سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۹۵

نامه خانم ماریا کاندیدا آلمیدا، معاون دادستان کل پرتغال: از فراخوان خانم رجوی برای انجام تحقیقات در مورد قتل‌عام۶۷ حمایت می‌کنم


در سالگرد قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 1367 در ایران، به‌عنوان یک متخصص حقوق و کسی که در بالاترین سطح سیستم قضایی در کشور خود کار کرده است، نسبت به بی‌عملی و سکوت جامعه جهانی به اعدام ناحق ۳۰، ۰۰۰ مرد و زن و حتی نوجوانان، بسیار شوکه و عصبانی هستم
مطلع شدم وزیر فعلی دادگستری در دولت روحانی، یکی از اعضای سه نفره 'هیأت مرگ' در قتل‌عام سال 67 بوده. بنابراین، غیردقیق نیست که بگوییم امروز، اعدام های جمعی هنوز هم ادامه دارند، چرا که از اعدام جمعی ۲۵ زندانی در یک روز و گروه‌های ۷ یا ۱۲ نفره دیگر توسط رژیمِ اعدام در ایران مطلع می‌شویم
من از فراخوان خانم مریم رجوی برای انجام تحقیقات در مورد این قتل‌عام حمایت می‌کنم و از مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل‌متحد درخواست می‌کنم این تحقیقات را عملی کنند. به امید آن که عاملان در نهایت به دست عدالت 
سپرده شوند

https://www.mojahedin.org/news/185565/
حمایت از کارزار دادخواهی قتل عام۶۷ from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر