یکشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۹۶

مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا:‌ حمایت از مقاومت ایران را باید دوچندان کرد

اوبایی شاه بندر مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا طی مقاله‌یی در عرب نیوز تأکید کرد باید حمایت از مقاومت ایران علیه خامنه‌ای را دوچندان کرد. بخشهایی از این مقاله در زیر می‌آید:
من این فرصت را داشتم که در این هفته با شورای ملی ایران، در جریان گردهمایی سالانه آن در پاریس آشنا شوم.
این اولین بار بود که من، به‌رغم این‌که سالیان در مورد فعالیتهای آنها می‌نوشتم و دنبال می‌کردم، به‌طور مستقیم وارد رابطه متقابل با رهبران ارشد شورای ملی مقاومت ایران می‌شدم. این شورا بزرگترین شبکه از فعالان ضد رژیم ایران است و تهران واهمه زیادی از آن دارد...
این واقعیت که شورای ملی مقاومت ایران به‌طور متناوب، اطلاعات دقیقی در مورد قاچاق شریرانه سلاح توسط رژیم ایران و نیز اطلاعاتی از داخل کشور در مورد تسلیحاتی کردن برنامه اتمیش منتشر کرده، موجب شده که این شورا به قدرتمندترین و فعالترین تهدید برای جاه‌طلبیهای رژیم حاکم تبدیل شود...
آنچه که گردهمایی مقاومت ایران را تا این حد منحصربه‌فرد کرده، گوناگونی قومی و ایدئولوژیکی آن بود. فارسها و عربها، سنیها و شیعه‌ها، افراد سکولار و مذهبی، همگی برای یک هدف مشترک، حاضر و متحد بودند.
اگر تهران به بی‌ثبات کردن منطقه متعهد باقی بماند و هم‌چنان گروه‌های تروریستی را تأمین مالی و مسلح کرده و تعالیم مذهبی بدهد، تنها راه‌حل نقشه‌های افراطی آن، تغییر رژیم است.
شاهین قبادی عضو کمیته امور خارجی شورای ملی مقاومت به من گفت، ”موضوع بر سر عرب در برابر فارس یا سنی علیه شیعی نیست. این چیزی است که آخوندهای تهران می‌خواهند تصویر کنند. گردهمایی مقاومت ایران نشان داد که درک فزاینده‌یی از این‌که رژیم و نیروهای نیابتی‌اش در یک طرف هستند و مردم ایران و ملتهای منطقه در طرف دیگر هستند، وجود دارد“... .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر