پنجشنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۶

سوز و گداز تئوریسین شکنجه و اعدام نسبت به گزارشگر حقوق‌بشر

محمدجواد لاریجانی تئوریسین شکنجه و اعدام در رژیم آخوندی شب چهارشنبه 3آبان در مصاحبه باتلویزیون رژیم مخالفت خود را با تعیین گزارشگر ویژه نشان داد و نسبت به قیام 88 سوز و گداز کرد و گفت
شما ببینید مثلاً می‌گویند شما چرا گزارشگر ویژه را به ایران راه نمیدهید... بسیار حساس هستیم که به اسم گزارشگر اجازه نمی‌دهیم کسی بیاد در کشور ما فساد کنه.ببینید در جمهوری اسلامی به اسم حقوق‌بشر در فتنه سال 88 ببینید چی کار کردند یعنی بیشترین خیانت ها به مملکت انجام شد کشور را به شورش کشاندند اسمش را (گذاشتند) حقوق‌بشر.
وی به بی‌خاصیت بودن برجام اعتراف کرد و گفت:‌ اگر آمریکایی‌ها هر کشوری از این برجام خارج بشود دیگر برجامی وجود ندارد و خروج معنایش این نیست که بگوید ما هستیم و عمل نمی‌کنیم خروج یعنی باید عمل کند نه این‌که اسمأ باشه عمل نکند چه فایده دارد؟
به آلمانیها بیائیم بگوییم چرا دویچه بانک با ایران کار نمی‌کند؟ می‌گوید اگه ما کار کنیم آمریکا ما را جریمه می‌کند خب بله خسارت باید بدهیم پس چرا امضا کردی قرارداد را؟ تو اگر این‌قدر جرأت نداری که قراردادی که امضا کردی عمل کنید پس چرا امضا کردید؟ ما چطور خسارت ها را تحمل کردیم شما نمی‌خواهید خسارت را تحمل کنید؟ خب جلوی آمریکا باستید بگوید ما تعهد داریم به آن بانک فرانسوی می‌گوییم این شرکت توتال که این‌قدر حلواحلوایش کردیم آمد ایران خیلی هم بد قول و بد سابقه است در قراردادهایش در ایران حالا هنوز مرکب قراردادش خشک نشده گفته است اگر آمریکایی‌ها برجام را ازش خارج شوند عملاً یا اعلامأ فرقی ندارد ما هم مجبوریم متوقف کنیم تعهداتمان را خب این‌که نشد این یعنی چه؟ به آمریکا احاله می‌دهند؟
وی با وحشت خود از مکانیزم ماشه در مورد تحریمها نشان داد و گفت:‌ ... ما اصلاً نباید از مکانیزم ماشه و اینها بترسیم به هر صورت ببینید تحریمها را اینها برنداشتند. هر وقت ما می‌رویم در این کمیته چند نفره جیغ و داد می‌کنیم آقا آمریکایی‌ها برجام را عمل نمی‌کنند تهش خانم موگرینی می‌آید بیرون می‌گوید که الحمدالله همه برجام را عمل کردند خب این‌که نشد کار.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر