جمعه، مرداد ۰۵، ۱۳۹۷

بیانیه ورزشکاران کرج و رانندگان وانت بار غرب تهران بزرگ در همبستگی با رانندگان کامیون

پس از بازاریان شهرهای مختلف حالا نوبت به ورزشکاران و رانندگان وانت بار در کرج و تهران بزرگ رسیده است تا همبستگی خود را با رانندگان کامیون و کامیون‌داران ایران ابراز کنند:
بیانیه جمعی از ورزشکاران کرج در حمایت از اعتصاب کامیونداران
ما ورزشکاران شهر کرج به این وسیله حمایت خودمان را از اعتصاب بر حق کامیون‌داران تهران و کرج و همه کامیون‌داران زحمتکش میهنمان اعلام می‌کنیم.
فشار مشکلات معیشتی و تحمیل مخاراج ناعادلانه و بی‌پاسخ ماندن مطالبات این قشر زحمتکش که آنها را وادار به اعتصاب کرده و همچنین ارعاب رژیم ضدمردمی علیه رانندگان و کامیون‌داران اعتصابی در شهرهای مختلف را محکوم می‌کنیم.
ما ورزشکاران شهر کرج به تمامی کامیون‌داران و رانندگان که به این تهدیدات و تشبثات تو خالی وقعی نگذاشته و برای رسیدن به حقوق به‌جا و به حق خود، از هیچ تلاشی باز نمی‌ایستند، درود می‌فرستیم و ما را در کنار خود بدانید، از شما حمایت می‌کنیم.
از طرف جمعی از ورزشکاران شهر کرج
تاریخ پنجشنبه ۴مرداد ۹۷
بیانیه جمعی از رانندگان وانت بار غرب تهران بزرگ
از اعتصاب همکاران خود حمایت می‌کنیم
با توجه به آغاز اعتصاب کامیون‌داران در اکثر استانهای میهن بزرگمان ایران، ضمن حمایت از خواستهای برحق این عزیزان زحمتکش که روز و شب برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور تلاش می‌کنند از آنان تا برآورده شدن تقاضاهای مشروعشان پشتیبانی و برای آنها آرزوی موفقیت و پیروزی نموده و به رژیم استبدادی جمهوری اسلامی هشدار می‌دهیم در برابر خواستهای این گروه زحمتکش تمکین نماید.
جمعی از رانندگان وانت بار غرب تهران بزرگ
پنجشنبه 4مرداد 97.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر