پنجشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۹۷

حقوق بشر خیانت شده: اعدام مردی بیگناه توسط رژیم ایران

دیلی کالر، ۴تیر ۹۷– در مقاله‌ای به قلم حسین عابدینی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت نوشت – مقامات اتحادیه اروپا صرفاً روی آرام کردن و دلجویی رژیم ایران متمرکز هستند و مستأصلانه تلاش می‌کنندن به این تئوکراسی بیرحم تنفس مصنوعی بدهند و اوضاع را نرمال جلوه دهند در حالیکه چوبه‌های دار جان ایرانیان بیگناه را ۲۴ساعته می‌گیرند.
آخرین قربانی این رژیم محمد ثلاث ۵۱ساله و عضو دراویش گنابادی بود که طی اعتراضات در تهران دستگیر شده بود. او در صبح دوشنبه ۱۸ژوئن به‌دنبال شکنجه شدن شدید اعدام شد...
شورای ملی مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه محمد ثلاث را قویاً محکوم کرد...
دولتهای اروپا چشمان خود را بر این کشتار پلید و خودسرانه بسته‌اند رژیمی که در میان میلیونها ایرانی منفور است. در ایران از شروع سال ۲۰۱۸ مردم به خیابانها آمده‌اند و خواهان سرنگونی این رژیم تئوکراتیک هستند.
در حالیکه علائم حاکیست دیکتاتوری مذهبی در تهران وارد فاز نهایی می‌شود هر گونه سرمایه‌گذاری در رژیم آخوندی محکوم به شکست است.
مردم ایران هیچگاه کمکهای حیاتی اروپا به این رژیم در حال سقوط را فراموش نخواهند کرد...
مردم ایران به‌خصوص زنان و جوانان و زندانیان سیاسی و خانواده قربانیان اعدام از مدافعان حقوق‌بشر و حقوق زنان، از رهبران و دولتهای اروپا انتظار دارند اقدام کنند و در کنار میلیونها مردم ایران و نه آخوندها بایستند.
روزهای رژیم استبدادی آیت‌الله‌ها در سراشیبی سقوط است و روزهای آخوندها به شماره افتاده است.
حدود ۱۰۰هزار نفر ایرانی بار دیگر این پیام را در گردهمایی سالانه پاریس در ۳۰ژوئن در حمایت از یک ایران آزاد و دموکراتیک ایران سر می‌دهند.
حسین عابدینی یک مقام پارلمان در تبعید مقاومت ایران است.
بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر