یکشنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۶

شرکت زنان در ۶ تجمع اعتراضی طی دو روز


زنان شجاع ایران در اکثر اعتراضات اقشار مختلف مردم نسبت به چپاول و سیاست های ضد مردمی حکومتی آخوندی نقش برجسته ای ایفا می کنند.
روز ۱دی۱۳۹۶، هزاران نفر از مردم اهواز در اعتراض به انتقال آب رودخانه کارون و خشكاندن تالابها و زمينهای كشاورزی تجمع اعتراضی برگزار کردند. یک زن شجاع هدایت این اعتراض را در دست گرفته بود. معترضین با شعارهای خشمگینانه اعلام کردند که صبرشان در برابر دزدی های حکومتی به پایان رسیده است.
در همین روز کارکنان مجتمع‌های سلامت تبریز در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب‌افتاده در مقابل ساختمان این مجتمع تجمع کردند.
جمعی از بیکاران شهر خرمشهر نیز هنگام برگزاری نماز جمعه دست به اعتراض زدند.
‌روز پنج‌شنبه۳۰ آذر۹۶، بیش از ۴۰۰ تن از کارشناسان و مراقبین خانه های بهداشت اصفهان در اعتراض به برگزاری آزمونی با هدف اخراج از کار، در مقابل مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان تجمع کردند.
یک خانم شرکت کننده در این تجمع گفت: به یکباره به ما اعلام شد که باید در آزمونی شرکت کنیم که با هدف تعدیل نیرو برگزار می شود. برای همین ما ۴۰۰ نفر از کارکنان، از شرکت در آزمون خودداری کرده و مقابل ساختمان مرکز تجمع کرده ایم.
در همین روز در رشت، تجمع دیگری توسط تعداد زیادی از خریداران مجتمع آدینه برگزار شد که بار دیگر نسبت به تأخیر در واگذاری واحدهای خریداری شده خود در مقابل ساختمان نیمه تمام این مجتمع در رشت تجمع برگزار کردند.
همچنین جمعی از غارت‌شدگان خرید و فروش خودرو پرهام در آزادشهر، در استان گلستان، در اعتراض به چپاول پول‌های خود توسط این مؤسسه مقابل بانک ملی دست به تجمع زدند. بیش از ۲۵۰میلیارد تومان از پول ۱۵۰۰سرمایه گذار دست این 
شرکت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر