دوشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۷

یک دختر ۱۴ ساله در یزد به دلیل تزریق اشتباه جان باخت

یک دختر ۱۴ ساله در یزد روز شنبه ۳ شهریور ماه ۹۷ در اثر تزریق آمپول اشتباه در بخش اورژانس بیمارستان افشاریه جان باخت و موجب ایجاد خشم و اعتراض هموطنان و جمعی از اعضای خانواده وی شد.
یک دختر ۱۴ ساله در یزد به دلیل یک دل درد ساده به بیمارستانی مراجعه می کند و به دلیل تزریق اشتباه در بخش اورژانس بیمارستان جانش را از دست می دهد. مرگ یک دختر ۱۴ ساله در یزد موجب اعتراض اعضای خانواده اش شد و خانواده به همراه تعدادی از مردم یزد مقابل بیمارستان افشاریه تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها با پلاکارد بزرگی که عکس این دختر جوان نیز روی آن دیده می شد اعتراض خود را به بی کفایتی و سوء مدیریت مسئولان حکومتی نشان دادند.
اواخر سال 94 یک زن باردار بر اثر بی توجهی و عدم رسیدگی بعد از تولد اولین فرزندش در بیمارستان خصوصی در تهران جان خود را از دست داد. زیبا مقصودی ۳۱ ساله چهار روز بعد از به دنیا آوردن پسرش حالت طبیعی نداشت و دچار تب و لرز و تشنج و ... بود. با این حال بیمارستان دو روز بعد از زایمان، از طریق تماس تلفنی پزشک و بدون تعیین تکلیف وضعیت بیمار او را ترخیص می کند. پس از وخامت حال خانم مقصودی در منزل، همسرش او را به بیمارستان دیگری می برد که بعد از گرفتن آزمایش خون متوجه وضعیت خطرناک او می شوند. ولی دیگر دیر شده بود و خانم مقصودی در حالی که همه بدنش کبود شده و سرش دو برابر شده بود، جان خود را از دست داد. نکته تکاندهنده این جا است که پزشک متخصص زنان و زایمان که خانم مقصودی را تحت نظر داشت بعد از انجام عمل سزارین تا زمان فوت یک بار هم بر بالین وی حاضر نشد. (سایت حکومتی تی نیوز- ۲۹ بهمن ۱۳۹۴)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر