یکشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۷

گزارش رسانه‌های بین‌المللی از کارزار نه به آخوند روحانی در نیویورک

خبرگزاری آسوشیتدپرس: معترضان که هدفشان... تغییر رژیم در ایران است، در مقابل سازمان ملل تجمع کردند؛ جایی که رهبران جهان طی هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی در نیویورک گردهم آمده‌اند.
ژیلا اندلید ما اینجا به‌عنوان سازمان جوامع ایرانیان مقیم آمریکا حضور داریم و اینجا هستیم تا صدای مردم ایران باشیم و بگوییم، رژیم ایران نماینده مردم ایران نیست.
مایکل شجاعی با زیرنویس
ما خواهان آن هستیم که ملل متحد و شورای امنیت صدای ما را بشوند که ما همراه با مردم ایران خواهان منعکس‌کردن صدا، خواست و مبارزه آنها برای دموکراسی و تغییر رژیم در ایران هستیم.
کاظم کازرونیان مردم ایران خواهان صلح در منطقه و آزادی در داخل ایران هستند و ما از همه افراد صلح‌دوست دعوت می‌کنیم که به ما بپیوندد تا جنایات و توسعه‌طلبی رژیم ایران را متوقف کنیم.
خبرگزاری رویتر: ایرانیان مقیم آمریکا و مخالفان حسن روحانی رئیس‌جمهور رژیم ایران در بیرون مقر ملل متحد در نیویورک، اعتراض کردند.
خبرگزاری رویتر تحت عنوان «جولیانی وکیل ترامپ می‌گوید حکومت ایران سرنگون خواهد شد» گزارش و تصاویری را از گردهمایی جوامع ایرانیان در آمریکا با حضور شخصیت‌های برجسته آمریکایی و بین‌المللی در حمایت از قیام و مقاومت سازمانیافته مردم ایران منتشر کرد.
انعکاس تظاهرات علیه روحانی مقابل سازمان ملل متحد در خبرگزاری آسوشیتدپرس from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر