شنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۷

درخواست یک مادر برای توقف اعدام رامین حسین پناهی

شریفه زرینی (دایه شریفه)، مادر زندانی سیاسی محکوم به اعدام رامین حسین پناهی، طی نامه‌ای به فدریکا موگرینی  مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از وی خواست که در مذاکرات خود با رژیم ایران از آنها خواستار توقف اعدام فرزندش شود.در این نامه سرگشاده که روز پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ منتشر شد، آمده است: «من از شما می‌خواهم که این روزها که مشغول گفتگو با مقامات ایران هستید، یک خواست را به خواستهای دیگرتان اضافه کنید، لغو حکم رامین حسین پناهی و بررسی پرونده او در یک دادگاه صالحه اروپایی. می خواهم با این نامه برای یک لحظه به زندگی و روح و روان مادری وصل شوید که دیگر قلبش توان تحمل این فاجعه را ندارد. این روزها من و فرزند دلبندم قلبمان به هم وصل است. من می دانم که برای فرزند کوچکم رامین این لحظات چقدر سخت است. کابوس اعدام. و می‌خواهم شما هم لحظه ای به این احساس من نزدیک شوید و خودتان را جای من بگذارید و کاری کنید که این فاجعه اتفاق نیفتد، شما می‌توانید و من صمیمانه از شما می‌خواهم این کار را بکنید. رسماً و به طور جدی بخواهید رامین اعدام نشود
http://women.ncr-iran.org/fa/اخبار-زنان/4164-ایران-%E2%80%8C-درخواست-یک-مادر-برای-توقف-اعدام-رامین-حسین-پناهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر