چهارشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۵

ساکای ماسیکانا هلند وزیرپیشین یکپارچگی ملی زیمبابوه؛ میزگرد «زنان در رهبری، تجربه مقاومت ایران»

با تشکر فراوان از خانم رجوی که بار دیگر این فرصت را برای ما فراهم کردید. وقتی سال گذشته از من دعوت شد، فرصتی برای ما بود که ببینیم این مقاومت چگونه می‌تواند از نحوه سازماندهی ما در جنبش ضدنژادپرستی در ده‌های 1960، 70 و 80 استفاده کند
من 64سالم بود و شکنجه شدم. می‌گفتند، در آفریقای جنوبی، یک زن 94ساله، شکنجه شده است. بنابراین وقتی آنها آمدند که مرا شکنجه کنند، گفتند تو 64ساله‌هستی! گفتم، ای کاش 94ساله بودم
این باعث آبروریزی دولت ما بود که یک زن 64ساله را شکنجه کردند. بنابراین، اگر از این پنجره استفاده کنیم، به شما قول می‌دهم می‌توانیم نه تنها این مبارزه را بین‌المللی کنیم، بلکه ما را به موقعیتی می‌برد که بتوانیم فراتر از همه موانع سیاسی و غیره که علیه خود ساخته‌ایم کار کنیم
با تشکر فراوان
ساکای ماسیکانا هلند – وزیر پیشین یکپارچگی ملی زیمبابوه from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر