یکشنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۶

واکنش سایت خامنه‌ای به افشای داراییهای وی

ولی‌فقیه ارتجاع در سایت خود نسبت به طرح کنگره آمریکا برای افشای داراییهای وی و دیگر سران رژیم، واکنش نشان داد و نوشت: به بهانه عملیات روانی جدید کنگره، آمریکا عمود خیمه انقلاب را نشانه رفته است.
سایت خامنه‌ای افزود: کنگره‌ی آمریکا چند روز قبل، در ادامه‌ی طرح عملیات روانی خود علیه نظام، طرح موسوم به دارایی رهبران ایران را تصویب کرد که به موجب آن، وزارت خزانه‌داری آمریکا باید فهرست دارایی رهبران از جمله (رهبری) را منتشر کند... در یکی از بندهای این طرح آمده است: نظام به حمایت از گروه‌های تروریستی در سراسر جهان، به‌ویژه از طریق نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داده است.
شایان ذکر است، مجلس نمایندگان آمریکا، در روز 22آذر، لایحه شماره 1638را برای شناسایی سرمایه‌ها و دارایی‌های بالاترین سردمداران رژیم آخوندی، از جمله ولی‌فقیه ارتجاع، رئیس‌جمهور رژیم و سرکردگان سپاه پاسداران با اکثریت آرا به تصویب رساند.
شماری از سردمداران و نهادهای رژیم آخوندی که لایحه 1638به شناسایی اموال و سرمایه‌های آنها فراخوان می‌دهد، عبارتند از:
ولی‌فقیه و رئیس‌جمهور رژیم آخوندی، اعضای شورای نگهبان و مجلس خبرگان ارتجاع، اعضای نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، سرکرده و معاون سپاه پاسداران و هم‌چنین سرکردگان و معاونان نیروی زمینی، نیروی هوا - فضا و نیروی دریایی سپاه، سرکرده بسیج ضدمردمی، سرکرده نیروی تروریستی قدس، سرکرده نیروی انتظامی رژیم، نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران، رئیس تعاونی سپاه پاسداران و رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم آخوندی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر