دوشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۹۵

گردهمايي در آلمان دادخواهي شهيدان قتل عام 67 برلين-ميدان براندنبورگ 22 سپتامبر 2016-1 مهر 1395















همزمان با گسترش جنبش دادخواهي قتل عام 67، روز 4 شنبه اول مهر 95 در مركز شهر برلين ميدان براندنبورگ يك گردهمايي و تظاهرات توسط جامعه ايران ايرانيان در تبعيد، (هواداران مجاهدين خلق ايران) برگزار شد..
در اين مراسم كه همزمان با بازگشايي مدارس در ميهن اشغال شده برگزار شد، ضمن اداي احترام به سي هزار گل سرخ انقلاب كه اغلب آنها را دانش آموزان، دانشجويان و معلمان اگاه و انقلابي ايران تشكيل مي دادند، بر خواست هاي اصلي جنبش دادخواهي از جمله محاكمه سران رژيم و همه عاملان و آمران اين قتل عام هولناك تاكيد شد.

معصومه بلورچي:

هموطنان عزيز

دوستان،خواهران و برادران
تجمع امروزمان را با درود به شهداي پرافتخار 5 مهر 1360 و درود به همه دختران و پسران دانش آموز و دانشجو و همه معلمان و فرهنگيان مجاهد و مبارزي كه به رژيم ولايت فقيه نه گفتند آغاز ميكنيم. آنها به همه نسل ها درس آزادي داده و جانشان را فداي آرمان آزادي كردند.
دانش‌آموزان و دانشجویان شجاعی که از سی خرداد ۶۰ درميهن اسيرمان ايران همراه و همگام با پيشتازان مجاهدشان درلشكرهاي فدايي اشرف و ليبرتي جان خود را فدا كردند و اكنون ياد و راهشان بیش از هر زمان دیگری، شعله کارزار دادخواهی را در1000 اشرف تپنده درايران ودر اقصي نقاط جهان فروزان كرده است
آري داريوش سلحشورها، صباها، آسيه ها، ريحانه ها، ستارها، حنيف ها، رحمان ها، ياسرها، اميرنظري ها، سعيد ها، ناصرها مهديه ها و همه وهمه از 30خرداد 60 تا30هزار گل سرخ سربدار و تا همه شهداي قيام و شهداي قتل عامهاي اشرف و ليبرتي درس آزادي ميدهند، آنها آموزگاران نسل ما هستند، خون آنها مي جوشد و فریاد دادخواهی «نه به اعدام و ارعاب آخوندی» در ایران و جهان را طنین‌انداز ميكند و جلادان را به پای میز عدالت فرامي خوانند
ما دراينجا اعلام ميكنيم كه آخوند روحانی نماینده مردم ايران نيست بلكه او نماينده جلادان حاكم بر ايران است. او از روز اول درهمه جنايات اين رژيم مشارکت فعال داشته است و هنوز هم بر ادامه جنايتشان پافشاري ميكند. بیش از ۲۵۰۰ اعدام ، كشتار و سركوب پيروان اديان سني و مسيحي، افزايش اعدام و سركوب زندانيان سياسي، حمايت عملي و علني از ديكتاتورخونريز سوريه بشاراسد اينها است بيلان حكومت روحاني است.
درشرايطي كه جنبش دادخواهي هرروز اوجي تازه ميگيرد و هرروز صدها شخصيت بين المللي و حقوقدان خواستار محاكمه بين المللي روحاني و سران رژيم جنايتكارش ميشوند، دعوت ازاين روحاني ايستادن درمقابل خواسته برحق قربانيان و خانواده قتل عام ها و مقابله با جريان دادخواهي بين المللي است.
ما از دولت آلمان می‌خواهیم روابط خود با این رژیم را به‌توقف اعدام‌ها و آزادی زندانیان سیاسی مشروط کند و به مبارزه ملت ایران برای به ‌زیر کشیدن این رژیم و دستیابی به‌‌آزادی را برحق است پيروز باشيد.

شایسته سلمانی:

من امروز به عنوان نماينده اي از نسل زناني كه در قتل عام شقاوت بار تابستان67 قهرمانانه بر سر راه و آرمان شان تا پاي جان ايستاده و با سري افراشته با شعار درود بر رجوي ـ زنده باد آزادي سر بداروجادوانه شدند، صحبت مي كنم و به روان هاي پاك شان درود مي فرستم.
28 سال پيش خميني ميخواست با نابودي مجاهدين اسير، به خيال خام خود، براي هميشه از دست اين نسل خونفشان و جان بركف خلاص شده و حاكميت منحوس اش را براي هميشه تثبيت كندولي اين ديكتاتور خونريز هرگز فكر نمي كرد كه دادخواهان همان خونها ساليان بعد، تماميت رژيمش را نه فقط در ايران، بلكه در تمامي دنيا و در برابر سازمان ملل متحد به محاكمه خواهند كشيد،
به همين دليل اجازه بدهيد جانشين خونريزش، خامنه اي را از همين جا خطاب قرار داده و بپرسيم از سرنوشت امام جنايتكارت عبرت نگرفتي كه باز هم صدتا صدتا مردم فرزندان محروم مردم ايران را اعدام مي كني؟ ايا فكر نمي كني كه ديگر دوران رژيمت تمام شده و سرنگوني ات فرارسيده است؟
يكبار ديگر نيز بعنوان خواهرمجاهد شهيد محمد رضا سلماني و مادرپسرعزيزم حنيف كفايي كه بدست فرستادگان ملعون تو در نبرد نابرابر 19 فروردين 91 دراشرف شهيد شد به همه شما مي گويم، مجاهدين را مي توانيد بكشيد، زنداني كنيد، شكنجه كنيد، توانستيد در اشرف يا ليبرتي محصورشان كنيد، 3 سال شبانه روز با صداي منفور بلندگوهايتان آنها را شكنجه رواني كنيد اما مجاهدين براي پرداخت بها براي ازادي مردم شان با آغوش باز به همه اين ابتلائات بيابيا مي گويند و به آن افتخار مي كنند و همين سي و چند سال گذشته بخوبي نشان داده است كه هرگز قادر به از بين بردن مجاهدين نخواهيد بود. جنبش دادخواهي خون سي هزار زنداني مجاهد و مبارز امروز خواستار افشاي اسرار اين قتل عام است، ازاين رو اي جنايتكاران شما بايد پاسخ بدهيد كه :
1-اسامی کامل قتل‌عام‌شدگان چیست؟
2-باید بگوييد در هر شهر يا استان چند نفر را اعدام کرديد؟
3-باید به مادران داغدار ومادران شهدا و بازماندگان شهدا پاسخ دهيد که عزيزان شان را كجا دفن کرديد؟ و آدرس گورهاي جمعي كجاست؟
4-اگر شما به اين جنايت عليه بشريت افتخار مي كنيد پس چرا اسامي هيئتهاي مرگ در استانهاي مختلف را اعلام نمي كنيد؟
اي ننگ برشما ،روزي كه خلق ايران پاسخ اين سوالات را از شما خواهد شنيد دور نيست-درود برهمه شما
گردهمایی در آلمان – دادخواهی شهیدان قتل عام ۶۷ – ۱ مهر ۱۳۹۵ from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر