سه‌شنبه، آذر ۲۸، ۱۳۹۶

افسارگسیختگی هراسان رژیم آخوندی پس از کنفرانس بین‌المللی پاریس

تلویزیون رژیم آخوندی شبکه اول - ۲۶آذر ۹۶:
فرانسه در کمتر از یک هفته دوباره به گروهک تروریستی منافقین اجازه داد علیه ملت ایران نشست برگزار کند.
گروهک تروریستیی منافقین بار دیگر اجازه یافتند تا در پاریس علیه ملت ایران سازشان را کوک کنند.
این بار نشستی با عنوان وضعیت انفجاری در ایران در شهرداری منطقه دو پاریس و با حضور شخصیتهای سوخته سیاسی از آمریکا، اروپا و برخی کشورهای عربی حامی تروریستهای داعش برگزار شد.
نکته جالب این‌که صحبتهایی که سخنرانان این نشست بر زبان آوردند، دقیقاً همانهایی است که قدرتهای زورگو و عهد شکن پس از برجام زمزمه می‌کنند.
این دومین مجوزی است که در طول کمتر از یک هفته به دشمنان ملت ایران داده می‌شود، همانهایی که دستشان به خون هزاران ایرانی آغشته است.
با خودم فکر می‌کردم حالا که بعضی‌ها دوست دارند با برگه منافقین بازی کنند، چه خوبه که ما هم در رفت و آمدها مون برای اونها شرط و شروطی رو قائل بشیم.
مدعیان دفاع از حقوق‌بشر حامی بزرگترین ناقضان حقوق‌بشر.
دولت فرانسه باز هم به گروهک تروریستی منافقین اجازه داد میتینگ برگزار کند.
تجمع دوباره پس مانده‌های اشرف در پاریس رویداد جدیدی بحساب نمی‌آیند، اما از این نظر قابل تأمل است که این روزها بیشتر از گذشته فرانسه خود را دغدغه‌مند حقوق‌بشر معرفی می‌کند. اما اینجا در پاریس مجوز اجتماع منافقین صادر می‌شود، اجتماعی که در آن قصابان و عاملان ترور 17هزار نفر از مردم ایران در دهه شصت تا حامیان غربی و آمریکایی‌شان دور هم جمع می‌شوند و بخیال خودشان برای ایران خط‌ و نشان می‌کشند
در این بین اما چند سؤال بی‌جواب باقی می‌ماند، چرا با وجود پیگردهای قضایی متعدد که برای منافقین ساکن فرانسه صادر شده دولت این کشور نه تنها آنها را در اختیار اینترپل قرار نمی‌دهد، بلکه برایشان مجوز میتینگ نیز صادر می‌کند و چرا فرانسه به خود اجازه می‌دهد در احکام قضایی ایران درباره جاسوسان و قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر دخالت کند. اما چشم بر مسببان قتل بیش از 17هزار ایرانی می‌بندد.
ولایتی: فسیلهایی هستند از چند دهه قبل که اینها بواسطه خیانتی که به کشورشان کردند، از کشور رفتن و گریختن و در آنجا هر کس که به کشور جمهوری اسلامی ایران خیانت کرده ، گویی که یکی از پناهگاهاش فرانسه است. فرانسه اگر می‌خواهد به‌دنبال یک حیثیت بین‌المللی باشه این طور تابع محض آمریکاییها نباشه که هر چه آقای ترامپ می‌گوید، رئیس‌جمهور فرانسه عینا آن رو تکرار می‌کنه.
عضو تشخیص مصلحت نظام گفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل مانند رئیس‌جمهور این کشور حرفهای بی‌پایه و اساس و مضحک می‌زند.
ولایتی هم‌چنین با اشاره به نشست منافقین در پاریس افزود این اقدام فرانسه بهره‌مندی از یک اسلحه کهنه بی‌مصرف است.
ولایتی: «فرانسه متأسفانه از ابتدای انقلاب تابحال کمتر صداقت نشان داده و استفاده از عده‌یی مزدور ، این به‌معنا تشویق کسانیست که خائنند به وطن شون، برای ایجاد مشکل برای کشورهای مستقل و صاحب نفوذی مثل ایران. این یک اسلحه کهنه کاربرده شده و بی‌مصرف است که خاصیت خودشو از دست داده».
گروهک تروریستی منافقین دیشب با مجوز دولت فرانسه با دعوت از برخی مهره‌های سیاسی سوخته از آمریکا، اروپا و کشورهای عربی درپاریس نشست برگزار کرد. شش روز پیش نیز فرانسه به این گروهک تروریستی که دست‌شان به خون بیش از 17000هزار ایرانی آغشته است، اجازه داد علیه حقوق‌بشر در ایران، در پاریس راهپیمایی کند.
افسار گسیختگی هراسان رژیم آخوندی پس از کنفرانس بین‌المللی پاریس from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر