جمعه، اسفند ۱۱، ۱۳۹۶

زوزه‌های وحشت از نقش مقاومت برای سرنگونی رژی

رژیم هر چه دستورالعمل و بخشنامه به رسانه‌هایش می‌دهد که خبرهای مربوط به مجاهدین را منتشر نکنند و اما نمی‌تواند جلوی زوزه‌های وحشت باندهای حاکم در رسانه‌های تحت‌امر و حتی جلوی اظهارات سخنگوی دولت روحانی را بگیرد. چرایی این ناتوانی را در نکاتی که این رسانه‌ها روی آن دست گذاشته‌اند می‌شود دید. به‌دنبال اظهارات هراس‌آلود قاسمی سخنگوی وزارت‌خارجه حسن روحانی از دیدار دو تن از نمایندگان کنگرهٴ آمریکا با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، موجی از این هراس در رسانه‌های حکومتی وابسته به سپاه، نیروی تروریستی قدس، پاسدار محسن رضایی و سایرین به راه افتاد.
خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) در روز 10اسفند نوشت:‌ «دو نماینده کنگره آمریکا که روابط نزدیکی با (مجاهدین) دارند، در دیدار با (رهبر این گروه) از لزوم همکاری مشترک برای مقابله با ایران صحبت کردند. روزنامه انگلیسی «اکسپرس» با اشاره به دیدارهای اخیر نمایندگان ارشد کنگره آمریکا با (رهبر سازمان مجاهدین) و گفتگو در خصوص چگونگی همکاری آمریکا با این گروه علیه ایران، نوشت نمایندگان کنگره از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خواهند خواست که تلاش برای مقابله با ایران را از طریق اعمال تحریم و فشار بر فعالیت‌های منطقه‌یی این کشور، تشدید کند».
سایت پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت آخوندها هم در روز 10اسفند96 نوشته است: «دو نماینده کنگره آمریکا که روابط نزدیکی با (مجاهدین) دارند، در دیدار با رهبر این گروه از لزوم همکاری مشترک برای مقابله با ایران صحبت کردند. در این دیدار که در پاریس انجام شده، «دینا روراباکر» رئیس کمیته فرعی اروپا، اوراسیا و تهدیدات نوظهور و «تد پو» رئیس کمیته فرعی تروریسم، عدم اشاعه و تجارت مجلس نمایندگان آمریکا حضور داشته‌اند و درباره تلاش مشترک برای تغییر نظام ایران با «مریم رجوی» (رهبر مجاهدین)گفتگو کرده‌اند.
روهرا باکر پس از این دیدار، با حمایت تمام قد از ناآرامی‌های دی ماه در چند شهر ایران، مدعی شد که این «اعتراضات هنوز تمام نشده است.
پو نیز هر چند گزینه نظامی علیه ایران را رد کرد، اما گفت تغییر در ایران باید از درون و توسط نیروهای مخالف جمهوری اسلامی صورت گیرد».(تابناک – 10اسفند96).
سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان هم در روز10اسفند96 با قرقرهٴ حرفهای مشابه همگنانش از جمله نوشته است: «برنامه‌ریزی دو عضو کنگره آمریکا و (رهبر مجاهدین) برای انجام اقدامات ضدایرانی؛ وب‌سایت اکسپرس گزارش داد دو نماینده کنگره آمریکا که با مریم رجوی، در پاریس دیدار و گفتگو کرده‌اند، قصد دارند از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، درخواست کنند علیه ایران تحریم‌های سنگین مالی و بانکی وضع کند».
نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع هم در روز 10اسفند96 با دو روز تأخیر نسبت به تاریخ این دیدار به صحنه آمد و اینگونه ابراز وحشت کرد: « دشمن تا دید مردم برای مطالبات به حقشان داد و فریاد کردند، فردای آن روز سوارکار شد و از آمریکا، فرانسه، انگلیس و کادر مجاهدین همه به میدان آمدند؛ به‌طوری‌که 35درصد پیام اغتشاش اخیر را آل‌سعود صادر کرده است. به برخی مسئولان باید گفت که کاری نکنید مردم بیایند و طومارتان را به هم بپیچند و باید حرکت کنید».(خبرگزاری سپاه پاسدارانـ10اسفند).
یک سایت حکومتی دیگر هم نوشته است:«سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس: گفت: 35درصد پیام اغتشاشات اخیر را آل‌سعود صادر کرده است و کادر مجاهدین به میدان آمدند».(خبرگزاری حکومتی شهدای ایران – 10اسفند».
سوز و گداز از مواضع رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت منحصر به ملاقات نمایندگان کنگرهٴ آمریکا در پاریس نمی‌شود.
سایت حکومتی وعده صادق در روز 2اسفند96 نوشته بود:‌ «مریم رجوی با اشاره به دستگیری دراویش آشوبگر و اغتشاشات اخیر... در توییتر نوشت: «دستگیری صدها درویش معترض را محکوم و مراجع بین‌المللی را برای اقدام فوری فرا می‌خوانم».
سایت حکومتی جهان نیوز هم با عبارات کلیشه‌یی و مشابهی نوشته بود: « مریم رجوی با اشاره به دستگیری دراویش... در توییتر نوشت: دستگیری صدها درویش معترض را محکوم و مراجع بین‌المللی را برای اقدام فوری فرا می‌خوانم».
آنچه که به این زوزه‌های هراس‌آلود ضریب مضاعف می‌زند اقدامات کانونهای شورشی در شهرهاى میهن اسیر است که باندهای حکومتی «همه باهم» ترجیح داده‌اند به روی خود نیاورند. به خیال این‌که انکار «موجود» به انکار «ماهو» راه می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر