم
وی افزود: «حتی بعد از این‌که آنها میلیاردها دلار از بابت لغو تحریمها با برجام به‌دست آوردند آیت‌الله‌ها هنوز نتوانسته‌اند نیازهای ابتدایی مردم را تأمین کنند شاید به این خاطر است که میزان زیادی از آن را هزینه کارزار تجاوزات منطقه‌یی در سوریه، لبنان، عراق و یمن کرده‌اند
سپاه پاسداران در خبرگزاری خود با غیظ و کین از حمایت سناتور تام کاتن از تظاهرات مردم نوشت: این سناتور که روابط نزدیکی با (مجاهدین) دارد، حمایت آمریکا از این اعتراضات را علناً اعلام کرد. وی به‌شدت از سیاستهای ترامپ در خصوص توافق هسته‌یی نیز حمایت می‌کند.

مریم رجوی: قیام كرمانشاه و مشهد و دیگر شهرها، ناقوس زوال دیكتاتوری سراپافساد آخوندی و طلوع دموكراسی، عدالت و حاكمیت مردمی در ایرا

مریم رجوی، به مردم قهرمان كرمانشاه و دیگر شهرهایی كه امروز با شعارهای یا مرگ یا آزادی، مرگ بر روحانی، مرگ بر دیكتاتور، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، به قیام برخاسته و به گرانی و فقر و فساد اعتراض می‌كنند درود فرستاد
وی گفت: دیروز مشهد، امروزكرمانشاه و فردا سراسر ایران، این قیام، ناقوس سرنگونی دیكتاتوری سراپا فساد آخوندی و طلوع دموكراسی، عدالت و حاكمیت مردمی را به صدا در آورده است
مریم رجوی عموم مردم به‌ویژه جوانان و زنان در سراسر كشور را به پیوستن به قیام «نه به گرانی» فراخواند و گفت: دیكتاتوری فاسد و رو به‌زوال آخوندها، در مقابل اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت و پایداری و استمرار قیام‌های حق‌طلبانه شما، بدون تردید شكست خواهد خورد
وی افزود: پرونده چهار دهه حكومت ملایان چیزی جز گرانی و فقر و فساد، شكنجه و اعدام و كشتار و جنگ‌افروزی نیست. بخش عمده سرمایه‌های مردم، از جمله پول‌های آزاد‌‌شده در توافق اتمی، صرف ماشین سركوب و اختناق و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی می‌شود یا توسط سركردگان رژیم چپاول می‌شود. سرنگونی فاشیسم دینی، اولین قدم برای برون‌رفت از بحرانی است كه هر روز تشدید می‌شود
وی گفت: رژیم آخوندی هیچ آینده‌یی ندارد، سرمایه‌گزاری روی آن محكوم به شكست است و زمان آنست كه جامعه جهانی سرنوشت خود را به این رژیم گره نزند و مقاومت مردم ایران برای سرنگونی آن به رسمیت بشناسند
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸ دی ۱۳۹۶(۲۹دسامبر۲۰۱۷)
https://www.maryam-rajavi.com/…/statem…/item/maryam-rajavi-5
https://www.mojahedin.org/news/209865

تظاهرات در کرمانشاه، قم، اهواز، اصفهان، قوچان، ساری، قائمشهر، قزوین، رشت، زاهدان و همدان



شعارهای «مرگ بر حزب‌الله» ؛ «سید علی حیا کن؛ حکومتو رها کن» ؛ «مرگ بر روحانی»
روز جمعه ۸دیماه در دومین روز قیام «نه به گرانی» تظاهرات اعتراضی بخشهای وسیعی از ایران را فراگرفت و مردم و جوانان غیور در بسیاری از شهرها از جمله کرمانشاه، قم، اهواز، اصفهان، قوچان، ساری، قائمشهر، قزوین، رشت، زاهدان، همدان دست به اعتراض زدند.
در قم جوانان دلیر شعار دادند: «مرگ بر حزب‌الله» ؛ «سید علی حیا کن؛ حکومتو رها کن» ؛ «ایرانی با غیرت، به مردمت بپیوند»، «جمهوری اسلامی نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم»، «جوان بیکار نشسته؛ آخوند پشت میزش نشسته». به‌رغم تهدیدهای سرکرده نیروی انتظامی که می‌گفت: «این تجمع غیرقانونی است. متفرق شوید وگرنه با شما به‌عنوان برهم زنندگان نظم؛ برخورد خواهد شد» مردم بی‌اعتنا به تظاهرات خود ادامه دادند.
مردم اهواز با شعارهای «سوریه را رها کن؛ فکری به‌حال ما کن» ؛ «نه غزه؛ نه لبنان؛ جانم فدای ایران»، «مرگ بر دیکتاتور» «مردم گدایی می‌کنند، دولت خدایی می‌کند» ؛ «سوریه را رها کن؛ فکری به‌حال ما کن» ؛ «نه غزه؛ نه لبنان؛ جانم فدای ایران» به قیام «نه به گرانی» پیوستند.
نیروهای سرکوبگر برای جلوگیری از گسترش تظاهرات پل اصلی اهواز را بسته‌اند و مانع پیوستن مردم از روی پل به سمت تظاهرکنندگان می‌شوند. تعدادی از مردم برای پیوستن به تظاهرات با قایق خود را به سمت دیگر پل رسانده‌اند.
در اصفهان مردم در میدانهای انقلاب و میدان موسوم به خمینی و سی و سه پل تجمع کردند در میدان انقلاب مردم شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند. گارد ضدشورش با شقه کردن مردم شماری از آنها را بازداشت کرده است.
مردم محروم زاهدان هم با شعار «سوریه رو رها کن فکری به‌حال ما کن» و مردم قزوین با شعار «ایرانی باغیرت؛ حمایت؛ حمایت». تظاهرات کردند تجمع اعتراضی صدها تن از مردم ساری در مقابل استانداری برگزار شد.
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به تظاهرکنندگان، گفت قیام سراسری امروز، ناقوس سرنگونی دیکتاتوری سراپا فساد آخوندی و طلوع دموکراسی، عدالت و حاکمیت مردمی را به صدا در آورده است. وی افزود: رژیم آخوندی هیچ آینده‌یی ندارد، سرمایه‌گذاری روی آن محکوم به شکست است و زمان آنست که جامعه جهانی سرنوشت خود را به این رژیم گره نزند و مقاومت مردم ایران برای سرنگونی آن به‌رسمیت بشناسند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸دی ۱۳۹۶ (۲۹دسامبر ۲۰۱۷)

#تظاهرات مردم #قزوین هم در #اعتراض به گرانی در همبستگی با مردم #مشهد:بریز بیرون هموطن ، حق تو فریاد بزن مرگ بردیکتاتور


سخنگوی مجاهدین در اسلو: فوران فحاشی و حقد و کین کرم عمامه‌دار ولایت در مشهد

هاشم خواستار خطاب به قیام‌کنندگان مشهد و سایر شهرها:‌ به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی عقب‌نشینی نکنید

هاشم خواستار نماینده کانون صنفی معلمان ایران در رابطه با قیام مردم مشهد و دیگر شهرهای ایران در روز پنجشنبه هفتم دی طی مصاحبه‌یی گفت:‌ کارد به استخوان ملت قهرمان ایران رسیده است و از این فقر و فلاکت، و ظلم و ستم حاکمانی «که آنها را به خاک سیاه نشانده‌اند» بیزار شده‌اند و قیام کرده‌اند. من مطمئن هستم که این اعتراضات به یک دموکراسی و همان آزادی واقعی که مردم ایران از انقلاب مشروطه به‌دنبال آن هستند، ختم خواهد شد.
هاشم خواستار در بخشی از این مصاحبه گفت: ما در سال ۱۳۵۷ برای به‌دست آوردن آزادی و دموکراسی انقلاب کردیم، ولی چیزی با عنوان آزادی و دموکراسی عاید ما نشد، این حاکمان انقلاب مردم ایران را دزدیدند وگرنه انقلاب مردم حرکتی درست بود، و اعتراضات امروز مردم ایران در راستا و تداوم همان انقلاب مشروطه و انقلاب سال ۱۳۵۷ است و من از مردم ایران می‌خواهم که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی عقب‌نشینی نکنند.
نماینده کانون صنفی معلمان ایران در ادامه خطاب به مردم ایران گفت؛ مردم قهرمان ایران این حق مسلم شماست که افرادی شایسته و لایق در رأس حکومت قرار گیرند، این حاکمان کنونی کفایت و توان اداره کشور را ندارند و منشأ تمامی بحرانهای به‌وجود آمده برای کشور هستند.
هاشمی خواستار در هشداری به نیروهای نظامی گفت، از تمامی نیروهای نظامی درخواست می‌کنم به جای ایستادن در برابر مردم کارد به استخوان رسیده، به صفوف اعتراضات آنها بپیوندند، این مسئولان حقوق ملت ایران را غارت کرده و به تاراج داده‌اند، حق مسلم مردم است که به این فساد گسترده معترض باشند، مسئولان فاسد سرانجام از ایران خواهند گریخت و این شما نیروهای نظامی هستید که با این مردم در فردای ایران، تنها خواهید ماند.
https://www.mojahedin.org/news/209857/

میمیریم میمیریم ایران و پس می‌گیریم , رشت خيابان مطهرى


شعار نویسی مردم در اصفهان بر روی دیوارهای شهر: حکومت آخوندی نمی خواهیم


شعار تظاهرکنندگان در قزوین: توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه+ فیلم

مردم و جوانان قهرمان قزوین در تظاهرات جمعه 8 دی 96 علیه آخوندهای جنایتکار حاکم بر ایران شعار دادند:
توپ تانک فشفشه - آخوند باید گم بشه