جمعه، اسفند ۱۱، ۱۳۹۶

تهدید سرکرده نیروی انتظامی تهران به استفاده از آرپی چی علیه تحصن خیابان گلستان

تهدید سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی تهران بزرگ
به استفاده از آر.پی.جی علیه تحصن خیابان گلستان
و اعتراف سعید حجاریان به کاربرد آر پی جی و کاتیوشا
در سرکوب قیام مردم قزوین در سال۷۳
رسانه‌های حکومتی 3اسفند 96 با درج اظهارات پاسدار رحیمی سرکرده نیروی انتظامی رژیم در تهران بزرگ نوشتند:در برخورد با اوباش خیابان پاسداران می‌توانستیم با آر.پی.جی حمله کنیم اما نخواستیم، رحیمی در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره حوادث روزهای اخیر تهران توضیح داد. وی گفت: منشا­ درگیریهای روز گذشته به بیست و نهم ماه قبل بر می‌گردد.
به دنبال اظهارات پاسدار رحیمی، سعید حجاریان فاش کرد که رژیم در سرکوب قیام مردم قزوین در سال 73از آر.پی.جی و کاتیوشا استفاده کرده است.
وی نوشت: فلان پلیس می‌گوید: «ما می‌توانستیم با یک «آر.پی.جی» محل مورد نظر را نابود کنیم.» این سخن ایشان مرا به یاد وقایع قزوین در سال ۷۳می‌اندازد.... در آنجا پلیس برای حل مسأله از «کاتیوشا» و «آر.پی.جی» مدد گرفت، مردم را متفرق کرد و به‌اصطلاح غائله را خاتمه داد.
وی در هراس از قیام و دچار شدن رژیم شیخ به سرنوشت رژیم شاه، افزود: آیا مقتولین سال‌ ۸۸و دی‌ماه ۹۶و همچنین گلستانی که چندی پیش آتش شد، نباید ما را به خود آورد؟
آیا تجارب تلخی مانند مسجد کرمان، هفده شهریور و… ما را به این نتیجه نمی‌رساند که راههای بهتری نیز برای حل و فصل منازعات وجود دارد؟
تهدید سرکرده نیروی انتظامی تهران - اعتراف حجاریان به استفاده از آر پی ج from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر