سه‌شنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۷

مصاحبه محمد ایمن از خبرنگاران غوطهٴ شرقی: این خامنه‌ای است که رو به زوال و نابودی است و رژیم او سرنگون خواهد شد

محمد ایمن از خبرنگاران غوطة شرقی در شهر دوما، در مصاحبه با سیمای آزادی، جنایات رژیم آخوندی و همدستی آن با دیکتاتوری اسد در جنایات جنگی علیه مردم این منطقه را تشریح کرد. وی با تأکید بر شکست توطئه خامنه‌ای برای کوچ اجباری اهل سنت از غوطه، گفت: این خامنه‌ای است که رو به زوال و نابودی است و رژیم او سرنگون خواهد شد.
محمد ایمن - غوطه شرقی - شهر دوما
من محمد ایمن گزارشگر در غوطه شرقی هستم. امروز می‌خواهم دربارة رژیم آخوندی حاکم بر ایران و آن‌چه در غوطه انجام داده برایتان بگویم. آنها مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهند. رژیم آخوندی، این چیز جدیدی نیست که در عملیات نظامی اخیر شرکت می‌کند؛ این رژیم نزدیک ۵-۶سال است در بمباران و حمله به غوطه شرکت دارد. چه در تلاشهایش برای اشغال غوطه و چه در اعدام‌های صحرایی.
رژیم ایران مرتکب نسل‌کشی در مناطق سنی‌نشین شده است. در کوچ اجباری مناطق سنی‌نشین مشارکت دارد و می‌خواهد بافت اجتماعی مناطق سنی‌نشین را تغییر دهد.
طبعاً این اعمال بر کسی پوشیده نیست. در عملیات آتشباری و حمله زمینی در دورة اخیر به غوطه مشارکت دارند و هم‌چنین در عملیات اعدام صحرایی در غوطه و فاجعه‌یی که در حق شهروندان غيرنظامی صورت می‌گیرد. غوطه سنی‌نشین باقی خواهد ماند. رژیم آخوندی سرنگون خواهد شد و خامنه‌ای رو به زوال و نابودی است.
سوریه - مصاحبه محمد ایمن خبرنگاران از غوطه مشارکت شبه نظامیان خامنه‌ا from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر