سه‌شنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۹۵

پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند به‌مناسبت روز جهانی زن

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی پیامی به‌مناسبت روز جهانی زن گفت: «در حالی روز جهانی زن را گرامی می‌داریم که رد پای رژیم ضدبشری و زن‌ستیز آخوندی در تمامی 38سال گذشته با ستم مضاعف در حق زنان میهنم بیش از هر ظلم و ستم دیگری خودنمایی می‌کند. خمینی جلاد اولین جنایتش را با اجباری کردن حجاب و با شعار یا روسری یا توسری به زنان ایران‌زمین تحمیل کرد. بلافاصله با استقرار و تحمیل رژیم قرون‌وسطایی و ضداسلامی ولایت‌فقیه آنان را از مناصب قضا و مدیریت و وزارت و ریاست‌جمهوری محروم نمود و علناً و عملاً اعلام نمود که زنان در رژیم بنیادگرای آخوندی جنس دوم محسوب شده و از حقوق انسانی برخوردار نیستند. و در سالهای بعد توسط شاگردان و عمال خود از جمله رفسنجانی، خامنه‌ای، رئیسی، نیری، پورمحمدی، خاتمی، روحانی، کروبی و... . که همگی طی سالهای قبل و جاری از مقامات درجه یک رژیم آخوندی بوده و می‌باشند به دستور خمینی جلاد به بسیاری از دختران و زنان و مادران این مرز و بوم تجاوز شد و بسیاری از آنان تیرباران گردیدند. حتی مادران باردار را نیز تیرباران نمودند.
این گونه جنایات با شدت بیشتری بعد از خمینی به دستور خامنه‌ای جنایتکار تا حال حاضر ادامه داشته و دارد و اگر شیر دختری مانند ریحانه در دفاع از خود مأمور اطلاعات آخوندی را به سزای عمل پلید خویش برساند، خامنه‌ای توسط مزدورانش در قوه به‌اصطلاح قضاییه آنان را بدار می‌آویزند و دیوگونه تنوره می‌کشند که زنان و دختران در حکومت بنیادگرای ولایت‌فقیه از هیچ‌گونه حقوق انسانی برخودار نیستند.
آخوندهای جنایتکار با دایر کردن خانه‌های عفاف به بهره کشی جنسی از زنان و دختران می‌پردازند و با اعمال قوانین زن‌ستیزانه دخترکان 8 الی 12ساله را به اسم ازدواج در معرض خرید و فروش قرار می‌دهند. آمار زنان بی‌سرپناه تحت عنوان کارتن خواب طبق آمار خود رژیم بیش از 5000 در تهران می‌باشد.
اگر زنان و دختران آگاه ایرانی نسبت به جنایات رژیم آخوندی اعتراض کنند توسط قصابان اطلاعات سلاخی شده و یا به زندان و زنجیر کشیده می‌شوند و آنان که به صفوف مقاومت سازمان‌یافته می‌پیوندند نیز اگر در تیررس جلادان رژیم ملایان قرار گیرند مانند صبا و آسیه و پوران و زهرا و زهره و... . به‌شهادت می‌رسند.
در یک کلام خلیفه بنیادگرای آخوندی به‌علت اعمال تبعیض آمیزش نسبت به زنان و تجاوز به دختران و مادران در زندانهایش و تیرباران کردن مادران باردار و در راستای احیای تساوی حقوق زن و مرد و همچنین تحقق جنبش دادخواهی باید در مراجع و دادگاه‌های ذیربط بین‌المللی به محاکمه کشیده شود.
دور نیست تا زمانی فرا برسد که بقول رئیس‌جمهور مقاومت، خانم مریم رجوی، این رژیم درهم شکسته ضربه نهایی را از همان جایی دریافت کند که اصلاً فکرش را هم نمی‌کرده و به حساب نمی‌آورده! یعنی شیرزنان ایرانی. همانهایی که از آنان به‌عنوان نیروی تغییر یاد می‌شود. یعنی پدیدآورندگان هزار اشرف.
گرامی باد روز جهانی زن
نوید بخش برابری حقوق زن و مرد
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
درود بر رجوی
17اسفند1395.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر