دوشنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۶

حمله آخوند روحانی به باند خامنه‌ای و قوه قضاییه رژیم

آخوند روحانی، که برای تبلیغات نمایش انتخاباتی به کردستان رفته است، در واکنش به حملات باند خامنه‌ای، دستگاه قضایی ولی‌فقیه را به‌خاطر عدم همکاری با دولتش مورد حمله قرار داد
رئیس‌جمهور خلیفه ارتجاع، که در سفر خود به کردستان با اعتراضات کارگران بیکارشده کارخانه فولاد زاگرس روبه‌رو شده است، در سخنان دجالگرانه‌اش مدعی شد:
آخوند حسن روحانی : اگر ما می‌خواهیم اشتغال برای جوانهای ما درست بشه، باید سرمایه بیاد رو کف زمین...
باید قوه قضاییه با ما همکاری بیشتر بکنه، باید نیروهای امنیتی با ما همکاری بیشتر بکنن...
خوب ما بیاییم تلاش کنیم، خواهش کنیم، التماس کنیم یا آقایی رو بیاوریم بگیم این‌جا بیا سرمایه‌گذاری کن، سر یک چیز جزیی یک دفعه یک آقایی هوس کنه این طرف رو احضار بکنه، نمی‌دانم خوب این‌که نمی‌شه کار کرد، همه باید کمک کنیم، قوه قضاییه امسال باید بیاد به میدان و آمار به مردم بده آخر سال...
برای چیزهای جزیی مزاحمت برای مردم درست نکنیم..
دست همدیگر رو بگیریم، سال ما سال مچ‌گیری نباشه.
از سوی دیگر، در ادامه حملات باند خامنه‌ای به آخوند روحانی بر سر نمایش انتخابات ریاست جمهوریٍ خلیفه ارتجاع، مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌یی مجلس رژیم گفت: حسن روحانی زمینه رأی‌آوری ندارد و مردم در انتخابات به شخصی رأی دهند که طعم مشکلات را چشیده باشد.
وی افزود برنامه و شعارهای روحانی در مورد اقتصاد تحقق نیافته است و آمارهای ارائه شده از سوی او دردی دوا نمی‌کند.
سپاه پاسداران نیز در خبرگزاری خود با درج اظهارنظرهای مهره‌های خامنه‌ای علیه کارنامه اقتصادی روحانی، به‌نقل از آخوند طائب، نوشت تا زمانی‌که دولت روی برجام مانور دهد شعارش برای اقتصاد مقاومتی عاری از صداقت است.
موسوی لارگانی، عضو مجلس رژیم نیز به خبرگزاری سپاه پاسداران گفت سال گذشته یکی از بدترین سالها برای تولید ملی و اشتغال بود.
یک مهره دیگر خامنه‌ای هم گفت: وعده‌های روحانی طوری است که گویا به تقویم کاری روبه پایان خود نگاه نمی‌کند.
احمد توکلی، از مهره‌های باند خامنه‌ای ضمن اعتراف به تقلبات نمایشهای انتخاباتی رژیم تلاش کرد آن را به رفسنجانی نسبت دهد. وی گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۷۲ به نفع رفسنجانی «تقلب» صورت گرفته است.
احمد توکلی افزود: در مجلس هفتم تا نهم تعداد قابل اعتنایی از نمایندگان از من حلالیت طلبیدند که ما در سال ۷۲ تا صبح نشستیم اسم تو را پاک کردیم و اسم هاشمی را نوشتیم.
بحران نمایش انتخاباتی رژیم from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر