جمعه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۷

هراس نظام آخوندی از اوج گیری اعتراضات سراسری و خط مشی مجاهدین برای سرنگونی

سرکردگان و مهره های رژیم با تعابیری مانند وقوع «اتفاقات ناگوار» و «جنگ فوق‌العاده خطرناک»، هراس نظام آخوندی را از اوج گیری اعتراضات سراسری مردم و خط مشی مجاهدین برای سرنگونی نظام، برملا می کنند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول آخوند روحانی درباره اعتراضات اقشار مختلف گفت: از نگاه دولت تبدیل اعتراضات صنفی به اتفاقات ناگوار قابل قبول نیست. وی از استانداران رژیم خواست تا در «در مقطع حساس کنونی» به «نقش مهم» خود در «پیش بینی موضوعات چالشی و بحران زا» عمل کنند.
درپی بالا گرفتن شعارهای مرگ بر دیکتاتور توسط مردم تهران در تشییع و خاکسپاری هنرمند مردمی ناصر ملک مطیعی، اطلاعات آخوندی در مطلبی تحت عنوان «پروژه ی نارضایتی در ایران توسط مجاهدین»، نوشت: شما فکرش را بکنید که این جماعت حتی از جنازه ی ناصر ملک مطیعی هم نگذشتند و تمام سعی شان را کردند تا آن را هم به آشوب و متینگ اعتراضی علیه نظام بکشانند... اینها قصد دارند از این طریق اوضاع کشور را مشوش کنند تا شاید عده ای دیگر هم به آنها بپیوندند و یا اینکه مسئولین وادار به امتیازدهی بشوند.یعنی یک جنگ فوق العاده خطرناک.
مسعودی عضو مجلس آخوندی نیز به خطر استفاده دشمنان از اعتراضات کامیونداران و رانندگان هشدار داد و گفت: رانندگی از مشاغل سخت و طاقت فرسا و در عین حالا حیاتی ست... اجازه ندهید دشمن از مطالبات بحق رانندگان سواستفاده کند.
یک عضو مجلس ارتجاع به نام الماسی نیز هشدار داد: ساده انگاری است که تصور شود ساختار مجاهدین از هم پاشیده است، بلکه آنها همواره به فکر ضربه زدن و تفرقه افکنی در جامعه هستند.
آخوند جنایتکار حاجی پور مسئول نمایندگی خامنه ای در سپاه پاسداران در شیراز وحشت زده ار قیام کازرون و اعتراضات مردمی، تحت عنوان «تلاش دشمنان جهت ایجاد فتنه اجتماعی»، گفت: امروز با وجود تلاطم‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی نباید همه چیز را تمام شده بدانیم، زیرا نظام توانایی غلبه بر سختی‌ها و موانع اقتصادی را دارد.
وی افزود: دشمنان چشم طمع دوخته‌اند تا نظام ما را با تحریم و تعلیق و فشار اقتصادی از پا درآورده و مردم را از حاکمیت جدا کنند.
تلویزیون حکومتی نیز وحشت زده از خطر سرنگونی گفت: امروز جولیانی مشاور رئیس جمهور آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفت که ترامپ به دنبال تغییر نظام در ایران هست و شکی نیست که ما باید این تغییر رو ایجاد بکنیم...
حامد موسوی کارشناس رژیم گفت: یعنی حداقل بدنبال این هستند که ایران رو ضعیف ومنزوی بکنند و در حالت حداکثری بدنبال این هستند که سرنگونی صورت بگیره.
هراس رژیم ازبالا گرفتن اعتراضات مردمی from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر