جمعه، مرداد ۰۶، ۱۳۹۶

مریم رجوی از قانون تحریم‌های جدید استقبال و بر ضرورت اعمال کامل و فوری آنها تأکید می‌کند

اخراج پاسداران و شبه‌نظامیان از منطقه لازمه اجرای این قانون است
مریم رجوی از تصویب لایحه قانونی در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌های جدید علیه رژیم آخوندی به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و تولید و تکثیر موشکهای بالستیک و همچنین به‌خاطر اعمال تحریمات تروریستی علیه سپاه پاسداران استقبال کرد.
وی افزود: مقاومت ایران از سال‌ها قبل بر ضرورت نامگذاری سپاه پاسداران به‌مثابه حافظ تمامیت رژیم آخوندی و بازوی اصلی آن در سرکوب و صدور تروریسم و بنیادگرایی در لیست‌های تروریستی تأکید کرده بود اما مماشات با دیکتاتوری آخوندی درست بر عکس، راه را برای تاخت و تاز پاسداران و مزدورانشان در تمام منطقه باز گذاشت.
مریم رجوی بر ضرورت اعمال بلادرنگ و همه‌جانبه این تحریم‌ها، با همه الزامات آن تأکید کرد و گفت: هیچ راهی برای فرار رژیم و ارگانهای رسمی و غیررسمی و طرف حسابهای داخلی و خارجی آن نباید باقی گذاشت.
وی از سایر کشورهای جهان به‌ویژه اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه خواست به این تحریم‌ها بپیوندند و اجازه ندهند رژیم آخوندی روابط و تجارت با این کشورها را به وسیله‌یی برای سرکوب داخلی و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی تبدیل کند.
مریم رجوی افزود: علاوه بر اعمال بلادرنگ تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران و ارگانهای مرتبط با آن، اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به آن از منطقه به‌خصوص از سوریه و عراق لازمه اجرای این قانون و لازمه پایان دادن به جنگ و بحرانی است که تمامی منطقه را فراگرفته است.
مریم رجوی گفت: اعمال تحریم‌های همه‌جانبه علیه رژیم آخوندی بایستی با اقدام فوری علیه مسئولان اعدام و شکنجه و به‌ویژه قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷و در ر‌أس آنها خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم تکمیل شود. آنها باید به‌خاطر ۳۸سال جنایت علیه بشریت در مقابل عدالت قرار بگیرند. راه‌حل نهایی بحران منطقه، سرنگونی رژیم نامشروع آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران است. به‌رسمیت شناختن حق و خواست مردم ایران برای سرنگونی آخوندها و استقرار آزادی و دموکراسی در ایران بزرگترین کمک به صلح و آرامش در منطقه و جهان است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۵مرداد ۱۳۹۶ (۲۷ژوییه ۲۰۱۷)
مریم رجوی: استقبال از تحریمهای جدید و تاکید بر ضرورت اعمال کامل و فوری from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر