یکشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۹۷

استراون استیونسون: وحشت آخوندهای تهران از مریم رجوی

استراون استیونسون هماهنگ‌کننده «کارزار برای تغییر در ایران» طی مقاله‌یی در یونایتدپرس نوشت آخوندهای حاکم بر تهران آن‌چنان از مریم رجوی و تلاشهای وی برای رسیدن به آزادی و دموکراسی در ایران وحشت کردند که می‌خواستند در گردهمایی بزرگ پاریس با حضور ایشان بمب‌گذاری کنند.
یونایتدپرس بین‌المللی ۲۵ژوییه۲۰۱۸ ـ ۳مرداد۹۷
استراون استیونسون هماهنگ‌کننده «کارزار برای تغییر در ایران»:
در حالیکه جنگ لفظی بین ایالات متحده و رژیم ایران افزایش می‌یابد تهدیدات احمقانه حسن روحانی برای بستن تنگه هرمز ریسک یک بحران خطرناک را ایجاد می‌کند.
تنگه هرمز بین خلیج‌فارس و دریای عمان قرار دارد و تنها معبر دریایی را برای انتقال نفت خام از بزرگترین تولید کنندگان نفت جهان، از جمله کویت، بحرین، ایران، عراق و امارات متحده عربی، به اقیانوس هند فراهم می‌کند.
حدود یک‌سوم نفت خام استخراج شده از دریا و تقریباً تمام گاز مایع از قطر صادر‌کننده عمده گاز جهان، از طریق این تنگه که در باریکترین نقطه عرض آن ۲۱مایل است عبور می‌کند.
به‌دنبال تصمیم دونالد ترامپ برای رها کردن برجام، توافق مملو از نواقص باراک اوباما با رژیم ایران و اعمال مجدد تحریمهای سختگیرانه، روحانی هفته گذشته به ایالات متحده هشدار داد اگر واشنگتن هم‌چنان به تحریک تهران ادامه دهد ممکن است معبر حمل‌‌ و نقل بین‌المللی نفت در تنگه استراتژیک هرمز را ببندد.
نگرانی آخوندها از نقش مجاهدین در اعتراضات مردم
آخوندها جنبش مهم اپوزیسیون دموکراتیک ایران یعنی مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت تحت هدایت مریم رجوی را به‌خاطر هدایت ناآرامیهای داخلی مورد حمله قرار دادند.
اکنون آنها از رجوی و تعهد او برای تأمین صلح، آزادی، دموکراسی، حقوق‌بشر، حقوق زنان و خاتمه دادن به تهدید هسته‌یی و دخالت خارجی آن‌چنان وحشت‌زده شده‌اند که حتی تلاش کردند گردهمایی مجاهدین در پاریس در ۳۰ژوئن را بمب‌گذاری کنند.
استیونسون: ایران در لبه فوران آتشفشان سیاسی
روز ۱۴تیر ۹۷ نیز استراون استیونسون هماهنگ‌کننده «کارزار برای تغییر در ایران» طی مقاله‌یی که در ‌یونایتدپرس بین‌المللی درج شده نوشت:‌ «آنها که فورانهای تماشایی آتشفشان هاوایی در ژوئن را تماشا کردند. پیامدهای آن شامل زلزله‌ها و انفجارهای مابعد آن و سیلی از مواد مذاب که سرازیر شد را دیده‌اند. پدیده ژئوپلیتیک مشابهات زیادی با وضعیت آتشفشان سیاسی در ایران دارد که در آن قیام و پس لرزه‌های مکرر آن و اعتراضات، نشانِ روشنی از یک فوران سنگین است که مطمئناً اتفاق می‌افتد و این رژیم فاسدِ فاشیست را جارو خواهد کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر