شنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۹۶

استقبال مقاومت ایران از لغو جلسه یک ارگان بنیادگرایی و تروریسم رژیم آخوندی توسط دولت آلمان

مقاومت ایران از لغو جلسه یک ارگان بنیادگرایی و تروریسم رژیم آخوندی توسط دولت آلمان استقبال کرد
نمایندگی شورای ملی مقاومت در آلمان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ‌از اقدام خانم دکتر کاتارینا بارلی وزیر فدرال در امور خانواده مبنی بر دستور لغو جلسه سه روزه جامعه المصطفی ارگان صدور تروریسم و بنیادگرایی در برلین استقبال می‌کند. این وزارتخانه کمک مالی خود را که برای به‌اصطلاح جامعه اسلامی شیعیان در آلمان (IGS) در نظر گرفته بود پس گرفت.
اقدام وزیر فدرال در امور خانواده یک قدم مثبت در راستای مقابله با تروریسم و بنیادگرایی است که باید با اقدامات دیگر، از جمله اخراج مزدوران و عوامل وزارت اطلاعات از خاک آلمان تکمیل شود.
نمایندگی شورا در آلمان با اشاره به اطلاعیه خود به تاریخ 30تیرماه و فراخوان به لغو فوری جلسه عوامل رژیم از سوی وزارتخانه مذکورو اهداف جامعه المصطفی که زیر نظر خامنه‌ای فعالیتهای تروریستی خود را به پیش می‌برد، افزود: نمایندگی شورا از دولت آلمان و ارگانهای مسئول در این کشور می‌خواهد تا مانع از فعالیت کلیه نهادهای بنیادگرایی هدایت شده از طریق تهران در آلمان شوند. نهادهایی هم‌چون مرکز اسلامی‌ هامبورگ و IGS به‌هیچ‌وجه نه مسلمانان و نه شیعیان را نمایندگی نمی‌کنند. آنها مبلغ نظام ولایت‌فقیه (دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران) هستند و مجری اوامر سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات ملایان در کشورهای مختلف جهان هستند.
نمایندگی شورا در آلمان تأکید کرد:‌فعالیت عوامل و مزدوران رژیم آخوندی در آلمان نه تنها موجب افزایش افراط‌گرایی در خاک آلمان شده، بلکه امنیت و صلح در اروپا را بخطرانداخته و برای امنیت پناهندگان ایرانی نیز مخاطره‌آمیز است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر