سه‌شنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۹۷

نامه اتحاد زندانیان سیاسی ایران به دبیر کل سازمان ملل برای نجات جان گلرخ ایرائی‌ “به کجا باید شکایت کنیم”

آقای دبیر کل از زمان مرگ خانم عاصمه جهانگیر گزارشگر شجاع ناظر بر نقض حقوق بشر در ایران ، و خالی‌ ماندن پست حساس ایشان که مماشاتگران اروپایی در آن نقش اساسی‌ بازی میکنند ، رژیم حاکم بر ایران در زندانهایش دست به جنایاتی زده است که در زمان حیات گزارشگر ویژه جرات چنین اعمالی را نداشت .
خودکشی‌ دادن زندانیان ، نقض ابتدائی‌ترین حقوق آنها و تبعیدهای اجباری و غیر عادلانه از جمله وحشی گری‌های افسار گسیخته علیه زندانیان سیاسی مظلوم ایران است .
در وانفسای چنین بی‌ عدالتی عظیم تنها سلاح زندانیان ایران جانشان است که باید در اعتصاب غذای طولانی آن را به خطر بیندازند .
آقای دبیر کل هم اکنون تعداد زیادی از زندانیان سیاسی ایران از جمله آقایان آرش صادقی ، ارژنگ داودی و حمزه درویش و خانم زینب جلالیان (اعتصاب داروئی) در اعتصاب غذا به سر میبرند ، در این میان وضعیت خانم گلرخ ایرائی‌ بسیار خاص و در شرایط اورژانسی است.
این زن شجاع که اکنون شصت و هفتمین روز اعتصاب غذای خود را می‌‌گذراند جانش در خطر جدی مرگ قرار گرفته – او که بدون هیچ دلیلی به زندان قرچک ورامین منتقل شده خواستار بر گشت به زندان قبلی ا ست . رژیم ایران این زندانی را بدلیل همین خواسته ابتدائی تا مرز مرگ رسانده است .
اتحاد زندانیان سیاسی ایران از شما مصرانه میخواهد برای نجات جان این زن قهرمان شخصا دخالت کرده و از بروز یک فاجعه جلوگیری کنید . مطمئن باشید که رژیم ایران در سایه امنی‌ که اتحادیه اروپا برای آن ایجاد کرده است از هیچ جنایتی در حق زندانیان کوتاهی نخواهد کرد .
آقای دبیر کل اگر در این کار از طرف شما هم کوتاهی شود مردم ایران هیچ مرجعی برای ظلم خواهی خود ندارند .
اتحاد زندانیان سیاسی ایران
۱۰ آپریل ۲۰۱۸ / ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر