سه‌شنبه، مهر ۲۵، ۱۳۹۶

جوامع ایرانیان مقیم اروپا‌: ایرانیان وطن‌پرست از نامگذاری سپاه پاسداران استقبال می‌کنند

جوامع ایرانیان مقیم اروپا با صدور بیانیه‌یی ضمن استقبال از سیاست جدید دولت آمریکا در قبال رژیم و نام‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی، اعلام کردند
«هر ایرانی وطن‌پرستی که خواستار آزادی در ایران و استقرار دموکراسی و حقوق‌بشر و نفی تبیعض و سرکوب جنسی، قومی و مذهبی در ایران است از نامگذاری سپاه پاسداران استقبال می‌کند. فقط رژیم آخوندی و لابی آن و کسانی که منافع مشخصی در ادامه حکومت جهل و سرکوب در ایران دارند با یک سیاست قاطع و این نامگذاری مخالفند.ما اعلام می‌کنیم که رویکرد نسبت به نامگذاری سپاه پاسداران و اعمال تحریم علیه آن، یک شاخص جدی و مادی در مرزبندی بین خواستاران و عاشقان یک ایران آزاد از یک‌سو و حامیان و لابی‌های رژیم آخوندها از سوی دیگر است».
این بیانیه ضمن برشمردن عواقب سیاست مماشات با رژیم، می‌افزاید:
اولین و اصلی‌ترین قربانی سیاست استمالت که سنگ بنای سیاست آمریکا در دولتهای پیشین آن بود، مردم ایران بودند که قیمت بسیار سنگین و گزافی برای این سیاست طی سالیان پرداخت کردند.اکنون بیش از هر زمان مشخص شده که راه‌حل بحرانی که با روی کار آمدن رژیم آخوندها، ایران و سراسر منطقه را فرا گرفته، سرنگونی این رژیم توسط مردم و مقاومت ایران است. اوج‌گیری و استمرار اعتراضات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که تمام ایران را فرا گرفته، نویدبخش این چشم‌انداز روشن است.
جوامع ایرانیان مقیم اروپا در بیانیه خود هم‌چنین خواهان اخراج سپاه و تمامی مزدوران آن از کشورهای سراسر منطقه و محاکمه مسئولان قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال 67 شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر