دوشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۷

هاشم خواستار:” عشق بی پایان شاه و شیخ به همدیگر ” ️

مأمور اطلاعات بسیار علاقمند بود که من با آقای رضاپهلوی فعالیت سیاسی داشته باشم وحتی ازمن خواست که درصورت تمایل شماره ایشان را بگیرد تا من بااو صحبت کنم،قبول نکردم
راهی جز انقلاب نیست
فهرست ۱۲ نفره ی منتشر شده مورد موافقت من نیست…. ملت ایران چاره ای ندارد جز رفتن به سوی یک انقلاب رهایی بخش که هدفش تنها آزادی و دموکراسی است….ملت ایران در سایه ی آزادی و دموکراسی به تمام آرزوهایش خواهد رسید….مأمور اطلاعات بسیار علاقمند بود که من با آقای رضا پهلوی فعالیت سیاسی داشته باشم و حتی از من خواست که 
در صورت تمایل شماره ی موبایل ایشان را بگیرد تا من با ایشان صحبت کنم که قبول نکردم
 یکی از دوستان حدودا ۱۰ روز قبل لیست ۱۲ نفره ای به خانه ام اورد که در صورت موافقت این لیست منتشر شود، با دلایلی که برای ایشان اوردم سخت با انتشار ان مخالفت کردم و آن دلایل را در اینجا می آورم
@HezarAshraf

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر