شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۹۷

طوفان توئیتری در حمایت از دور دوم اعتصاب کامیونداران

ساعت ۱۹۳۰ به وقت #ایران
#اعتصاب_کامیونداران
#اعتصاب_رانندگان

عملیات فروغ جاویدان؛ اشتباه یا افتخار

خمینی به‌دلیل ماهیت ضدتاریخی و قرون وسطایی‌اش و از آنجا که هیچ سنخیتی با قرن ما نداشت، نمی‌توانست به‌سادگی خودش را به این عصر تحمیل کند. به همین خاطر نیاز به یک اهرم کمکی داشت. وسیله‌ای می‌خواست که بتواند با استفاده از آن سرکوب را مشروع کند و پایه‌های دیکتاتوریش را محکم کند آن وسیله چیزی نبود جز برافروختن آتش جنگ ضدمیهنی. وقتی خمینی جنگ را نعمت توصیف می‌کند حرفش کاملاً درست است. چرا که برای رژیم پلیدی مثل رژیم آخوندی هیچ نعمتی به اندازه جنگ چاره‌ساز نیست. پس خمینی جنگ را به‌راه انداخت تا با آن بقای خودش را تضمین کند و از آن سرپوشی برای اختناق بسازد. حالا می‌توانست هر فریاد آزادیخواهانه‌ای را با این بهانه که در جنگ هستیم، خفه کند اما درست در نقطه مقابل خمینی، مسعود رجوی پرچم صلح و آزادی را به‌اهتزاز درآورد و با تأسیس ارتش آزادی‌بخش رژیم را بی‌آینده کرد. یعنی از همان چیزی که برای خمینی نعمت بود، بستری ساخت تا رود خروشان ارتش آزادی را در آن جاری کند و با ارتش صلح و سازندگی و کار، آتش جنگ ویرانگر خمینی را خاموش کند. ارتش آزادیبخش با سلسله عملیات‌های قهرمانانه‌اش تا فتح شهر مهران رفت و کار را به جایی رساند که خمینی فهمید گام بعدی آنها فتح تهران و به‌هم‌پیچیدن طومار ولایت سفیانیش می‌باشد. به همین خاطر هم با به‌کارانداختن شم ضدانقلابیش زهر آتش‌بس را سرکشید تا به خیال خودش با استفاده از این حربه، ارتش آزادی‌بخش را قفل کند و سلاح مردم ایران را از کارآیی بیاندازد. اما استراتژی ارتش آزادی‌بخش، پیروزمندتر از آن بود که خمینی توان درهم‌شکستنش را داشته باشد. عملیات کبیر فروغ جاویدان پاسخ این استراتژی پیروزمند به توطئه‌ٔ ارتجاعی خمینی بود. فروغ جاویدان نقشه‌های خمینی را نقش‌برآب کرد و به دنیا نشان داد که این ارتش بازوی استوار و پراقتدار خلق قهرمان ایران است، نه زائدهٔ جنگ. نشان‌ دادند که این ارتش، زبان آتشین مردم ایران با دیکتاتوری مذهبی است، نماد استقلال مقاومت میهن ماست نه وابسته به بیگانه. بیمه‌نامه یعنی همین. فروغ جاویدان بیمه‌نامه‌ٔ⁠ ارتش آزادی‌بخش ملی ایران بود. فروغ جاویدان، پاسخ صادقانه مجاهدین به ضرورت تاریخ بود. بزرگترین تهاجم ارتش آزادی‌بخش ملی ایران به تمامیت رژیم ضدبشری خمینی. تعرضی که پسمانده‌های دجال، هنوز هم از تداعی خاطره‌اش، بر خویش می‌لرزند و زوزه وحشت سرمی‌دهند. عملیات فروغ جاویدان در روز سوم مرداد سال ۱۳۶۷ آغاز شد. ارتش آزادی‌بخش ملی ایران با فتح نقاط استراتژیک منطقه هم‌چون تنگه «کل‌داوود» و گردنهٔ «پاتاق»، شهرهای کرند و اسلام‌آباد را در اوج استقبال هموطنانمان آزاد کرد و تا دروازه‌های کرمانشاه پیشروی کرد. حالا هم بعد از گذشت ۳۰سال از آن حماسه هر ناظری که پیچیدگی تحولات داخلی، ‌منطقه‌ای و بین‌المللی را مرور کند و به رخدادهایی مثل ۲جنگ در منطقه و بمباران قرارگاههای ارتش آزادیبخش و توطئه‌های آخوندها علیه مجاهدین نظری بیاندازد، به این نتیجه می‌رسد که بقای مجاهدین و قدرت تأثیرگذاری آنها در متن چنین شرایط پیچیده‌ای، محصول یک استراتژی درست و پیروزمند است که عملیات فروغ جاویدان یکی از فرازهای تعیین‌کننده آن بوده است

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران – آتش زدن سمبل‌های رژیم

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران با تخریب و به آتش کشیدن نمادهای حاکمیت پلید ولایت فقیه ادامه یافت. این فعالیتهای ضد اختناق، شعله‌هایی از برخاستن هزار اشرف و کانون شورشی در جای جای میهن است که نوید سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه را می‌پراکند، همان‌طور که مریم رجوی گفت، سرنگونی این رژیم کانون شورشی می‌خواهد و ارتش آزادیبخش.
به آتش کشیدن بنر بزرگ خمینی و خامنه‌ای در گیلان - شفت
اعضای کانون شورشی ۸۸۸گیلان، در شهر شفت، ضمن به آتش کشیدن بنر بزرگی که حاوی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای بود، فیلم این فعالیت را فرستادند، یکی از اعضای این کانون شورشی در پیام خود گفت: «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی، زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، ما کانونهای شورشی این آتش را به‌زودی به بیت ولایت می‌کشانیم»
به آتش کشیدن بنر بزرگ خامنه‌ای و خمینی در گیلان - شفت
به آتش کشیدن بنر ولی‌فقیه ارتجاع در شیراز
اعضای یکی از کانونهای شورشی شیراز بنر بزرگی حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای و جمله دجالگرانه ولایت فقیه استمرار حرکت... را به آتش کشیده و فیلم این فعالیت انقلابی را ارسال کردند.
به آتش کشیدن بنر ولی‌فقیه ارتجاع در شیراز
به آتش کشیدن ورودی پایگاه مزدوران بسیج در کهکیلویه و بویر احمد
در کهکیلویه و بویر احمد نیز کانونهای شورشی در یک اقدام ضد اختناق ورودی پایگاه مزدوران بسیج که تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای ملعون بر آن نصب شده بود را به آتش کشیدند.
اردبیل - تخریب تصاویر خامنه‌ای و خمینی ملعون و نصب پوستر
اعضای یکی از کانونهای شورشی در اردبیل اقدام به پاره کردن بنر خامنه‌ای جنایتکار کردند
اعضای کانون شورشی دیگری نیز در اردبیل ضمن تخریب بنر خمینی دجال تراکتهایی با شعار ایران آزاد – ۱۰۰۰اشرف – مرگ بر جمهوری آخوندی مرگ بر خامنه‌ای روحانی – زنده با آزادی نصب کردند.
تخریب بنرهای خمینی دجال و خامنه‌ای جنایتکار در کرج و سرخه حصار
یکی از کانونهای شورشی در سرخه حصار اقدام به پاره کردن بنرهای خامنه‌ای جنایتکار و خمینی دجال کردند.
همچنین اعضای کانونهای شورشی در کرج طی فعالیتهای مختلف خود بنرهای خامنه‌ای پلید و خمینی ملعون را تخریب کردند.
تخریب بنرهای خامنه‌ای و خمینی در سرخه حصار و کرج

بلومبرگ: رنو ایران را به خاطر تحریمهای آمریکا ترک می کند

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد شرکت خودروسازی رنو فرانسه، ایران را به‌خاطر تحریم‌های آمریکا، ترک خواهد کرد.
تیری بولوره معاون مدیرکل رنو روز جمعه گفت که به‌منظور تبعیت از تحریم‌های ایالات متحده، فعالیت‌های این شرکت در ایران، احتمالاً متوقف خواهد شد.ما به‌دنبال فرصت‌های جدید تجاری به‌خصوص در آفریقا با رشدی قوی هستیم تا فرصت‌های از دست‌رفته در ایران را جبران کنیم».
بلومبرگ افزود: «گروه پ.اس.آ. رقیب فرانسوی رنو که سازنده خودروهای پژو و سیتروئن است نیز، فعالیت خود را در ایران متوقف کرده است. هم‌چنین شرکت‌های انرژی فرانسوی توتال و انژی Engine، همراه با دیگر شرکت‌های عظیم اروپایی هم‌چون زیمنس آلمان... یا شرکت هواپیمایی ایرباس...، از ایران خارج می‌شوند. گروه اینگنیکو Ingenico (فرانسه، متخصص در امور پرداخت‌ها نیز)... طی هفته جاری گفت که تدریجاً فعالیت‌هایش را در ایران متوقف می‌کند».
بلومبرگ در بخش دیگری از این گزارش، می‌نویسد: «هر چند دولت‌های اروپایی وعده داده‌اند که در توافق اتمی بمانند...، واقعیت بسا پیچیده‌تر است. مثلاً رنو هیچ حضوری در ایالات متحده ندارد، اما شریک دیرینه آن یعنی شرکت نیسان موتورز... که رنو از مالکان اکثریت سهام آن است، خودروهای خود را در آمریکا به فروش می‌رساند».
خبرگزاری رویتر نیز طی گزارشی، درباره اعلام خروج شرکت فرانسوی رنو از ایران به‌خاطر تحریم‌های آمریکا، نوشت: «رنو که همراه با گروه پ.اس.آ. یکی از اصلی‌ترین سازندگان (خودرو) بود که به بازار ایران بازگشته بودند...، هم‌اکنون و پس از خروج آمریکا از توافق اتمی، انتظار کاهش فروش‌های خود در این کشور را دارد».
کلوتیلد دلبوس Clotilde Delbos مدیر مالی رنو، گفت: «با برقراری تحریم‌ها، فروش‌های ما در ایران بسیار محدود خواهد شد و چه بسا تقریباً به صفر برسد... چون فقط قادر خواهیم بود بر اساس اسنادی که... قبل از ششم اوت منتشر شده‌اند، به فروش ادامه بدهیم».
خبرگزاری بلومبرگ-شرکت رنو فرانسه بدلیل تحریمهای آمریکا ایران را ترک خ from Simay Azadi on Vimeo.

گزارش مجله تایم آمریکا درباره اقدامات تروریستی رژیم آخوندی علیه مقاومت

مجله تایم آمریکا، طی گزارشی درباره تلاشهای رژیم آخوندی در اروپا برای دور زدن تحریم‌ها و تأمین مالی مداخلات تروریستی خود در منطقه، به دستگیری دیپلمات‌تروریست رژیم اسدالله اسدی به‌خاطر توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت اشاره کرد.
مجه تایم می نویسد: «اقدامات تحریک‌آمیز دیگری نیز توسط رژیم ایران صورت گرفته است؛ یک دیپلمات این رژیم مستقر در وین در میان افراد... دستگیر شده در ارتباط با بمب‌گذاری خنثی‌شده علیه یک کنفرانس مخالفان رژیم تهران... در شمال پاریس قرار داشت. یک زوج بلژیکی با اصلیت ایرانی نیز همراه با مواد انفجاری و یک چاشنی در خودروشان دستگیر شدند».
مجله تایم می‌نویسد در آوریل گذشته، مقام‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا در دیدار با همتایان آلمانی خود، اقدامات نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران را که طی چند سال ادامه داشته، در استفاده از شرکت‌های پوششی آلمانی برای خرید چاپگرهای پیشرفته و جوهرهای ممنوعه طبق قوانین صادرات اروپا، تشریح کردند.
تایم می‌افزاید: «سپاه پاسداران بعد از خریداری این اقلام، اسکناس‌های تقلبی یمنی را به چاپ رسانده که ارزش آن چند صد میلیون دلار برآورد می‌شود و از آن در جنگ نیابتی خود علیه... دولت یمن در صنعا... استفاده کرده است».
تایم در بخش دیگری از این گزارش به ترک ایران توسط”شرکت‌های عظیم انرژی فرانسه و شرکت‌های پتروشیمی به خاطر تحریمهای آمریکا پرداخته ومی نویسد:. مقام‌های آمریکایی می‌گویند، تاکنون بیش از ۵۰ شرکت در تمامی صنایع عمده، متعهد به ترک بازار ایران تا ماه اوت آینده شده‌اند».
تایم آمریکا-تلاشهای رژیم آخوندي براي دورزدن تحريم‌ها وتأمين مالي مدا from Simay Azadi on Vimeo.

معاون سردبیر مجله ویکلی ستاندارد: توطئه تروریستی رژیم ایران علیه مقاومت

کلی جین تورنس معاون سردبیر مجله ویکلی استاندارد در مصاحبه با تلویزیون فاکس‌نیوز درباره توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، گفت: «واقعیت این است که یک دیپلمات و عضو سرویس اطلاعاتی رژیم ایران فرمان این توطئه بمب‌گذاری را صادر کرده است».
وی افزود: «یک توطئه تروریستی علیه گردهمایی «ایران آزاد» در پاریس که من در آن شرکت داشتم و شورای ملی مقاومت ایران آن‌را برگزار کرده بود، وجود داشت... دو نفر در بلژیک و یکی در آلمان دستگیر شدند؛ فردی که در آلمان دستگیر شد یک دیپلمات رژیم ایران است. وی دیپلمات وهم چنین عضو سرویس اطلاعاتی (رژیم ایران) است و فرمان توطئه بمب‌گذاری را صادر کرده است. در این گردهمایی رودی جولیانی و نیوت گینگریچ سخنرانی کردند.
معاون سردبیر مجله ویکلی استاندارد افزود: علت نگرانی مایک پمپئو، جان بولتون و دونالد ترامپ نسبت به رژیم ایران مشخص است. آنها تهدیدی نه فقط برای مردم ایران، بلکه برای مردم سراسر جهان هستند.
هم‌اکنون تمامی بخش‌های جامعه ایران، در اعتراضات نقش دارند... به‌رغم این‌که رژیم، شماری از معترضان را به قتل رسانده، آنها متوقف نشده‌اند و این به‌نظرم زمانی رخ می‌دهد که در آستانه وقوع یک انقلاب باشید».
موضعگیری معاون سردبیرمجله ویکی استاندارد دررابطه با توطئه تروریستی ر from Simay Azadi on Vimeo.

۶و۷مرداد ۱۳۸۸،فروغ اشرف، سالروز حماسه پایداری اشرف، در برابرهجوم وحوش خامنه‌ای با ۱۱ شهید دلاور، گرامی باد

پرغرور و شعله‌ور حماسه شکوهمند فروغ ایران در ۶ و ۷مرداد ۸۸پرشکوهترین حماسه تاریخ آزادی مردم ایران
سالروز حماسه فروغ ایران در اشرف را با تعظیم در برابر جاودانه فروغهای آزادی میهن گرامی می‌داریم و با تمامی عشق و ایمان، گرمترین درودهای خود را تقدیم آن گواهان صدق و فدا و پایداری و وفا می‌کنیم.
روزهای ۶ و ۷مرداد ۱۳۸۸ گله‌های وحشی و جنایتکار دست آموز خامنه‌ای ـ مالکی با خودروهای هاموی و آب‌پاش و لودر و سلاح گرم و چماق و داس و تبر و میله آهنی و… به اشرف حمله کردند، تخریب کردند و مجاهدان بی‌سلاح و بی‌سپر را آماج شقاوت‌بارترین ضربات خود قرار دادند، ۱۱مجاهد خلق را شهید کردند، صدها نفر را مجروح و دچار نقص‌عضو و بیش از هزار نفر را به‌شدت مصدوم کردند و ۳۶ مجاهد خلق مصدوم و مجروح را به ‌گروگان‌ گرفتند و بخشی از اموال اشرفیها را تخریب کردند یا به سرقت بردند. گروگانها تنها پس از ۷۲روز اعتصاب‌غذا و ۷روز اعتصاب خشک در آخرین لحظات حیات و در آستانهٴ شهادت محتوم توانستند از اسارت دژخیمان رها شده و به اشرف بازگردند. اما آنچه هرگز برای جنایتکاران مهاجم و آمران آنها قابل تصور نبود، پایداری و مقاومت مافوق طاقت انسانی بود که زنان و مردان اشرفی با تمام هستی خود به آن قیام کردند و با دست خالی، تهاجم گله‌های شقاوت‌پیشه و تا دندان مسلح را با شکست مواجه کردند و رژیم و دولت دست‌نشاندهٴ مالکی را نیز در تمام دنیا افشا و مفتضح نمودند.
درود بر ۱۱مجاهد قهرمانی که در ۶ و ۷مرداد۸۸ با پیکرهای بی‌سپر به مصاف تیر و تبر دشمن ضدبشر رفتند، مظلومانه به خاک افتادند و گواه حقانیت تردیدناپذیر اشرف و مجاهدان اشرفی شدند.
هرگز
چنین عریان و سینه سپر
زندگی را ندیده بودیم
در آوردگاه مرگ
چنین، که آنان گام پیش نهادند
شگفتا، مرگ، برکف داشت شمشیر؛ در این سو، زندگی، خود بی‌سپر بود
شگفتا کاندران پیکار، آخر تن مرگ مسلح، محتضر بود
سلام بر حنیف و فردین و سیاوش، بر اصغر و مهرداد و محمدرضا، بر امیر و مهرداد و شعبان و حسین و علیرضا که شعار بیا بیا را با گوشت و پوست و خون خود تجسم بخشیدند.
سلام بر قهرمانان فراموشی ناپذیری که به گفته خواهر مریم چه باشکوه، مظلومیت این مقاومت را نشان دادند و حق مردم ایران را برای مقاومت، یک بار دیگر در مداری نوین اثبات کردند، چه چاههای عمیق و بی‌انتهایی از شقاوت و وحشیگری آخوندها و سفلگی مزدورانشان را در عراق برملا کردند و به حق، دنیایی را به لرزه درآوردند. وجدانها را بیدار کردند و فریاد دردهای یک خلق محروم را به گوش جهانیان رساندند.
بله! این است قیام سرخ فام اشرف، کارزاری در اوج. در یک سو، یورش شقاوت‌بار ارتجاع برای نابود کردن اشرف، آن هم در بحبوحه قیامهای شکوهمند مردم ایران و در سوی دیگر پایداری شگفت‌انگیز شهر شرف به‌مثابه کانون استراتژیک نبرد که به گفته رهبر مقاومت «نه عراقیها و نه آمریکاییها و نه هیچ کس دیگر، این قسمت از توان و ایمان اشرف و مجاهدین را ندیده بود». بدین ترتیب، اشرف که در نقشه شوم رژیم ولایت فقیه می‌بایست ظرف چند هفته یا چند ماه منهدم می‌شد، الهام‌بخش و انگیزاننده قیامها و الگوی شورانگیز پایداری و دلاوری برای جوانان میهن شد، وجدان جهانی را به همبستگی فراخواند. کارزار شکوهمندی که رهبر مقاومت، آن را حماسه فروغ ایران نامید. حماسه‌یی که اشرف و اشرفیها را به قلب قیام مردم و جوانان به جان آمده که در خیابانهای تهران «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه» را فریاد می‌زدند، برد. بی‌جهت نبود که آخوند علم‌الهدی تیغکش خمینی نعره می‌کشید که فرماندهی این قیام با مجاهدین بود.
در سالروز حماسه فروغ ایران بار دیگر به روانهای پرفتوح آن قهرمانان فراموشی ناپذیر درود می‌فرستیم و با آنان در تداوم راه پرشکوهشان تجدید عهد می‌کنیم. و به آنها می‌گوییم:
هنوز ایستاده اید
بر برجهای اشرف
و قامت بلند زخمهای شریف شماست
که حراست می‌کند، برج پایداری میهن را
سالگرد حماسه فروغ ایران-۶و۷مرداد۱۳۸۸ در شهر اشرف from Simay Azadi on Vimeo.