شنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۶

استقبال نمایندگان کنگره آمریکا از تصویب تحریمهای موشکی و دخالتهای تروریستی علیه رژیم آخوندی

رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا: این تحریمها دقیقاً همان چیزی است که رئیس‌جمهور درباره آن صحبت می‌کند
پل رایان رئیس کنگره آمریکا بلافاصله بعد از تصویب تحریم‌ها در توئیتر خود، نوشت: «مجلس نمایندگان تحریم‌های جدید علیه (رژیم) ایران را برای جلوگیری از توسعه برنامه موشک بالستیک آن به تصویب رساند».
کوین مک‌کارتی رهبر اکثریت مجلس نمایندگان در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره تصویب لوایح تحریم علیه رژیم و حزب‌الشیطان، گفت: «این دقیقاً همان چیزی است که رئیس‌جمهور درباره آن صحبت می‌کند؛ یعنی توجه‌کردن به اقدامات (رژیم) ایران در سراسر جهان، حمایت آن از تروریسم و تأمین مالی حزب‌الله تا بتواند دست به کشتار بزند و تروریسم را در سراسر جهان تأمین کند... ما تحریم‌ها و فشار را ادامه می‌دهیم تا آنها درک کنند که آمریکا... دیگر اعمال آنها را در سراسر جهان برای ایجاد ناامنی نخواهد پذیرفت».
وی درباره توافق اتمی، گفت: «این یک توافق بد برای همه جهان است... به‌نظرم پرزیدنت ترامپ به‌درستی اعمال (رژیم) ایران را در سراسر جهان مورد توجه قرار می‌دهد؛ از سوریه تا حزب‌الله... و آزمایش موشکهای بالستیک. این باید متوقف شود و اقدامات رئیس‌جمهور درست است».
اد رویس رئیس کمیته خارجی با صدور بیانیه‌یی، گفت: «این هفته مجلس نمایندگان دو گام حیاتی را برای پاسخ‌دادن به مجموعه کاملی از تهدیدات (رژیم) ایران علیه ایالات متحده و شرکایمان، برداشت... (روز چهارشنبه) مجلس نمایندگان علیه حزب‌الله عامل تروریست اصلی (رژیم) ایران اقدام کرد که (این رژیم) از آن برای توسعه تروریسم و تضعیف ثبات منطقه‌یی استفاده می‌کند. (روز پنجشنبه) ما لایحه‌یی را... تصویب کردیم که برنامه موشک بالستیک قاره‌پیمای (رژیم) ایران را هدف قرار می‌دهد. این تحریم‌ها شرکتها، بانکها و اشخاص (مربوط به رژیم) ایران و هم‌چنین مربوط به کشورهای دیگر را که از برنامه تسلیحاتی غیرقانونی این رژیم حمایت می‌کنند، تحت فشار می‌گذارد. (رژیم) ایران باید بداند که ایالات متحده، رفتار خطرناک آن‌را نخواهد پذیرفت».
استیو اسکالیس قائم‌مقام رهبر اکثریت جمهوریخواه مجلس نمایندگان نیز در بیانه خود، گفت: «خوشحالم که مجلس نمایندگان اقدام قدرتمندی برای مقابله با رژیم ایران و حمایت آن از تروریسم در پیش گرفت... لوایحی که ما تصویب کردیم... جلوی منابع مالی حیاتی را که (رژیم ایران و حزب‌الله) برای تروریسم خود به آن نیاز دارند، می‌گیرد».
وی افزود: «هم‌چنان که پرزیدنت ترامپ در استراتژی جدید خود در قبال (رژیم) ایران تشریح کرد، ما باید با تمامی با تلاش‌های آنها برای توسعه موشکهای بالستیک و هم‌چنین با تجاوز خطرناک آنها که ثبات منطقه‌یی و امنیت جهانی را تهدید می‌کند، مقابله کنیم. من سنا را تشویق می‌کنم که به سرعت این لوایح را به‌تصویب برساند تا بتوانند امضاء و به قانون تبدیل شوند».
قاضی تد پو رئیس زیرکمیته تروریسم مجلس نمایندگان گفت: «تصویب تحریم‌ها برای جلوگیری از توسعه برنامه موشک بالستیک (رژیم) ایران، یک گام عالی است...»
جو ویلسون از اعضای ارشد کمیته خارجی مجلس نمایندگان، گفت: «ما پیام قدرت‌مندی را به (رژیم) ایران و افراد و نهادهای مالی ارسال کردیم که از برنامه خطرناک تسلیحاتی آن حمایت می‌کنند: روزهایی که آمریکا با بی‌عملی به شما اجازه می‌داد یک زرادخانه بسازید که ما و متحدانمان را تهدید کند، دیگر به پایان رسیده است».
ویکی هارتسلر از اعضای کمیته قوای مسلح مجلس نمایندگان نیز، تأکید کرد: «جاه‌طلبیهای اتمی (رژیم) ایران یک تهدید برای دموکراسی است. تحریم‌های دو حزبی که در مجلس نمایندگان تصویب شد... به محدود کردن این تهدید کمک خواهد کرد».
هم‌چنین مو بروکس از اعضای کمیته خارجی کنگره درباره تصویب تحریم‌ها، گفت: «خوشحالم که لایحه کمیته خارجی در مجلس نمایندگان تصویب شد... (لایحه‌یی) برای تضعیف حزب‌الله و توسعه تحریم‌ها علیه (رژیم) ایران. حیاتی است که ایالات متحده، به بازیگران بد، یک پیام قوی بفرستد».
سم گریوز از اعضای کمیته قوای مسلح با صدور بیانیه‌یی درباره لوایح تحریم رژیم و حزب‌الشیطان، گفت: «این تحریم‌ها یک گام عمده در مسیر درست است... (رژیم) ایران با آزمایش موشکهای بالیستیک، فروش تسلیحات و حمایت حکومتی از تروریسم، جهان را تحریک کرده است. این گام‌ها رویکرد سخت‌تری است که ما برای مقابله با تهدید (رژیم) ایران به آن نیاز داریم».
در همین حال جان بولتون در مصاحبه با فاکس‌ نیوز با استقبال از تحریم‌های مصوب کنگره علیه رژیم، تصریح کرد: «(این تحریم‌ها) با اقدام دونالد ترامپ... برای افزایش تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران (رژیم) ایران مرتبط می‌شود... کنگره بار دیگر به‌روشنی گفت که به (رژیم) ایران اعتماد ندارد و بر این عقیده است که آنها نه تنها یک تهدید اتمی بلکه هم‌چنان یک حکومت حامی تروریسم هستند».
کنگره آمریکا: استقبال هر دو حزب از تصویب تحریم ها علیه موشکی و مداخلات رژیم آخوندی from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر