دوشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۷

کانادا فروش تکنولوژی موشکی به رژیم آخوندی و شرکت فولادسازی اس ام اس آلمان تجارت خود با رژیم آخوندی را متوقف می کند

شرکت فولادسازی اس ام اس آلمان تجارت خود با رژیم آخوندی را متوقف می کند
در ادامه قطع معاملات شرکت‌های بزرگ اروپایی با رژیم آخوندی به‌خاطر تحریم‌های آمریکا، شرکت فولادسازی اس.ام.اس. آلمان نیز تجارت خود در ایران را متوقف می‌کند.سفارت آمریکا در برلین اعلام کرد، شرکت اس.ام.اس. با درآمدی معادل ۲.۸۹ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۷، تجارت در ایران را متوقف خواهد کرد.سفیر آمریکا در آلمان نیز گفت: گروه اس.ام.اس. آلمان... به ما گفت که از ایران خارج خواهد شد.
جلوگیری کانادا از فروش تکنولوژی موشکی رژیم آخوندی
به گزارش وایس نیوز، دولت کانادا در سال گذشته میلادی، از فروش تکنولوژی موشکی توسط یک شرکت کانادایی به رژیم آخوندی، جلوگیری کرده است.وایس نیوز با استناد به گزارش سالانه دولت کانادا درباره صادرات محصولات نظامی، می‌نویسد: «بنا به این گزارش که به‌تازگی منتشر شده، یک شرکت کانادایی... تلاش کرده تا تکنولوژی موشکی را به حکومت ایران بفروشد... کانادا همراه با چند کشور اصلی متحد آن هم‌چون ایالات متحده، دارای یک تحریم تسلیحاتی در قبال رژیم ایران است...».
این منبع، افزود: «دولت کانادا در رد این درخواست فروش، به تحریم‌های اقتصادی اعمال‌شده بر رژیم ایران در سال ۲۰۱۶ استناد کرده که شرکت‌ها را از فراهم‌کردن هرگونه «مواد یا تکنولوژی حساس...» منع می‌کند».
وایس نیوز-دولت کانادا از فروش تکنولوژی موشکی به ایران توسط یک شرکت جلوگیری کرد from Simay Azadi on Vimeo.
خروج شرکت اس.ام.اس فولاد آلمان از ایران بدلیل تحریمهای آمریکا from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر