پنجشنبه، اردیبهشت ۲۷، ۱۳۹۷

دیلی استار: نیروهای رژیم ایران روی تظاهر کنندگان در کازرون آتش گشودند

دیلی استار چاپ انگلستان از تظاهرات کازرون گزارش داد: ‌تظاهرات ضدحکومتی در شهر کازرون علیه رژیم بنیادگرا بعد از این‌که نیروهای رژیم ایران دو نفر از معترضان را کشتند به خشونت کشیده شد.
اعتراض کنندگان علیه برنامه‌های دولت برای تقسیم این شهر به خیابانها ریختند. ساکنان کازرون در تلاش برای متوقف‌ساختن این طرح، طی هفته‌های اخیر به خیابانها آمدند و شعارهای تندتر و سخنرانیهایی علیه رژیم برگزار کردند. زمانی که معترضان در مقابل وزارت اطلاعات تجمع کردند و خواهان آزادی دستگیر ‌شدگان شدند، نیروهای رژیم ابتدا گاز اشک‌آور زدند اما بعد به سمت آنها آتش گشودند.
شاهین قبادی از اعضای شورای مقاومت به دیلی استار گفت: آخوندها آسیب پذیرتر از قبل هستند و تغییر رژیم کاملاً در دسترس است.
وی افزود: اعتراضات ضدحکومتی که در ژانویه شروع شد در بخشهای مختلف ادامه یافته است و حالا کاملاً روشن است که مردم ایران به‌خصوص جوانان آرام نمی‌گیرند تا این‌که به هدفشان برسند که همانا سرنگونی تمامیت رژیم آخوندی است.
دیلی استار افزود:‌ سرکوب خشونت‌بار توسط رژیم ایران درست چند روز بعد از خروج آمریکا از برجام صورت می‌گیرد. هدف آمریکا این است که از تولید تسلیحات اتمی توسط رژیم ایران ممانعت شود و نفوذش در خاورمیانه مهار گردد.
دونالد ترامپ گفته است توافق اتمی، رژیم ایران را از توسعه سلاح اتمی متوقف نمی‌کند و اعمال تحریمها علیه این رژیم را بهتر می‌داند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر