چهارشنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۹۶

راه اندازی گشت شبانه در وحشت از اوجگیری قیام

دیکتاتوری خامنه ای در هراس از اوجگیری قیام مردم و برای ممانعت از رشد آتش مردم بجان آمده علیه کلیت نظام آخوندی، طرح سرکوبگرانه جدیدی بنام «گشت های شبانه» در محله ها و خیابانهای تهران بزرگ را راه اندازی کرده است.
وزارت کشورتحت امر آخوند روحانی دراین اقدام کاملا تدافعی اعلام کرد: «صدها نفر از مأموران پلیس تخصصی در این طرح حضور دارند».
براساس این طرح که رژیم از آن «ارتقای آرامش و امنیت شبانه در تهران بزرگ» نام می برد، قرار است تا نیروهای سرکوبگر رژیم در واحد های چند نفره دست به بازرسی و تجسس مردم، خانه ها، اماکن عمومی، خیابانها، مراکز تجمع، رستوران ها، کافه ها، قهوه خانه ها، باشگاه های ورزشی و تفریحی و نیز جاده های ورود و خروج به پایتخت بزنند.
پاسدار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی حکومت ضمن اعتراف به واقعیت های فوق گفت: «این طرح با برنامه‌ریزی کامل و مفصل و با مشارکت صدها نفر از مأموران پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ و یگان‌های عملیاتی به مرحله اجرا درخواهد آمد». (خبرگزاری حکومتی مهر ۳ بهمن ۱۳۹۶)
همچنین پرویز یعقوبی، معاون عملیات فرماندهی نیروی سرکوبگر انتظامی در تهران بزرگ اعلام کرده است که رژیم آخوندی در نخستین شب «۲۸۸»نفر را بازداشت کرده است.
واقعیت از فردای به آتش زدن تصاویر ولی فقیه درهم شکسته و شعارهای میلیون ها ایرانی علیه کلیت نظام آخوندی، آن است که تمرکز مبازرات و غلیان اجتماعی علیه دیکتاتوری خامنه ای مدت ها مدیدی است که تا پاسی از شب ها تداوم دارد.
هراس رژیم از تاریک شدن هوا و ورود مردم به کوچه و خیابانها که مظاهر آن را در به آتش کشیدن دفاتر نمایندگان خامنه ای، پایگاه های بسیج سرکوبگر و یا پاره و به آتش کشیدن تصاویر و بنرهای خامنه ای، روحانی و یا پاسدار قاسم سلمانی مشاهده می کنیم، به یقین از جمله دلائل برای گسیل گزمگان تا دندان مسلح خامنه ای به شهرهای بزرگ و بویژه پایتخت می باشد.
در این راستا فرمانده نیروهای سرکوبگر رژیم علاوه بر آرائه آمار بالایی از دستگیر شدگان، اضافه کرده است «۸۹ واحد صنفی متخلف و ۱۳۶ نقطه آلوده در این طرح پاکسازی شد. همچنین ۶۸ تن از اتباع خارجی غیرمجاز دستگیر شده و ۲۸ قبضه اسلحه غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد». (سایت حکومتی الف ۳ دی ۱۳۹۶)
همچنین این «حکومت نظامی» اعلام نشده از سوی حاکمیت در حالی اعمال می شود که شب گذشته آخوند شیاد روحانی در سخنانی قیام در شهرهای کشور را «نوسانات جزئی»! و مردم را به «آنفولانزا» تشبیه نمود. وی در کمال وقاحت و شیادی آخوندی گفت: «نوسانات جزئی تو بعضی از مسایل ممکنه در یک مقطعی پیش بیاد تمام بشه، اما اینها یه وقتی ممکنه یه آنفولانزا بیاد یه مسئله یی را برای دام ما ایجاد کنه. یک روز ممکنه یه مسئله یی پیش بیاد».
طرح سرکوبگرانه جدید در تهران در هراس از قیام و گسترش اعتراضات from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر